Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Tere
Ei suuda otsustada kummat valida. Vajaksin masinat 80% asfaldisõitudeks ja 20% maastikul, seetõttu bike variandid ei sobi. On nende puhul tegu maastikukõlbulike masinatega ja samas mis on nende optimaalne kiirus asfaldid.. st kas 120km/h tuleb vibra sisse nagu keegi siin kirjutas. Kes oskab seletada miks on neil üle 2x-ne võimsusevahe, Aprilial 70kw ja Yamahal 33,4kw - kas on see mingi eesmärgiga nii (nt. , 70kw on nagu maastikule liiga palju.... kas olen õigel teel)?
Tänud ette
Mait
PS. Siklitest suhteliselt võhik, rohkem ATV mees
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Maastikule ei sobi kumbki. Shiver oma V2 mootoriga mõeldud tänavale. Mt 03 on ühepütane ,vist peaks sama mootoriga olema mis XT .ennem sobiks maastikule mt kui shiver. Soovitaks sulle Yamaha xt 660.
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Osta siis Aprilia 750 Dorsoduro
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Mait2 kirjutas:Tere
Ei suuda otsustada kummat valida. Vajaksin masinat 80% asfaldisõitudeks ja 20% maastikul, seetõttu bike variandid ei sobi. On nende puhul tegu maastikukõlbulike masinatega ja samas mis on nende optimaalne kiirus asfaldid.. st kas 120km/h tuleb vibra sisse nagu keegi siin kirjutas. Kes oskab seletada miks on neil üle 2x-ne võimsusevahe, Aprilial 70kw ja Yamahal 33,4kw - kas on see mingi eesmärgiga nii (nt. , 70kw on nagu maastikule liiga palju.... kas olen õigel teel)?
Tänud ette
Mait
PS. Siklitest suhteliselt võhik, rohkem ATV mees
Oman ise Shiverit ja võin öelda niipalju, et maastikule sellega pole eriti mõtet minna, ikka asfaldi masin on see. Shiver on minekult paras püss, ole aint mees ja hoia kinni. Mingit vibra mina küll ei tähelda ei 90 ega 120ne juures, aint suurtematel kiirustel tunnen vajadust väikse tuuleklaasi järele, mis on ka tegelikult juba saadaval. Tehniliselt on pill täiesti uus põlvkond!
Aga nagu juba eelpool mainiti, kui maastikul ka kindlasti tahad hullata, siis on Dorsoduro täitsa omal kohal ma arvan.
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Kas see ühe ja kahe pütase võrdluse mõte on mootori füüsilisetes mõõtmetes ja loogika selles, et väiksem mootor tagab suurema kliirensi või....
Miks see Dorsoduro Shiverist maastikul parem on? Visuaalselt tuvastan olulistest erinevustest ainult täiendava esiporika lendava muda vastu. Kas kliirens on neil siis erinev?
Minu loogika ütleb, et maastikul oleks neli olulist asja:
1.läbivus (selle saab vastavaks ainult rehvide vahetusega vastavalt oludele)
2.kliirens (st. madala keskkoha seadmete asetusega masinad ei sobi)
3.kaal (need enamuses minu poolt vaadeldavatel vahemikus 170-190kg - st. päris krossi karjääris sõita esi saa)
4.mootori äkilisus (suured kw ja Nm on head asfadil, kuid ohtlikul maastikul) - siin tuleb kahjuks teha kompromiss ja ma ise pooldaks enne ikkagi 70kw Shiverit kui 33kw MT-03
.....kas keegi vaidleks vastu
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Mait2 kirjutas:Kas see ühe ja kahe pütase võrdluse mõte on mootori füüsilisetes mõõtmetes ja loogika selles, et väiksem mootor tagab suurema kliirensi või....
Miks see Dorsoduro Shiverist maastikul parem on? Visuaalselt tuvastan olulistest erinevustest ainult täiendava esiporika lendava muda vastu. Kas kliirens on neil siis erinev?
Minu loogika ütleb, et maastikul oleks kolm olulist asja:
1.läbivus (selle saab vastavaks ainult rehvide vahetusega vastavalt oludele)
2.kliirens (st. madala♦ sobi)
3.mootori äkilisus (suured kw ja Nm on head asfadil, kuid ohtlikul maastikul) - siin tuleb kahjuks teha kompromiss ja ma ise pooldaks enne ikkagi 70kw Shiverit kui 33kw MT-03
.....kas keegi vaidleks vastu
Ühel õhtul aknast välja vaadates leidsin maja ees poisikese, kes üritas oma rolleriga tõmmet teha muru peal. Saanud paar koda sellega hakkama, siis üritas ringiratast keerutada, mispeale võimed alla jäid ja roller küllili kukkus. Kogu selle jutu mõte on selles, et kui mõistus peas, siis kw ohjeldamine pole mingi probleem ja kui mõistust pole, siis jääb ikka rolleriga kah hätta.
Shiver ja Dorsoduro ei ole ainult porika erinevus. Dorsol on vedrustus oluliselt pehmem ja tema eesmärk on Supermoto, olenemata sellest, et tal on shiveriga identne raam ja mootor.
Millist maastikku sa sõitma üldse kavatsed hakata? Karjääris kündmine ja kruusateel kulgemine on väga erinevad.
Let the good times roll.
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Maastiku all mõtlesin põldu, heinamaad, metsateid jne. Päris 45kraadised tõusud on vist veidi teistsuguste pillide jaoks ja kõike head vist ühe ratta sisse ei õnnestu sobitada.
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Mait2 kirjutas:Maastiku all mõtlesin põldu, heinamaad, metsateid jne. Päris 45kraadised tõusud on vist veidi teistsuguste pillide jaoks ja kõike head vist ühe ratta sisse ei õnnestu sobitada.
siis oled oma valikusse pannud küll vale ratta. need on ikka asfaldipillid. hea küll, kruusatee ka veel teatud mööndustega. aga muu unusta ära. seal sõida atv'ga. yamaha xt660 on näiteks õigem valik oluliselt.
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Sinu jutu järgi soovitaks mõnd enduro moodi asja. Sest enduro on hea kompromiss asfaldi ja mitte asfaldi vahel. Kindlasti mõtle ka oma sõidukogemustele sest näiteks neid kahte tsiklit kõrvutadas on üks teisest kaks ja rohkemgi korda võimsam. Ning ega see 33kw nii aeglane polegi Rääkimata siis 70 kw. Samas need tsiklid ei ole mõeldud ikkagi pikkade otste jaoks.. Neil pole ees ka tuuleklaasi mis on pikemal sõidul super, kuigi saab ka ilma. Kui enamuse veedad linnas siis selleks on eelmainitud mootorrattad head.
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Mait2 kirjutas:Maastiku all mõtlesin põldu, heinamaad, metsateid jne. Päris 45kraadised tõusud on vist veidi teistsuguste pillide jaoks ja kõike head vist ühe ratta sisse ei õnnestu sobitada.
"Müramiseks" maastikul ei sobi kumbki, aga oma kogemustest võin öelda, et näiteks Cagiva Riveriga sai mööda heinamaid ja soid üsna kaugele põksutud ja põlluvaheteedel sai ta ka väga hästi hakkama. Selliseks sõiduks nagu mina "looduses" tegin, sobivad need rattad mõlemad. Kihutada ei saa maastikul ja pead jälgima kuhu sõidad. ma ei tea kuidas Shiver madalatel pööretel veab, mina oma Cagivaga kulgesin teedeta kohtades nagu soised heinamaad jms üsna madaltel pööretel. Aga Suzuki GSX-ga ma isegi ei mõtle selliste radade peale kus Cagivaga saab käia. Mõlemad vaatlusalused rattad on raamilt ja üldpildilt sinna minu Cagiva kanti.
Kuskil seal kasutajate rataste galeriis on Cagi pilt üleval ka vaata ja võrdle, üsna sama plaaniga, kuigi see minu ratas on 24kW.
Mul ongi selle kohta oma väljend : kolhoosiesimehe ratas Tänavale mõeldud kuid maal kõlbulik. Maastikul sõit ei saa sellise ratta puhul olla mitte eesmärk vaid pigem, a'la "mõnikord on vajalik" teema.
Galeriid polegi vist enam, panen siis pildilingi : http://www.motostrada.co.uk/images/used ... griv_2.jpg
Sellise rattaga on heinamaakogemusi, minu arust on nii MT03 kui Shiver samaks võimelised. St saab heinamaal ukerdada aga mitte lennuga üle sõita.
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Küsimuse eesmärk sama, valida tsikkel, mis sobib mõlemaks puhuks enam-vähem (saan aru et siis ei ta päris see ei asfaldi ega maastiku jaoks).
Kas on enduro rehvi, mille saaks antud asfaldi rehvi 180/55x17" asemele panna, arusaadavalt küsimus rehvi laiuses. Soovitage kust uurida, tellida jne. See tagaks minimaalse läbivuse maastikul, mida aegajalt võib-olla vaja läheb. Teist, mingit enduro velge, tsiklile alla aretama küll ei taha hakata.
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Mait2 kirjutas:Küsimuse eesmärk sama, valida tsikkel, mis sobib mõlemaks puhuks enam-vähem (saan aru et siis ei ta päris see ei asfaldi ega maastiku jaoks).
Kas on enduro rehvi, mille saaks antud asfaldi rehvi 180/55x17" asemele panna, arusaadavalt küsimus rehvi laiuses.
Ilmselt annab sellele veljele panna 150/70 R 17 matkaenduro mustriga rehvi. See laseb ka asfalti talutavalt sõita. http://www.reifendirekt.com/ on üks popp rehvitellimise sait.
56915288 Tiit.
-
Teema algataja
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Nii need asjad käivad, et lähed Shiverit ostma ja tagasi tuled hoopis Intruderiga.
Tänasest alates ma siis Suzuki Intruder 1400 omanik ja on ikka mõnus küll....... ja läigib mis kole...... kes saab sellest aru see teab mis tunne see on....
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
Mait2 kirjutas:Nii need asjad käivad, et lähed Shiverit ostma ja tagasi tuled hoopis Intruderiga.
Tänasest alates ma siis Suzuki Intruder 1400 omanik ja on ikka mõnus küll....... ja läigib mis kole...... kes saab sellest aru see teab mis tunne see on....
No aga õnne uue ratta puhul siis! Kui kunagi tahtmist, saan oma Shiverit sul proovida anda ja siis saad ju kohe võrrelda oma praeguse rattaga ja selgusele jõuda, kas otsus oli õige!
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
ot intruder on ju hoopis teist klassi ratas! kruiser ju. kas särav kroom pani siis uued mötted pähe?
heinamaad ja pölluteed enam huvi ei pakugi?
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha MT-03 vs Aprilia Shiver
pyramiid kirjutas:No aga õnne uue ratta puhul siis! Kui kunagi tahtmist, saan oma Shiverit sul proovida anda ja siis saad ju kohe võrrelda oma praeguse rattaga ja selgusele jõuda, kas otsus oli õige!
Ära anna proovida, mees muidu kahetseb elulõpuni oma tegu
Let the good times roll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.