jama hondaga :(

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
zybyx

jama hondaga :(

Lugemata postitus Postitas zybyx »

tervist masinaks on honda cb 125cc k5, 72a. ja probleem siis selles et kui käivitada siis nagu korra lubab ja lõpuks käis õhupuhastis pauk . tegu 2 karpaga ühelt poolt lubab ja ajab bentsu välja ning teisel pool käis lihtsalt pauk äkki keegi oskab mingit viga nimetada mis võib viga olla

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kas sädet lööb? Kas küünlad on uued? Kas aku on korralik? kas süüde on õige? kas karpad on puhtad? kas benuspaagis on sodi? kas bens on värske?

Kui neile küsimustele on vastused leitud, siis küsi edasi.


Teema algataja
zybyx

Lugemata postitus Postitas zybyx »

jh kõik need on korras

Kasutaja avatar

Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

võimalik ,et kolvirõngad on läbi,mul 2t mootoriga oli sama jama.


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

Kontrolli uuesti süüdet. Kuidas sa seda kontrollisid üldse? Kas kontaktid ikka sulgusid vahetult enne ü.s.s. On kontaktid puhtad ja korralikud? Ega kontaktid läbi põlenud ole? Või on sellel hoopis magneetoga süüde :? Tavaliselt käitub mootor niimoodi vale süüte korral.


Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

jälgi sädelust kontaktide vahel. võib ka olla kondensaator


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Kontaktid ei pea sulguma enne üssi, vaid avanema.
Kui ta sul kahe pütine, siis kas piibu juhtmed sul segamini pole omavahel?

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”