krossi teema
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
krossi teema
uuri elu http://2taktiklubi.onepagefree.com/ .avalda arvamust,tee ettepanekuid või vahi niisama.kõik on teretulnud keda motokross vähegi huvitab.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Keegi on vast lihtsalt kodulehe tegemist harjutanud ...
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Igal asjal peab olema point. Ma ei näe mingit mõtet sellisel uuel sarjal. Kui sa vaatad EMF MX kalendrit, siis sa näed, et see on piisavalt tihe. Koheselt tekivad igasugused lollid küsimused kohtunikest ja üldse võistluste korralduse tasemest.
Kodukal ei ole veel mingeid reegleid. Loogiline oleks eeldada, et mingigi reeglite toorik oleks ENNE, kui asjale reklaami hakata tegema. See nagu pangast ärilaenu küsimine ilma äriplaanita.
Kas rajaomanikega on üldse kooskõlastatud, et nad viitsivad radu korda teha. Tean, et meie kuivadel suvedel pingutatakse enne EMF etappe tegelikult väga, et võistlusrada korras oleks. Kastetakse mitmeid päevi ja ka öösiti, et vesi kohe ära ei kuivaks. Kas viitsitakse seda ka teist korda teha?
Jne., jne.
PS. Need mõlemad projektid tunduvad tõesti preagu kodukategemise harjutused olema.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
mx77 kirjutas:Igal asjal peab olema point. Ma ei näe mingit mõtet sellisel uuel sarjal. Kui sa vaatad EMF MX kalendrit, siis sa näed, et see on piisavalt tihe. Koheselt tekivad igasugused lollid küsimused kohtunikest ja üldse võistluste korralduse tasemest.
Kodukal ei ole veel mingeid reegleid. Loogiline oleks eeldada, et mingigi reeglite toorik oleks ENNE, kui asjale reklaami hakata tegema. See nagu pangast ärilaenu küsimine ilma äriplaanita.
Kas rajaomanikega on üldse kooskõlastatud, et nad viitsivad radu korda teha. Tean, et meie kuivadel suvedel pingutatakse enne EMF etappe tegelikult väga, et võistlusrada korras oleks. Kastetakse mitmeid päevi ja ka öösiti, et vesi kohe ära ei kuivaks. Kas viitsitakse seda ka teist korda teha?
Jne., jne.
PS. Need mõlemad projektid tunduvad tõesti preagu kodukategemise harjutused olema.
Olen sinuga päri, aga las nad harjutavad, küll varsti jõuab neile kohale, et nende sari koosneb 5-6 sõitjast, kes kõik omavahel head tuttavad. Ei ole ju mõtet oma närve raisata teiste mõttelendude peale.
Nii, järgmiseks ootaks sarja riistapikkuse alusel
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
mx77 kirjutas:Igal asjal peab olema point. Ma ei näe mingit mõtet sellisel uuel sarjal. Kui sa vaatad EMF MX kalendrit, siis sa näed, et see on piisavalt tihe.
Täiesti suur point on olemas omaette sarjal, mis ei oleks emf'iga, nende litsentside ja reeglitega mittekuidagi seotud. Las need mx1, mx2 või kasvõi mx69 mehed sõidavad oma võistlusi palju tahavad, see ei tähenda, et kuskil omaette "külameeste" sõite olla ei võiks. Mujal maailmas on see täiesti loomulik, aga eestis kukuvad kõik, alates spordifunktsionääridest kuni kõvade krossisõitjateni välja, kohe ruigama. Kõik ei pea olema parteipoliitika põhine ja tsentraliseeritud juhtimse all, olgu tegu kasvõi punaste rataste võistlussarjaga. Kui oleksid lahedad üritused ja meeldiv seltskond, siis võibolla paljud, kes elusees ei ole huvitatud mitteühegi mx mehega ei suhtumise erinevuse ega sõiduoskuse pärast samal sõidul sõitma, ostaksid endale punased rattad, et ennast vahest väja elamas käia.
Samamoodi olen kahe käega classic sarja poolt - ise ma küll peaaegu sõita ei oska, aga oma täiesti võsitluskorras classicracereid ei oleks ma mittemingiljuhul maha müünud, kui oleks olnud väikegi tõenäosus, et neid oleks saanud vahest koos teiste samasugustega kuskil tuulutamas käia, ilma, et ennast peaks sellepärast kohe krossisõitjaks pidama hakkama.
Absoluutselt nõustun Oldmopediga, et osalt on asi kinni inimeste endi mõtlemises, kuid asjal on ka teine külg. Nimelt on EMF organiseeritud ühendus läbimõeldud tegevusega, mis suudab korraldad sellise kvaliteediga võistlusi kuhu tõesti tuleb kohale rohkem inimesi kui 5.
EMF-i väline võistlussari oleks igati tervitatav, kuid selline asi on sellegi poolest suur ettevõtmine. Paika on vaja panna kindlad reeglid, kasutatavad rajad, kohtunikud, parkimine, tasud jne. Kulude kokkuhoiu mõttes ei hakata loomulikult ajavõtusüsteemi kasutama, kuid see tuleks siiski asendada kohtunikega, kes panevad pidevalt kirja võistlejate järjekorda, et hiljem ei tekiks arusaamatusi.
Ootan huviga idee eestvedaja(te) edasisi sõnavõtte. Mis võistluspaikadesse puutub, siis tean kahte korraliku krossirada Tartu läheduses, kus oleks täiesti reaalne taoliseid üritusi pidada, kui omanikega kokkuleppe saadakse.
Uudishimu tapab
See emx.ee asi on minuarust ok, kui käima saab. On harrastajatel ka mingi võimalus natuke võistelda, ei tahaks ju oma koperdamisega mõne tipu sõitu ametlikel võistlustel ärarikkuda. Aga eraldi veel 2t ja 4t sari on ilmselt ülepingutamine, saage kõigepealt ühe korraldamisega hakkama. Ja radasi on ju ka selliseid, kus EMF võistlusi pole. Miks ma peaks ostma endale litsentsi, kui ma ei tea, mitu võistlust ma saan või viitsin kaasateha. Ja et litsentsi saada mõistliku hinnaga, pean veel kuhugi klubisse kuuluma ja seal ka veel maksma.
Puhtalt minu arvamus.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
najh
rõõm on näha nii palju postitusi ühe päeva jooksul.mis puudutab classicu juttu siis plaan on olemas ja sinna klassi hakkavad kuuluma tsiklid millel on õhkjahutus ja taga ei tohi olla monoamorti.kuid see jutt jääb sügisesse. to:mx77 ja muuseas on ka idee autoril 4taktiline kuid see ei tähenda ,et elu huvitavam ei võiks olla.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
emx
ka EMX i idee on väga tervitatav sest on ju palju sõitjaid kes peale hobiklassi ja B-klassi ära kaotamist EMF i korraldatavatele võistlustele oma jalga ei tõsta kui siis ainult pealtvaatajana.Igal juhul olen kindel osavõtja ka nende korraldatud krossidel kui need toimuvad.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: najh
2stroketaliban kirjutas:mis puudutab classicu juttu siis plaan on olemas ja sinna klassi hakkavad kuuluma tsiklid millel on õhkjahutus ja taga ei tohi olla monoamorti.
Järelikult paljud, kuigi üle 25 aasta vanad, näiteks 1982 aasta ktm495, 81 aasta Honda CR450rb ja suzuki RM 125 jne jne jne ei olegi siis krossiratta mõistes klassikud.
Vabandust, et norin.
saqu kirjutas:See emx.ee asi on minuarust ok, kui käima saab. On harrastajatel ka mingi võimalus natuke võistelda, ei tahaks ju oma koperdamisega mõne tipu sõitu ametlikel võistlustel ärarikkuda.
2stroketaliban kirjutas:ka EMX i idee on väga tervitatav sest on ju palju sõitjaid kes peale hobiklassi ja B-klassi ära kaotamist EMF i korraldatavatele võistlustele oma jalga ei tõsta kui siis ainult pealtvaatajana
No vot mina ei saa aru miks inimesed hakkasid nö. pirtsutama peale seda kui termin "hobiklass" ära kaotati. Hobiklassi tasemel ju sõidetakse edasi ning nimetatakse seda B- grupiks vastavas masinaklassis. Hobiklassi kaotamine oli minu arust igati mõistlik otsus, kuna sõitjad arenevad ning paratamatult tekib mingi hetk küsimus kus on piir hobi- ja tavaklassi vahel. Praeguses süsteemis, kus kõik on ühes arvestuses, on arenemine palju sujuvam.
Ma leian et Saqu arusaam võistlustest on samuti vale. Selline põdemine, et rikud kellegi sõidu ära rikub kokkuvõttes ainult sinu enda sõidu ära. Kui mees on nii kiire, et suudab sulle ringiga teha siis järelikult pole talle probleemiks ka sinust mööda saada.
Mis puutub taktide põhjal jaotamisse, siis mina ei näe selleks mingit vajadust.
Uudishimu tapab
Ma leian et Saqu arusaam võistlustest on samuti vale. Selline põdemine, et rikud kellegi sõidu ära rikub kokkuvõttes ainult sinu enda sõidu ära. Kui mees on nii kiire, et suudab sulle ringiga teha siis järelikult pole talle probleemiks ka sinust mööda saada.
Kuule seal on ilmselt suurem osa mehi kes suudavad mulle mitme ringiga ära teha , lihtsalt see paraku on nii, et need, kes vahest sõidavad nii nagu ratas tahab, ei ole väga ettearvatava käitumisega (sõidutrajektooriga) ja sellest tulevadki jamad. Seda on siin näidanud mõned supermoto ja ka krossivõistlused. Ja sa jätad tähelepanuta selle litsentsiteema ka. Arva mida tahad, ma jään oma arvamuse juurde, vähemalt praegu.
Sõida rahulikult seal edasi, kus sa eeldatavalt sõidad ja ära teiste pärast nii väga muretse.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
eks
valiku võimalus peaks olema miks meil siis vabariikigi vaja oli.ilmselt mõned nsv s oljad tundsid end surutuna mingisse kasti.ja kui kõik sõitjad tuleks mõnele karika võistlusele kohale siis oleks seal mitte B-finaal vaid C ja D finaal ning kaob jälle asja mõte ära.kas või 2007 tekkis pidevalt transponderite puudus.nii et mingi alternatiiv võiks vast olla.
Eks ta lõpuks langebki sellele, et mida keegi tahab krossisõitmisest saada ning kui oluline see tema jaoks on. Sellegi poolest ei vaevaks (ja vaevagi) mina oma pead mitu korda esimesed mehed mulle ringiga teevad. Oluline on hoopis (üllatus üllatus) sõita võidu nendega, kes on sinu võimete piirkonnas. Sellist juttu, et "nagunii olen viimane" rääkieds jäädakse seda ise ka uskuma ning alateadlikult lepitaksegi juba sellega. Selleks et hetkel Eestis korraldatavatel võistlustel ülekaalukalt viimane olla peaks võtma tõesti täiesti ebakogenud mehe, kes alles eile õppis tsikliga sõitma.
Omast käest tean kuidas üks pühapäevasõitja võib ennast alahinnata ning isegi üllatuda kui kord mõne võistluse kaasa teeb.
Mis puutub litsentsidesse, siis teenid sa aastase litsentsi hinna võrreldes üksikute litsentside hinnaga tasa nelja võistlusega. Nõustun et see pole kommiraha, kuid ega see ei saagi heategevus olla. Kui peaks käivituma EMX sari või mõni muu taoline, siis hakkavad ka ju olema osalustasud võistlustele.
Uudishimu tapab
Re: eks
2stroketaliban kirjutas:valiku võimalus peaks olema miks meil siis vabariikigi vaja oli.ilmselt mõned nsv s oljad tundsid end surutuna mingisse kasti.ja kui kõik sõitjad tuleks mõnele karika võistlusele kohale siis oleks seal mitte B-finaal vaid C ja D finaal ning kaob jälle asja mõte ära.kas või 2007 tekkis pidevalt transponderite puudus.nii et mingi alternatiiv võiks vast olla.
Selgita mulle kuidas kaoks asja mõte ära, kui kohale ilmuks piisavalt rahvast C ja/või D finaali korraldamiseks. Transpondereid osteti minu teada juurde mingi hetk eelmisel aastal. Isegi kui neid ei jätku, siis pole ju raske vahetada neid kellegiga.
Uudishimu tapab
Kasjok kirjutas:Mis puutub litsentsidesse, siis teenid sa aastase litsentsi hinna võrreldes üksikute litsentside hinnaga tasa nelja võistlusega. Nõustun et see pole kommiraha, kuid ega see ei saagi heategevus olla. Kui peaks käivituma EMX sari või mõni muu taoline, siis hakkavad ka ju olema osalustasud võistlustele.
Kas ma olen valesti arusaanud siis või, et peale litsentsitasu on ka EMF võistlustel eraldi osavõtutasu ju:?:
Kui MX1 ja MX2 klassis oleks veel C ja D klass, siis peaks alustama kell 8 ja lõpetama ilmselt peale 18 õhtul ja rada peaks ka ilmselt vahepeal kõvasti siluma, vähemalt liivaradasi. Nats pikaks ei lähe või
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
to
to:saqu ,kus juures kui olid A,B,C ja mudilased siis ei läind 8 st 19 ni.startide vahel polnud sellist molutamist nagu praegu.siis pandi mehed stardipuu taha siis kui eelmisel sõidul oli 2 ringi sõita ja kui viimane tuli anti start.nii et saab küll kui tahetakse.aga kas tahetakse?!
-
Teema algataja - Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: to
2stroketaliban kirjutas:to:kasjok ega EMF i omad sele B finaali ülegi ei rõõmusta
2stroketaliban kirjutas:startide vahel polnud sellist molutamist nagu praegu.siis pandi mehed stardipuu taha siis kui eelmisel sõidul oli 2 ringi sõita ja kui viimane tuli anti start.nii et saab küll kui tahetakse.aga kas tahetakse?!
Miks nad ei peaks rõõmustama? Nemad ju teenivad sellega ning spordiedendamise suhtes on see ainuõige suund.
On tõesti olnud selliseid võistlusi, kus stardid venivad ja asi ei suju. Kuid sellised korraldused on vähemuses normaalselt organiseeritud võistluste kõrval, vähemalt mulle on selline mulje jäänud. Ma tõesti ei usu, et organisaatoritel ongi plaanis venitada. Vahel, ja teine kord päris sageli, tuleb ette ootamatusi. Nagu tänagi Valgas: peale esimest quadide võistlussõitu jäid paar quadi rajale vedelema tehniliste viperuste tõttu ning neid veeti ATVga minema, enne tsiklite peale laskmist. Pole mõtet ohverdada ohutust paariminutilise viivituse pärast.
2stroketaliban kirjutas:mehed stardipuu taha siis kui eelmisel sõidul oli 2 ringi sõita
Motokrossi tingimused 2008:
"Kui juhendis on näidatud startide täpsed ajad, suletakse ootetsoon 10 minutit enne starti. Kui juhendis ei ole näidatud täpseid startide kellaaegasid, siis vahetult peale eelmise sõidu liidri finišeerimist."
Ja nii see korraldus ka töötab.
Ausalt öeldes on mulle mulje jäänud, et hoopis vanasti venisid võistlused sagedamini kui praegu. Võimalik, et meil kummalgi on juhuslikult olnud rohkem/vähem ebameeldivaid kogemusi seoses antud teemaga.
Uudishimu tapab
Kasjok kirjutas:Ma leian et Saqu arusaam võistlustest on samuti vale. Selline põdemine, et rikud kellegi sõidu ära rikub kokkuvõttes ainult sinu enda sõidu ära. Kui mees on nii kiire, et suudab sulle ringiga teha siis järelikult pole talle probleemiks ka sinust mööda saada.
No nüüd astusid küll kolinaga ämbrisse.
Ma võin tuua eelmise aasta supermoto võistlustelt 2 näidet, kus kiirem mees ei saanud algajast mööda. ühel juhul oli tegu lausa Eesti tippsõitjate ridadesse kuuluvaga, kes möödumisel kukkus ja pärast oli boksis oi-kui-palju ütlemist seetõttu.
Järelikult on möödumine ka kiiretel meestel probleemiks.
Ma ei väidagi, et ringiga saaja peaks tuimalt edasi sõitma või veel hullem katma hakkama. Selliseid asju on võimalik ka mõistlikult lahendada ilma et ringigagi saaja oluliselt peaks hoogu vähendama. Võib ju võtta põhitrajektoorist kõrvale või sirge peal hetkeks gaasi järgi lasta.
Samuti ma leian, et supermoto toomine teemakonteksti pole päris õige. Motokrossis on kiireid trajektoore ja sõiduradade valikuid oluliselt rohkem kui supermotos.
Kui sa ütled ,et kiirem mees kukkus möödumisel aeglasemast, siis tundub nagu mööduja oleks olukorda valesti hinnanud. Kuna ise konkreetse juhtumi pisiasju ei tea, siis las ta olla.
Igatahes üldiselt tahan ma öelda, et pole arukas hakata piirama osalejate arvu võistlustel selle piirini, kus ringiga saajaid enam pole. Äärmuslik näide oleks Ricky Carmichael, kes on ringiga teinud isegi teisel kohal sõitvale mehele.
Uudishimu tapab
Kasjok kirjutas:Ma ei väidagi, et ringiga saaja peaks tuimalt edasi sõitma või veel hullem katma hakkama. Selliseid asju on võimalik ka mõistlikult lahendada ilma et ringigagi saaja oluliselt peaks hoogu vähendama. Võib ju võtta põhitrajektoorist kõrvale või sirge peal hetkeks gaasi järgi lasta.
Samuti ma leian, et supermoto toomine teemakonteksti pole päris õige. Motokrossis on kiireid trajektoore ja sõiduradade valikuid oluliselt rohkem kui supermotos.
Kui sa ütled ,et kiirem mees kukkus möödumisel aeglasemast, siis tundub nagu mööduja oleks olukorda valesti hinnanud. Kuna ise konkreetse juhtumi pisiasju ei tea, siis las ta olla.
Igatahes üldiselt tahan ma öelda, et pole arukas hakata piirama osalejate arvu võistlustel selle piirini, kus ringiga saajaid enam pole. Äärmuslik näide oleks Ricky Carmichael, kes on ringiga teinud isegi teisel kohal sõitvale mehele.
Tule nüüd vahepeal maale tagasi. Aga ilmselt toimib ka siin ütlus:
koerad hauguvad, aga karavan liigub ikka edasi... Kui piisav hulk inimesi midagi tahavad või arvavad, siis nii see ka läheb...
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.