1. leht 3-st
Yamaha V-max
Postitatud: 30 Mai 2008, 14:41
Postitas Elessar
Tere
Viimasel ajal on hirmus kihu uuesti mootoratast soetada. Eelmine sao siis õnnetul kombel otsa. Uueks rattaks tahaks midgai, mis on kompromiss mugavusest ja võimsusest. Et siis mitte päris uimast chopperit ega ka mingit R seeria sportratast. Kuid Image poolest siiski midagi chopperite poole.
Juba pikemat aega olen imetlenud V-maxe. Arvan, et see ratas on just too õige, mida ma otsin. Ise ühegi isendi seljas ei ole istunud ega sõita proovinud. Et tahakski küsida, kas mõni lahke max'i omanik oleks nõus väheke ratast näitama ja võibolla isegi lubaks proovisõitu teha?
Asun Läänemaal, aga eks suvel saab ka mujal ringi liigutud.
Jah ja siis on veel see vanuse probleem. Ratas peaks olena kindlasti 25 kw (passi järgi). Kas max'idele on võimalik üldse piirajaid peale panna, mis ta võimsusest 3/4 ära poogiks. Turul liigub mitmeid sportbikesi, millel passis 25kw. Kas sellist piirajat on võimalik kõigile ratastele peale panna? Ja kus seda teha saaks? Depoo vist tegeleb ka sellega?
Selgituseks veel, et see pole mul mingi kindel ostuplaan, vaid lihtsalt uurin maad. V-maxi ostmiseks peaksin ilmselt auto maha müüma (või odavama vastu vahetama). Ei ole päris kindel, kas suudaksin sellest loobuda.
Ja muidugi võiks kõik V-Max'idega kokku puutunud inimesed siia ka oma arvamuse rattast kirjutada. Näiteks sõidumugavuse, hoolduskulude ja vastupidavuse koha pealt.
Aitäh.
Postitatud: 30 Mai 2008, 16:03
Postitas Hans
Mul on V-MAX, nn black max, kolmas hooaeg läheb.
Alati erinevaid väljamaa müügisaite mööda kolades oli ta silma jäänud oma välimuse pärast, kuid hind...
Siis aga tuli ootamatu ja suht hea pakkumine Itaaliast ja nii ma ta omanikuks saingi, enne kordagi proovimata 
Mis puudutab MAXi võimsus/kiirusomadusi, siis 1,2L ja V4 räägivad enda eest. Veab juba madalalt ja laseb ka pöördesse ajada (kuni 11 000, see küll juba punases alas).
Sõidumugavus on nüüd natsa suhteline asi. Mulle ei meeldinud stock jalatugede asend, kuna nad on täpselt sellises kohas, kuhu peaks jala maha panema, viisin jalad ette - palju parem. On olemas ka "jalad taha" kitid.
Esiots on tal stockina natsa tudi-ludi, kuid üsna lihtsate ja mitte kallite vahenditega saab asja palju paremaks (prillide kinnitusest tuleb eemaldada 1 kummiseib ja amortides võib ära vahetada tavavedrud "progressive" vastu).
Mul on "tuunitud" ratas, Dynojet Stage 7 on peal - K&N filtrid, 2 karbussi kogu aeg paralleelselt igal silindril taga.
Kütusekulu minu sõidustiili juures stabiilselt 6l/100-le, seda siis 50/50 maantee/linn.
Hoolduse poolelt kõik tavalised kulumaterjalid. Lisaks käisin üle kogu laadimisahela, paigaldasin mõned paralleeljuhtmed ja sain laadimispingele ca 1 voldi juurde.
Olen ka ise teda siit-sealt välimuselt tuuninud, sadula kuju muutnud ja nahka vahetanud, uued suunakad ja üht-teist veel.
Suureks plussiks on nii varusoade kui tuuningjuppide meeletult hea saadavus+hunnikute viisi igasugu infi netiavarustes.
Miinuseks...hm..hind 
Kui soovid proovida, tule läbi, asun Tallinnas Nõmmel.
PS Piirajate kohta ei oska midagi kosta, uuri näiteks Ramost v Motodepoost.
Hans
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 30 Mai 2008, 17:05
Postitas valter1
Elessar kirjutas:Tere
...
Ja muidugi võiks kõik V-Max'idega kokku puutunud inimesed siia ka oma arvamuse rattast kirjutada. Näiteks sõidumugavuse, hoolduskulude ja vastupidavuse koha pealt. ....
Aitäh.
Ühe suve V-Max-ga sõitnud. Talle meeldib kui sadulas istub elav inimene.
Aeglasemaks sõiduks suht kohmakas. Sadul ebamugav , ja bensiini jätkub heal juhul 130 km läbimiseks. Esimene käik jookseb 120-ni siis vist hakkab piiraja tööle. Esiratast lendu saada pole õnnestunud , pole ka eesmärgiks olnud.
Kuskil 6000 pöörde juures tuleb ootamatult võimsus taha ja siis ei tohiks ühe käega kinni hoida
Mina olen rattaga igatahes rahul .
Ja muidugi see pisut plekine V-4 hääl

Re: Yamaha V-max
Postitatud: 30 Mai 2008, 21:24
Postitas Hans
valter1 kirjutas:Elessar kirjutas:Tere
...
Ja muidugi võiks kõik V-Max'idega kokku puutunud inimesed siia ka oma arvamuse rattast kirjutada. Näiteks sõidumugavuse, hoolduskulude ja vastupidavuse koha pealt. ....
Aitäh.
Ühe suve V-Max-ga sõitnud. Talle meeldib kui sadulas istub elav inimene.
Aeglasemaks sõiduks suht kohmakas. Sadul ebamugav , ja bensiini jätkub heal juhul 130 km läbimiseks. Esimene käik jookseb 120-ni siis vist hakkab piiraja tööle. Esiratast lendu saada pole õnnestunud , pole ka eesmärgiks olnud.
Kuskil 6000 pöörde juures tuleb ootamatult võimsus taha ja siis ei tohiks ühe käega kinni hoida
Mina olen rattaga igatahes rahul .
Ja muidugi see pisut plekine V-4 hääl

Kui sul on nn "Full Power" V-MAX, siis hakkab 6000 peal tööle V-Boost, mis hakkab avama karbussides vaakumi poolel olevaid lõõre, ühendades korraga 2 karpat ühe silindri taha samaaegselt. Lõõrid avanevad täielikult 8000 pöörde juures. Väidetavalt annab juurde kuni 40 hp 
Hans
Postitatud: 31 Mai 2008, 00:25
Postitas Elessar
Mul on V-MAX, nn black max, kolmas hooaeg läheb.
Mida see black MAX endast kujutab? Kas lihtsalt eriline värvi lahendus: rohkem musta, vähem kroomi? või siis umbes nagu harleyl on v-rod'i night-rod versioon?
Kui soovid proovida, tule läbi, asun Tallinnas Nõmmel.
Väga hea väga hea. Kui juhtun tallinna tulema, proovin kindlasti aega leida, et läbi astuda. Muidugi enne võtan ES'i või millegi abil ühendust. Tänud juba pakkumise eest. 
Postitatud: 31 Mai 2008, 00:37
Postitas Hans
Black Max on jah värvilahendus, '96-'98 toodeti. Just, rohkem musta ja vähem kroomi
Ainus värvilahendus läbi kogu tootmisaastate, kus summutid mustad. Kogu ajalugu siin: http://www.biker.net/vmax/vmax_history.htm
Hans
Postitatud: 31 Mai 2008, 00:50
Postitas frefighter
Minul lõi eelmine aasta V-maxi kusi päehe, kui nägin ühel mitteametlikul kiirendusvõistlusel, kuidas V-max bikesid loputas. Kuna ka minu jaoks oli probleemiks hind, siis tuli ikka kõvasti kaevata enne, kui leidsin- söödava hinnaga kergelt laksus Prantsusmaal. Ara tõin.
Ja eelpool kiidusõnadele lisaks ütleksin, et mina ei mõista... keegi kunagi kritiseeris selle masina kurvi dünaamikat. Ma pole nõus. No, kui võrrelda bikedega siis võiks vinguda, kui aga võrrelda cruiseritega, chopperitega, siis ikka vapsee kallamise masin.
Eks loeb lenksu taga olevast vidinast ka muidugi nats aga oma sõpradest, kes bikedega sõidavad ma kurvis maha küll ei jää.
Ühesõnaga: MULLE MEELDIB (sitaks)!
Postitatud: 31 Mai 2008, 01:15
Postitas Hans
Maxile heidetakse pigem ette nn "cornering-i" e linnakiirustel ümber nurga keeramist
, suurematel kiirustel kallutamisega saab ta hästi hakkama 
Postitatud: 31 Mai 2008, 17:34
Postitas Elessar
Ühesõnaga: MULLE MEELDIB (sitaks)!

Postitatud: 01 Juun 2008, 13:54
Postitas Elessar
Kas läbisõidu järgi saab midgai MAXi kohta otsustada? Et näiteks R-seeria baigil on 40 tuhhi juba rauga iga ja sellist osta küll ei julgeks. Ja üldisemalt ka, kuidas MAXi vastupidavus on? Mootor tundub küll juba rohkem auto moodi kui baigi oma
. Ehk kulub ka aeglasemalt?
Küsin selle läbisõidu kohta just sellepärast, et ilmselt tuleks ratas tuua väljamaalt ja neti müügikuulutusest on see ju ainuke asi, peale piltide, mis kasvõi natukenegi annaks infot ratta kohta.
Postitatud: 01 Juun 2008, 19:13
Postitas Elessar
Ehk on nüüd õhtul max'i mehed foorumi tulnud... 
Postitatud: 02 Juun 2008, 01:01
Postitas Elessar
Heh, täiesti mõttelage postitus tuleb nüüd, aga see pilt, mille netist leidsin, oli lihtsalt liiga kõva, et seda mitte teistele näidata.

Ja teise nurga alt:

V-max'ile ehitatud iludus.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 02 Juun 2008, 08:50
Postitas Oldbear
Elessar kirjutas:Tere
Viimasel ajal on hirmus kihu uuesti mootoratast soetada. Eelmine sao siis õnnetul kombel otsa. Uueks rattaks tahaks midgai, mis on kompromiss mugavusest ja võimsusest. Et siis mitte päris uimast chopperit ega ka mingit R seeria sportratast. Kuid Image poolest siiski midagi chopperite poole.
Juba pikemat aega olen imetlenud V-maxe. Arvan, et see ratas on just too õige, mida ma otsin. Ise ühegi isendi seljas ei ole istunud ega sõita proovinud. Et tahakski küsida, kas mõni lahke max'i omanik oleks nõus väheke ratast näitama ja võibolla isegi lubaks proovisõitu teha?
Asun Läänemaal, aga eks suvel saab ka mujal ringi liigutud.
Jah ja siis on veel see vanuse probleem. Ratas peaks olena kindlasti 25 kw (passi järgi). Kas max'idele on võimalik üldse piirajaid peale panna, mis ta võimsusest 3/4 ära poogiks. Turul liigub mitmeid sportbikesi, millel passis 25kw. Kas sellist piirajat on võimalik kõigile ratastele peale panna? Ja kus seda teha saaks? Depoo vist tegeleb ka sellega?
Selgituseks veel, et see pole mul mingi kindel ostuplaan, vaid lihtsalt uurin maad. V-maxi ostmiseks peaksin ilmselt auto maha müüma (või odavama vastu vahetama). Ei ole päris kindel, kas suudaksin sellest loobuda.
Ja muidugi võiks kõik V-Max'idega kokku puutunud inimesed siia ka oma arvamuse rattast kirjutada. Näiteks sõidumugavuse, hoolduskulude ja vastupidavuse koha pealt.
Aitäh.
Varjant on ka veel Honda Magna VF1100...samuti V4 mootor ja minekut on küll ja veelgi. Ainuke asi, et sellist varjanti toodeti aastani 1986, seega kipub vähe vana olema ag muidu olen ise selle ratsuga igati rahul.
Postitatud: 02 Juun 2008, 09:00
Postitas Hans
Läbisõiduga on nii nagu ka teistel ratastel, mitte number iseenesest pole nii oluline, kuivõrd see kuidas ratast on hooldatud ja temaga ümber käidud. Aga jah, 1,2L mootoril peaks ressurssi jaguma vast paariks sajaks tuhandeks ikka.
Siin on palju pilte "customiseeritud" maxidest: http://vmaxoutlaw.com/pics/index.html
Hans
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 01 Aug 2008, 14:35
Postitas varjatud77
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 01 Aug 2008, 22:18
Postitas Hans
Kirjeldada seda "viga" 
Re:
Postitatud: 07 Aug 2008, 16:14
Postitas ulmo
Elessar kirjutas:V-max'ile ehitatud iludus.
Sellega sõites on selg porine...?
Re:
Postitatud: 07 Aug 2008, 18:01
Postitas Oil-Cooled
Elessar kirjutas: Et näiteks R-seeria baigil on 40 tuhhi juba rauga iga
imelikud legendid levivad Eestis 
Soovitus V-Max'i soovivatele inimestele: vaadake et täisvõimsusega mudeli ostate, mõnedel turgudel (Inglismaal näiteks) müüdi pügatud, 90-e hobujõulist mudelit. Pügatud mudelitel puudub VBoost süsteem.

Re: Yamaha V-max
Postitatud: 08 Aug 2008, 13:05
Postitas frefighter
Prooviks aga paraku ise Tallinna kandis
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 09 Sept 2008, 22:10
Postitas marti252
Tundub, et V-MAX saab olema mu järgmine ratas.
Siin on neid rattaid küllaga igas hinnaklassis müüa. Tekis küsimus, et kui mul korraga seda raha välja käia ei ole ja tahaks liisingusse võtta, kas siis mingi firma ka saksamaalt toob neid, et siis saaks siin liisingusse võtta?
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 09 Sept 2008, 22:32
Postitas pohjakonn
marti252 kirjutas: Tekis küsimus, et kui mul korraga seda raha välja käia ei ole ja tahaks liisingusse võtta, kas siis mingi firma ka saksamaalt toob neid, et siis saaks siin liisingusse võtta?
Vaata http://www.mobile.docs.ee, neil partneriteks ka liisingfirmad.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 09 Sept 2008, 23:21
Postitas marti252
pohjakonn kirjutas:marti252 kirjutas: Tekis küsimus, et kui mul korraga seda raha välja käia ei ole ja tahaks liisingusse võtta, kas siis mingi firma ka saksamaalt toob neid, et siis saaks siin liisingusse võtta?
Vaata http://www.mobile.docs.ee, neil partneriteks ka liisingfirmad.
Njah 20 k selle asja ajamise eest päris kopsakas summa
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 10 Sept 2008, 09:51
Postitas Vidget
marti252 kirjutas:pohjakonn kirjutas:marti252 kirjutas: Tekis küsimus, et kui mul korraga seda raha välja käia ei ole ja tahaks liisingusse võtta, kas siis mingi firma ka saksamaalt toob neid, et siis saaks siin liisingusse võtta?
Vaata http://www.mobile.docs.ee, neil partneriteks ka liisingfirmad.
Njah 20 k selle asja ajamise eest päris kopsakas summa
Kui jutt on ca 50K rattast, siis tasub niikuinii võtta tarbimislaenu, mis peaks odavam tulema kui liising. Vaatamata asjaolule, et tarbimislaenu intress on ca 17-18% ja liisingu intress 13%(ilma kaskota), siis liisingu puhul lisandub suurem lepingutasu, 2-2,5K (tarbimislaenu puhul on see kuskil 1K kandis),lisaks on vaja ratas ka hinnata ja peale liisingu lõppu peab tegema veel omanikuvahetuse liisingfirma nimelt oma nimele. Liisingfirmad reeglina ei võimalda ka kokku hoida talvise kindlustuse tegematta jätmise eest vaid plekid aastaläbi kindlustust.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 10 Sept 2008, 10:12
Postitas H.P
Parem siis võimaluse korral hoopis hüpoteeklaen võtta. Minul jäi intress alla 10%. See muidugi eeldab kinnisvara, mis tagatiseks panna.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 16 Sept 2008, 19:39
Postitas harimal
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 16 Sept 2008, 20:14
Postitas triplekix
OT: aga aisakrt ütleks eelnevate piltide kohta.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 11 Juun 2009, 19:15
Postitas varjatud77
Tere.Kui palju Teie rattad kütust tarbivad 100km peale?
Mulle tundub,et minu kallike rüüpab rohkem kui vaja 
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 12 Juun 2009, 05:49
Postitas davidsoniharald
Kui sulle tundub, et kulu on nii 10 liitri kanti sajale, siis on sul odomeeter hoopis miilides ja reaalne kulu peaks jääma nii 6e liitri juurde sajale KILOmeetrile.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 12 Juun 2009, 07:59
Postitas motoratsutaja
davidsoniharald kirjutas:reaalne kulu peaks jääma nii 6e liitri juurde sajale KILOmeetrile.
Kas tõesti võtab v-max nii vähe
ei tahaks kuidagi uskuda seda, pigem pakuksin 8-10 l/100 km kanti.
Re: Yamaha V-max
Postitatud: 12 Juun 2009, 10:20
Postitas Raiki
minu rattal on ka V-MX i mootor peal ja üksi sõites küttekulu 5l/100km ning naisega koos 5,5l/100km
seda teemat lugedes süda rahunes kohe maha .... kiirendades rattal selline tunne nagu sidur hakkaks libisema ja olin juba suht õnnetu , aga teie jutust tuleb välja, et see mingi v boost hoopis 