1. leht 1-st
Rullide küsimus.
Postitatud: 02 Okt 2004, 08:32
Postitas DerbiPR
Ühed räägivad et peab olema raskemad rullid, siis läheb paremini edasi, teised aga kergemad siis parem? kumb siis on õige?
Postitatud: 02 Okt 2004, 10:17
Postitas rollerist
rullidest oleneb mis pööretel su masin töötab, sportsummutid armastavad rohkem kõrgeid pöördeid ja originaal summutid madalamaid, seega see oleneb rohkem sellest mis summuti sul peale on
Postitatud: 02 Okt 2004, 10:22
Postitas R1s7o
tahaks kah seda teada... Kummad rullid peavad olema sportsumpaga ja kummad peavad olema orig. sumpaga? mul endal orig. sumpa.
Postitatud: 02 Okt 2004, 12:46
Postitas SFX
R1s7o kirjutas:tahaks kah seda teada... Kummad rullid peavad olema sportsumpaga ja kummad peavad olema orig. sumpaga? mul endal orig. sumpa.
originaaliga raskemad,spordiga kergemad;)
Postitatud: 02 Okt 2004, 15:32
Postitas mutz
kui raskemad rullikud panna siis on kohakiirendus halvem, aga lõpp kiirus suurem....kui kergemad rullikud siis kiirendus parem

Postitatud: 03 Okt 2004, 14:01
Postitas R1s7o
aga kui mul on orig. sumpa ja ma tahan paremat minekut, siis ma peaks ju panema kergemad rullid.
Postitatud: 03 Okt 2004, 14:08
Postitas yamaha1
ega p2rislet eriti kasu ple kui sul tava sumps ja paned neid rulle suurt kasu pole sitemaks voib minna kogu asi kogemused n2itavad seda

Postitatud: 03 Okt 2004, 20:08
Postitas SFX
asi selles et originaal sumpaga kaasas olevad rullid(ehk mis kohe all on)on k6ige paremad originaal sumpale;)
Postitatud: 03 Okt 2004, 20:11
Postitas DerbiPR
Kuid mis siis on kui sõelad välja võetud on? tuleb panna kergemad raskemad?
Postitatud: 03 Okt 2004, 20:28
Postitas SFX
DerbiPR kirjutas:Kuid mis siis on kui sõelad välja võetud on? tuleb panna kergemad raskemad?
loogiliselt v6tttes kergemad....:v6i ma exin???see rohkem ikka niiöelda proovimise asi...

aga usun et kergemad!
Postitatud: 09 Okt 2004, 01:31
Postitas create
mul sportsumpa ja raskemate rullidega läheb paremini edasi
Postitatud: 09 Okt 2004, 12:01
Postitas yamaha1
create kirjutas:mul sportsumpa ja raskemate rullidega läheb paremini edasi

no mis teema see siin k2ib ... saad sa nendest rullidest midagi aru ka v ?? sport sumps ja raskemad rullid hmm raskemad kui originaalid v

Postitatud: 09 Okt 2004, 12:15
Postitas xzburnoutzx
asi peax nii olema :
ORIGINAAL SUMPS = RASKEMAD RULLID
SPORT SUMPS = KERGEMAD RULLID
woot nii

Postitatud: 09 Okt 2004, 20:31
Postitas oldmoped
Sellist üldist asja nagu sportsummuti ei ole olemas. Konkreetse toru pikkusest, koonuse läbimõõdust ja tagumise koonuse "peegelpinna" kaugusest jne. sõltub see millisesse pöörete vahemikku mootori max jõumoment nihkub ja ka vastavalt sellele tuleb valida rullide kaal - mida madalamatel pööretel see on, seda raskemad rullid tuleb panna, et see maksimaalselt ära kasutada
Postitatud: 24 Aug 2005, 18:26
Postitas saarik
aga kahjuks ma olen algaja ja ma tahaks teada kuhu need rullid käivad
Postitatud: 24 Aug 2005, 18:27
Postitas saarik
aga kahjuks ma olen algaja ja ma tahaks teada kuhu need rullid käivad
Postitatud: 24 Aug 2005, 18:27
Postitas factory
Aga ma olen kuulnud, et hondadel on vastupidi kõik see värk ja tahaks teada saada kas vastab tõele kuna ka mul honda

Postitatud: 24 Aug 2005, 18:34
Postitas ivar
erilist vahet pole mis sumps all on..
kergemate rullidega parem minek ja raskemate rullidega halvem minek..lõppkiirus üldjuhul ei muutu.
Postitatud: 24 Aug 2005, 18:54
Postitas SiD
enda kogemused näitavad et ainult rullide vahetamisega sa suurt midagi paremaks ei tee....kui vahetad rullid pead vahetama ka survevedru ja sidurivedru...põhimõtteliselt tee siis sama välja kui panna sport variaator.....loodetavasti saite aru mida ma mõtlesin

Postitatud: 24 Aug 2005, 19:15
Postitas sinisalo
Enda kogemusest siis :
Rolleriks Yamaha Aerox 2001 aasta. Täiesti stock oli, isegi sumps on stock. Ostsin AP-motost variaatori 1185.- ja rihma 400.- ! Variaatoriks on siis malossi multivar, kes ei tea siis seal oli survevedru kaasas ja 7,0 g rullid. Lasin siis seal endale selle variaatori ja rihma peale panna ning peale seda muutus lõpp kiirus suht mõnusalt

Kuskil 8-10 km/h. Tundus ,et rihm vajas sissesõitu ning sõidetud uue rihmaga kuskil 100km ning kiirendus muutus kah arusaadavalt

Ise arvan, et rullid peaksin kergemad ostma ( 6,0 g ?) ,sest gaas põhjas sõites pöörded 9000, ennem variaatori vahetust kuskil 11000 jooksis välja.
Postitatud: 24 Aug 2005, 20:29
Postitas malone322
endal on kah rolleril nii, et masin tahab jõhkralt pöördeid et kohalt minema läheks ja all pidavat olema 5g rullid. tahaks et roller läheks kohapealt minema väiksematel pööretel kuna tulekul on uus mootor ja siis ei tohiks ju tuuritada nii väga.