Jube lahe uus MINSK
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ega me vist veel ei tea, kas neid Eesti riiki ka tooma hakatakse...
Igaljuhul tundub, et pidurid, vähemalt esipidur, on vahepeal meeldivalt arenenud. Ja välimus on kena (eelmisel olid mingid vastikud kleepsud peal). Kahju, et mingisuguseid mootori andmeid, näiteks kW, märgitud ei ole - loodan, et on "vana" Minskiga ikka konkurentsivõimeline. Kui suur hind umbes on?
MotoVelo omas foorumis kah eraldi teema selle ratta kohta olemas: http://motovelo.mybb2.ru/viewtopic.php?t=51
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
ei noh väga lahe võrr ju! Esimese asjana torkasid silma rehvid, mis meenutavad kangesti täpselt sama vormi, mis oli kasutusel juba ma-ei-tea-kuipalju aastakümneid tagasi (n. voshod jm 16 tolli seibidega aretised).
Kas see ei ole Hiina toode millele lihstalt Minsk'i nimi peale kleebitud?
Mootor on kahtlaselt sarnane sellega:
Kas sa tõsimeeli arvasid, et nad tegid selle ise???
holma kirjutas:Oil-Cooled kirjutas:Kas see ei ole Hiina toode millele lihstalt Minsk'i nimi peale kleebitud?
Jahh, seda ka eespool kirjutati, et hiina mootor
Poes käimiseks see võrr ju ikka sobib.
Hiina avõi vene toodang, üks jama puha. Vahe selles, et vane tehnikaga on käed kogu aeg õlised aga kestab kauem( kogemusIZ-56 `ga) ja hiina tehnikaga väidetavalt käed puhtad samas mootorit ei jätku kauaks( saunas naised rääkisid)
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
- Tsikkel: VN 1500 MS
- Asukoht: Mulgimaa
- Tänatud: 2 korda
Motovelo ei panusta vaid retrohõngulisele, koostöös brittidega tahavad tootmisse lasta tänavakaklejat: http://naviny.by/rubrics/auto/2008/01/2 ... 20_155120/
ja itaallastega koostööst soovivad tootmisse lasta terve sarja uuendusi:
http://naviny.by/rubrics/auto/2008/02/1 ... 20_155477/
50...450 cm3 rataste näol. Mis sellest kõigest välja tuleb, näitab aeg. Odavate hiinakate pealetungi eest ei ole nad ise ka kaitstud.
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
S.S.D.D. kirjutas:Hiina avõi vene toodang, üks jama puha. Vahe selles, et vane tehnikaga on käed kogu aeg õlised aga kestab kauem( kogemusIZ-56 `ga) ja hiina tehnikaga väidetavalt käed puhtad samas mootorit ei jätku kauaks( saunas naised rääkisid)
Nagu hiljuti kuulda oli , hakkab isegi BMW kasutama Hiinas valmistatud mootoreid. Küllap suudavad ka hiinlased siis piisavalt kvaliteetset tööd teha.
Aga see Minsk on atraktiivse välimusega küll.
vincent kirjutas:S.S.D.D. kirjutas:Hiina või vene toodang, üks jama puha. Vahe selles, et vane tehnikaga on käed kogu aeg õlised aga kestab kauem( kogemusIZ-56 `ga) ja hiina tehnikaga väidetavalt käed puhtad samas mootorit ei jätku kauaks( saunas naised rääkisid)
Nagu hiljuti kuulda oli , hakkab isegi BMW kasutama Hiinas valmistatud mootoreid. Küllap suudavad ka hiinlased siis piisavalt kvaliteetset tööd teha.
Aga see Minsk on atraktiivse välimusega küll.
Nõus, samas BMW kasutab päris karmi kvaliteedikontrolli ning enne tootmist ka korralikku katsetamist igal pool tehastes ( Nii vähemalt väidavad )
Kui tegu on lihtsalt hiina x tootja poolt aretatud/ kokku pandud motoga, millel on suht varieeruv kvaliteet, siis ega teda kauaks ole. Ehedad näited varieeruva kvaliteed kohta on ju need x tootja kollased pocket-biked ja 50cc- 125cc dirt-biked. Arvatavasti on Minskil peal mingi x tootja odavama otsa moto. Võibolla ka eksin, täpselt ei tea ju.
Eks " kollase maa jubinaid "ole juba tänapäeval pea iga tsikli ja auto tootja kasutanud suuremal või väiksemal määral. Odavus tootmisel loeb.
Teemasse tagasi:
Huvitav kuskohas seda ratast lähemalt näha saab? Hinnalevelit oleks ka hea teada. Suvilasse isegi ostaks esmapilgul kui hind enam vähem on, hea poodi tagasi töristada
http://naviny.by/rubrics/auto/2008/01/2 ... 20_155120/
sellise kaherattalisega võiks ka vast poest kaugemale sõita
Jah, täpselt ei tea ju kuidas asjad Hiina riigis käivad. Kas on tootjad X ja Y , aga BMW otsustas G 650 mootoreid Rotaxi asemel Chongqing Loncin GPE Ltd. nimelise tegija käest tellima hakata. Loncin Group toodab igasuguseid mootoreid ikka megasuurtes kogustes. Peaasi, odavamalt kui eurooplased.
Motovelo foorumilt jäi veel silma selline link http://naviny.by/rubrics/auto/2008/02/1 ... 20_155477/
2007 augustis ostis Austria päritolu ATEC Holding GmbH Motovelo ära. Et lähitulevikus võib Minskist vägagi põnevat mototehnikat tulema hakata. Huvitav kes meie riiki Minsk mootorrattaid toob, kui üldse ?
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Minu meelest on juba ammu-ilma ajast ja arust väide, et hiinakas - järelikult a'priori pask. Hiinaga on nii, et mida küsid, seda saad. Loomulikult siis ka vastava hinna eest. Küsimus seega ongi siis selles küsijas
Usaldus? Jah, kui saab, võtan mujalt, sest ka hiinaka hind on piisav, et mitte lubada endale näppu lõikamist. Aga et Hiinast korralikku kraami ei tulegi, seda juttu ei ole mõtet ajada. 70-tel oli sama jutt jaapanlaste kohta. Ameerika hirnus japside masinaid. Võrdleks nüüd? Koreaga sama lugu.
See Minsk: kogemuslikult kaldun arvama, et reaalne tehasest tulnud masin nii ilus välja ei näe. Ja venelaste (valgevenelaste, ukrainlaste etc) põhiviga on võimatu montaaž, mis keerab peeti ka parima insenerlahenduse.
Ja mis neil rehvidel viga on sellise masina all, sellest mina aru ei saa, ega hakkagi. Mis sinna veel panna? Asfaldi rehvid (see masin äkki asfalti ei näegi)?? Enduro rehvid?
Mu GPz-l on all samasuguse mustriga (saksa toode), krt, küll ma olen rahul. Kruusa peal saab ka sajaga lasta. Kannatas isegi vihmaga mööda sopast roobasteed sõita. Asfaldil üle 120 mulle sõita niikuinii ei meeldi, adrenaliini jaoks otsin parem kurvilise tee (nt vana Võru mnt, nämm). Ainus häda, kust uued saan, kui need läbi lähevad. Maailm, sh mootorrataste ja -ratturite maailm on lai ja kirev. A meil kisub kuidagi mustvalgeks ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.