bena paak
mis asjaga saab parandada bena paaki ?
mis asjaga saab parandada bena paaki ?
metall vqi plastik ?
metall
keevitusega
ok aitäh eks ma hakkan siis keevitust sebima
Krt... kas keevitus on ikka kõige õigem vahend? Sõltub muidugi defektist aga kui paagis peaks veel kasvõi aure olema siis...
Äkki mingi sulametalliga oleks õigem?
paak tuleb surve õhuga läbi uhuda, ja pole probleemi, need liimid ei ole nii head selleks. Aga sa võiks tõesti oma olukorda täpsustada, ehk on mõni parem variant.
Bensiini ja aurud saab paagist ju alati välja valada-uhta-tuulutada.
Paaki keevitanud ma pole, kuid tinaga olen parandanud küll.
Teema-algataja on oma allkirjaks kirjutanud "Zid". Just zidi paaki ma tinaga lappisingi. Paak hakkas lagunema tema külge keevitatud kinnituskõrvade juurest. Need tehases tehtud punktkeevitused roostetasid läbi ja ratta vibratsioon aitas lagunemisele usinalt kaasa.
Suurim vaev oli tinaga katmise piirkonnast värvikihi maha saamine.
Jootmiseks sai kuumapuhuriga vajalik piirkond paagil nii kuumaks aetud, et tina ise sulametallina seal laiali jooksis ja halja metalliga korralikult nakkus. Mingi lahja jootekolviga sai veel pisut korrektuuri tehtud ja oligi paak külgmiste kinnitusjalgade- ja esimese kinnitusplaadi ümbrusest korralikult tinaga kaetud. Jätkus aastateks.
Eelnevalt olin nn "Keemilise Metalliga" mitmeid kordi samu kohti lappinud, kuid tulemuseta.
Lased paagi vett täis ja keevitad!
vintisvint kirjutas:Lased paagi vett täis ja keevitad!
Toimib kenasti, alles hiljuti keevitati mul sellise meetodi abil paaki aga vett peab olema sõnaotseses mõttes servatasa täis, muidu säilib plahvatusoht. Hiljem pead korralikult vee välja nõrutama ja mõõdukalt soojendama paaki, et vesi välja aurustuks. Võiks ka kasutada vett siduvaid bena lisandeid hiljem.
vintisvint kirjutas:Lased paagi vett täis ja keevitad!
Ma kunagi kuulnud sellist asja: Vene ZiL-il immitses paagi kaela vahelt, keevitaja, tõsine omaaegne vene keevitaja, käskis autojuhil paagi silmini täis tankida, siis võttis suitsu otsast pitsi otsa tuld, tegi korgi lahti, pani paagile ka tule otsa ja keevitas paagi kinni, lõi korgi uuesti kinni ja valmis. Kõik kes seda nalja pealt vaatasid hoidsid aupaklikule kaugusele
Mina nii julge pole ja olen sellisel puhul paagi tühjaks teinud. Üks võimalus aurudest lahti saada on paar ampulli nuuskpiiritust paaki tühjendada aga kindlam moodus on keevitamise ajaks auto väljalaskest voolik paaki vedada.
mul on sama jama mis oli mix-il. et seda siis kõige parem hoopis tinaga parandada?
kermekas kirjutas:mul on sama jama mis oli mix-il. et seda siis kõige parem hoopis tinaga parandada?
Kui leiad oskaja keevitaja, siis lase ikka keevitada. Mina tinutasin, sest tahtsin tulemust kiiresti ja ise. Keevitust käepäralt polnud ja minu oskused ei lubakski õhukest plekki keevitada. Tinutamiseks olid aga kõik vahendid olemas, ka oskused.
parem ikka minna mõnda autotöökotta, kus vastavad keevitus vahendid olemas ja lasta kinni keevitada.
mul oli selline lugu, kus ostsin ratta, mis esialgu tundus igati ok ja peale esimest suve kasvas paagi küljeje üks korralik tiss.lähemalt uurides selgus, et paaki oli üritatud lappida käepäraste vahenditega(keemiline metall+pahtel) ja nendest hakkasid päikese käes tekkinud bensiiniaurud välja pressima lapitud kohast.Nüüd istun ja ootan, millal saaks paagi külge ja kulgema.
Nii,et tee üks kord ja korralikult.
piloot kirjutas:vintisvint kirjutas:Lased paagi vett täis ja keevitad!
Ma kunagi kuulnud sellist asja: Vene ZiL-il immitses paagi kaela vahelt, keevitaja, tõsine omaaegne vene keevitaja, käskis autojuhil paagi silmini täis tankida, siis võttis suitsu otsast pitsi otsa tuld, tegi korgi lahti, pani paagile ka tule otsa
ja keevitas paagi kinni, lõi korgi uuesti kinni ja valmis.
Nii ta käib jah... trikk õnnestub isegi siis kui 20% paagist on täis, paned otsast põlema ja lased aga.
Asi selles, et paagi avas juba toimub põlemine ning happnik ei jõua paaki.
Kess aga hõõguvat keevitustäppi paagi sees kardab - olge mureta: se tekkitab aure millele tulebki eelmainitud leek otsa panna! ( et keevitus sädemed seda ei süütaks)
Täis paagiga on kõige lihtsam ( kui on väike leke ) tuli otsa ja keevita!
Jawa paaki, kui õmblus lekkima hakkas, sai küll tinaga kokku joodetud. ei mäleta, et eriti keeruline oleks olnud. Jootekirves oli toona abiks. Ja et enam katki ei läheks, tuli korralikud vedruseibid panna paagikinnitusmutrite alla. Ilma panid, oli rõõmu vaid aastaks. Pärast vedruseibe aga kärab siiani.
Sõltub muidugi ka, kust jookseb. Mosse paak millalgi roostetas alt läbi. Roosteaugud torkisin suureks ja siis sai mingi kahekomponentse epoksiidlödinaga kinni pandud (oli teine just paagilappimiseks mõeldud). Uuesti enam küll jooksma ei hakanud. Nähtava koha pealt muidugi nii eriti ei saa, kui ikka väljanägemist ka vaja on.
Oskajad mehed panevad tulega mängimise asemel pool ampulli nuuskpiiritust ja ei mingit tulevärki, kui tahad tulevärki siis "ARNIKA" aitab. Paak tuleb loomulikult enne tühjaks lasta
Kevadet, Virx