sissesõit
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
sissesõit
tere! sissesõit peaks olema rolleril esimesed 300 km? selle aja sees tuleb sõita 30km/h, nii ütles naisterahvas poes. meesterahvas aga, see pole oluline, piirang ju nagunii peal. keda siis kuulata? ei taha ka kohe piinata masinat, aga kui aus olla, siis 30 tundub ikka liiga vaikne sõit...peale selle lubatud siis 50 sõita, muidugi õige oleks aeglasemalt...
Kolmsada nõutud kilomeetrit pole hullu. Ainult nädal aega õhtuti viiekümnekilomeetriseid ringe maanteedel põristada. Harjud ühtasi ka ise rattaga ja ratas Sinuga. Kannata ära.
Ära esialgu ainult pikalt täpselt ühtlase ja rangelt 30km/h kiirusega sõida. Kasuta tollesama kolmekümne piires ikka erinevaid kiirusi ja võid aegajalt ka üksikuid kiiremaid ülekolmekümneseid "sööste" teha.
-
Teema algataja
väga hea, et siin mind nüüd taas maha on rahustatud. kiusatus täna sundis proovima ka sõita 45ga. arvasin, et sellest miskit hullu on, üritan enamasti ikka 25-35 piires püsida. võibolla tõesti, et 300 liiga vähe, aga raamatus nii, et esimese 300 km tagant tuleb hooldusesse minna. kui ma nüüd hästi mäletan, siis edasimüüja ütles, et kui soovi võtame piiraja maha, aga kas pole siis mõtet? küsin uuesti üle, palju 30 veel sõitma peab? peale 300 võis küll kiiremini, aga ausalt ei mäleta, kui palju kiiremini... ausalt öeldes ma pisut udupea ja ei jäänud see asi meelde, aga kiiruste osas nagu raamatus ka midagi pole...
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Jahh, enda rollerilgi esimene hooldus oli 300 peal, kus vahetatakse mootori- ja reduktoriõli. Järgmine 1000km peal. Alles siis anti ka võimalus soovi korral eemaldada piiraja ilma, et katkeks garantii.
Kui edasimüüja varem piiraja eemaldamist lubab ilma, et garantii katkeks on sinu valik. Ise soovitaks vähemalt 500km küll rahulikumas tempos sõita. Võidab sellest ikkagi mootor ja sinu rahakott.
-
Teema algataja
tere
huvitab see et kui mul 2t mootor on sis palju ja kuidas sissesõit teha, tean et 2t puhul tutikaga tuleb sisse sõit teha 1000km ja kuni 45km/h et väntvõll, silinder ja ülejäänd mootor sisse ilusti töötaks aga kuna mu masin jooksis väsinud silindri tõttu kotti ja tulemas on uus silinder sis huvitab kuidas tasuks teha sissesõit?
tean et alguses oleks soovitatav kohapeal lasta käia tal mingi 2x10min tahaks just teada et kui palju ja mis kiirusel algul sissesõitu teha ja kaua võib ültse järjest sõita et mootorit liialt ei koormaks sissesõidu aegu?
zybyx
-
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
Hea sissesõit on 500 km. Mis mõte on kohapeal töötamisel? See tahmab küünla ära. Parem hakka kohe sõitma. Mina sõitsin esimesed 100 km 30-40 km/h ja edasi kuni 50 km/h. Kiirus pole nii väga oluline. Peaasi, et mootor üle ei kuumeneks. Sissesõidul on hea ka mootoriga pidurdamised. Sissesõit on soovitatav teha mineraalõliga, sest selle omadused on kehvemad kui täissünteetilisel õlil ja kolvirõngad võtavad kiiremini silindri järgi kuju. Hiljem tasub sõita pool- või täissünteetilise õliga.
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
streetr6cer kirjutas:Hea sissesõit on 500 km. Mis mõte on kohapeal töötamisel? See tahmab küünla ära. Parem hakka kohe sõitma. Mina sõitsin esimesed 100 km 30-40 km/h ja edasi kuni 50 km/h. Kiirus pole nii väga oluline. Peaasi, et mootor üle ei kuumeneks. Sissesõidul on hea ka mootoriga pidurdamised. Sissesõit on soovitatav teha mineraalõliga, sest selle omadused on kehvemad kui täissünteetilisel õlil ja kolvirõngad võtavad kiiremini silindri järgi kuju. Hiljem tasub sõita pool- või täissünteetilise õliga.
Mis jutt see siis nüüd on
streetr6cer kirjutas:Hea sissesõit on 500 km. Mis mõte on kohapeal töötamisel? See tahmab küünla ära. Parem hakka kohe sõitma. Mina sõitsin esimesed 100 km 30-40 km/h ja edasi kuni 50 km/h. Kiirus pole nii väga oluline. Peaasi, et mootor üle ei kuumeneks. Sissesõidul on hea ka mootoriga pidurdamised. Sissesõit on soovitatav teha mineraalõliga, sest selle omadused on kehvemad kui täissünteetilisel õlil ja kolvirõngad võtavad kiiremini silindri järgi kuju. Hiljem tasub sõita pool- või täissünteetilise õliga.
Toiduõli määrib veel halvemini, sellega saab järelikult veel kiiremini.
Tegelikult piisab sellest kui sõita sisse 2x15 min Tsikliga alguses 1\2 max pööretest ja teine kord 2\3 max pööretest. Kahe sõidu vahel lased maha jahtuda mootoril. Seda teha siis nii : Kiirendad tugevalt etteantud pööreteni, siis lased pööretel langeda mõni sekund ja siis kiirendad tugevalt uuesti. Kui sõidad ühtlaste pööretega siis mingit sissesõidu effekti ei toimu.. Tehas annabki nii pikad sissesõidu ajad, selleks et Iga loll sellega hakkama saaks. See kehtib siis kui on uus kolb, uue tsikli \rolleriga tasuks vähe kauem seda teha, nii 4x15 min oleks täidsa ok ma arvan.