Probleem käivitamisega .

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Defu

Probleem käivitamisega .

Lugemata postitus Postitas Defu »

Nii räägin natuke pikema jutu, et asjale rohkem selgust saada . Nimelt vajus rolleri tühikäigu pöörded maha, mis siis ikka keerasin peale ja sain asja korda. Sealt nagu see jama vist pihta hakkaski. Ühel päeval märkasin jälle, et pöörded maas tühikäigul, keerasin jälle juurde. Ja nüüd kukkus jamama, eile õhtul koju jõudes jäin garaazi ette seisma ja masin suri välja ja enam tööle ei läinudki, lükkasin siis kuuri, et nokin hommikul, siis pea selgem ka . Nii hommikul keerasin küünla maha jumala kena ja korras, aga käima ikka ei läinud, isegi ei lubanud mitte. Vahetasin küünla ära, siis mingil ajal äkki hakkas lubama aga käima ei läinud. mingi pika aja tagant jälle lubas ja siis vahest tegi pssshh psssh või mingi taolise heli summutist . Lõpuks keerasin tühikäigu pöörete kruvi natuke maha, peale pikka käiamist sain käima lõpuks . Aga ei tööta kenasti, või noh sõidab aga mitte nii hästi kui ennem . Kui käima hakkad panema siis peab gaasiga mängima või selle isegi pea poole peale keerama. Seda ka, et kui tühikäigul töötab siis tahab nagu vägisi kätte ära surra, pole mitte isu töötada. Kui gaasiga ei mängi tühikäigul siis sureb kohe välja ka . Küsimus siis, et miks ta käima minna ei taha ja kui läheb siis ei tööta õieti ? Selline tunne nagu ei saaks bensiini korralikult kätte, kas on nii ? Või milles probleem ja kuidas seda likvideerida ? NB: Rolleri kasutaja ainult 3 kuud olnud, roller on kasutatud ja oli venna oma .


Teema algataja
Vorst

Lugemata postitus Postitas Vorst »

Võib-olla tõesti ei saa bensiini korralikult peale, puhu läbi kõik voolikud kontrolli bensiini filter üle ja puhasta karburaator ära, kui ei aita siis ma arvan millegi pärast, et tal võib olla õhupuudus, VB on filter nii pahna täis, et ei saa õhku.


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Vorst kirjutas:

Võib-olla tõesti ei saa bensiini korralikult peale, puhu läbi kõik voolikud kontrolli bensiini filter üle ja puhasta karburaator ära, kui ei aita siis ma arvan millegi pärast, et tal võib olla õhupuudus, VB on filter nii pahna täis, et ei saa õhku.

See jäi mul mainimata, et alles hiljuti, mingi nädal tagasi puhastasin õhupuhasti korralikult ära, et seal viga ei tohiks olla . Arvan ma .

Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

Kui karpa,õhufilter ja küünlad on puhtad ja pmst korras, siis kindla peale on sul sisselaske klapp paigast ära.

Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R

Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Dimitri kirjutas:

Kui karpa,õhufilter ja küünlad on puhtad ja pmst korras, siis kindla peale on sul sisselaske klapp paigast ära.

Küünal ja õhupuhasti on puhtad, karpast ei tea ma midagi .
Ja seda ka, et mul 2 taktiline, vaevalt, et sellel klappe on, minu viga, jäi mainimata .

Kasutaja avatar

nummert
Postitusi: 142
Liitunud: 20 Sept 2005, 10:10
Asukoht: laulasmaa

Lugemata postitus Postitas nummert »

Defu kirjutas:
Dimitri kirjutas:

Kui karpa,õhufilter ja küünlad on puhtad ja pmst korras, siis kindla peale on sul sisselaske klapp paigast ära.

Küünal ja õhupuhasti on puhtad, karpast ei tea ma midagi .
Ja seda ka, et mul 2 taktiline, vaevalt, et sellel klappe on, minu viga, jäi mainimata .

kindel et sa keerasid tühikäigukruvi mitte segu?äkki ajasid segu paigast ära.
karpas puhu düüsid surveõhuga läbi.järgmine kord võiksid kirjutada rollei margi ka ,siis ei teki probleeme kas 2t või 4t jne..

LaulasmaaMotoClub
atm50(2),Keeway ARN,aprilia amico 1993,aprilia sr50,
pocetbike(2),125 cc Qingqi Sport -06(2)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

nummert kirjutas:

järgmine kord võiksid kirjutada rollei margi ka ,siis ei teki probleeme kas 2t või 4t jne..

No vaata teemaalgataja eelmisi teemasid. Kahetaktiline veel natu aega tagasi kindlalt oli. http://www.geelybike.com/JL50QT-15.htm
Klapid sisselaskes on sellel liikuril.


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

holma kirjutas:
nummert kirjutas:

järgmine kord võiksid kirjutada rollei margi ka ,siis ei teki probleeme kas 2t või 4t jne..

No vaata teemaalgataja eelmisi teemasid. Kahetaktiline veel natu aega tagasi kindlalt oli. http://www.geelybike.com/JL50QT-15.htm
Klapid sisselaskes on sellel liikuril.

Vabandan, tõesti unus ära paar asja mainida . Sinu jutust aru saades, siis sellel masinal ikkagi on klapid, või klapp. Hästi aru ei saa jutust, et äkki viitsid siis ja seletad lähemalt ja kui oskad pane kirja ka õpetussõnad kuidas viga likviteerida :)

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sellise klapitehnoloogiaga siis tegemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Reed_valve
Vanad oma ülesannet mittetäitvad klapilehed vahetatakse uute klapilehtede vastu välja.
http://www.dansmc.com/reedvalve.htm


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

holma kirjutas:

Sellise klapitehnoloogiaga siis tegemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Reed_valve
Vanad oma ülesannet mittetäitvad klapilehed vahetatakse uute klapilehtede vastu välja.
http://www.dansmc.com/reedvalve.htm

Ühes siinses vastuses vihjati ka sellele, et võisin äkki segu- ja tühikäigu kruvi segamini ajada. Sellest lähtuna keerasin kruvi mida kruttisin tagasi algasendisse nagu ta ennem oli. Lugu siis nüüd selline, et käima läheb ainult vändast ja seda kohe esimese pauguga, starterist nagu lubab aga päris käima ei lähe .


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Teema edasiviimiseks mainiks veel paar asja. Keerasin karpa maha ja tegin korralikult puhtaks. Asi paremaks ei läinud, vb, et isegi halvemaks. Käima läheb ainult siis kui õhuklapi kinni panen ja siis on jõudu ka. kui teen klapi lahti siis jõud kaob är aja ei taha enam edasi liikuda. Kui klapp lahti siis käima ka ei lähe, lubab lubab aga ei lähe . Et nagu olge mehed ja andke nõu, sest mul omal on küll juhe juba päris koos ja masendus peale tulemas. Suvehooaeg kätte jõudmas ja masin annab otsad :(

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Defu kirjutas:

Teema edasiviimiseks mainiks veel paar asja. Keerasin karpa maha ja tegin korralikult puhtaks. Asi paremaks ei läinud, vb, et isegi halvemaks. Käima läheb ainult siis kui õhuklapi kinni panen ja siis on jõudu ka. kui teen klapi lahti siis jõud kaob är aja ei taha enam edasi liikuda. Kui klapp lahti siis käima ka ei lähe, lubab lubab aga ei lähe . Et nagu olge mehed ja andke nõu, sest mul omal on küll juhe juba päris koos ja masendus peale tulemas. Suvehooaeg kätte jõudmas ja masin annab otsad :(

Lahtise õhuklapiga ei liigugi normaalselt, kuna segu on liiga rikas. Mõeldud
õhuklapp-segurikasti ainult külmkäivituste jaoks. Sooja mootoriga õieti reguleeritud karburaatori korral pole seda vaja üldse näppida.


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Lahtise õhuklapiga ei liigugi normaalselt, kuna segu on liiga rikas. Mõeldud
õhuklapp-segurikasti ainult külmkäivituste jaoks.

Ühesõnaga kui tõmban õhuklappi käepideme juurest siis ta paneb õhukklapi kinni või lahti ? Igatahes kui tõmban kõepideme juures õhuklapi välja siis läheb käima peale paari vända lööki, mootor võib soe olla või ka kül, käima ikka ei lähe, tõmban käepideme juures õhuklappi siis läheb käima. Kui niisama tambin siis tõmbab ennast lihtsalt täis ja karpa ülevool hakkab tööle, bensiini hakkab karpast välja jooksma. Kui mootor töötab siis ei ujuta üle. Lihtsalt ei arenda kiirust, mingi 10km/h Kuigi kohapeal töötab küll hästi, kuigi kui gaasi maha lasen ja järsku gaasi annan või mängin sedasi siis nagu tmbaks hingest kinni, korra võtab vaikseks ja siis kosub üles. Madalate pööretega sureb välja. Ja seda ka, et täna hommikul hakkas mingi pinin kostuma eest osast sarvede alt või kuskilt sealt süüde sisse ja pinin hakkab ja ei kao mitte kuidagi ära ka mitte. Mis ta nagu meelde tahab mulle tuletada ? Või on kogu roller ikka nii pees, et tuleb prügimäele saata ?


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Nii, teema võib lukku panna, sain vea teada .
Ma ise selle jälile ei saanud, sest ei tunne masinat hästi ja viisin targemate kätte ja need siis hakkasid uurima . Kõik asjad nagu olid olemas, ja korras, mitte miski ei olnud paigast ära, möötsime isegi silindri surve ära mis oli natuke üle 6 . Arvati, et iganes ja ei tohiks selle viga olla. Aga siiski lähemal lammutamisel selgus, et kolb on omadega otsas ja rõngad ka. Nimelt oli ülemine rõngas kolvi sisse kinni jäänud ja alumine oli ka mingi randi juba kuskile sisse söönud . Remondimees helistas, niiet need tema sõnad. Oma silmaga pole näinud. Homme kiikan ka ise üle. Et siis teate, kui teil endal peaks selline probleem tekkima, et on üks põhjuseid siis selliseid .
Niiet, teema lukkus .

Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

Täna sai just korda tehtud sama veaga quinq vms iganes hiina roller 2takti, sinist värvi. Pole sinu oma juhuslikult? :)

Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R

Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Dimitri kirjutas:

Täna sai just korda tehtud sama veaga quinq vms iganes hiina roller 2takti, sinist värvi. Pole sinu oma juhuslikult? :)

Minu oma polnud see kohe kindlalt mitte, esiteks olen saaremaal ja teiseks oli minu oma üleni kollane :)
Remondimees ? Ehk oskad vastata küsimusele siis, et mis võib selle põhjus olla, et nii juhtus ? Ja palju remondikulud ?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Nendel mootoritel läheb vist tõesti neid kolbe-rongaid tihedamalt. Tean ka juhust, kus kolb ja rõngad vahetust tahtsid mingi 1000km läbimisel.
Kardan, et asi on selles õlipumbanikerdises, mis saab käituse tagareduktorilt. Tühikäigul popsudes see mootor õlitust EI saa. Ainult siis, kui ratas käib ringi või roller sõidab.
Ise viskaks selle pumba üldse minema ja segaks ise õli bensiini. Siis kindel, et õlipuuduses viga olla ei saanud.
Reeglina halb õlitus on see, mis kolvi ja rõngad peeti keeravad.
Palju maksma läheb? Miks remondimeeste käest ei küsi. Viisid Autofrend-i või?


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

Defu kirjutas:

Oleks vaja ainult teada mis asutustest või kohtadest oleks kõige targem sellele rollerile juppe otsida .

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Defu kirjutas:
Defu kirjutas:

Oleks vaja ainult teada mis asutustest või kohtadest oleks kõige targem sellele rollerile juppe otsida .

Uurigi sealt Autofrend-st. nemad hoolduste ja remonttöödega tegelevad.
Sinu hiinakale võib juppide kättesaadavusega probleeme olla, kuna minuteada selle mootoriga variante päris pikka aega eestisse enam ei tarnita.


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

holma kirjutas:

Uurigi sealt Autofrend-st. nemad hoolduste ja remonttöödega tegelevad.
Sinu hiinakale võib juppide kättesaadavusega probleeme olla, kuna minuteada selle mootoriga variante päris pikka aega eestisse enam ei tarnita.

See on see kalevi põik 1 asutus jahh ? Mul oli samal rolleril ühekorra üks probleem, nimelt oli keti vedu tagumine hammasratas katki(see plastmassist). Ja siis käisin ka seal asutuses, et äkki saab nende kaudu tellida vms. Sealt saadeti mind kohe pikalt, õeldi, et tema nende rolleritega ei tegele mis tema käest ostetud pole. Või, et tema kaudu saab tellida ainult nende rollerite juppe mida ta ise edastab . Nii jäingi jupist ilma . Kui see on ikka see sama asutus, mis kalevi põik 1 rollereid müüb. Või mõtled sa seda asutust mis samas majas asub, üks autopood kui ma ei eksi . ?

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kalevi põik 1 jah. Kodulehel on kirjas tõesti, et ainult neilt ostetud masinatele teevad hooldust ja remonti. Aga võimaluse korral ka teistele markidele. Aga siis jälle samas kodulehel reklaamivad, et teevad ka mujalt ostetud rolleritele, ATV-le ja mootorratastele hooldust ja remonti.
Ja ei müü ju nad mitte ainult neljataktiliste hiinakate detaile. Ma tahaks näha, millisele neilmüüdavale liikurile nad lubavad peale ajada selle komplekti: http://www.autofrend.ee/index.php?page= ... roup_id=40

Võta kolb ja supler näppu ja mine neile külla. Letis hakkas silma neil mitmeid kahetaktiliste ja neljataktiliste eri mõõtmetega kolbe. Äkki leiad sobilikugi. Kusjuures kunagi nad just sama mootoriga isendeid ka ise müüsid.


Teema algataja
Defu

Lugemata postitus Postitas Defu »

holma kirjutas:

Võta kolb ja supler näppu ja mine neile külla. Letis hakkas silma neil mitmeid kahetaktiliste ja neljataktiliste eri mõõtmetega kolbe. Äkki leiad sobilikugi. Kusjuures kunagi nad just sama mootoriga isendeid ka ise müüsid.

Okey teeme nii, teisipäeval on mul linna minek ja siis lähen uurin asja. Seda ka, et palju maksma võib minna, plaan siis osta ainult kolb ja rõngad . ?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”