1. leht 1-st
vilin mootoris
Postitatud: 29 Mai 2008, 16:06
Postitas romulus
Rattaks '90 aasta GSX600F. Viimastel päevadel on mootorisse tulnud imelik vilin, mis kostub ainult kiiruse lisamisel. Kui lasen gaasi järgi, jääb vait. Kõlab see hääl kergelt nagu autodel katkine turbo vms, ei oska paremini seletada.
Õlid õiged sees ja normis, kett ja hammakad 1000 km sõit nii et seal viga olla ei tohiks
On kellegil sarnast jama olnud? Ei tahaks niisama ehku peale lahti lammutama hakata. Kuna gaasi järgi andes kaob vilin ära, kahtlustan ise käigukasti, ehkki ei kujuta ette mis seal kastis sellist häält teha võiks..
Postitatud: 29 Mai 2008, 17:16
Postitas Margusxx
vaata kas sul küünlad kõik ikka korralikult peal, ja siis vaata veel, et plokikaane vahelt ei vilista või sumpa klambrite juurest.
Postitatud: 29 Mai 2008, 17:19
Postitas rallyiff
sa vaata parem omal kõik vaakumid ja voolikud karpade juurest üle, ma pakun et miski lahti seal, niikui lõõrid valla päästad on hõrendus suurem ja hakkab vilistama.
hakka ikka lihtsamatest asjadest vaatama, kui ongi mingi käimari laager siis on mootor maha ja pooleks, muidu kastile ligi ei saa.
paaki on ju kergem eemaldada kui kasti 
Postitatud: 29 Mai 2008, 18:27
Postitas romulus
Point on selles, et kohapeal gaasitades ei tee sellist häält, ainult sõites. Kui küünlad või voolikud lahti oleks vilistaks kohapeal ka ju? Aga vaatan voolikud-küünlad ka igaks juhuks üle.
Postitatud: 29 Mai 2008, 18:42
Postitas joel
Kas vilistab iga käiguga? Kas sõltub pööretest või kiirusest?
Postitatud: 29 Mai 2008, 18:49
Postitas yeekim
Mina pakuks ikkagi ketti, st peale keti ja hammakate vahetust on keti pinge vale.
Sõites veab mootor tagaratast, kett "siriseb/viliseb"; gaas maha, tagaratas veab mootorit ringi, vaikus!
Enda masinal oli sama jama.
Edu
Postitatud: 29 Mai 2008, 19:00
Postitas bash
Kui mootori töös anomaaliaid ei esine siis vaakumtorud välistaks kohe kindlalt, sest siis oleks pill nii sükrist väljas et jube sõita täitsa. Plokkaane vahelt vilistades oleks ikka väga õhtal plokikaane tihend ja mootoris oleks ammu jahutusvedelik ja õli vahutaks.
Käigukast/kett kõige reaalsem.
Postitatud: 29 Mai 2008, 19:11
Postitas taimo_80
Omal oli segu lahja ja siis ilmnes vilisemine sõites 5-6 tuhande rpm-i peal, kuid kohapeal vilin puudus. Teine võimalus on tõesti kett, aga käimari ma suht välistaksin, kuna sealt tuleb üldiselt ainult undamist.
Postitatud: 29 Mai 2008, 21:01
Postitas Margusxx
bash kirjutas:Kui mootori töös anomaaliaid ei esine siis vaakumtorud välistaks kohe kindlalt, sest siis oleks pill nii sükrist väljas et jube sõita täitsa. Plokkaane vahelt vilistades oleks ikka väga õhtal plokikaane tihend ja mootoris oleks ammu jahutusvedelik ja õli vahutaks.
Käigukast/kett kõige reaalsem.
kas see 600-ne pole oilcooled? kui on siis pole mingit jahutusvedelikku ega vahtu.
Postitatud: 29 Mai 2008, 21:26
Postitas rallyiff
samas kui ketti vahetamisel keti liiga pingule vedasid siis võis isegi kasti peavõlli otsalaagri (mis nii vanal masinal võis niigi juba väsinud olla) nii pingesse vedada et andiski otsad
proovi korra ketti veidi lõdvemaks lasta ja siis proovi kas muutub midagi
samas sõbral tegi nii kui üks tagarattalaager puruks läks
Postitatud: 29 Mai 2008, 21:28
Postitas makuke
Mul on ühe tsikkli gondlite vahel tekkinud teatud kiirustel õhuvool, mis vilistas. Ise otsisin samasuguse hullusega vilina allikat.
Postitatud: 09 Juun 2008, 10:22
Postitas maru
türbel.mu fazeril ka mingi hirmus vile sisse tulnud ja aru ei saa kus?tühikäigul väga pole vigagi ,nati siristab ,aga just sõites, gaasi andmisel viskab vile sisse.
Postitatud: 09 Juun 2008, 10:57
Postitas sangviinik
Oleneb, ka vilisemist esineb erinevat. Mul FJ 1200 kukkus ka kevadel mingil hetkel vilistama. Õnneks sain kohe aru, et genekas. Ega ta koguaeg ei vilistanud pigem esines anomaalia õhu niiskusest ja rõhust ja muidugi ka pööretest, viimased pidid olema üle 4000. Kohapeal gaasitamine ei näidanud midagi. Niikui gaasi lahti lasid ja kiirus alla 70 kukkus nii jäi vait. Abi oli harjade ja pistikute puhastamisest.
Postitatud: 09 Juun 2008, 22:39
Postitas jans
Mul ka vilsiemisega jama.
Rattaks Yamaha R6 2000a. korduvalt on depoos uurimisel käinud ning sealsedki mehed laiutavad käsi. Siduri ketas ja korv vahetatud, kuid sittagi ei muutunud. Ise arvasid mehed, et äkki tegemist mingi koonus hammakaga seal, mis seda siduri asjandust ringi veab.
vilin ilmned sõites, mitte kohapeal käiates. Vilin läheb tugevaks ja tumedamaks näiteks siis kui kõrge käiguga väikese hoo pealt ntx kiirendada vms
Postitatud: 09 Juun 2008, 22:49
Postitas rattaletõmmatud
vaata ka sadula alla, äkki oled midagi õhufiltri ava ette sokutand, samuti karpade kummiluttide vahelt võtab ka vahest päris muheda vile sisse, nii oli kui karpad lahtiselt otsa torkasin testimiseks
Postitatud: 09 Juun 2008, 23:22
Postitas Villem
Undamine oleks käigukast, omal undavad 1-3 käik. Teine veel täie isuga. On kosta ka õrn vilin teatud pööretel, kuid selle põhjust ei tea. Eks ta kuskil sisselaskes vast pesitseb, või summutites. Samas olen kuulnud nii mõndagi ratast, mille mootorist pmst ainult vile ongi kosta, sõidavad väga edukalt. Täheldanud olen seda vilet just suuremakubatuurilistel matkabaikidel.
Postitatud: 09 Juun 2008, 23:28
Postitas matti
Endal paneb kergelt vilisema kõrgematel pööretel sumpa lõpupütt, sai teine käredama summutusvõimega oma vastu vahetatud, aga üleminek pole nii sujuv 
Postitatud: 09 Juun 2008, 23:30
Postitas janis
kas sa ketti oled ikka korralikult õlitanud? kuiv kett viliseb väga jõuliselt.