Yamaha XVS1100 Drag Star Classic V2
Moderaator: Moded
-
atmospheric
Teema algataja
Yamaha XVS1100 Drag Star Classic V2
Tere.
Kuna A-kat. lubade tegemine pooleli piilun vaikselt rataste poole.
Huvi pakuvad jalad ees asendiga, V mootoriga ja kardaanülekandega rattad soovitavalt alates liitrisest töömahust.
Esimesest silmapilgust hakkas muidugi meelidima Suzuki Intruder 1800.
Kuna jutu põhjal saab enamus tsikliste aru mida tahab alles peale esimese tsikli ostu ja mõneajast kasutust, siis alustaks rahulikult ja ostaks midagi eelarvega kuni 100k (kasutatuna).
Alla 100k. eelarve piires on hakanud silma Yamaha XVS1100 Drag Star.
Loomulikult ei ole seda kunagi proovinud ja seetõttu teeb murelikuks tema "hardtail".
Kel kogemust võiks pajatada, kas võrdlemisi paksust tagarehvist piisab, et meie teedel vere maitse suus sõitma ei peaks?
Enda mõõtudest rääkida, siis olen 120kg kerge ja 1,8m. kopikatega pikk.
Tänud ette.
-
Credo
Teema algataja
Tere,
Antud teema on siit juba kord läbi käinud.
Näiteks nagu
siin
Ning ei ole ta hartail midagi. Ükski laialt levinud riisirakett pole hardtail. Yamaha vähemalt seeriatootmises pole ühtegi teinud ning suht veendunult ka mitte Suzuki ning Kawasaki samuti.
Üldiselt - mine proovi ja saa teada. See on ainuke soovitus. Dragstari näol oled saanud endale kuulikindla ning ustava klassikalise kaaslase pikkadeks mõnusateks kilomeetriteks, mida vahetad ainult Midnight Stari vastu kui selleks õige aeg tuleb (tervitused siin foorumi kasutaja Alar11'le).
Olen ise neid kaks tk omanud, sõitnud nii Eestis kui välismaal ning ei oska midagi paha öelda. Kui ainult seda, et maanteekiirustel on pöörded liiga kõrged. Aga selle ravim on XVS1300
. Ja minu poolt antud teemas on kõik ka kenasti juba kirjas.
Tere tulemast Star-Ridersite hulka ![]()
-
atmospheric
Teema algataja
Credo jutt jummala õige! Ja ma ei ole ka veel kunagi mittekedagi kuulnud halba sõna ühegi DragStari kohta ütlemas! Ja vastupidav on ta tõesti ja plussiks ka see, et hoiab jube hästi oma hinda, juhuks, kui plaanid tast kunagi vabaneda.
Seda enam, et neid ju enam uusi peale ei tule, uuemaid kui 2007a rattaid ei õnnestu leida ja ei tule ka juurde, seega kui suudad kuskilt korraliku ja noorema XVS1100A hankida, siis võid olla päris rahul ja arvatavasti ei hävi sa rahaliselt ka eriti!
Mina sinu asemel hakkaks vaatama ratast vastavalt oma pikkusele, 180 lisaks pikkus kitsendab oluliselt rataste valikut sinu jaoks. Mitte et 1.1 Dragil midagi viga oleks aga kas sinu pikkus seal ennast mugavalt tunneks? Ning kas ei teki efekti, kus suur mees lendab taburetil mööda maanteed?
LC4 640
QRX kirjutas:Mina sinu asemel hakkaks vaatama ratast vastavalt oma pikkusele, 180 lisaks pikkus kitsendab oluliselt rataste valikut sinu jaoks. Mitte et 1.1 Dragil midagi viga oleks aga kas sinu pikkus seal ennast mugavalt tunneks? Ning kas ei teki efekti, kus suur mees lendab taburetil mööda maanteed?
Ohhoooo.... et 1,8m loed 1100 Dragi jaoks juba liiga suureks meheks. Mida mina siis oma 187cm pikkusega 125 Virago seljas teen ![]()
-
atmospheric
Teema algataja
Drag Star ei jäta just kõige väiksema ratta muljet, aga kui on muid häid ettepanekuid, siis kuulan meeleldi. Arvad, et 1,8m. ja Drag Star ei sobi kokku?
Kui keegi on lahke ja lubab selga istuda, siis saan öelda mida ise asjast arvan, seni koban pimeduses ![]()
QRX kirjutas:Mina sinu asemel hakkaks vaatama ratast vastavalt oma pikkusele, 180 lisaks pikkus kitsendab oluliselt rataste valikut sinu jaoks. Mitte et 1.1 Dragil midagi viga oleks aga kas sinu pikkus seal ennast mugavalt tunneks? Ning kas ei teki efekti, kus suur mees lendab taburetil mööda maanteed?
Lihtsalt minupoolne hinnang. Mina olen 176 ja sõitsin sellise rattaga, mis oli enam vähem minu joks ok.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... 95&view=10
Mis ON suurem, kui Drag! Mul tuttav omas 1.1 Dragi, minust pikem, ja vahetas suurema vastu välja. Ei hakka reklaamima siin, aga ratta mark algas S tähega
P.S. ma ei oska öelda, kui suur on 125 Virago, aga silmas pidades, et 1500 Virago on siiski lühike ratas....
LC4 640
ottyamaha kirjutas:Seda enam, et neid ju enam uusi peale ei tule, uuemaid kui 2007a rattaid ei õnnestu leida ja ei tule ka juurde, seega kui suudad kuskilt korraliku ja noorema XVS1100A hankida, siis võid olla päris rahul ja arvatavasti ei hävi sa rahaliselt ka eriti!
Mis asemele tuleb ![]()
QRX kirjutas:Mina sinu asemel hakkaks vaatama ratast vastavalt oma pikkusele, 180 lisaks pikkus kitsendab oluliselt rataste valikut sinu jaoks. Mitte et 1.1 Dragil midagi viga oleks aga kas sinu pikkus seal ennast mugavalt tunneks? Ning kas ei teki efekti, kus suur mees lendab taburetil mööda maanteed?
No ei ole, 1100 Drag on piisavalt suur ratas
Ainus mis on, et Drag on väga levinud ratas, omanikuna ei ole sa just väga originaalne, kui see peaks oluline olema ![]()
Zidist kirjutas:Ohhoooo.... et 1,8m loed 1100 Dragi jaoks juba lniiga suureks meheks. Mida umina dsiis oma 187cm pikkusega 125 Virago seljas teen
Mis sa seal siis teed ![]()
QRX kirjutas:P.S. ma ei oska öelda, kui suur on 125 Virago, aga silmas pidades, et 1500 Virago on siiski lühike ratas....
Viragod on kõik suht väiksed rattad. Misasi on Virago 1500 ![]()
Hans
-
Credo
Teema algataja
Hans > DragStar on alates sellest aastast jah tootmises maas mudel. Selle asemel on Midnight Star perekond 1300 ja 1900 mudeliga. Viimane küll ka nüüd Euroopas Stratoliner variandis. Järgmine aasta peaks Euroopas müügile tulema ka Yamaha Raider Star, mis on siis esimene tõeline custom Yamaha poolt senist cruiserite kõrvale.
Viragod on kõik pisemad kui DragStarid. Eks see ole arusaadav kuna see on ju veel eelmine põlvkond ning iga aastaga on rattad arenenud nii pikkusesse kui ka veidi laiusesse.
QRX > teeme nüüd nii, et oma naised saunas rääkisid jutud ilma isikliku kogemuseta jätad sa enda teada. Jubedalt lülib see, kui mingi asjasse mittepuutuv päss hakkab targutama teemadel "aga minu sõber jne". Olen ise 187 cm ning kui teist DragStari ostsin, siis kaalusin veidi üle 100 kilo. Elasin siis Inglismaal ja Eesti vahet sõitmist oli palju. Suuruse poolest ei ütle midagi halba - kui , siis vaid ainult väga pikkade läbimisel on taevas pöörded veidi häirivad. Minu jaoks. See on ka peamine põhjus, miks mul on nüüd 1300 Midnight.
Atmospheric > tule esmaspäeval kell 19.00 Tabasallu BabyBacki juurde. Seal on iganädalane Star rataste omanike klubi kogumine. Näitame Sulle kõik rattad alates 650 DS kuni 1900 MS'ini välja.
-
atmospheric
Teema algataja
Sel esmaspäeval kahjuks hõivatud. Kuna loen et tegemist iganädalase üritusega proovin kindlasti järgmine nädal kohal olla. Kas järgmine nädal toimub kohtumine samas kohas?
Credo kirjutas:Atmospheric > tule esmaspäeval kell 19.00 Tabasallu BabyBacki juurde. Seal on iganädalane Star rataste omanike klubi kogumine. Näitame Sulle kõik rattad alates 650 DS kuni 1900 MS'ini välja.
-
borx
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
atmospheric kirjutas:Sel esmaspäeval kahjuks hõivatud. Kuna loen et tegemist iganädalase üritusega proovin kindlasti järgmine nädal kohal olla. Kas järgmine nädal toimub kohtumine samas kohas?
Credo kirjutas:Atmospheric > tule esmaspäeval kell 19.00 Tabasallu BabyBacki juurde. Seal on iganädalane Star rataste omanike klubi kogumine. Näitame Sulle kõik rattad alates 650 DS kuni 1900 MS'ini välja.
Jep, sama koht, sama aeg.
...ja ära rattamõõtude pärast eriti põe, meie pundis oluliselt väiksemaid mehi polegi kui sina ja nurinat küll kuulda ei ole ![]()
terv.
Alar11
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
atmospheric
Teema algataja
-
alayn
Teema algataja
atmospheric kirjutas:Veel küsimusi.
Kõik paistavad kiitvat uut Midnight Stari.
Sellel on mingil põhjusel kardaan asendatud rihmaga.
Võibolla loll küsimus aga miks rihm parem on? Ülekande kadude pärast?
Ja kui pikaks rihma eluiga peetakse?
Kardaan on peaaegu hooldevaba, ca 20 Kkm tagant õlivahetus, võtab aega ca 15 min ja ei maksa peaaegumittemidagi
Võimsuskadu kuni 10%.
Rihma resurss peaks olema ka sinna 20 Kkm kanti ja üsna kallis on ta. Rihmaga veel see oht, et ebasoodsate tingimuste kokkulangemisel (mõni paraja suurusega kivike satub hammaka ja rihma vahele) võib kusiganes teel olles puruneda. Tõenäosus, et nii juhtub, pole just väga suur, kuid see on siiski võimalik. Võimsuskadu väiksem.
Hans
-
Credo
Teema algataja
arvasin mina ka alguses, et rihm on paha aga mõtlesin ümber suht kiiresti.
on vaiksem kui kardaan, ülekanne parem (kadu väiksem) ja tsikkel suht palju kergem.
midnighti rihma ressurss on max 40k km. vahetus maksab ca 4k ehk mitte väga palju aga mitte ka nii vähe kui õli kardaani puhul.
ja uus midnight star on hea. paraku küll sinu eelarvest kosmilistel kaugustel. ega ratta ostmine ju piirdu aparaadi ostmisega - minul on enda omale lisaks läinud ca 45k vidinatesse ja lisanänni....
-
DragTan
Teema algataja
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Olles rohkem kui üks kord näinud kuida kõrvalsõitval rattal rihm lendab, julgeks öelda et oht on reaalne. Eriti meie banaanivabariigis kui teeaukudesse kruusa loopimine on põhiline teeremondi vahend ...
Kuid katkemise puhuks on olemas remondirihmad mida saab teepeal olles ilma ratast alt ära võtmata peale panna.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
kubo
Teema algataja
oli endal drag star classig 650-ne mõõdud sama mis 1100-sel , tellisin endale ära uue midnight star 1900-se kuna olen ka ise 120 kg ja peale ja 185 pikk , panin 650-le peale jalad ette versiooni , uue lenksu koos kõrgendustega ja jäi ikkagi kuidagi lühikeseks kätte ja jalgade osa ja pikka maad sõites väsisid jalad ja käed lihtsalt ära. muidu super ratas. proovisin midnighti ja oli nagu loodud minu pikkusele.
Loodan ka enda uue midnighti kätte saada järgmine nädal
edu otsimisel
-
atmospheric
Teema algataja
Ei hakanud kiivri teemal uut teemat tegema.
Linnasõidud juba käivad ja kaugel pole ka ARK-i minek. Soovitati tulla vähemalt oma kiivriga, siis ei jää sõit tegemata kui väikses valikus piisavalt suurt kiivrit ei leia - niiet alustan varustuse ostmisega.
Endal hakkas selline silma: http://www.loodusinvest.ee/motokaup/?gr ... =812&nr=15
Oskate laita/kiita?
Samas osad sõidavad chopperi stiilis kiivritega mis näevad välja nagu vanad Saksa sõjakiivrid. - Sellise kiivriga eksamile ilmselt asja pole ja olgem ausad ei näe ta ka ühestki otsast kukkumise korral turvaline välja.
Mis kiivreid Stari mehed kasutavad?
-
atmospheric
Teema algataja
Re: Yamaha XVS1100 Drag Star Classic V2
Oskab ehk keegi soovitada sadulat XVS1100-le mis oleks mugavam kui tehase oma. Ütleme nii, et originaal ajab pärast sajandat kilomeetrit maha tulemata nihelema ja mugavamat asendit otsima mida aga ei leia.
Re: Yamaha XVS1100 Drag Star Classic V2
Mul oli ka sama probleem. Teping`us tõmmati uus nahk ja tehti palju parem kuju.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.