1. leht 1-st

atv soov

Postitatud: 15 Veebr 2008, 17:42
Postitas mees35

kas see on hea töö loom http://veltmotocenter.ee/index.php?show ... oductID=77 ja tahaks pojale osta harjutamiseks 150 kubatuuriga quadi siit lehelt http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=33 on teil nendega kogemusi ja kui on siis äkki räägite


Postitatud: 15 Veebr 2008, 17:44
Postitas triplekix

Tegu hea ja asjaliku masinaga.
Miinuseks see, et vesi kergesti varjaatorisse pääseb, aga seda annab tuunida:P
Samas plusse mu arust rohkem, kui lähedastel konkurentidel.

Lisainfot ja erinevaid arvamusi saad lugeda siit: http://foorum.atv.pri.ee/

tervitades,
k


Postitatud: 15 Veebr 2008, 17:52
Postitas mees35

äkki räägiksite lähemalt KQ vigatest äkki oskad mingit muud töö looma soovitada kah veel ja on sul või sinu tuttavatel selle hiinlasega kokkupuuteid


Postitatud: 15 Veebr 2008, 18:13
Postitas yammu

Kevadel ilmunud motomaania ajakirjas oli suur atv'de võrdlus.

Eesti levinuim suur ATV võlub ostjaid oma soodsa hinna, mugava sõiduasendi ja suzukilikult hea mootoriga.Sissepritsega ühesilindrilises on jaksu sedavõrd, et väidetavalt on alumist otsa kunstlikult piiratud, vältimaks soovimatuid "ülelaskmisi". Kütusekulu on suure ATV kohta mõõdukas(tagaveoga kulgedes u. 10l/100km-le. Projekteeritud on kerge käiguga roo, ent sellega kaasneb ohtlik pahe-kalduvus agressiivse sõidu puhul lenksu "risti lüüa". Seda saab korrigeerida paigaldades aftermarketirooliamordi. Karmimal kasutamisel on ette tulnud raami purunemist ning tagadifrisse tunginud vett. Kokkuvõtteks, KQ on üsna lähedal mõistele "universaal ATV", sobides nii töötamiseks kui ka spordi tegemiseks.
Allikas : Motomaania märts/aprill 2007

Loodan, et on kasuks.


Postitatud: 15 Veebr 2008, 18:17
Postitas mees35

aitäh see on väga kasulik ja kas te ei oska sellest hiinakast kah rääkida


Postitatud: 15 Veebr 2008, 18:20
Postitas triplekix
mees35 kirjutas:

äkki räägiksite lähemalt KQ vigatest äkki oskad mingit muud töö looma soovitada kah veel ja on sul või sinu tuttavatel selle hiinlasega kokkupuuteid

Ka hiinlaste kohta saad asjalikku infi atv foorumist.

Kq vigadest võin veel välja tuua selle diffri ning tagurpidikäigu piiramise, kuid see on kõigil masinatel peal ning "tavakasutuses" ei tohiks häirida see override kasutamine.
Pideval ja extreemsel mudasõidul häirib.
Miinuseks veel see, et soovitav on panna ette miskine raud, muidu neid plastikuid hakkab usinasti minema.

Vints pane ka kindlasti peale, sest ATV ilma vintsita on nagu naine ilma tussita.


Postitatud: 15 Veebr 2008, 19:54
Postitas mees35

kus atv foorumist ma leian selle hiinaka kohta infot


Postitatud: 15 Veebr 2008, 20:06
Postitas necromany

Postitatud: 15 Veebr 2008, 22:40
Postitas mees35

kas teil ei ole kasutajat seal kui on siis äkki räägiksite ise seal asuvast jutust :oops:


Postitatud: 15 Veebr 2008, 23:27
Postitas necromany

kas teil ei ole kasutajat seal kui on siis äkki räägiksite ise seal asuvast jutust

Kle, kui sul asja vastu suur huvi on, siis tee omale seal ise kasutaja. Sellega läheb max 3-4 min juu ainult.


Postitatud: 15 Veebr 2008, 23:51
Postitas T.T.

Point on ennekõike milleks sul seda ATVd vaja on? Kui soovid ainult odavat töölooma siis see ta on aga kui tahad mõnusalt ja mugavalt ringi fannida siis parim on 800 CAN-AM (Bombardier)! 8)
Ma olen paljude suzudega kokku puutunud ja minu arust on vahe nagu sapikal ja 700seeria BMWl! :lol:
Ma ei viitsigi hetkel tehnilist plä, pläd ajada aga proovi ühte ja proovi teist ning iga tohman saab aru, et nende vahe on üli suur.


Postitatud: 16 Veebr 2008, 00:56
Postitas Alex

Vastus:suzu on hea töö loom.Nagu Sierra-viib punktist A-B ja taskukohaselt.Mugavust ja muud funni tuleb otsida mujalt.

Alex@juba kuus aastat atv saatana küüsis -tänu Limitsile :twisted:


Postitatud: 16 Veebr 2008, 00:57
Postitas yammu
T.T. kirjutas:

Point on ennekõike milleks sul seda ATVd vaja on? Kui soovid ainult odavat töölooma siis see ta on aga kui tahad mõnusalt ja mugavalt ringi fannida siis parim on 800 CAN-AM (Bombardier)! 8)
Ma olen paljude suzudega kokku puutunud ja minu arust on vahe nagu sapikal ja 700seeria BMWl! :lol:
Ma ei viitsigi hetkel tehnilist plä, pläd ajada aga proovi ühte ja proovi teist ning iga tohman saab aru, et nende vahe on üli suur.

Kullamees, vahe on selles, et KQ saab kätte 110 00 eest, kuid Can Am 180 000eest, ning on ta ka mõeldud vabaaja veetmiseks ning lõbutsemiseks, kuid teemaalgataja siiski küsis atv´d rohkem töötamise jaoks. Sapikaga saab ka sõidu sõidetud ning töö tehtud, aga seitsmese bemm on tead rohkem naiste lantimiseks mõeldud.
Igastahes KQ on töötamisek ning ka vahel porimülkas rallitamiseks väga asjalik.


Postitatud: 16 Veebr 2008, 01:15
Postitas Raigo

Kuid asi taandub ikkagi tihendini, kui rääkida ATV-ga võistlemisest.

Mul kodus KVF750 ja Suzu 300-ne (kivi aegne). KVF on hea vedrustusega, väga jõuline ja puha aga minu arust tarbib ta tohutult palju kütet. Kui metsas koos sõita ja ühes tempos, siis suzu oma ühe pütiga on ikka kõvasti ökonoomsem. Kuid jällegi vale neid omavahel võrrelda.

Kui mul oleks valida, siis võtaks ka suzu, just tänu pritsungi/hea hind/ökonoomne ja jõudu on ka nii, et tapab.

Jätab nüüd selle seitsmese bmw ka rahule. Ei ole vaja delfi tasemele langeda.


Postitatud: 16 Veebr 2008, 11:28
Postitas Marauder

Pojale ideaalne asi harjutamiseks on selline:
http://falmek.ee/viewcat.php?id=24

Esirattad on törts laiemad kui tagumised, siis ei lähe nii kergelt külili. See Freelander vms on igavesti kipakas.
Töökindlus räägib kindlasti falmeki oma kasuks.


Postitatud: 16 Veebr 2008, 13:41
Postitas Ice
Marauder kirjutas:

Pojale ideaalne asi harjutamiseks on selline:
http://falmek.ee/viewcat.php?id=24

Esirattad on törts laiemad kui tagumised, siis ei lähe nii kergelt külili. See Freelander vms on igavesti kipakas.
Töökindlus räägib kindlasti falmeki oma kasuks.

Kust Sa seda töökindluse juttu nii hästi tead? Ära mõtle ise asju välja! Olgem ausad - mõlemate puhul on tegemist hiinakatega ning nägemata-katsumata pille reaalselt on raske anda objektiivset vastust.
PS! Kohatu on võrrelda 150cc ja 200cc ATV-d
Vaata nüüd kõrvalt Microgrupi 200cc pilli: http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=21
Kui nüüd muu ilustav nänn ära vahetada saab peaaegu, et samasuguse pilli, kuna pilukad teevad neid nö sama vormi järgi.

Teemaalgataja soovis ikkagi 150cc pilli ja automaati. Jätkem praegu manualid välja arvates, et poeg on niivõrd noor, et temajaoks võib käiguvahetus olla midagi hullu... 200cc-ne pill võib ka väga lihtsalt oskamatuse tõttu käest ära minna.

Enne, kui miskit ostma hakkad vaata pill oma kriitilise pilguga üle ära kuula neid, kes räägivad, et hiinakad on puhas pa*k. Suuresti oleneb ka sellest kuidas Sa oma masinat hoiad. Kindlasti uuri enne ostu kuidas on varuosadega.

PS! Minu silmis räägib Microgrupi kasuks veel 1 aasta pikkune garantii võrreldes Falmeki 6 kuu vastu


Postitatud: 16 Veebr 2008, 20:28
Postitas mees35

rääkitakse et microgruppi omad on saksamaal välja mõeldud ja hiinas kokku pandud ei tea kas see jutt vastab tõele


Postitatud: 16 Veebr 2008, 20:54
Postitas makuke

KQ-l pole viga midagi, CAN-AM minumeelest rohkem näitamiseks kui töötamiseks. Kuigi tal on häid külgi on ka suzu omamoodi hea. Suzu parimat hinna-kvaliteedi suhet ei lükka siiski midagi ümber. Ise oman seda 2 aastat ja ainult kiidusõnad nii töö tegemises kui lõbusõite tehes. Vähim kütusekulu on siiamaani 10L/100km


Postitatud: 16 Veebr 2008, 21:18
Postitas Marauder
Ice kirjutas:

Kust Sa seda töökindluse juttu nii hästi tead? Ära mõtle ise asju välja! Olgem ausad - mõlemate puhul on tegemist hiinakatega ning nägemata-katsumata pille reaalselt on raske anda objektiivset vastust.
PS! Kohatu on võrrelda 150cc ja 200cc ATV-d
Vaata nüüd kõrvalt Microgrupi 200cc pilli: http://www.microgrupp.ee/index.php?opti ... &Itemid=21
Kui nüüd muu ilustav nänn ära vahetada saab peaaegu, et samasuguse pilli, kuna pilukad teevad neid nö sama vormi järgi.

Olen nende mölemiga kokku puutunud.
Tean, mida räägin.
Freelanderi oma ja Falmeki omad EI OLE sama raami ega muu pöhjal tehtud.
Pealegi Köik Falmeki ATV'de ja quadracerite mootorid on tehtud samas tehases kus Yamaha mootorid ehk Jianshe


Postitatud: 16 Veebr 2008, 22:03
Postitas mees35

kle vaata nende hinna vahet 4000 ainult ja kuidas saab mingi200 150 nii vähe kallim olla


Postitatud: 16 Veebr 2008, 23:48
Postitas Nigga

Kui tekib soov ATV ja/või Quadi võimsust jms. paremaks muuta, siis pöörduge kindlasti ka minu poole - pood@dragbike.ee

Näitena tooks välja sellise asja:
King Quad 700 EFI'le on hetkel pakkuda vägagi populaarne ja toimiv ECU(aju), mis toodab kuni 21% rohkem hobujõude ning võimaldab eemaldada diffriluku ja tagurpidikäigu piirangud, mis mõnele kasutajale nö. närvidele käivad. Lisaks veel pöörete piiraja muutmine ja sada muud asja...
Hinna sees on kogu kompott alates paigaldamisest kuni regulaarse tarkvara uuendamiseni. Kütusesegu häälestus on samuti hinna sees!

Täpsema info konkreetsete pakutavate jubinate kohta saab siit!.

Eelkõige tegelen hetkel ATV'de ja Quad'ide puhul selliste asjadega nagu:

  • ECU-d ja CDI-d (ajud siis teisisõnu) koos küttesegu häälestusega
  • ELKA amordid
  • Sidurid
  • Power Commanderid koos küttesegu häälestusega

loomulikult saab ka muid juppe mida dragbike.ee nimekirjas ei ole. Tuleb vaid küsida:


Postitatud: 17 Veebr 2008, 02:19
Postitas Marauder
mees35 kirjutas:

kle vaata nende hinna vahet 4000 ainult ja kuidas saab mingi200 150 nii vähe kallim olla

Aga mine proovi seda 150cc asja ja 200cc quadi, siis saad aru kumma valid.
Ma usun, et enamus inimesi arvaks, et 200cc isend on igati teisest üle.


Postitatud: 17 Veebr 2008, 11:29
Postitas T.T.

Oeh, suzu vennad läksid keema :twisted:
Asi lihtne, nii nagu ma ka ennist ütlesin on point milleks seda ATVd vaja on ja kui tööloom tähendab traktorit siis seda suzu on. Kui aga tahad midagi enamat siis tasub ringi vaadata. Männikul lihtsalt ringi paugutades olen keskmiseks küttekuluks saanud ka kuskil 10-12l/100km. ehk can-am on oma suutlikuse juures ikka päris ökonoomne.
Ja sõltub kuidas ning mis varustuses osta aga vahepeal oli võimalik can-am ka päris soodsalt juba kätte saada. Mina ise ostsin Marguse käest koos „garantiidega“ ja see oli tõesti vähe kallim.
Jään selle juurde, et kui tahad kiiret, mugavat, muretut ja äkilist kulgemis relva mida endal aega pidevalt näppida ei ole siis 800 can-am on parim.
Soovitus suzu meestele, sõitke oma lemmikrada korra can-amga läbi!


Postitatud: 17 Veebr 2008, 12:45
Postitas Merca

Can-Am -ilt sel aastal ka uus mudel poistele. 90 cm3, 4-t Rotax mootor, atom.kast. Välimus agresiivselt-sportlik. Hind vähe alla 50 tuhhi.


Postitatud: 22 Veebr 2008, 17:26
Postitas mees35

äkki oskate veel 150cc atv'si soovitada harjutamiseks


Postitatud: 22 Veebr 2008, 19:24
Postitas HRQ

EWhk leiad siit midagi

http://www.ags.ee/?id=42


Postitatud: 22 Veebr 2008, 20:43
Postitas kullokas

Üks 150 cc automaatne ja üllatavalt "suure" olemisega riist on Kazuma Dingo: http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... group_id=5
Motomaania "hiinakate" testis oli see minu isiklik lemmik. Selle "Freelanderi" sugulaselt Dingole ümber istudes oli küll tunne, nagu oleks sapakalt fordile kolinud :) Põhjedan - suurem raam ja rattad, ATV-mõõdus rehvid ja märksa kvaliteetsema olemisega juhtseadmed. Pluss ka täismehe all rahuldavalt toimiv vedrustus. Ühesõnaga - mine proovi sellega kah sõita.


Postitatud: 24 Veebr 2008, 15:53
Postitas mees35

milliselt lehelt sa selle Can-Am'i leidsi


atv

Postitatud: 20 Mai 2008, 22:29
Postitas karllutt

mu p0akkuda kasutatud igati asjalik masin muidu aga lihtsalt ise 14 ja tahaks rollerit osta käisj just teenenduses ja värki kubatuur on 160cc küsi lähemalt e-maili kaudu karllutt@hot.ee


Postitatud: 29 Mai 2008, 01:35
Postitas Merca

Otsin (ostan) Polaris 90, 2-takti. Hind kuni 25 tuhhi.