silinder
kui sügav võib olla silindris lõhe, et seda veel üle saaks puurida?
ja huvitab kas tartus brauer puurib neid?
zidi silinder muidu.
kui sügav võib olla silindris lõhe, et seda veel üle saaks puurida?
ja huvitab kas tartus brauer puurib neid?
zidi silinder muidu.
Brauer võtab silindri vastu ja saadab kusagile puurimisele küll. Võta jupp näppu ja mine näita ja konsulteeri kohapeal.
ok
tänud.
brauer viib silindri liguri juurde ja puurimine maksab 500.-
aga ei tea kas brauerist siis pärast ülepuuritud silindrile täpse mõõduga kolbi ja rõngaid ka saab?
Enne muretse endale kolb ja alles selle järgi puuri silinder, loogiline nagu oleks. Tartus oli vist sellise nimega firma nagu Astre (Astro??) Moto, kes hoonis ka silindreid. Hind oli seal vist poole võrra odavam, soovitan nendega ka konsulteerida. Firma ise asus kuskil ringteel, otsi netist lisaks.
Puuri ta 80ccc.
Meil siin võrripoes on müügil 80 kolbe.
Sõbra jutu järgi kes on sellel alajube tark ütleb et annab kuidagi viisi 125 ka ära teha.
80cc ei kannata enam hülss puurimist välja, kuigi on väga paksu seinaga. Kuskil 65cc juures on valupiir.
poiske123 kirjutas:Puuri ta 80ccc.
Meil siin võrripoes on müügil 80 kolbe.
Sõbra jutu järgi kes on sellel alajube tark ütleb et annab kuidagi viisi 125 ka ära teha.
ma ei näe mingit põhjust miks peaks keegi tegema 80ccm puurimisega.
Puurimisel oli mul nt mingi megaväike arv . originaal silku laius oli 40,3 ja nüüd on 40,5 mm.
Aris kirjutas:Tartus oli vist sellise nimega firma nagu Astre (Astro??) Moto
keegi teab äkki selle firma kohta täpsemalt täpsemalt ?
netist ma küll midagi ei leidnud.
j6rr kirjutas:Aris kirjutas:Tartus oli vist sellise nimega firma nagu Astre (Astro??) Moto
keegi teab äkki selle firma kohta täpsemalt täpsemalt ?
netist ma küll midagi ei leidnud.
Astromoto asub ringtee 35A www.astromoto.ee
tänud.
Vihur teamis töötav Hanno Rajamets teeb sulle ära tel 56264818. Puurimine ja hoonimine kokku 500kr.
Edu.
Ei hakka uut teemat tegema, küsin siit samast siis, et kas keps võib natukene logiseda ?
Ei julge ennem mootorit kokku hakkata panema. Käega katsusin ja natukene keps logises.
Kui juba käega tunned, siis on lõtk suur.
ja mida selle parandamiseks annab teha..?
st mis seal vahetada tuleks?
huvitab ka mis ta mootorile sellisena teeb(kui mootor kokku niimodi panna)
logiseb oma cm jagu muidu.
j6rr kirjutas:logiseb oma cm jagu muidu.
Kuna üles-alla on sellises mastaabis loks ebareaalne, siis tõenäoliselt nimetab antud kasutaja loksuks kepsu küljele edasi-tagasi liikumist.
See on täiesti normaalne ja lubatud nähtus.
Loksuda ei tohi üles-alla!
Vända põskede vahel pole enamsti jälle sentimeetrit ruumi, et see keps saaks seal nii palju liikuda.. Üles alla kah ei saa nagu juba öeldud... Nii polegi päris selge, kust see loksumine siis mõõdetud/tunnetatud on? - kas seda teeb kepsu ülemine (kolvipoolne) ots? Seda saab enamasti küll näpuga paremale-vasakule päris palju loksutada. Teljesuunas risti ei tohi aga lõtku näpuvahel tunda olla.
Jumal tänatud
keps ikkagi loksub niiöelda külgedele ja kolvipoolsest otsast.
nüüd saab mootori varsti kokku panna südamerahuga
tänud!
Teen teema siitsamast edasi
Sai siis vahepeal raha kogutud ja silindel käis puurimises ära.
Sain siis endale niiöelda 55 vms ccm kolbi.
et siis kas muutub ka õlikogus mis bensiiniga kokku segatakse?
või siis jääb ikka 1/40 - le.
küsimus ka et kas 1000km sissesõidust piisab?
j6rr kirjutas:Teen teema siitsamast edasi
Sai siis vahepeal raha kogutud ja silindel käis puurimises ära.
Sain siis endale niiöelda 55 vms ccm kolbi.
et siis kas muutub ka õlikogus mis bensiiniga kokku segatakse?
või siis jääb ikka 1/40 - le.
küsimus ka et kas 1000km sissesõidust piisab?
Õlikogus sul sellest nüüd küll ei muutu!
Tagarehvi pead ka suurema panema, sest minekut on nüüd rohkem ja muidu sulab tagurehv lihtsalt ära.
j6rr kirjutas:1/40 - le.
Kas see liiigapalju ei ole ?, krossitsiklitel on 1/30-ele
Vidget kirjutas:Tagarehvi pead ka suurema panema, sest minekut on nüüd rohkem ja muidu sulab tagurehv lihtsalt ära.
mul silinder 60-ne ja juba 5 kuud aga tagarehv ei ole ikka ära sulanud.Huvitav et sul sulab
yammu kirjutas:j6rr kirjutas:1/40 - le.
Kas see liiigapalju ei ole ?, krossitsiklitel on 1/30-ele
Mis tähendab "liiga palju"!?
Kas liiga palju õli? Kui arvad tõesti et õlikogus 1/40 segus on suurem, kui 1/30, siis! - peab arvama, et... olid vist krossirajal, kui teised matemaatikat õppisid.
yammu kirjutas:j6rr kirjutas:1/40 - le.
Kas see liiigapalju ei ole ?, krossitsiklitel on 1/30-ele
Vahe on ikka väga palju masinas.
Aga ma pakun, et kui oli 1/40 siis pane 1/38. Põhimõtteliselt samaks jääb.
no kui on uus silinder ja kolb ehk siis täiskomplekt soovitatavalt pannakse õli natukene rohkem kui sisse töödanud silindrile ja kolvile. sinu pakutud 1/42 just vastupidi vähem õli rohkem bensiini.
No sissesõidu ajal panen nagunii natukene rohkem õli.
aga kuidas selle sissesõidu kilomeetritega jääb?
kas siis 1000 piisab?
j6rr kirjutas:aga kuidas selle sissesõidu kilomeetritega jääb?
kas siis 1000 piisab?
400-500km piisab.
tänud
j6rr kirjutas:Teen teema siitsamast edasi
Sai siis vahepeal raha kogutud ja silindel käis puurimises ära.
Sain siis endale niiöelda 55 vms ccm kolbi.
et siis kas muutub ka õlikogus mis bensiiniga kokku segatakse?
või siis jääb ikka 1/40 - le.
küsimus ka et kas 1000km sissesõidust piisab?
Õli kogus võib samaks jääda ja 500km sissesõitu täitsa piisab.