Yamaha DT 125R power valve seadistamine
Tahaks Yamaha dt 125 power valvet natuke modida aga äkki keegi ütleks kuidas seda teha.
Tahaks Yamaha dt 125 power valvet natuke modida aga äkki keegi ütleks kuidas seda teha.
Mul oli küll RD125LC YPVS aga ma arvan et mootorid samad.
Mina tegin nii.
eemaldasin YPVS kaane (kuhu trossid sisse jooksevad)
Keerasin süüte sisse ja siis YPVSi elektrimootor seadistab end alati null asendisse.
Ja nüüd regleerisin YPVS klapi trossidest parajaks.
Minu mäletamist mööda oli seal umbes 5mm läbimõõduga auk sektoris ja silindris,need pidid omavahel kokku langema.
Ja oligi kõik.
Võimsust tuli ka juurde?
See väljalaskes olev pöördklapp kippus kinni tahmama.
Kui see ära sai puhastatud ja uuesti paika timmitud siis läks jah tõmme paremaks.
Aga olulist jõu lisa ma sealt tulemas ei näe.
overboost kirjutas:Tahaks Yamaha dt 125 power valvet natuke modida aga äkki keegi ütleks kuidas seda teha.
Sikuta endale Haynesi manual dt ja tzr'i kohta. Seal piltidega juhis olemas.
tempo kirjutas:overboost kirjutas:Tahaks Yamaha dt 125 power valvet natuke modida aga äkki keegi ütleks kuidas seda teha.
Sikuta endale Haynesi manual dt ja tzr'i kohta. Seal piltidega juhis olemas.
Mis aadressilt seda tirida saab?
Kammi see teema läbi, ehk leiad koha kust tõmmata
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=3312
Hans
Sain manuali juba. Homme võtan lahti ja puhastan/määrin klapi ära.
Keegi äkki oskab öelda milles jama on?! Nimelt kui peeneks lasta, siis mingi 7-8 tuhande peal hakkab imelikult jõnksutama 9-10 tuhande peal jõnksutamine kaob ja tõmme läheb korralikuks. Jama on neljanda-viienda käiguga, kuuendat ei ole veel peeneks lasknud aga 90-110km/h sõidab ilusti, ei jõnksuta. Sektoris ja silindris on küll umbes 5mm auk aga lugesin dtr125.net lehelt, et suurema võimsuse saavutamiseks peaks sektorit 180 kraadi pöörama, st. et kui auk on üleval keskel, peaks ta täisvõimsuse saavutamiseks olema all keskel.
Mul jõnksutas ka 7-8 tuh peal. ega palju siis sõita ei saandki enam, kolvirõngad lendasid juppideks ja silinder pepusse. Aga edu sulle!
overboost kirjutas:Sain manuali juba. Homme võtan lahti ja puhastan/määrin klapi ära.
Keegi äkki oskab öelda milles jama on?! Nimelt kui peeneks lasta, siis mingi 7-8 tuhande peal hakkab imelikult jõnksutama 9-10 tuhande peal jõnksutamine kaob ja tõmme läheb korralikuks. Jama on neljanda-viienda käiguga, kuuendat ei ole veel peeneks lasknud aga 90-110km/h sõidab ilusti, ei jõnksuta. Sektoris ja silindris on küll umbes 5mm auk aga lugesin dtr125.net lehelt, et suurema võimsuse saavutamiseks peaks sektorit 180 kraadi pöörama, st. et kui auk on üleval keskel, peaks ta täisvõimsuse saavutamiseks olema all keskel.
[quote="kaljuvee97619761"]Mul jõnksutas ka 7-8 tuh peal. ega palju siis sõita ei saandki enam, kolvirõngad lendasid juppideks ja silinder pepusse. Aga edu sulle!
Lihtsalt niisama läksid kolvirõngad katki?
Rõhutan veel, et jõnksutamine on ainult 4-5 käiguga.
Mul on 04 aasta masin (vanem, kickstarteriga mudel) ls natuke üle 21k, kolb vahetatud ca 3k tagasi, vähemalt eelmine omanik nii väitis. Arvatavasti on ka kolb vahetatud, sest masin liigub päris hästi. Aga ei tea kuidas eelmine omanik sissesõitu tegi. Võib-olla oleks targem kolvirõngad ära vahetada? Mis te arvate?
Seda väljalaskeklappi ol valesti regullitud ,eks ta pani vastu kolbi paugu ära. sellest ka rõngad puruks. Praegusel hetkel otsin omale uut silindrit, kuna vana taastada ei saa. orig uus maksab 10 000eek .
See klapp ei pidanud eriti palju juurde andma, soovitaks sul ta küljest ära võtta. Ja võta korra silinder maha ja vaata mis sul seal toimub.
See pöördklapp ei tohiks kohe kuidagi sõltumata asendist vastu kolbi puutuda.
Kolbe kulus ikka mitu hooaja kohta.
Üks kolb 5000 km.
Kepsu intervall oli 10 000 km.
kaljuvee97619761 kirjutas:Seda väljalaskeklappi ol valesti regullitud ,eks ta pani vastu kolbi paugu ära. sellest ka rõngad puruks. Praegusel hetkel otsin omale uut silindrit, kuna vana taastada ei saa. orig uus maksab 10 000eek
.
See klapp ei pidanud eriti palju juurde andma, soovitaks sul ta küljest ära võtta. Ja võta korra silinder maha ja vaata mis sul seal toimub.
Klapp ei saa kuidagi kolbi puudutada, ta liigub enda pesas ja kolbi ei puutu. Klapp annab madalatel pööretel jõudu, võtad ära, siis kiirendab kehvemini. Pöörete suurendamisel keeratakse klappi nii, et väljalaske ava oleks täiesti vaba.
citikas kirjutas:See pöördklapp ei tohiks kohe kuidagi sõltumata asendist vastu kolbi puutuda.
Kolbe kulus ikka mitu hooaja kohta.
Üks kolb 5000 km.
Kepsu intervall oli 10 000 km.
Üks kolb ja 5000 km?
DT oli ikka masinaks?
10000 peaks kolb vähemalt kestma sellisel rattal.
Pole ta ju nii ära forsseeritud.
Täna uurisin klappi, oli õigesti seadistatud. Kaks auku ühtisid omavahel, ei hakkanud näppima...aga ikkagi...miks ta jõnksutab?
Käisin just proovimas. Panin esimese sisse, üritasin peeneks lasta. 6-7 tuhande peal hakkas jõnksutama ja jõnksutas nii kuni 9 tuhandeni ja siis oli jälle ok. Panin teise, kolmanda jne aga ikka jõnksutas samas pööretevahemikus. Äkki on jama kütuses? Karburaator või midagi umbes? Võib-olla tahab segu reguleerimist?
RD 125-LC YPVS oli täpne nimi.
DT on enduurokas
RD rohkem bike moodi.
Aga mootorid on samad
Viga on arvatavasti küünlas, sest just panin uue küünla ja siis jama tekkiski. Nüüd panin vana tagasi ja viga nagu oleks kadunud. Homme lähen teen natuke pikema sõidu siis on näha kas viga kadus või ei. Kas kasutada küünalt BR8ES või BR9ES (BR8ESil on elektroodi vahe 0,7mm ja BR9ESil 0,6mm) ? Ise olen siiani kasutanud BR8ES`i, sest esindusest öeldi et kasuta seda.
Omast kogemusest tzr'iga võin väita, et hoia BR9ES'idest kauge kaarega eemale. BR9EV hetkel testimisel, see pidi oluliselt parem olema, maksis 4x rohkem ka.
tempo kirjutas:Omast kogemusest tzr'iga võin väita, et hoia BR9ES'idest kauge kaarega eemale. BR9EV hetkel testimisel, see pidi oluliselt parem olema, maksis 4x rohkem ka.
Mis neil viga on?
overboost kirjutas:Mis neil viga on?
Tzr'idega ei taha kohe mitte sobida, lähevad väga kiirelt läbi. Väidetavalt pidi ainult BR9ES'iga see jama olema ja arvestades, et DT peaaaegu sama mootor, siis oleks mõistlik BR9EV'd kasutada.
Täna paningi vana küünla tagasi ja puhastasin karpasse mineva vooliku juures oleva filtri ära ning jõnksutamist enam polnud. Esimesest viiendani sain peeneks lastud. Viies peeneks, siis kiirus oli 100 km/h (tuult ei olnud). Kuuendat ei hakanud proovima, sest sellega venib ikka väga pikalt. Ikkagi kripeldab, miks kiirust nii vähe on?! Suvel sai sooja ilmaga 110 km/h viiendaga minu mäletamist mööda kätte. Sõltub sajakahekümneviiesel siis kiirus ka temperatuurist? (külmema ilmaga kehvem küttesegu) Kolb masinal läbi ei ole, sest uus kolb pole veel 5000 isegi sõitnud. Minekut on küll, ainult kiirusest jääb puudu. Milles viga olla võib?
Ole rahul sellega mis on. Peaasi, et töötab. 10km/h nihe võib sõltuda spidomeetri värinast, tuulest ja tee kallakust
.