1. leht 3-st
Scottoiler ketiõlitaja
Postitatud: 07 Sept 2004, 01:24
Postitas CB500
Pean silmas siis seda automaatset ketiõlitajat..
Kas kellegi rattal on see peal? Kas see on tõesti nii hea kui räägitakse?
Hint: googles on küll kõvasti infi, aga mind huvitab mõne omaniku kommentaar ja hea meelega viskaks pilgu peale ka kui võimalik

Postitatud: 07 Sept 2004, 09:51
Postitas ollo
Isiklikku kogemust mul pole, aga huvi asja vastu olen ma ka tundnud ja jõudnud järeldusele, et ta peab nii hea olema, kui räägitakse

Isegi kui pikendab keti eluiga tiba vähem, kui reklaamitud 7 korda, on tegemist abiks asjaga. 70 UK naela (umbes pool FJ ketikomplekti hinda) maksta selle eest, et ei pea keti õlitamisega oma pead vaevama, ei ole suur raha.
Samas muidugi ei tasu investeering ennast ära, kui plaan on ratas enne maha müüa, kui kett otsa saab.
Postitatud: 07 Sept 2004, 14:15
Postitas Karupoeg puhh
kas selline süsteem tagaratast õli täis ei viska?...kardan et viskab.
Postitatud: 07 Sept 2004, 15:28
Postitas ollo
Scottoilerist tuleb paar tilka minutis, see ei viska midagi täis. Tavaline ketispray ajab oluliselt rohkem õli valesse kohta.
Postitatud: 08 Sept 2004, 10:08
Postitas Rennes
Postitatud: 11 Sept 2004, 21:52
Postitas Sass XJR 1200
Minu rattale oli see asi peale pandud juba saksas. Kett on kogu aeg niiske (muidugi sõltub reguleerimisest). Laiali ei pritsi. Sellise asja, nagu keti õlitamine olen unustanud. Igati meeldiv asi.
Postitatud: 20 Veebr 2006, 14:34
Postitas Ztarter
Leidsin enda ratta küljest ka sellise asja. On paigaldatud tagumise porilaua alla. Ma ei saa selle asja tööpõhimõttest aru. Üks voolik tuleb anuma alt ja läheb ketile, teine voolik on suletud kusagil eemal pimedaga ja tuleb välja anuma pealt. Kolmas mingi väljund ava on ka, aga seal otsas pole mingit voolikut. Kas see asi võiks mul toimida kui õli sisse panna ja kuidas käib see doseerimine ? Mille järgi see asi seda ketile tilgutama hakkab ?
Postitatud: 20 Veebr 2006, 16:37
Postitas Piipz
Scottoileri sees on väike klapp, kui see klapp lahti, siis õli vajub oma raskusega ketile, ehk tilgub. Klapp imetakse lahti tsikli mootori enda vaakumiga. Reeglina on vaakumvoolik keskelt pooleks lõigatud ja scottoileri voolik on sinna T-liitmikuga juurde pandud. Mootori tööd see ei sega kuna õhu liikumine oli scottoileri suunas minimaalne.
mul sama asi ratta peal, toimib, kiidan
vaata seda linki
http://www.calamander.co.uk/scottoiler/scotthiw.htm
mis puutub tagaratta täispritsimisse, siis natuke kipub jah tagumist velge määrima. seda saab muidugi vähendada reguleerides klappi, et ta aeglasemalt tilguks. kuid ei midagi hullu

Postitatud: 20 Veebr 2006, 18:34
Postitas Tihver
Kas seda kuskilt odvamalt ka saab kui Motomarketist?
Postitatud: 20 Veebr 2006, 21:57
Postitas Raigo
Postitatud: 20 Veebr 2006, 22:09
Postitas Piipz
neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
küsi igaks juhuks üle
www.streetmoto.ee või es neemele
offtopic: tihver, tuled siis homme (teisip) õhtul vä

Postitatud: 20 Veebr 2006, 22:20
Postitas Rider*RR
Piipz kirjutas:neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
No saab Motomarketist samuti, kui oskad küsida

Postitatud: 20 Veebr 2006, 22:23
Postitas Piipz
Rider*RR kirjutas:Piipz kirjutas:neeme kaudu sain mina eelmine aasta universal kiti 2100-ga
No saab Motomarketist samuti, kui oskad küsida

mingi neljandik alla?
Postitatud: 20 Veebr 2006, 22:36
Postitas Motomarket
Peagi valmib meie uus website, koos siis juba uute ja odavamate hindadega. See puudutab ka Scottoilerit.
Postitatud: 20 Veebr 2006, 23:00
Postitas Olts
Hinnakäärid on ikka mõnusad, ebay keskmine Universal Kiti hind on £60 ehk 1380 krooksu. Lisandub muidugi saatekulu, mis ehk huviliste koopereerumisel poleks nii suur. See muidugi arusaadav, et siinmail asjad kallimad, kuna meie turg on veel nii väike et väikeste läbimüügi arvude pealt muud moodi ära ei ela, kui tuleb teha tublit juurdehindlust.
Postitatud: 20 Veebr 2006, 23:16
Postitas Jack
Vabandan OT pärast aga...
No hakkab pihta jälle - kui ei meeldi, osta sealt kus odavam, mis sa vingud siin. Pane saatmise kulud otsa sellele kataloogihinnale ja nuputa siis edasi!
Postitatud: 21 Veebr 2006, 08:58
Postitas hannes
Minu tsiklil ka Scottoiler peal. Aga ei tööta vaakumiga, vaid saab impulsi esirattal olevalt andurilt. Mis tähendab seda, et töötab siis, kui tsikkel liigub. Ehk siis kohapeal käies õli ei tilgu.
Postitatud: 21 Veebr 2006, 09:00
Postitas Freaksmart
Postitatud: 21 Veebr 2006, 11:07
Postitas joel
hannes kirjutas:Minu tsiklil ka Scottoiler peal. Aga ei tööta vaakumiga, vaid saab impulsi esirattal olevalt andurilt. Mis tähendab seda, et töötab siis, kui tsikkel liigub.
Oled ikka päris kindel, et midagi segi ei aja? Ma pole varem kuulnud, et scottoiler kuidagi muudmoodi, kui vaakumiga töötaks. Ehk sul mõne teise firma ketiõlitaja tsiklil küljes?
Postitatud: 21 Veebr 2006, 11:12
Postitas saabastegakass
alltoodud lingil ülevaade mõningatest ketiõlitajatest:
http://www.ta-deti.de/ta/scott.html
Postitatud: 21 Veebr 2006, 12:06
Postitas Jaffimees
Tegin ise ketiõlitaja,
kasutasin sarnast pumpa:
http://www.hawkeoiler.com/pump.html
See pump mahub peopessa ära, mahub hästi ka gondlite alla. Pumba sain aga lammutusest oli algselt Vebasto eelsoojendi küttepump (300eek).
Pumba juhtimine käib peale süüte sisselülitamist 555 trigeriga (aega saab muuta 2 minutist kuni 25 minutini pöördpotekaga)
kasutasin järgmist skeemi:
http://freespace.virgin.net/matt.waite/ ... nouts/555/
Lisaks saab ka manuaalselt lülitada. Kokku elektroonikavidinate peale kulus mingi alla 100 eek, peenikese vooliku pumbast ketini sain Hydroscandist 8 eek/m. Vooliku otsa tegin veel pleksiklaasist väiksese kolmiku, kus kuulklapp vahel selleks, et voolik tühjaks ei jookseks (kuigi toru siseläbimõõt on nii väike, et midagi niisama ei tilgu). Kolmikust lähevad samad voolikud kumbki teine teisele poole tagahammakat ja voila ongi ketiõlitaja alla 400 krooksu käes (enda tööd ja ajukulu arvestamata).
Postitatud: 21 Veebr 2006, 12:23
Postitas Kameeleon
No ei saa aru....
Mis moodi see krdi õli sealt seismise ajal välja ei tilgu ja mis õli sinna sisse käib...... Keti õlid tavaliselt ju spray-na müügil..... Seega paremaid õlisid ei saa kasutada??? Ainult tavalisi vedelaid totsikutes müüdavaid?????
....ma ju ütlesin et ei saa aru
Postitatud: 21 Veebr 2006, 12:36
Postitas Rider*RR
Kameeleon kirjutas:No ei saa aru....
Mis moodi see krdi õli sealt seismise ajal välja ei tilgu ja mis õli sinna sisse käib...... Keti õlid tavaliselt ju spray-na müügil..... Seega paremaid õlisid ei saa kasutada??? Ainult tavalisi vedelaid totsikutes müüdavaid?????
....ma ju ütlesin et ei saa aru
Sinna käib Scottoileri oma õli ja välja ei tilgu seismise ajal sellepärast, et klapp on suletud. Klapp avatakse vaakumiga, mis tekitatakse töötava mootoriga.
Postitatud: 21 Veebr 2006, 13:16
Postitas Jaffimees
Sinna võib panna suvalist õli mis normaalselt määrib, kasvõi Autooli.
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Postitatud: 21 Veebr 2006, 13:25
Postitas Rider*RR
Jaffimees kirjutas:Sinna võib panna suvalist õli mis normaalselt määrib, kasvõi Autooli.
Kettspray õli kleepub ketile ja mingi aja pärast lendab maha (suurem osa just peale paari kilomeetrit sõitu), automaatne õlitaja tilgutab aeglaselt ketile ja õli lendab ka maha eelnevalt määrides, vahe on selles et pealetilkumine on stabiilne.
Ideaalne on erinevaid foorumeid lugedes 1-2 tilka õli minutis (maanteekiirusel ja vihmata).
Esiteks, korralik ketispray ei lenda maha, kui teda mõõdukalt doseerida. Maha lendavad tavaliselt ikka ülejäägid.
Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
Postitatud: 21 Veebr 2006, 13:37
Postitas Jaffimees
Ju siis pole veel "korralikke" ketispraysid kasutanud. Siiamaani olen kasutanud Valvoline ja Liqui Moly ketiõlisid.
Tagaratast ja ketti pesen ikka pigieemaldajaga, ketisprayd lihtsalt ei tule muidu veega maha.
Postitatud: 21 Veebr 2006, 13:39
Postitas Kameeleon
Jaffimees kirjutas:
Tagaratast ja ketti pesen ikka pigieemaldajaga, ketisprayd lihtsalt ei tule muidu veega maha.
Proovi diisliga ..... võtab sita kohe maha
Postitatud: 21 Veebr 2006, 14:14
Postitas joel
Nende pidevalt õlitavate süsteemide üks idee ongi selles, et ei kasutata väga kleepuvat õli, vaid just sellist, mis suht kergelt minema lendab. Asja iva on selles, et siis ei kleebi liiv nii hästi keti külge ja kulub vähem. Ühesõnaga õliga koos lendab ka kõik sodi minema ja kett püsib suht puhas.
Rider*RR kirjutas:Teiseks, Scottoiler-i õli on selline, mida on võimalik väga kergelt veega maha pesta. Kui kasutad mingit suvalist õli, tekib kindlasti probleeme nii keti kui ka tagavelje edaspidisel hooldamisel. Ja reaalselt laialiloopimine ikkagi eksisteerib.
Ise kasutasin eelmisel hooajal carlube 10w40 poolsünt mootoriõli ja tagavelje puhastamiseks leotasin enne pesemist mõne minuti Polari pigieemaldajaga. Väga hästi läks pärast survepesuriga pestes puhtaks.
Postitatud: 22 Veebr 2006, 14:00
Postitas Freaksmart
Ühes MOTO`s (täpselt ei mäleta millises. Sügisel 2005 oli. Ju siis sep, okt, või novembri oma) oli kettiõlide test ning muu hulgas võeti testiks ka venemaal universaalne vahend nimega "moviil". Laboris testiti erinevaid õlide omadusi (kahe metalli pinna (mis on õliga määritud) kulu suurus, veega mahapesemisele vastupidavus, õli läbivoolavus (st, õli omadust voolada imeväikese vahe sisse sa selle see edasi liikuda) ja muid spetsiifilisi omadusi).
Ja milline oli tulemus? Naeruväärselt odav moviil pani kõikidele tuntuimatele markidele kõikides testides vä üks täiega ära. Ning see kus ta kaotas ja sai vast 3 punkti 5st oli veega mahapesemisele vastupidavus. Seega neile kellel juba scottoiler või sarnane asi olemas väga soovitan panna moviili ning kokkuhoitud raha eest osta 5-10l bensiini.
Lisaks sellele saab moviili kuuma veega ilusti maha pesta
Postitatud: 10 Mär 2006, 00:07
Postitas Tihver
Kindel plaan endale soetada Scottoiler. Et raha kokku hoida telliks saksast, see aga tasub ära vaid juhul kui leiaks paar huvlist veel ja telliks koos. Hind tuleks kindlasti alla 2000kr/tk.