Yamaha R1
oskab keegi nõu anda, kui Inglismaalt bike tuua kas Eestis saab ta ilusti arvele. Seal teistpidi liiklus ja kas esi tule pärast jamasid võib esineda
plaan tuua yamaha R1
oskab keegi nõu anda, kui Inglismaalt bike tuua kas Eestis saab ta ilusti arvele. Seal teistpidi liiklus ja kas esi tule pärast jamasid võib esineda
plaan tuua yamaha R1
sellest on siin ka juttu olnud.
saab arvele.
esituli tuleb ära vahetada.
Enda omagi Inglismaalt toodud, pole küll mingit tuld vaja olnd vahetada....kõik läks nagu lepase reega
See vahetamine vist oleneb sellest, kas esitule klaas on läätsedega või mitte. E tähist võivad ajada registreerimisel klaasilt taga.
Ka inglismaa ratastel on E-tähis tuleklaasidel.
Küsimus on valgusvihu langemisel teele kuna liiklus vastupidine (vasakpoolne) siis UK spetsifikatsiooniga (tehtud UK turu jaoks) rattal langeb parempoolse liiklusega teedel sõites lähitule valgusvihk "valele poole".
Juhul kui rattal selline tuli siis võib selle vahetada parempoolse liiklusega teele mõeldud tule vastu. Kasutatuna hinnad 2000 EEK ümber.
Arvelevõtmisel ARK-s eelnevatel aastatel sellest probleemi ei tehtud (E-tähised ju peal tulel siiski). Kuid sel aastal on mõningates ARK büroodes mingil põhjusel ka selle vastu huvi tuntud (isklikult arvan, et see peaks siiski ÜV rida olema). Aga siiani ka UK tulega kõik rattad arvele saanud.
ei saa arvele arkis vaatavad tuld ise maadlesin selle probleemiga aga meil on ju ebay kust abi sai
vinx kirjutas:oskab keegi nõu anda, kui Inglismaalt bike tuua kas Eestis saab ta ilusti arvele.
Kus see ratas toodud on ei koti eriti kedagi... Tähtis ikka see, et mis turule see toodetud ja kas asi omab EU tüübikinnitust...
USA-st on näha, et suur hulk USA turu rattaid rändab just Leetu ja Prantsusmaale ja UK-sse... Enne igat ostu peaks ikka eelnevalt eucarist (ARK) kontrollima kas asi ikka ka UK registris, või müüakse seda vaid UK-st
pacaan kirjutas:Kuid sel aastal on mõningates ARK büroodes mingil põhjusel ka selle vastu huvi tuntud (isklikult arvan, et see peaks siiski ÜV rida olema).
Enne regamist tehaksegi ju registreerimiseelne ÜLEVAATUS!?!, kus siis vaadatakse mis ja kuidas tuled - viled... Teatavasti alluvad EV ülevaatuspunktid kõik ARK-ile...
Kommionu kirjutas:pacaan kirjutas:Kuid sel aastal on mõningates ARK büroodes mingil põhjusel ka selle vastu huvi tuntud (isklikult arvan, et see peaks siiski ÜV rida olema).
Enne regamist tehaksegi ju registreerimiseelne ÜLEVAATUS!?!, kus siis vaadatakse mis ja kuidas tuled - viled... Teatavasti alluvad EV ülevaatuspunktid kõik ARK-ile...
täpsustan,
pidasin silmas TEHNILIST ÜLEVAATUST (tehnilise seisukorra hindamine tagamaks Eesti avalikus liiklumiseks vajamineva töökorras ning seadustele vastavuses olemist - tulede regull, pidurid, väljalase jms) mis siiski mõnevõrra erineb REGISTREERIMISEELSEST ÜV-st (VIN koodide, E-märkide otsimine, komplekteerituse vaatamine).