1. leht 1-st

Honda CBR 900RR

Postitatud: 03 Jaan 2008, 19:34
Postitas libek

Tervist!
Plaanis ratast vahetada kevadel ning siit sealt uurides on silma jäänud seesamune isend....täpsemalt 1994-1996. Hinnad on aastaarvude kohta üsna soolased 40 ja edasi, ning seega küsimus, et kas on ratas oma hinda väärt?
Paha ei teeks ka arvamus tema vastupidavusest, tehnikast. Ise olen harilik Eesti mees ning rinkat ei sõida!
Kasutasin ka otsingut, kuid ei leidnud suurt midagi!
Ärge mind siis minu võhikliku küsimuse eest maha tehke=)

Tervitades, Kaarel.


Re: Honda CBR 900RR

Postitatud: 03 Jaan 2008, 21:08
Postitas bash
libek kirjutas:

Tervist!
Plaanis ratast vahetada kevadel ning siit sealt uurides on silma jäänud seesamune isend....täpsemalt 1994-1996. Hinnad on aastaarvude kohta üsna soolased 40 ja edasi, ning seega küsimus, et kas on ratas oma hinda väärt?
Paha ei teeks ka arvamus tema vastupidavusest, tehnikast. Ise olen harilik Eesti mees ning rinkat ei sõida!
Kasutasin ka otsingut, kuid ei leidnud suurt midagi!
Ärge mind siis minu võhikliku küsimuse eest maha tehke=)

Tervitades, Kaarel.

Omasin sel hooajal seda ratast.
Mina oskan ainult kiita ja kiita. Parim ratas vanadest, mida osta saab minuarvates. Kerge, piisavalt võimas. See ka põhjus, miks USA stuntijate seas üks populaarsemaid rattaid.
Minu oma oli 95a. Väidetavalt forsseeritud variant, 110kw. Pead ei anna aga hästi läks edasi küll ja külmalt käis samasugustest ratastest hoopis teisiti (toore toimimist mõtlen just ja ilma gaasita ei tahtnud käima minna) Ostes oli 66000km letil, müües üle 74000km. Ja võinuksin anda garantii müües (bikeri tegelastele pakkusin ka, aga ei ostnud bikeri tegelane). Õli ei võtnud. Ja minu käes nägi ta sellist vett ja vilet. Ratas oli igapäevases kasutamises tööle sõiduks kui ka õhtul funnimiseks. Vähemalt 50x käis see mootor piirajas minu käes, tihti tagarattas ja viimased 1000km läbitud kiirustel sinna 200 ja üle.
Ainus negatiivne külg sellel rattal minu arvates on pidurid. Võiks paremad olla. Aga saab kaasa aidata kui soovi on. Minu soov piisavalt suur ei olnud.
Ostes pole vaja muretseda, kui:
1) külmalt nukaketi pinguti kõriseb, tüüpviga 600stel ja 900stel. Parandades kaua vaikseks ei jää.
2) käigukast koliseb tühikäigul kui neutral sees ja sidurit ei vajuta (see enamus hondade mure). Samas kast töötab ideaalselt.

Depoos kui ammu sai vaatamas käidud siis enamus mootorid lekkisid kusagilt. Mul oli kuiv. Vahetad tihendid ära, klapiregull, karpad sünkri ja puhtaks, siis saad hea ratta.


Postitatud: 03 Jaan 2008, 21:31
Postitas urmas

Omasin antud ratast 2 kuud ja ka ainult kiidusõnad.Bashi jutt kõik jumala sulatõsi.Samuti omasin 95a. ratast ja läbisõit selle aja jooksul sai üsnagi suur :!:
Mis mulle selle ratta juures kõige rohkem meeldis oligi tema kergus ja see, kui väike ta oli.Igas olukorras kuulas kenasti sõna ja võimu oli piisavalt et funnida.Isteasend oli väga hea, ei väsinud ka pikematel sõitudel ära.
Kuigi kindlasti üks asi, mida lisada rattale on lenksuamort, kui seda juba muidugi lisatud pole.
Mina sõitsin antud rattaga väga vähe aega ja mootori vastupidavuse poole pealt ei oska midagi öelda, minul käis omatud aja jooksul see nagu kella-värk.
Igatahes soovitan väga...ja need hinnad...tead head asja odavalt ei saagi :wink:


Postitatud: 03 Jaan 2008, 22:49
Postitas CB500

Honda hinnaga on tihti sedasi, et ostja peab kalliks ja müüja kalli hinna vääriliseks. ;)

Seda teemat lugesid, ühe ajakirja testi kokkuvõte:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... rr&t=10098

Kerge müra käigukastist neutraaliga/sidurit vajutamata on ilmselt normaalne, kuna nad teevad seda ka juba üsna titeeas, kolksuvad ka sünnist saati.


Postitatud: 04 Jaan 2008, 01:18
Postitas libek

suured tänud teile informatsiooni eest!!!! Tundub, et ma liigun õige ratta suunas!
Ja CB500, ma ei olnud seda lugenud....väga asjalik!
Veelkord tänud mehed!


Postitatud: 04 Jaan 2008, 16:43
Postitas need4beat

mul oli see ratas mõnd aega...suve lõpust talveni,sain väga räsitud olukorras ja väga soodsalt,kuid räsitud olid tal aind välimised osad,nagu plastikud ja sumpa.odavalt kuid kvaliteetselt korda ning ilusaks ... sain väga hea hinna eest müüdud, kuna oli liiga võimas mu lubade jaoks.mootor oli ideaalne ja kiirendus super.ei tõrkunud kordagi,ostan kunagi uuesti ,kui raha olemas on. :lol:


Postitatud: 22 Mär 2008, 09:39
Postitas H2O

Sai siis endale selline isend soetatud, vahetatud eelmise ratta vastu. Sünniks on 1993 a dets arvata siis et 94 mudel ( kuna aastaarv pidavat vahetuma suvel ,näiteks pole ime siis et 2008a ratast saab juba 2007a osta). Tegin proovisõitu päris mõnus ja võimas ütleks, kerge on kaa 168kg. Olen rahul. 8)


Postitatud: 22 Mär 2008, 10:45
Postitas KIBU

168kg :?: :?: :?: :?: :twisted: [/b]


Postitatud: 23 Mär 2008, 18:10
Postitas Erco

Passis 202kg.


Postitatud: 23 Mär 2008, 19:00
Postitas mina

eriti ei tahaks seda kaalu uskuda aga iseenesest pole see võimatu kuna endal oli 95a. fzr millel oli eemaldatud kõik üleliigne (ka armatuur) ja kaalus 170kg (koos õlidega) ja tollel masinal oli teras raam!


Postitatud: 23 Mär 2008, 19:05
Postitas H2O

minul passis tühimass 168. kandevõime 178 kokku 346 koormused siis ees 185 taga 210 :wink: mul on alumiiniumraam


Postitatud: 23 Mär 2008, 19:42
Postitas Erco
H2O kirjutas:

minul passis tühimass 168. kandevõime 178 kokku 346 koormused siis ees 185 taga 210 :wink: mul on alumiiniumraam

Kuskil misket valesti, kui teljed kokku liita siis täismass tuleb sul 395kg


Postitatud: 23 Mär 2008, 20:05
Postitas H2O

kas siis registriteljekoormus(ed) (ees 185kg taga 210kg kokku 395kg) on sama mis registrimass mis on 346kg ? ma arvan et ei ole, kuid võin eksida :!:


Postitatud: 23 Mär 2008, 20:14
Postitas Erco

Vaatan oma ratta teh. passi ja seal need numbrid (teljed liidetuna ja täismass) ühtivad.


Postitatud: 23 Mär 2008, 20:17
Postitas H2O

ju siis on mingi kala sees reg tunnistuse trükkimisel


Postitatud: 23 Mär 2008, 21:13
Postitas KIBU

võib olla kaalusid võistlus rattad sel ajal 168kg :twisted: a 93a cebar siiski kuivkaaluga 185kg :!: ärge uskuge kõike mis rohelisel paberil kirjas :)
http://www.motorbikes.be/en/Honda_CBR_9 ... _1993.aspx
96a muutub alles ratas ja kuivkaal langeb 182 kg-ni 98a mudel veel 2kg kergem jne :wink:


Postitatud: 23 Mär 2008, 21:17
Postitas loonik

CBR 900 rr oligi oma kaaluga "halb" üllatus Yamu, Suzu ja Kawa tootjatele. Möödus hulga aastaid enne kui teised tootjad taas kaaluga konkurentsis olid superbike klassis. Ise omasin ka kunagi sellist ratast ja siiani ainult head mälestused.
Konkurendid olid sellel ajal oma ratastega 200 kg kanti.


Postitatud: 01 Apr 2008, 10:31
Postitas MT_972

Terv.
Soetasin sellise ratta novembris (SC 28 -92). Siiani olen sõitnud ca. 450 km. Ei oska nagu miskit halba öelda ning kõikjalt olen lugenud üksnes kiidusõnu. :P Kuid hetkel üks imelik asi toimub küll. :? Nimelt kohalt minnes, sidurit päästes hakkab nagu normaalselt vedama, kuid kui edasi sidurit vaikselt lahti lasen hakkab uuesti libisema ning vedu kaob praktiliselt täiesti ning kui siduri täiesti lahti lasen (vaikselt) siis veab jälle väga hästi ning kiirendades ei libise ega midagi. Kas keegi oskab miskit mõistlikku seletust sellele jampsile leida!? :roll:


Postitatud: 01 Apr 2008, 11:14
Postitas bash
MT_972 kirjutas:

Terv.
Soetasin sellise ratta novembris (SC 28 -92). Siiani olen sõitnud ca. 450 km. Ei oska nagu miskit halba öelda ning kõikjalt olen lugenud üksnes kiidusõnu. :P Kuid hetkel üks imelik asi toimub küll. :? Nimelt kohalt minnes, sidurit päästes hakkab nagu normaalselt vedama, kuid kui edasi sidurit vaikselt lahti lasen hakkab uuesti libisema ning vedu kaob praktiliselt täiesti ning kui siduri täiesti lahti lasen (vaikselt) siis veab jälle väga hästi ning kiirendades ei libise ega midagi. Kas keegi oskab miskit mõistlikku seletust sellele jampsile leida!? :roll:

Äkki praeguste jahedate ilmade juures käib sul ratas hoopis ringi ? Või 2. variant et kas õige õli ikka sees ?


Postitatud: 01 Apr 2008, 11:53
Postitas MT_972

Ei ratas vast ikka ringi ei käi sellest saaksin ikka aru! :idea: Kuid õli kohta ei oska öelda kuna Tartu depoos selle sisse panid. Ise veel küsisin, et mis õli panite ja nemad mulle, et "Peaasi et ikka mootorratta õli, sest märgsidur". Mina siis olin sellise vastusega rahul ja ei osanud miskit muud kosta. Arvatavasti tuleks siis õli ära vahetada, et kindel olla, kuid kahju on alla 500 km läbinud õli vahetada :(