1. leht 1-st

BMW R1100rt

Postitatud: 28 Jaan 2008, 23:03
Postitas zmzmzm

Tervitus. Kas kellegil on olnud lähemat kokkupuudet sellise matkakaga nagu BMW R1100rt.MIS on head ja vead.Mida peaks ostes kindlasti vaatama kontrollima.Tänud kõigile kes kes mingit infi annavad.


Postitatud: 29 Jaan 2008, 00:26
Postitas Hunnev

mul on selline ratas müügis :) aastaks 2005 hinnaks 113 käibega


Postitatud: 29 Jaan 2008, 09:11
Postitas ishijupp
Hunnev kirjutas:

mul on selline ratas müügis :) aastaks 2005 hinnaks 113 käibega

hmmmmm.... kerge kahtlus. 2005 võis ta pigemini olla R1150RT


Postitatud: 29 Jaan 2008, 12:42
Postitas Hunnev

jah sul on õigus vaatasin ja mul on hoopis R1150r


Postitatud: 29 Jaan 2008, 18:36
Postitas CB500
Hunnev kirjutas:

jah sul on õigus vaatasin ja mul on hoopis R1150r

Ma norin edasi, kumb sul on siis, R1150R või R1150RT?


Postitatud: 29 Jaan 2008, 18:54
Postitas Hunnev
CB500 kirjutas:
Hunnev kirjutas:

jah sul on õigus vaatasin ja mul on hoopis R1150r

Ma norin edasi, kumb sul on siis, R1150R või R1150RT?

Norin kah vastu ja Mul on R1150R nagu ma ütlesin/kirjutasin


Postitatud: 29 Jaan 2008, 21:23
Postitas CB500

Edit: sorry, reageerisin vähe üle, hajameelsus..

R1150R:
http://sdmirassou.fr/SPIP/IMG/jpg/R_sergem.jpg

R1100RT:
http://www.repartooccasioni.it/bmwr1100rt00.jpg


Postitatud: 29 Jaan 2008, 21:43
Postitas Hunnev

ma juba ütlesin ju ülal pool et jah tõesti ajasin segamini et ei ole,!


Postitatud: 29 Jaan 2008, 22:30
Postitas zmzmzm

Mis te tühja kemplete.BMW R1100rt toodeti 1995-2001 a. Arutaks ikka teemal mis selle ratta head ja vead.Ega muidu ei küsiks aga tundub siin Maarjamaal suht väheesinev mudel olema,et äkki keegi foorumlastest omab ja oskab ASJALIKKE seletusi nõuandeid anda. :lol:


Postitatud: 29 Jaan 2008, 22:36
Postitas Kommionu
zmzmzm kirjutas:

Maarjamaal suht väheesinev mudel olema,et äkki keegi foorumlastest omab ja oskab ASJALIKKE seletusi nõuandeid anda. :lol:

Huvipärast norin...

Huvitav.... Kas sa oled kahh üks nendest ASJALIKEST sellidest, kes ennem ostab ja siis uurib mis ostetud sai??? Eriti kevadeti viskab selliseid ASJALIKE siia kohe kuhjaga.... :evil:


Postitatud: 29 Jaan 2008, 22:58
Postitas Hunnev

ja kas me kõik olime sellised kes ennem uurisid kui oma esimese ratta soetasid ?


Postitatud: 29 Jaan 2008, 23:02
Postitas zmzmzm

Päris nii see ka ei ole.Esimene ratas iz 56 sai üles ehitatud aastal 1980. Sellega sai ikka oma 7 kevadetsuvesügist sõidetud.Siis oli veel üks iz planeta 3.Kahjuks läksid mõlemad rattad pikanäpumeeste kätte. Tõsi ta on ,et siis tuli pikk paus vahele.Praegused rattad on kawasaki vulcan vn 1500 ja kawasaki vulkan classik 1500.Kuna sõbad ajavad peale ,et peaks ikka euroopasse reisima puhkama minema siis arvan,et touringuga on see tunduvalt mugavam kui shopperiga.Niipalju siis sellest.Siiski loodan saada ka mõne asjaliku vastuse antud teemal. :?:


Re: BMW R1100rt

Postitatud: 29 Jaan 2008, 23:24
Postitas pohjakonn
zmzmzm kirjutas:

.MIS on head ja vead.Mida peaks ostes kindlasti vaatama kontrollima.Tänud kõigile kes kes mingit infi annavad.

Asi ise peaaegu samane r1100rs-iga-visuaalselt katteid rohkem jms.kaalu ka rs 239 kg vastu 275kg. Mootor ja käigukast samad, raamidetailid samad, istmekõrgus ka sama.Headusest -vastupidav mootor, hea manööverdatavus,kannatab sõita nii maanteed ja ka kruusa, mugavus.Algusaastate mudelitel kipub käigukastiga probleeme olema(3-4 käigu lülitus).Ostes vaata istme alla ja jälgi, et kaasasõitja istme all poolraamis ei oleks torudel mõrasid (algusaastate mudelitel olid poolraamid taga ilma tugevduseta).Ostes kontrolli käep.soojenduse tööd ning ABS tööd.Kontrolli, et esihargi šarniiris ei oleks loksu.Lase eemaldada vasakpoolne kate paagi juurest(ei ole raske töö), sealt näed, kas enamik juhtmed on originaalkatete -grippdega ja ei ole isearetusi, ka voolikuklambritel on originaalis BMW embleemid peal.Vaata esimese istme all olevasse releekarpi-kas ei ole isearetusi või puudujääke.Sellistel ratastel peaks kindlasti alles olema hooldusraamat, kui ajalugu olemas ja korrapäraselt hooldatud-anna minna.Võid piiluda kaassõitja istme taha tagatule juurde, seal peaks olema originaal tööriistade komplekt koos rehviparandusvahenditega (kui olemas, ehk seegi väike märk endise omaniku hoolikusest)Kui juba sinna vaatad, siis uuri ka kas tagatuli on kinni originaalsete suurte plastist mutritega,või on aretatud mingisugused tavalised mutrid(hiljem kehva pirni vahetada)Kui hooldusraamatut ei ole, asi ise aga korras siis arvesta, et rattal on ette nähtud 40 000 km tagant paagisisese filtri vahetus ja geneka rihma vahetus(seega, kui lubatakse lahti kruvida 4 polti mootori ees asuvast plastkaanest ja saad vaadata gen.rihma seisukorda ning näed, et sellel ei ole vanusest tulnud mõrasid ja ka BMW kirjad peal, on natuke jällegi kindlust juures, et ratas hooldatud, või vähe sõitnud). Kokkuvõtvalt, igal juhul hea ratas, millele läbisõit pealt 100000 ei tähenda veel miskit :D Ja väike vihje-mu enda rs -il ei ole omanikuvahetuse vastu ka midagi, ongi teisi palju kogunenud :wink:


Postitatud: 29 Jaan 2008, 23:29
Postitas heimland

Esimene normaalne vastus siin foorumis


Postitatud: 31 Jaan 2008, 20:33
Postitas zmzmzm

Nii,suured tänud pohjakonnale .Kirjutatust oli ikka abi.Täna käisin ja ostsin asja ära.Loodan et ei teinud kehva otsust,aga eks see ole juba hiljem tunda,sest nagu öeldakse,et metalli sisse ikka ei näe.Velkord tänud. :roll: