Suzuki gsx750f või Honda vfr750f
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Suzuki gsx750f või Honda vfr750f
Kumba ratast eelistada? Sõidud suht pikemad. Kuidas soojemal maal õhkjahutus ennast õigustab?
Õhkjahutus? kas nad ikka mõlemad vedelikjahutusega ei ole??
edit: suzu on õli-õhk jahutusega.
http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX750F.shtml
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Oman ise 88 aasta VFR 750F. Väga hea ratas on, töökindel, V4 mootor - ilusa häälega, vedelikjahutus. Veab väga hästi madalatel pööretel. Pikkadel maadel hea iste asend. Selle kütusekuluga on nii, et eks ta ikka kõik ära joob mis paaki valad. Trassi peal on kuskil 7 liitrit ja eks linnas rohkem. Kahekesi sõites erilisest jõu puudusest ka aru ei saa. Polegi nagu erilist arvestust pidanud. Kuna minul teiseks tsikliks peale Jawa, siis ei oska muude ratastega võrrelda.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Käisin üht Suzukit vaatamas. Oli külmas seisnud ja käima läks alles peale küünalde vahetamist, aga siis ka jäi puterdama ning jättis vahele ja korralikult käima ei hakanudki. Kas too võib olla külmas ja niiskes seismisest ning tahab lihtsalt lahti keeramist või on karpade seadistus paigast. Sn. 50000km.
-
Teema algataja
Suzumen kirjutas:OWL kirjutas:Käisin üht Suzukit vaatamas. Oli külmas seisnud ja käima läks alles peale küünalde vahetamist, aga siis ka jäi puterdama ning jättis vahele ja korralikult käima ei hakanudki. Kas too võib olla külmas ja niiskes seismisest ning tahab lihtsalt lahti keeramist või on karpade seadistus paigast. Sn. 50000km.
Probleem sellise läbisõidu juures võib olla milles iganes. Alustades karpadest ja lõpetades sellega, et mootor lihtsalt juba nii hõre ja tühikäigul ei tööta korralikult. Sinna vahele veel igasugu elektrihädad, mis põhjustatud niiskusest. Kui esimene ratas ja endal teadmisi napib, siis kasuta ikka mõne teadjama abi. Eriti kui selliseid aastakäike ja läbisõite vaatad.
Kas siis 110 tuh läbinud vfr'ist oleks mõtekam tiiruga mööda käia?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Kusjuures minu VFR-l(88 aasta) on juba teine ring peal, näitab 114tuhhi millegagi või äkki 224tuhhi? Kuna üleeelmine aasta tulnud ka Belgiast siis võta näpust. Ratta üle ei kurda, piirajasse on ikka korralikult lastud ja pole veel "tere keps" olnud Jookseb vanapoiss veel ilusti 200km/h..+ V4 pidi suht töökindel olema.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:... 50000km...Probleem sellise läbisõidu juures võib olla milles iganes. Alustades karpadest ja lõpetades sellega, et mootor lihtsalt juba nii hõre ja tühikäigul ei tööta korralikult. Sinna vahele veel igasugu elektrihädad.
Ma arvan, et siinkohal peaks rohkem rõhutama seda, et oluline on mis tingimustes need 50 on läbitud, mitte et 50 on igal juhul häving.
Vastasel juhul oleks nii, et ostan endale täna UUE tsikli (oletame, et suzu) ja kui sõidaks sama palju kui viimastel hoaegadel, oleks mul 1,5 hooaja pärast uut vaja??
Just nüüd võtsin esimest korda (mitte mingit probleemi polnd, lihtsalt kontrolliks) lahti 160k läbi sõitnud Honda karpad, Kõik oli puhas täiesti ok ja vaid siibrite (mis membraaniga kompletsena võib kuluosaks liigitada) oli ainsana kergelt aimata, et karpad on üldse tööd teinud. Selle pldi järgi võiks karpadele 3x sama km otsa panna. Aga õhufiltrit olen ka hoolikalt vahetanud. Sama läbisõidu juures on ka mootori kompresioon nagu kulumata mootoril peab olema. kõige muuga on sama teema ja ma täiesti usun 400k+ ja sõit jätkub läbisõite selle ratta juures.. aga hooldus on selle kõige juures võtmesõna teadagi. See siis läbisõitudest.. tahtsin lihtsalt öelda, et kogu tsikliteema ei käi rinka reeglite järgi.
Ja kui jutt käib 110k sõitnud VFRist, siis kui seda vähegi on hooldatud, võib teise samasuguse sinna rahulkult peale keerata ja ka siis ilmselt sõit jätkub.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja
Valiksin ka VFR-i, kuna jõunäitajate maksimumid on mootoritel samad, kuid VFR-il saabub suurim pöördemoment oluliselt madalamatel pööretel (9500 vs 8000rpm vms). Mulle meeldib. Samas, kui see argument on väga oluline, tuleb lihtsalt suurema kubatuuriga masinaid vaadata. Ühesõnaga, tõin välja ühe fakti, millest väga tolku ei ole.
Kütust võtab minu VFR vähem kui eelkõnelejatel - ca 6l/100km kombineeritud keskmiseks; sõidan muidugi suht rahulikult ka.
Muuseas: nüüd alles mõistan, et öösel ei ole hea kirjutada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.