1. leht 1-st
TGB 101R
Postitatud: 19 Juul 2008, 22:45
Postitas tat13
Mull on selline roller TGB 101R.Mida te arvate sellest rollerist.Mis on selle rolleri +ja-.Kas sellel rolleril on mingeid vigu ka mis avalduvad peale mingit kilometraasi.Hetkel on rolleri max kiirus 60 km.Kui palju on ilma piirajateta rolleri max kiirus ja kas sellele rollerile tasub sport sumpsi panna. http://ekspressauto.delfi.ee/details/?id=119188 roller näeb täpselt sama sugune välja ainult ostsin selle pärnust.
Re: TGB 101R
Postitatud: 24 Juul 2008, 10:50
Postitas suff
Re: TGB 101R
Postitatud: 24 Juul 2008, 11:03
Postitas tat13
Re: TGB 101R
Postitatud: 25 Juul 2008, 08:59
Postitas suff
Siis tasub kindlasti sportsummuti alla panna 
Re: TGB 101R
Postitatud: 25 Juul 2008, 23:24
Postitas tat13
Äkki tead milline sumps sellele sobib ja kus pärnus seda leida võib ja mis se hinnaklass on.
Re: TGB 101R
Postitatud: 27 Juul 2008, 01:22
Postitas FleXer
soovitatavalt uurida, www.mulgimotoari.ee kas neil on antud masinale nö 2 tjuuningjuppe 2 ...
Re: TGB 101R
Postitatud: 18 Aug 2008, 15:38
Postitas GoodDevil
tat13 kirjutas:Mull on selline roller TGB 101R.Mida te arvate sellest rollerist.Mis on selle rolleri +ja-.Kas sellel rolleril on mingeid vigu ka mis avalduvad peale mingit kilometraasi.Hetkel on rolleri max kiirus 60 km.Kui palju on ilma piirajateta rolleri max kiirus ja kas sellele rollerile tasub sport sumpsi panna. http://ekspressauto.delfi.ee/details/?id=119188 roller näeb täpselt sama sugune välja ainult ostsin selle pärnust.
mul sama roller aga kui midagi tarka teada saad siis ütle mulle ka mul läheb praegu heal juhul 80 välj ilma varika piirajata
aga kui midagi sportsumpa või mingi muu asja kohta teada saad siis anna kindlasti teada!!!
Re: TGB 101R
Postitatud: 18 Aug 2008, 17:56
Postitas tat13
Nii aplju võin öelda et 560 km läks mul väntvõlli kepsu laager läbi.Mootor ei läinud tööle ja kikstarterist ei saanud lüüa ka.Õnneks läks see tehase garantii alla,Ja mulle öeldi et se oli tehase praak.
Re: TGB 101R
Postitatud: 18 Aug 2008, 18:55
Postitas GoodDevil
tat13 kirjutas:Nii aplju võin öelda et 560 km läks mul väntvõlli kepsu laager läbi.Mootor ei läinud tööle ja kikstarterist ei saanud lüüa ka.Õnneks läks see tehase garantii alla,Ja mulle öeldi et se oli tehase praak.
juhtub mul üle 3000 läbi sõidetud ja käib siiamaani piiraja eemaldasin kuskil 1500 peal või nii
Re: TGB 101R
Postitatud: 21 Aug 2008, 23:31
Postitas zybyx
masinast nii palju et alla sobib moriini mootorile mõeldud sport sumpsid.
väntvõllid on neil nõrgad kohad.
mootor iseenesest suhteliselt tuntud ja ka üsna hea.
pole nii kvaliteetne naq seda on aprilia ja yamaha
Re: TGB 101R
Postitatud: 21 Aug 2008, 23:50
Postitas Kirs
zybyx kirjutas:
tgb on suhteliselt algaja veel rolleri alal
Tead mida räägid? Kas 1965 aastal tegevust alustanud(TGB nimega küll 1978) on algaja? TGB 101S mudeliga sõideti end Guinessi rekorditeraamatusse kus 24h sõideti maha 1178.76km.
Re: TGB 101R
Postitatud: 22 Aug 2008, 00:25
Postitas Pihlakas
Siin täpsem lugu TGB ajaloost:
Väheste mopeedide puhul on juhtunud see, et nad saavad juba müüki ilmudes kultusmopeedideks. TGB 101 on kindlasti üks neist. TGB 101GF, esimene “seater”, oli Maongi suurim õnnestumine kuuekümnendatel. Tutvustatud kuus kuud enne 1968. mudeliaastat, purustas TGB 101 GF kõik senised uue mopeedi müügirekordid. Polnud kahtlust, et TGB meeldis kõigile: veoautojuhid põhjustasid avariisid, vahtides möödasõitvaid TGB-sid; koduperenaised mängisid tunduvalt aktiivsemalt loteriid, et üks tõeline iludus koju tuua; diileritel oli raskusi klientide soovide täitmisega – ühe rolleri kohta oli 15 soovijat. Selle müügihiti valmimine oli tänu Lee A. Iacocca’le, kes alustas lihtsa TGB (Traded Greedy Basic) müügimehena Pekingis ja lõpetas TGB Motor Company presidendina. Tõsi, sellel ametipostil ta kaua töötada ei saanud – varsti vallandati ta juhatuse esimehe Greens Burnsi poolt. TGB 101R loomise plaan oli TGB-l juba ammu meeles mõlkunud. Taheti ehitada suhteliselt odav igapäevasõiduk, millel ei puuduks ka dünaamilisus. Loodeti saada midagi ka Cub-i asemele – seda näitab ka asjaolu, et enne nimetuse “TGB 101R” heaks otsustamist, kaaluti muuhulgas ka teisi nimesid nagu näiteks “TGB 101 F” ja “TGB-bird II”.
TGB üheks edu aluseks oli ka tema personaalsus: vastavalt vajadustele võis osta kas stiilse ökonoomse poeskäimis-mopeedi, ülimalt äkilise ja kiire drag-racer’i, või luksusvariandi. Valida oli ka (algselt) 3-4 manuaal- ja variaatori vahel. Lisaraha eest oli saadaval slick rehvid, eesmised ketaspidurid ja ka tahhomeeter. Mudeligammast ei puudunud ka R mudel, millega kaasnes parem tasakaalastus, täisvarustuses näidikutepaneel ja ka erilised badge’id. Nende mudelite puhul võis valida erineva sise- ja väliskujunduse (veidi teistsugune kerekuju ja striping) vahel. TGB-dele oli iseloomulik pikk esigondel ja lühike tagaosa, millest sai kiiresti Chinese de rigueur. '
Re: TGB 101R
Postitatud: 22 Aug 2008, 02:48
Postitas KrossiHimuline
Tänapäeval seisab minuarust TGB Taiwan Golden Bee eest 
Re: TGB 101R
Postitatud: 22 Aug 2008, 20:11
Postitas GoodDevil
Mina lugesin sellist asja:
TGB (Taiwan Golden Bee Co.,Ltd.) on Taivani suurfirma mis on alates 1978a. tootnud
alltöövõtu korras amorte, mootoreid, startereid, variaatorkäigukaste jne. paljudele
tuntud kaubamärkidele nagu Piaggio/Vespa, Rotax, Peugeot, Miranelli, Morini, Polaris jne
nii et kogemust peax firmal küll ja rohkem veelgi olema 
Re: TGB 101R
Postitatud: 22 Aug 2008, 21:06
Postitas tat13
juhtub mul üle 3000 läbi sõidetud ja käib siiamaani piiraja eemaldasin kuskil 1500 peal või nii[/quote]
Kas piirajad sa eemaldasid ise.
Re: TGB 101R
Postitatud: 23 Aug 2008, 10:36
Postitas GoodDevil
tat13 kirjutas:juhtub mul üle 3000 läbi sõidetud ja käib siiamaani piiraja eemaldasin kuskil 1500 peal või nii
Kas piirajad sa eemaldasid ise.[/quote]
eemaldasin jah täiesti ise variaatori piiraja ainult
Re: TGB 101R
Postitatud: 23 Aug 2008, 17:01
Postitas tat13
Kuidas sa eemaldasid selle.Võtsid külje paneeli maha vää.Sellel ju läbi tooli ei pääse ju ligi.Kas garanti ka sellega vähenes.
Re: TGB 101R
Postitatud: 24 Aug 2008, 10:03
Postitas GoodDevil
tat13 kirjutas:Kuidas sa eemaldasid selle.Võtsid külje paneeli maha vää.Sellel ju läbi tooli ei pääse ju ligi.Kas garanti ka sellega vähenes.
külje paneel? variaatori kaane võtsin maha; pääseb ligi väga hästi variaator on seal kus kick starter ehk selle kaane taga; garantii kohta ma ei tea aga kõik modifitseerimised vist peaks seda vähendama kui pole just lasknud teeninduses maha võtta
EDIT:täpsemalt garantii kaob kohe kui ise millegi kallale kipud 