1. leht 2-st

Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Postitatud: 09 Mär 2008, 13:37
Postitas 19Martinez79

Kuna uued tsiklid mind ei huvita ning mulle on alati vanakooli rattad meeldinud, siis tahakski uurida, kas siin foorumis leidub mõni "hull", kes seda ratast omab.

NB: Tore oleks lugeda konkreetseid postitusi, mitte mingit jura a la "mees osta endale jaapani tsikkel jne" :D

Jään ootama.

terv,
Martin


Postitatud: 09 Mär 2008, 13:44
Postitas harimal

Ehh, sulle jäi ka Elumotol silma :P

Ise kunagi väisasin nii palju, et Indias on peale selle veel teisigi mudeleid, mida tehakse vanade liinidega. Vaid elektrisüsteem on 6 voldi pealt 12 peale viidud.

Siinsed müüjad väitsid, et aastas müüakse keskmiselt üks selline pill ehk kokku on riigis neid 4-5 tk.

Kui kavatsed ratast pikemalt omada , siis minu meelest pole 67 000 tutika tsikli eest mingi summa ;) Alternatiivina saab sama raha eest h**ratud bike'i.

Sry, et polnud teab mis asjalik komm, lihtsalt mõtlesin valjult ;)


Postitatud: 09 Mär 2008, 13:49
Postitas 19Martinez79

Jep, ratta hind on tõesti hea ja väljanägemine on... noh, ütleme nii, et piltlikult miljoni dollari vaade.


Postitatud: 09 Mär 2008, 14:07
Postitas VäleKonn

Postitatud: 09 Mär 2008, 14:42
Postitas oldmoped

Ei tea, mida siin messil näidati...
Tavaline Bullet on ilus küll... aga minu panustaks oma maitsega hoopis sellele

Pilt


Postitatud: 09 Mär 2008, 14:45
Postitas kris.

Väga lahedad rattad! Messil oli ka palju just sellise rattaga kokku sobivat varustust ... jubedalt oleks osta tahtnud ... seda varustust ... aga ei ole ratast millega see kokku sobiks.
Nii et kui meeldib siis mina olen poolt ;-).

terv
kris.
XVZ13 TF - Big Blue Light


Postitatud: 09 Mär 2008, 15:49
Postitas teller

Messil oli väljas see: http://www.urbaanurr.com/galerii/elumot ... large.html

Jäi ka endale silma, eriti normaalse hinna (67k) taustal. Müüjaga nii palju juttu puhutud, et tema andmeil Eestis taolisi kümmekond sõitmas. Muidu on sisu sama, mis 60 aastat tagasi (tema sõnad), lisandunud on kohustuslikud suunatuled ja mõned nupud.

Ühtegi omanikku kahjuks ei tunne.

Google'is tundub http://www.google.com/search?client=saf ... 8&oe=UTF-8 päris mitmeid asjlikke viiteid toovat. Näiteks http://www.royalenfield.org.uk/ ja soomlaste http://enfield.ewok.fi/


Postitatud: 09 Mär 2008, 16:10
Postitas rai00

Indias sai sellisega ringi põrutatud.Muidu äge pill.Lahe hääl ja minek oli ka enam -vähem ok.Nagu öeldud on sisuliselt tegemist sõjaaegse mudeliga.st natuke iganenud tehnika.Piduri ei ole just kõigeparemad.eriti häiris et tagapidur on valelpool.Indias sai sellisega paar teravat elamust.Kui äkki lehm oli keset kiirteed ja pidurdamise asemet sai käikevahetama hakatud.Esimene pidur ei töötanud ka eriti antud rattal.Uuel pillil on vast näts parem.. :)


Postitatud: 09 Mär 2008, 16:18
Postitas oldmoped
rai00 kirjutas:

eriti häiris et tagapidur on valelpool.

Klassikalistel inglise ratastel on enamusel piduri ja käigukangi kohad omavahel "vahetuses", sama võib kohat ka vanematel Sportsteritel.
Momendil on Royali enmus mudeleid tootmises mõlemat pidi, nii paremal kui vasakul asuva piduripedaaliga, sõtuvalt mis turule toodetud versiooniga tegu on.


Postitatud: 09 Mär 2008, 16:26
Postitas creativ

üks messi pärle mille juures isegi seisma ja silmitsema jäin. :)
mis sellise kaal on?
sarnane oldschool on ju triumphil ka olemas aga hind juba hoopis teisest klassist.
royal enfield on äge!
sellise võiks endale kolmandaks muretseda küll.


Postitatud: 09 Mär 2008, 16:36
Postitas dubweiser

sama margiga tehakse ka seiklusmatku mägedes.
http://www.endurohimalaya.com


Postitatud: 09 Mär 2008, 17:58
Postitas Pihelgas

SIIN on üks müügil kah.

Tootmisaasta on minu andmetel tüki hilisem, kui passis. Seda siis Eesti seaduste ja tootjatehase paindlikkuse tõttu ;)


Postitatud: 09 Mär 2008, 21:10
Postitas alan

Hehe, on ka minule see tootja silma jäänud. Messil isegi üllatas, et Royal Enfieldi tsikkel esindatud oli. Siinmail ju üsna harv nähtus. Mõtlesin ise ka vastavasisulise teema tegemisest, aga millegipärast kõhklesin. Kahjuks peale ei istunud, kuna seal igasuguseid brožüüre hoiti.

Pilt
8)

Messil jäi ka teine samalaadne ratas silma:

Pilt

Aga paraku on see juba minu jaoks absoluutselt kättesaamatus hinnaklassis. Sõiduomaduste poolest on ilmselt tegu natuke eeskujulikuma tsikliga.


Postitatud: 09 Mär 2008, 22:09
Postitas hannes
dubweiser kirjutas:

sama margiga tehakse ka seiklusmatku mägedes.
http://www.endurohimalaya.com

Neid reisiorgunnijaid on rohkemgi. Saksas peale Motorradi Actionteami veel paar tegijat. Hind muidugi meie inimesele natuke soolast kätt. Sama raha eest paistab, et saab Pihelga osutatud lingilt terve tsikli päris enda omaks.
Pakutavad reisisihid:
Rajastan
Himaalaja
Lõuna-India ja Goa

Tsikli enda kohta ei oska suurt midagi öelda. Kuulda on olnud, et üks mudelitest on diiselmootoriga...


Postitatud: 09 Mär 2008, 22:25
Postitas Zidist

http://www.blocket.se/li?ca=7_s&th=1&q= ... s=&pe=&vt=
Rootsis on mõned müügis, ei ole väga kauge kuid hinnad on kõrged suhteliselt.


Postitatud: 09 Mär 2008, 23:00
Postitas tazavi

saksas on neid rohkem müügil.

disel ratas kah täitsa olemasLINK


Postitatud: 10 Mär 2008, 08:19
Postitas TLH
tazavi kirjutas:

saksas on neid rohkem müügil.

disel ratas kah täitsa olemasLINK

ega seda diislit vist Eestis registrisse ei saa?

üks tuttav niiiiiiiiiii unistab diiselsiklist....


Postitatud: 10 Mär 2008, 08:47
Postitas yeekim

Guuglisse -Sommer Diesel- ja vaata mis juhtub.
Saksas tehtud ja Saksa tüübikinnitus täitsa olemas. Aga nagu kuskil foorumis juba kirjas oli siis Eestis on paraku Saksa bürokraatia ja Vene idiootsus käed löönud!

Edu


Postitatud: 10 Mär 2008, 10:03
Postitas retro

njah, ise nillin ka juba mõnd aega, kas
a) Yamaha SR500, mida tehti vist '79ndast-'99 aastani. saksast võib juba 2kEUR midagi uuemat saada.
b) Kawa W650, mille hinnad alates 50kEEK kasutatud ja 100kEEK uus. Minu jaoks favoriit Nr.1, aga proovida pole veel ühtki saand.

või siis tõesti eelpoolmainit Bonneville (mis juba jupi kallim) või tõesti mõni Enfield.

kas mõni mode saaks palun ila tilgutava smaili foorumile lisada. ma lisaks nii paarkümmend tükki oma postile :)


Postitatud: 17 Mär 2008, 21:06
Postitas yamu660

Kahjuks jah Eesti seadused sellised et diisel tsikli arvele saamine võimatu, (vähemalt 2-3 aastat tagasi). Tuttav tõi omale Royal Enfieldi DIISEL aga kuna arvele polnud võimalik võtta siis oli sunnitud tagasi viima Belgiasse. Muidu töötas tsikkel nagu TZ traktor, ja käivitamine oli üks omamoodi teadus. Kuid iseeneset selline huvitav eksemplar.


Postitatud: 01 Apr 2008, 23:12
Postitas Kommionu
harimal kirjutas:

Ise kunagi väisasin nii palju, et Indias on peale selle veel teisigi mudeleid, mida tehakse vanade liinidega. Vaid elektrisüsteem on 6 voldi pealt 12 peale viidud.

Kui kavatsed ratast pikemalt omada , siis minu meelest pole 67 000 tutika tsikli eest mingi summa ;)

ehhee.... Kas neid rattaid hetkel yldse maale toob.. KYSIMARK

Vaatasin, et siin Indias (GOA) maksab selle firma kalleim versioon 25000.-EEKu.... Ja tootja lahkelt nous neid ka EU-se transama... Kas neid siin ikka probleemivabalt arvele saab KYSIMARK Hinnad siin siis 15-25Keeksi... Kalleim 25.000./ oli miski 500ccm... Hinnakirjad ja mudelid mul hetkel kotis ja ei viitsi kohe otsida...


Re:

Postitatud: 27 Apr 2009, 12:04
Postitas kaupz
yamu660 kirjutas:

Kahjuks jah Eesti seadused sellised et diisel tsikli arvele saamine võimatu, (vähemalt 2-3 aastat tagasi). Tuttav tõi omale Royal Enfieldi DIISEL aga kuna arvele polnud võimalik võtta siis oli sunnitud tagasi viima Belgiasse. Muidu töötas tsikkel nagu TZ traktor,

ja käivitamine oli üks omamoodi teadus.

Kuid iseeneset selline huvitav eksemplar.

paar vihjet ehk käivituse kohta?
võtaks isegi ligi sellise, 5000eur saab saksast 2004a 500se Royal Enfield SOMMER-DIESEL (HATZ 462)
l i n k mobile.de
rootsi blocketis ei paista ka ühtegi.
saatsin arki teabenõude, diisel mootorratta arvele võtmise osas, eks näis mis vastus tuleb.


Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Postitatud: 27 Apr 2009, 12:07
Postitas Rein

Vinge, klassikaline igateeratas. Nagu vansti Jawa ja IZ olid. Igasugusest raske ja kergetehnikast rääkimata.


Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemusi?

Postitatud: 29 Apr 2009, 11:46
Postitas KummelRE

Ise sõitnud ühe hooaja Royal Enfield 500.-ga. Suurepärane linnaratas, kannatab originaal konditsioonis sõita kuni 85-90kmh.
Kerge, hea manööverdada, võtab vähe kütust ja küllaltki odav ehitada. Väga hea varuosade valik inglismaalt, nii india enda juppe kui ka inglaste tehtud varuosi.
Kiirendus umbes sama, mis jawal aga pole kunagi tekinud tunnet ,et rattas nõrk.
Maaletoob/tõi neid motokeskus paldiski mnt.


Re: Re:

Postitatud: 06 Mai 2009, 13:56
Postitas kaupz
kaupz kirjutas:

saatsin arki teabenõude, diisel mootorratta arvele võtmise osas, eks näis mis vastus tuleb.

ja vastus juba kohal:

Tere,
Nõuete seisukohalt ei ole vahet kas on tegu diisel- või ottomootoriga mootorrattal. Mõlemaid saab arvele võtta, kui vastavad nõuetele.
Kui diiselmootorratas omab ühtset direktiivi 2002/24/EÜ kohast EÜ-tüübikinnitust, siis ei ole Eestis registreerimisel mingeid takistusi.
Kui EÜ-tüübikinnitus puudub, peab mootorratas läbima üksikkinnituse, kus tuleb tõendada diiselmootorratta Autode ja nende haagiste ning mootorrataste tüübikinnitamise eeskirja lisa 8 nõuetele vastavust.

Lugupidamisega,
Jürgo


Re:

Postitatud: 15 Jaan 2012, 20:31
Postitas Romka
yamu660 kirjutas:

Kahjuks jah Eesti seadused sellised et diisel tsikli arvele saamine võimatu, (vähemalt 2-3 aastat tagasi). Tuttav tõi omale Royal Enfieldi DIISEL aga kuna arvele polnud võimalik võtta siis oli sunnitud tagasi viima Belgiasse. ...

Mul selline mõte, et tuli ju mingi aeg uus seadus, et võib näiteks bensumasinal mootorit vahetada diisli vastu lihtsustatud korras - lihtsalt lähed vormistad ARK-is passis muudatused - juhul kui see mootor kuulub selle sõiduki mudelivalikusse.
Autodel vahetatakse nii palju, à la paned bensumootoriga mersule sama mersu diiselmootori, tehtud nii küll ja küll. Olen kuulnud, et lisaks on ARK vaid tahmatesti nõudnud.

ARK lehelt:

Ümberehituseks ei loeta:
agregaatide, osade, seadmete ja süsteemide vahetamist, kui need kuuluvad samale sõidukitüübi versioonile;

Peaks ju siis ka Eestis juba arvel olevale Royali diisliks ümbervormistamine lihtne olema. Seda siis juhul, kui ARK tunnistaks, et diiselmootor on ka nende arvates Royal Enfieldi mudelivalikus olemas.


Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Postitatud: 16 Jaan 2012, 09:10
Postitas tormavtellis

kas see kuidagi nii ei ole, kui miskis muus euroopa riigis arvel, siis saab ka eestis samadel alustel?


Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Postitatud: 16 Jaan 2012, 09:23
Postitas Villem
tormavtellis kirjutas:

kas see kuidagi nii ei ole, kui miskis muus euroopa riigis arvel, siis saab ka eestis samadel alustel?

Ei, kindlasti kohe mitte. ARK on omaette riik ja ei tunnista teisi riike peale iseenda.


Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Postitatud: 16 Jaan 2012, 12:59
Postitas tormavtellis

kas muidu eestis nende masinatega üldse keegi tegeleb? motokeskus miskit müüs, aga leht katki ja kas tegutsevad veel? http://www.motokeskus.ee/et/royalenfield

eelmine aasta soomes oli 2-3 tk väljas, loodaks see aasta suuremat valikut näha. üks lahe 2013 aasta cafe proto avaldati hiljuti indias, kõige stiilipuhtam ja klassikalisem tehasecafe, kui sellisena välja tuleks. http://www.returnofthecaferacers.com/20 ... racer.html


Re: Tahan Royal Enfield´i - kas kellelgi on isiklikke kogemu

Postitatud: 16 Jaan 2012, 13:54
Postitas mella

Motokeskus täiesti töötab uues kohas Pärnu maanteel. Paar Royalit oli ka mõni aeg tagasi salongis.
Lehel lingid viitavad hoopis motopood.ee peale ja too on tõesti kinni. Lubati täna lingid parandada.

Motokeskus ei ole sama asi, mis motopood.ee

tormavtellis kirjutas:

kas muidu eestis nende masinatega üldse keegi tegeleb? motokeskus miskit müüs, aga leht katki ja kas tegutsevad veel? http://www.motokeskus.ee/et/royalenfield