Ketiratta valmistamine
on kellelgi infot kuskohas saaks lasta valmistada tagumise ketiratta - võib täitsa nullist, võin ka anda originaal ketiratta, et sinna tunduvalt väiksem arv hambaid peale saaks.
on kellelgi infot kuskohas saaks lasta valmistada tagumise ketiratta - võib täitsa nullist, võin ka anda originaal ketiratta, et sinna tunduvalt väiksem arv hambaid peale saaks.
Poest ei saa siis või? Et nii keeruliseks asja vaja ajada!
mx77 kirjutas:Poest ei saa siis või? Et nii keeruliseks asja vaja ajada!
renthal näiteks teeb KTM'le kõige väiksemat 35 hammast, poes reaalselt saadaval on 38, 35'st tuleks oodata pool aastat. soov oleks yldse 30-33 järele.
renthalil siis kõige suurem valik.
keeruliseks läks asi ise.
Pärnus oleks võimalik aidata. Huvi korral PS.
Proovi helistada numbrile:5101520
Tõnu mehel nimeks.Tegeleb minu andmetel ketirataste tegemisega päris nullist alates.
Ise ostnud temalt krossirataste tagumisi hammakaid mitu hunnikut.Need olnud küll tavalises 48 mõõdus,kuid usun et saate kokkuleppele.
Asub ta küll Viljandimaal,Karksi-Nuia kandis, kuid eks midagi mõtleb välja.
Infoks veel nende leht http://www.mx-bikes.com
-erx- kirjutas:mx77 kirjutas:Poest ei saa siis või? Et nii keeruliseks asja vaja ajada!
renthal näiteks teeb KTM'le kõige väiksemat 35 hammast, poes reaalselt saadaval on 38, 35'st tuleks oodata pool aastat. soov oleks yldse 30-33 järele.
renthalil siis kõige suurem valik.
keeruliseks läks asi ise.
Väikseks ei jää? Kuidas dünaamikaga jääb, ei pruugi üldse jäksata tippkiirust saavutada?
härra Ruubel kirjutas:Proovi helistada numbrile:5101520
Tõnu mehel nimeks.Tegeleb minu andmetel ketirataste tegemisega päris nullist alates.
http://www.mx-bikes.com
Täiesti õiged andmed. Igasugu hammakad teeb ära. Alumiiniumist või rauast - kuidas soovid...
mx77 kirjutas:Väikseks ei jää? Kuidas dünaamikaga jääb, ei pruugi üldse jäksata tippkiirust saavutada?
kompenseerin 5 ja 6 käigu puudumist sellega lihtsalt.
Kas mõistlikum ei oleks 5 ja 6 käik kasti juurde lisada. Minu teada KTM-il pidi see lihtne olema.
mx77 kirjutas:Kas mõistlikum ei oleks 5 ja 6 käik kasti juurde lisada. Minu teada KTM-il pidi see lihtne olema.
keeruline ei ole, aga maksab peaaegu 10k...ehk siis kk jupid mingi 5-6k, + tihendid + töö (ise küll ei viitsi mootorit pooleks kiskuda, ausalt, ülemise otsa töid teen küll, aga pooleks ei taha võtta)
härra Ruubel kirjutas:Proovi helistada numbrile:5101520
Tõnu mehel nimeks.Tegeleb minu andmetel ketirataste tegemisega päris nullist alates.
Ise ostnud temalt krossirataste tagumisi hammakaid mitu hunnikut.Need olnud küll tavalises 48 mõõdus,kuid usun et saate kokkuleppele.
Asub ta küll Viljandimaal,Karksi-Nuia kandis, kuid eks midagi mõtleb välja.
Infoks veel nende leht http://www.mx-bikes.com
suured tänud info eest, tehakse ära, hind ka täiesti mõistlik.
olenevalt mudelist näiteks 520 exc ja sx käigukasti erinevus on kaks hammasratast, käiguvahetuskahvel ja kahvli võll. endal vahetasin ca 1900.- krooni jupid pluss oma töö. ülemise otsa lahtivõtmine ongi see "keerulisem" osa - nukaketi avamine ja tõmmitsaga rootori eemaldamine. Sidur muide hakkab väiksema hammakaga päris kõvasti vatti saama.
ma just ktm'st küsisin, ja juppide hinnaks arvati 5-6k...samas sain starterikomplektiga kaasa 2 hammakat mis pärinevad kindlasti kkastist....ah eks vaatab seda asja veel.