Suzuki gsx750f või Honda vfr750f

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
OWL

Suzuki gsx750f või Honda vfr750f

Lugemata postitus Postitas OWL »

Kumba ratast eelistada? Sõidud suht pikemad. Kuidas soojemal maal õhkjahutus ennast õigustab?

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Õhkjahutus? kas nad ikka mõlemad vedelikjahutusega ei ole??

edit: suzu on õli-õhk jahutusega.
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750F.shtml

Viimati muutis CB500, 21 Jaan 2008, 15:54, muudetud 1 kord kokku.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

rai00
Postitusi: 107
Liitunud: 28 Nov 2007, 22:37
Asukoht: Pärnu Tallinn

Lugemata postitus Postitas rai00 »

Hondal on vesijahutus.Suzul vist õhk.Ise eelistaks raudselt Hondat.Väga hea ratas.Bensu võtab aint nätuke palju...


Teema algataja
OWL

Lugemata postitus Postitas OWL »

Kui suur too kütusekulu siis Suzukiga võrreldes on?


TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas TLH »

minu oma võtab umbestäpselt 6 liitrit/100

Kasutaja avatar

Madox
Postitusi: 145
Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
Tsikkel: S1000RR
Asukoht: On the Road
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Madox »

Oman ise 88 aasta VFR 750F. Väga hea ratas on, töökindel, V4 mootor - ilusa häälega, vedelikjahutus. Veab väga hästi madalatel pööretel. Pikkadel maadel hea iste asend. Selle kütusekuluga on nii, et eks ta ikka kõik ära joob mis paaki valad. Trassi peal on kuskil 7 liitrit ja eks linnas rohkem. Kahekesi sõites erilisest jõu puudusest ka aru ei saa. Polegi nagu erilist arvestust pidanud. Kuna minul teiseks tsikliks peale Jawa, siis ei oska muude ratastega võrrelda.


mart665
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Dets 2003, 20:38
Tsikkel: Honda vfr 800 fi
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mart665 »

Mõlemad väga head rattad :D Eks pead ise otsustama kumb rohkem meeldib. Ise olen giksefiga isegi Itaalias ära käinud ja kõik töötas laitmatult. Bensiini võttis ka vähe. :wink:


Teema algataja
OWL

Lugemata postitus Postitas OWL »

Endal ka kaks viimast ratast Hondad olnud ja kvaliteediga väga rahul, aga Suzuki ahvatleb oma hinnaga! Palju too vfr800 seitsmepoolesest asjalikum on? 98. a ratta kannataks võibolla osta.

Kasutaja avatar

Villem
Postitusi: 797
Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
Asukoht: Saue
Tänatud: 9 korda

Lugemata postitus Postitas Villem »

Gixxef on hea ratas, pommikindel mootor, mõnus ja mugav isteasend, vibratsioonivaba, võtab suht vähe bensiini ja veab madalalt ja ühtlaselt.
Enda gixxefiga olen igaljuhul täiesti rahul (peaks vist mart665 endine gixxef olema 8) )

Terv,
Villem aka Villu aka Madis :)

mart665
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Dets 2003, 20:38
Tsikkel: Honda vfr 800 fi
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mart665 »

Tere Villem :wink: Tore kui rahul oled :wink: Gixxef on tõesti hea ratas. Vinti võtab ka vägevasti. Mul olid veel kolm kohvrit ja kaasa ka peal ning väga mugav oli sai rahulikult teise käega toimetada :lol:

Kasutaja avatar

Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

Eks see kütusekulu sõltub ka endast ,kuidas sõita. minu arvates on vfr-il rohkem välimust, kui gsxf-il ja v4 annab ka teise ilme. Istumis asend on mugav ja pikad sõidud on toredad....vähemalt minul. Eks iga-üks kiidab oma ratsut :D

Terv Lauri

Honda VFR 750F 96a. v4 ou jeee

TLH
Postitusi: 243
Liitunud: 16 Apr 2007, 10:08
Tsikkel: külka M; Kawasaki
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas TLH »

Kokkuvõte - võta see, kumb su silma rohkem paitab, hea tsikli saad niikuinii

Kasutaja avatar

Laurenzzo
Postitusi: 67
Liitunud: 21 Juul 2005, 14:47
Tsikkel: Honda VFR 750F 96a.
Asukoht: Tallinn/Rakvere

Lugemata postitus Postitas Laurenzzo »

Ja ilu on vaataja silmades ;) VFR :D

terv Lauri

Honda VFR 750F 96a. v4 ou jeee

mart665
Postitusi: 57
Liitunud: 10 Dets 2003, 20:38
Tsikkel: Honda vfr 800 fi
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas mart665 »

:D Just :wink:


Teema algataja
OWL

Lugemata postitus Postitas OWL »

Käisin üht Suzukit vaatamas. Oli külmas seisnud ja käima läks alles peale küünalde vahetamist, aga siis ka jäi puterdama ning jättis vahele ja korralikult käima ei hakanudki. Kas too võib olla külmas ja niiskes seismisest ning tahab lihtsalt lahti keeramist või on karpade seadistus paigast. Sn. 50000km.


Teema algataja
Lärry

Lugemata postitus Postitas Lärry »

Suzumen kirjutas:
OWL kirjutas:

Käisin üht Suzukit vaatamas. Oli külmas seisnud ja käima läks alles peale küünalde vahetamist, aga siis ka jäi puterdama ning jättis vahele ja korralikult käima ei hakanudki. Kas too võib olla külmas ja niiskes seismisest ning tahab lihtsalt lahti keeramist või on karpade seadistus paigast. Sn. 50000km.

Probleem sellise läbisõidu juures võib olla milles iganes. Alustades karpadest ja lõpetades sellega, et mootor lihtsalt juba nii hõre ja tühikäigul ei tööta korralikult. Sinna vahele veel igasugu elektrihädad, mis põhjustatud niiskusest. Kui esimene ratas ja endal teadmisi napib, siis kasuta ikka mõne teadjama abi. Eriti kui selliseid aastakäike ja läbisõite vaatad.

Kas siis 110 tuh läbinud vfr'ist oleks mõtekam tiiruga mööda käia?


Teema algataja
keljo

Lugemata postitus Postitas keljo »

mis sa ikka tiiruga mööda kõnnid :D . kargad kohe selga, rutskale tiir pääle, ja kui kolbi läbi gondli ei löö, pole häda midagi. :D. aga ostad ära tolle vfr-i , lased kepsu kotti, rahu majas.. :D .

Kasutaja avatar

Madox
Postitusi: 145
Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
Tsikkel: S1000RR
Asukoht: On the Road
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Madox »

Kusjuures minu VFR-l(88 aasta) on juba teine ring peal, näitab 114tuhhi millegagi või äkki 224tuhhi? Kuna üleeelmine aasta tulnud ka Belgiast siis võta näpust. Ratta üle ei kurda, piirajasse on ikka korralikult lastud ja pole veel "tere keps" olnud :D Jookseb vanapoiss veel ilusti 200km/h..+ V4 pidi suht töökindel olema.

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Suzumen kirjutas:

... 50000km...Probleem sellise läbisõidu juures võib olla milles iganes. Alustades karpadest ja lõpetades sellega, et mootor lihtsalt juba nii hõre ja tühikäigul ei tööta korralikult. Sinna vahele veel igasugu elektrihädad.

Ma arvan, et siinkohal peaks rohkem rõhutama seda, et oluline on mis tingimustes need 50 on läbitud, mitte et 50 on igal juhul häving.
Vastasel juhul oleks nii, et ostan endale täna UUE tsikli (oletame, et suzu) ja kui sõidaks sama palju kui viimastel hoaegadel, oleks mul 1,5 hooaja pärast uut vaja??

Just nüüd võtsin esimest korda (mitte mingit probleemi polnd, lihtsalt kontrolliks) lahti 160k läbi sõitnud Honda karpad, Kõik oli puhas täiesti ok ja vaid siibrite (mis membraaniga kompletsena võib kuluosaks liigitada) oli ainsana kergelt aimata, et karpad on üldse tööd teinud. Selle pldi järgi võiks karpadele 3x sama km otsa panna. Aga õhufiltrit olen ka hoolikalt vahetanud. Sama läbisõidu juures on ka mootori kompresioon nagu kulumata mootoril peab olema. kõige muuga on sama teema ja ma täiesti usun 400k+ ja sõit jätkub läbisõite selle ratta juures.. aga hooldus on selle kõige juures võtmesõna teadagi. See siis läbisõitudest.. tahtsin lihtsalt öelda, et kogu tsikliteema ei käi rinka reeglite järgi.

Ja kui jutt käib 110k sõitnud VFRist, siis kui seda vähegi on hooldatud, võib teise samasuguse sinna rahulkult peale keerata ja ka siis ilmselt sõit jätkub.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Madox
Postitusi: 145
Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
Tsikkel: S1000RR
Asukoht: On the Road
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas Madox »

Jah täpselt, eks ikka see masina korraline hooldus ja normaalne sõidustiil selle pikaealisuse tagavad.


Teema algataja
OWL

Lugemata postitus Postitas OWL »

Kas keegi on käinud tutvumas tolle rattaga?
http://www.auto24.ee/clients/motodepoo/ ... 41333713l6

Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas munaz »

Valiksin ka VFR-i, kuna jõunäitajate maksimumid on mootoritel samad, kuid VFR-il saabub suurim pöördemoment oluliselt madalamatel pööretel (9500 vs 8000rpm vms). Mulle meeldib. :D Samas, kui see argument on väga oluline, tuleb lihtsalt suurema kubatuuriga masinaid vaadata. Ühesõnaga, tõin välja ühe fakti, millest väga tolku ei ole.
Kütust võtab minu VFR vähem kui eelkõnelejatel - ca 6l/100km kombineeritud keskmiseks; sõidan muidugi suht rahulikult ka.
Muuseas: nüüd alles mõistan, et öösel ei ole hea kirjutada.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”