Jube lahe uus MINSK

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


Teema algataja
19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Jube lahe uus MINSK

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Pilt

Nautimus maximus!

http://motovelo.by/news.html

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Päris hea "arengu" on teinud....


bezdomn6i
Postitusi: 117
Liitunud: 02 Sept 2005, 21:25
Tsikkel: SR500
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas bezdomn6i »

lahe retroratas, aga kas see kunagi ka reaalselt tootmisse läheb?

Kasutaja avatar

Sääse racing
Postitusi: 86
Liitunud: 10 Nov 2004, 10:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Sääse racing »

Njämma 8) !

Jääb üle ainult pöialt hoida,et tootmisse ka jõuaks.Ja euroturule kõlbavaks.
Cafe racer versiooni paluks ka :lol: .

mopopede
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

madone kirjutas:

Päris hea "arengu" on teinud....

mul on tunne, et parem selline stiilne retro, kui kahtlase väärtusega areng (jawa).

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Sääse racing kirjutas:

Ja euroturule kõlbavaks.

Jutu järgi mootor ju EURO-2 nõuetele vastavat.

Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Njaa präis kobe teine välimuselt. :)

Kasutaja avatar

slinki
Postitusi: 443
Liitunud: 18 Nov 2003, 10:42
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas slinki »

agent007 kirjutas:

Njaa präis kobe teine välimuselt. :)

Milleks on meil vaja selliseid "informatiivseid" kommentaare?

slinki / Krossikad / Yamaha Neo`s 70ccm / Pocket Bike / Yamaha R6 / MT-03 / GSX-R 600 / Yamaha YZ250F / Yamaha Fjr 1300 / Yamaha XT1200Z Super Tenere
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas argoa »

lahe, isegi stuudiofotot pole saanud ilma klotsita külgjala alla teha :)
a muidu tore jah, oli endalgi eelmine mudel kunagi...

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Ega me vist veel ei tea, kas neid Eesti riiki ka tooma hakatakse...

Igaljuhul tundub, et pidurid, vähemalt esipidur, on vahepeal meeldivalt arenenud. Ja välimus on kena (eelmisel olid mingid vastikud kleepsud peal). Kahju, et mingisuguseid mootori andmeid, näiteks kW, märgitud ei ole - loodan, et on "vana" Minskiga ikka konkurentsivõimeline. Kui suur hind umbes on?

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

MotoVelo omas foorumis kah eraldi teema selle ratta kohta olemas: http://motovelo.mybb2.ru/viewtopic.php?t=51

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

rallitaja kirjutas:

Kahju, et mingisuguseid mootori andmeid, näiteks kW, märgitud ei ole

Sama mootor peaks kasutusel olema Minsk ММВЗ-3.114 versioonil.
Pilt
8hp ja 10,88kw, maks kiirus 95-100km/h. Hiina mootor.


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

Need trossid jooksevad ikka igatepidi, väga kergelt võivad kuskile taha kinni jääda.

Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

holma kirjutas:
rallitaja kirjutas:

Kahju, et mingisuguseid mootori andmeid, näiteks kW, märgitud ei ole

Sama mootor peaks kasutusel olema Minsk ММВЗ-3.114 versioonil.
8hp ja 10,88kw maks kiirus 95-100km/h

Vastupidi siis ilmselt?

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

3m kirjutas:

Sama mootor peaks kasutusel olema Minsk ММВЗ-3.114 versioonil.
8hp ja 10,88kw maks kiirus 95-100km/h
Vastupidi siis ilmselt?

Just!

Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

heh ma algu pildilt vaatasin, et diisel driumph. Tisain ikka täiega triumphi oma, kahjuks pole pilti võtta näiteks kõrvale aga olen oma silmaga näinud seda diisel masinat, koduküla mehel oli aga kuna eesti seadused ei lubanud arvele võtta siis rändas masin tagasi läände!

Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Kas see ei ole Hiina toode millele lihstalt Minsk'i nimi peale kleebitud?

Mootor on kahtlaselt sarnane sellega:

Pilt

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

ei tea, mis siin jube lahedat on :shock:


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

ei noh väga lahe võrr ju! Esimese asjana torkasid silma rehvid, mis meenutavad kangesti täpselt sama vormi, mis oli kasutusel juba ma-ei-tea-kuipalju aastakümneid tagasi (n. voshod jm 16 tolli seibidega aretised).

Kas see ei ole Hiina toode millele lihstalt Minsk'i nimi peale kleebitud?

Mootor on kahtlaselt sarnane sellega:

Kas sa tõsimeeli arvasid, et nad tegid selle ise???


Makz
Postitusi: 165
Liitunud: 24 Apr 2006, 14:09
Tsikkel: VFR 750F
Asukoht: Tartu/Saue

Lugemata postitus Postitas Makz »

petz61 kirjutas:

ei tea, mis siin jube lahedat on :shock:

Asi on maitses! :wink:
Ise ostaks küll sellise retro aparaadi kui hea raha eest saaks. Munakoor pähe, prillid ette ja cruisiks küll pühapäeviti linnavahel.
Loodan et on seda pilli varsti Eestimaa pinnalt kah võimalik osta, hind võiks ka madal olla :P

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Oil-Cooled kirjutas:

Kas see ei ole Hiina toode millele lihstalt Minsk'i nimi peale kleebitud?

Jahh, seda ka eespool kirjutati, et hiina mootor

Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

holma kirjutas:
Oil-Cooled kirjutas:

Kas see ei ole Hiina toode millele lihstalt Minsk'i nimi peale kleebitud?

Jahh, seda ka eespool kirjutati, et hiina mootor

Poes käimiseks see võrr ju ikka sobib. :lol:

Hiina avõi vene toodang, üks jama puha. Vahe selles, et vane tehnikaga on käed kogu aeg õlised aga kestab kauem( kogemusIZ-56 `ga) ja hiina tehnikaga väidetavalt käed puhtad samas mootorit ei jätku kauaks( saunas naised rääkisid)

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...

Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Motovelo ei panusta vaid retrohõngulisele, koostöös brittidega tahavad tootmisse lasta tänavakaklejat: http://naviny.by/rubrics/auto/2008/01/2 ... 20_155120/
ja itaallastega koostööst soovivad tootmisse lasta terve sarja uuendusi:
http://naviny.by/rubrics/auto/2008/02/1 ... 20_155477/
50...450 cm3 rataste näol. Mis sellest kõigest välja tuleb, näitab aeg. Odavate hiinakate pealetungi eest ei ole nad ise ka kaitstud.

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

=retro=
mööbli otsingul sattusin kauplusesse milles müüdi, kaupa =uus antiik=
kui elamist detailideni ajastada, sobilik täiega
edasi??? aga mul pole "salvo" kiivrit

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas vincent »

S.S.D.D. kirjutas:

Hiina avõi vene toodang, üks jama puha. Vahe selles, et vane tehnikaga on käed kogu aeg õlised aga kestab kauem( kogemusIZ-56 `ga) ja hiina tehnikaga väidetavalt käed puhtad samas mootorit ei jätku kauaks( saunas naised rääkisid)

Nagu hiljuti kuulda oli , hakkab isegi BMW kasutama Hiinas valmistatud mootoreid. Küllap suudavad ka hiinlased siis piisavalt kvaliteetset tööd teha.
Aga see Minsk on atraktiivse välimusega küll.

Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

vincent kirjutas:
S.S.D.D. kirjutas:

Hiina või vene toodang, üks jama puha. Vahe selles, et vane tehnikaga on käed kogu aeg õlised aga kestab kauem( kogemusIZ-56 `ga) ja hiina tehnikaga väidetavalt käed puhtad samas mootorit ei jätku kauaks( saunas naised rääkisid)

Nagu hiljuti kuulda oli , hakkab isegi BMW kasutama Hiinas valmistatud mootoreid. Küllap suudavad ka hiinlased siis piisavalt kvaliteetset tööd teha.
Aga see Minsk on atraktiivse välimusega küll.

Nõus, samas BMW kasutab päris karmi kvaliteedikontrolli ning enne tootmist ka korralikku katsetamist igal pool tehastes ( Nii vähemalt väidavad :wink: )

Kui tegu on lihtsalt hiina x tootja poolt aretatud/ kokku pandud motoga, millel on suht varieeruv kvaliteet, siis ega teda kauaks ole. Ehedad näited varieeruva kvaliteed kohta on ju need x tootja kollased pocket-biked ja 50cc- 125cc dirt-biked. Arvatavasti on Minskil peal mingi x tootja odavama otsa moto. Võibolla ka eksin, täpselt ei tea ju.

Eks " kollase maa jubinaid "ole juba tänapäeval pea iga tsikli ja auto tootja kasutanud suuremal või väiksemal määral. Odavus tootmisel loeb.

Teemasse tagasi:
Huvitav kuskohas seda ratast lähemalt näha saab? Hinnalevelit oleks ka hea teada. Suvilasse isegi ostaks esmapilgul kui hind enam vähem on, hea poodi tagasi töristada

http://naviny.by/rubrics/auto/2008/01/2 ... 20_155120/

sellise kaherattalisega võiks ka vast poest kaugemale sõita 8)

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas vincent »

Jah, täpselt ei tea ju kuidas asjad Hiina riigis käivad. Kas on tootjad X ja Y , aga BMW otsustas G 650 mootoreid Rotaxi asemel Chongqing Loncin GPE Ltd. nimelise tegija käest tellima hakata. Loncin Group toodab igasuguseid mootoreid ikka megasuurtes kogustes. Peaasi, odavamalt kui eurooplased.
Motovelo foorumilt jäi veel silma selline link http://naviny.by/rubrics/auto/2008/02/1 ... 20_155477/
2007 augustis ostis Austria päritolu ATEC Holding GmbH Motovelo ära. Et lähitulevikus võib Minskist vägagi põnevat mototehnikat tulema hakata. Huvitav kes meie riiki Minsk mootorrattaid toob, kui üldse ?


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Minu meelest on juba ammu-ilma ajast ja arust väide, et hiinakas - järelikult a'priori pask. Hiinaga on nii, et mida küsid, seda saad. Loomulikult siis ka vastava hinna eest. Küsimus seega ongi siis selles küsijas :idea:
Usaldus? Jah, kui saab, võtan mujalt, sest ka hiinaka hind on piisav, et mitte lubada endale näppu lõikamist. Aga et Hiinast korralikku kraami ei tulegi, seda juttu ei ole mõtet ajada. 70-tel oli sama jutt jaapanlaste kohta. Ameerika hirnus japside masinaid. Võrdleks nüüd? Koreaga sama lugu.

See Minsk: kogemuslikult kaldun arvama, et reaalne tehasest tulnud masin nii ilus välja ei näe. Ja venelaste (valgevenelaste, ukrainlaste etc) põhiviga on võimatu montaaž, mis keerab peeti ka parima insenerlahenduse.
Ja mis neil rehvidel viga on sellise masina all, sellest mina aru ei saa, ega hakkagi. Mis sinna veel panna? Asfaldi rehvid (see masin äkki asfalti ei näegi)?? Enduro rehvid? :shock:
Mu GPz-l on all samasuguse mustriga (saksa toode), krt, küll ma olen rahul. Kruusa peal saab ka sajaga lasta. Kannatas isegi vihmaga mööda sopast roobasteed sõita. Asfaldil üle 120 mulle sõita niikuinii ei meeldi, adrenaliini jaoks otsin parem kurvilise tee (nt vana Võru mnt, nämm). Ainus häda, kust uued saan, kui need läbi lähevad. Maailm, sh mootorrataste ja -ratturite maailm on lai ja kirev. A meil kisub kuidagi mustvalgeks ära.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vootele »

Leidke 10 erinevust :D
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Number 1 erinevus on ilmselt - ülemisel pildil on saast, alumisel pildil kvaliteetselt koostatud ratas :)

Challenge the Adventure.Ride The World
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”