tippkiirusest puudu
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
tippkiirusest puudu
teema siis järgmine:
zx9 99a jooksis kevadel välja oma spido järgi 290km/h
võtsin mootori molekulideks kuna võttis mehiselt õli
vahetasin kõik kuluvosad(saaled ,rõngad jne)
panin kokku tagasi ja kõik töötab väga hästi, madalatel jõudu ja käib pöördesse jne.
loomulikult tegin rahulikku sissesõitu u. 3000km ning nüüd proovima hakates on tippkiirus raugenud vaevu vaevu 265 km/h-ni
kas selle tulemusena et silindrites surve ühtlaseks läks on karpade sünkroon vajalik või on seal mingit muu kala oodata
tunda on et jääb nälga kuigi puhastamise protseduuri tegin ära mille tulemusena läks madalamatel pööretel vaidi paremaks
mõtted ja nõuanded teretulnud
terv Iff
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Re: tippkiirusest puudu
Sinu jutust ei saa selgust kas oled rohkem sõitnud kui 3000 kilti.Aga kui umbes niipalju siis ilma puurimata rõngaste vahetusel(ainult hoonimisega) võtab sissekulumine rohkem aega.Kas oled ka nüüd kompresiooni mõõtnud-kui ühtlane ja kõrge see on.Ega ometi lukuvahesid liiga suureks ei viilinud ja ega lukud ühe koha peal pole.Kindlasti oleks mõistlik ka karpade sünkroonimine.
-
- Postitusi: 470
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: tippkiirusest puudu
Kui rehvid tugevalt kulunud mõjutab ka tunduvalt lõppkiirust.
Re: tippkiirusest puudu
sukusuku
mind huvitab , et kuidas rehvide kulumine mõjutab tippkiirust. Ennast huvitaks teada, ehk oskad asjast lähemalt rääkida?
Teemaalgatajale sry et su teemat läbustan. Nagu öeldakse vaata ikka õhufiltrit
Re: tippkiirusest puudu
asixmer kirjutas:sukusuku
mind huvitab , et kuidas rehvide kulumine mõjutab tippkiirust. Ennast huvitaks teada, ehk oskad asjast lähemalt rääkida?
Teemaalgatajale sry et su teemat läbustan. Nagu öeldakse vaata ikka õhufiltrit
Tagumine rehv on näiteks ära kulunud nii palju et ümbermõõt on palju väiksem, see annab umbes sama efekti mis hammasratta vahetamine
Või siis on vahepeal rehvi vahetatud ja kõrge profiiliga rehvi asemel pandi alla hoopis madalama profiiliga ja kitsam rehv.
Re: tippkiirusest puudu
Sukusuku kirjutas:Kui rehvid tugevalt kulunud mõjutab ka tunduvalt lõppkiirust.
Üks lauluviis räägib sõnadega, et "terve mu elu on loterii"... hommikune pohm, kui ka telkust tulev rahvuskoondis, nii ka ööklubi näkk.... tõenäoliselt ka kulunud rehv ei saa välistada, et teemaalgatajal uue südamega munad kadusid. koomik@biker.ee
Re: tippkiirusest puudu
Sünka karpad ära, siis vaata edasi.
Kas mootori töö on kuidagi teistmoodi tuntavalt kah niru? Et kas on imelik hääl või kiirenduses augud sees või tühipöörded kõiguvad vms?
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: tippkiirusest puudu
Sukusuku kirjutas:Kui rehvid tugevalt kulunud mõjutab ka tunduvalt lõppkiirust.
ütleme et rehv annab jah ropult spidoviga kuid samas üle 200 kiirusel läheb enamus matsu tuuletakistuse ületamiseks.
suurt rolli mängib vähimgi tuulesuund ja mehiselt õhuniiskus. Ilma gondliteta on kummaline et üldse aega spidot jälgida sellisel kiirusel
Samas kui masin töötab korralikult ja jõudu on piisavalt madalamal pöördel siis tipkiiruse alla 265 on pseudokäe valutamine.
Kui sa arvad et panid mootori tehaserobotidtest paremini kokku siis jah midagi on mäda.
Minul kõigub kah tippkiirus erinevalt ilmast(õhuniiskus) tuulest ,kütuse tankimiskohast , rehvisegust ja kulumisastmest tugevalt kuid vaatamata sellele ei tunne muret kuna 274 (korduvalt testitus) tuleb hirmukramp sisse ja rohkem ei keera kuigi minekut on ja samas teinekord imeb vaevaliselt 260 ja jokk.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: tippkiirusest puudu
ma ei väida et paremini kui tehaserobotid mootori kokku panin aga siiski õieti
jõudu ei ole päris madalatel pööretel nii alla 2500rpm aga peale seda on igati ok
rõngastel lukukohad kohakuti???? kamoon see ei olnud kaugeltki esimene mootor mis ma remontinud olen, surveid pole mõõtnud kuid sissetöötamine on endast märku andnud kuna ratas läheb aina paremini käima jne.
selle kilometraazi jooksul mis ma ennem remonti oleks 3l õli peale valanud ei ole peale remonti grammigi võtnud ja sellest ka minu hämming et kuidas ta õliga "pooleks" rohkem läks, tunda on et jääb nälga praegu
ma pole enam kaugeltki amatöör mootori poole pealt kuid enamasti autode omasi teinud aga ega tsikklidki võõrad pole(mõned on saanud ikka remontida ja tuleb veel mõni talvel)
peab proovima sünkimist siis teatan edasi
aga nõuandeid võib veel anda kui on
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: tippkiirusest puudu
Mis erilist jõudu sa alla 2500rpm ootad?Kui sa eriliselt rahulikult sissesõitu tegid siis oht selles et rõngad kuluvad valesti sisse.Mäletan et fj1200-l pidi näiteks esimese käivituse ajal pöördeid 3000 peal hoidma kuni mootor töötembi saavutas.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: tippkiirusest puudu
ei ole sul tsiklil viga midagi ,liigub ja palju õnne ka siis rallyiff
läks napilt täna
Re: tippkiirusest puudu
njah, natuke liiga napilt läks isegi
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Re: tippkiirusest puudu
no juhtus see et proovisime seda tippu niiöelda saavutada pimedas kui üks lada arvas et nüüd on õige aeg vastassuunast tulles vasakpööret teha. mina jõudsin niipalju jõnksu sisse teha et u. 40cm kaugusel nägin tagatuld endast paremalt möödumas. tagasõitja jutu põhjal oli kiirus sinna 250 kanti
ühesõnaga õppige teiste vigadest ja ärge olge nii loll kui mina, iga kord ei pruugi jopata
honda nsr 125->minsk->gs500e->zx6->thundercat->gsx750f->zx9r fighter->kawasaki vulcan 800->yamaha virago 750
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.