1. leht 3-st
uus endurokas 400-600
Postitatud: 14 Dets 2007, 21:03
Postitas creativ
uus endurokas Aprilia RXV 450,550, või KTM EXC 450,525 või Husaberg või Gas Gas või mõni muu? mida tasuks eelistada mida mitte?
Kõiki eestis müüdavatest ei ole võimalik arvele võtta. Soov oleks vahest siiski legaalselt kulgeda.
Ootaks mainitud tsiklite omanikelt kommentaare! Tänan!
Postitatud: 14 Dets 2007, 21:37
Postitas toim
no kui lc8-ga juba kulged siis ma arvan, et exc on ka suht ok
Postitatud: 14 Dets 2007, 21:54
Postitas lärm
ktm ja husaberg ega neile eriti vastu küll pole midagi eriti panna,kui ikka tõsist enduurot tahad harrastada.
endal husaberg 550 2007 aja juba kolma selline ratas.vaata auto24.ee ja joyride.ee pakun seal huvitavaid pakkumisi
Postitatud: 14 Dets 2007, 23:05
Postitas saqu
Lärm ja co ilmselt on oma soovitustega tasemel ja soovitatud rattad on väga head, kuid ei tasu ka unustada parimaid endurosi nagu Yamaha WR250-450F
Lihtsalt kõik ei ole neid proovinud ja ei tea tahtagi. 
Postitatud: 15 Dets 2007, 00:57
Postitas fotek
Võta näiteks see, mille värv ilusam tundub või see, mille esindus kodule lähedamal.
Postitatud: 15 Dets 2007, 15:23
Postitas ants12
minu meelest on ära unustatud husqvarna
gas gas ei lähe edasi normaalselt(samas hea rahulik on sõita, ei väsita ära) palju pidi elektroonika hädasid olema
525exc ei lähe ka nii hästi edasi kui husky, samas käiguvahed on minu meelest suht head pikad, hea mugav on sõita
husaberg läheb suht looma moodi edasi, samas ei pidanud eriti töökindel olema
husqvarna läheb minu meest neist kõige paremini edasi
käiguvahed on lühikesed, mõnes mõttes see väsitab sõites ära hullult, aga mulle meeldib
mina mõtlesin seda juttu kirjutades 450-500ccm mootoreid nende tsiklite puhul
need punktid, mis välja tõin on lihtsalt minu v mu tuttavate kogemused antud tsikkli markidega, kellegiga vaielda küll ei tahaks
Postitatud: 15 Dets 2007, 16:06
Postitas H2O
mul endal cagiva ei kurda masin on hea, varuosi saab riiast ja helsingist, kuu ajaga saab kõik vajaliku kätte 
Postitatud: 15 Dets 2007, 17:50
Postitas lärm
antsul huvitavad probleemid "tsikkel ei lähe edasi"
tahaks neid 525 si proovida mis edasi ei taha minna...
ja üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha,aga otsustab ostja...
Postitatud: 15 Dets 2007, 19:30
Postitas oldmoped
lärm kirjutas: üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha
EI OSKA!
Postitatud: 15 Dets 2007, 22:12
Postitas Piipz
üldiselt hoian moka kinni kui mäekuningas sõna võtab aga see oli küll väga vale väide husqvarna kohta
tegelt ka, oled palju uute husqidega kokku puutunud?
Postitatud: 15 Dets 2007, 22:13
Postitas vilosius
oldmoped kirjutas:lärm kirjutas: üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha
EI OSKA!
OSKAB KÜLL
Postitatud: 15 Dets 2007, 22:17
Postitas Primo
vilosius kirjutas:oldmoped kirjutas:lärm kirjutas: üks neist eelpool mainutud tsikli nimedest oskab küll ainult mootorsaagesid teha
EI OSKA!
OSKAB KÜLL
JA OLETE TE NENDE SAAGIDEGA SÕITNUD?
Postitatud: 15 Dets 2007, 22:40
Postitas oldmoped
Primo kirjutas:JA OLETE TE NENDE SAAGIDEGA SÕITNUD?
Ratta kohapealt sõna ei võta, kuna seda marki vaid korra proovinud.
Minu jutt oli vastuvaidlemine sellele, et nad oskavad saagisid teha.
See aasta olen kahele, kunagi uuena poest ostetud ja vaid oma isiklikus kasutuses olnud, "sõidukile" teinud kapremondi ja piisavalt kursis nende tehniliste lahendustega. Järgmisi riistu ostma minnes tõenäoliselt selle firma tooteid ei osta.
Postitatud: 15 Dets 2007, 23:09
Postitas Primo
Postitatud: 15 Dets 2007, 23:32
Postitas Hr. Kaaru
Ei saa ka hondat mainimata jätta XR650r on tõhus riistapuu endurot sõita. Iga mees kiidab oma... kindlasti peaksid ise erinevaid masinaid testima ja õige valiku tegema 
Postitatud: 16 Dets 2007, 13:22
Postitas sang
creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
Postitatud: 17 Dets 2007, 22:56
Postitas creativ
sang kirjutas:creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost 
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.
Postitatud: 17 Dets 2007, 23:08
Postitas Primo
Postitatud: 17 Dets 2007, 23:13
Postitas saqu
Natuke palju pole või 
Ise nad räägivad sellistest numbritest:
Mootor:
Aprilia, V2 - 77°, 4-takti, 4 titaanklappi silindripeas, üks nukkvõll, eraldi mootori- ja käigukastiõli, kuiv karter, vedelikjahutus
Kubatuur:
449 cc (549 cc)
Surveaste:
12,5:1 (12,0:1)
Kütuse sisselase:
mitmepunkti sissepritse, sisselase 38 mm (40 mm)
Võimsus:
piiratud (tänavakasutuseks), ilma piirajateta 60-70 hj
Käivitussüsteem:
elektriline starter
Käigukast:
5 käiku
Pidurid:
ees: ketas 270 mm, Brembo; taga: ketas 240 mm, Brembo
Rattad:
ees: 90/90 x 21", taga: 140/80 x 18"
Istmekõrgus:
996 mm
Bensiinipaak:
7,8 l
Tühimass:
118 kg (koos aku, mootori- ja käigukastiõli, jahutusvedeliku, tulede ja elektrisüsteemiga)
Värvid:
punane
Garantii:
2 aastat (koos piirajatega) Koos piirajataega on võimsus minu mäletamist mööda 14 kw või sinnakanti. 
Postitatud: 17 Dets 2007, 23:19
Postitas Piats
creativ kirjutas:sang kirjutas:creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost 
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.
Ei tahaks sind kurvastada aga võimsus on 50-60 hp ja paak koos reserviga 7.8l
Postitatud: 17 Dets 2007, 23:23
Postitas creativ
Piats kirjutas:creativ kirjutas:sang kirjutas:creativ, milline sõidukogemus sul on? Kui alles kavatsed hakata sügavamat tutvust tegema selle žanriga, siis võta see tiskkel, mille värv kõige rohkem meeldib ja/või mille seljas kõige mugavam istuda on. Ka foteki soovitus on omal kohal, sest hooldust on neile tsiklitele ohtralt vaja.
Kui kogemust on siiski juba kogunenud, siis uudista näiteks thumpertalk-com-i või advrider.com foorumitesse,samuti margifoorumitesse, seal on oluliselt rohkem tarkust kui siinne "läheb edasi-ei lähe edasi", "oskab saage teha- ei oska".
Husqvarnast. Saage tehakse hoopis muus Euroopa otsas kui tsikleid. Isegi omanik on hoopis teine. Sel sügisel BMW valdusesse läinud husky Itaalias asuv tehas peaks olema esimene tootja, mille kogu off-road seeria kasutab pritsungit.
tänaseks otsus ja diil tehtud. Määravaks sai hea pakkumine millest oli raske loobuda. Pakkujaks AP Moto kes müüs mulle Aprilia RXV 450. Hind, ostutingimused ja muud lisad olid vägagi vastuvõetavad.
kahjuks ei olnud siin foorumis juttu mainitud apriliast aga tsikkel on V2, sissepritsega, mootor ja sidur eraldi õlitusega (pikem õlivahetusvälp), registris juba arvele võetud (enamus endurokad ei ole regamiskõlbulikud), korralik võimsus ca 60kW, suur paak 12 liitrit jne.
Loodan et on hea ost 
sõidukogemusi ei ole....sellise elukaga. Aga huvi ja eeldused on.
Ei tahaks sind kurvastada aga võimsus on 50-60 hp ja paak koos reserviga 7.8l
jup! võimsuse osas eksisin tähistusega aga paak on raudselt 12 , diilis leppisime kokku et paak vahetatakse suurema vastu...
Postitatud: 17 Dets 2007, 23:39
Postitas creativ
ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...Ehk mul siis vale teave.
Õlivälp pidavat pikem olema seetõttu et mootor ja kast eraldi õlitusega...Et kõige hullem õli mustaja, sidur, on eraldi õlitusega. Ja minu kogemustega sõitja puhul saab tsikkel nii väikest koormust et õlivälp võib minna 15-25 tunni peale. tõsisel sõitjal kellel pöörded pidevalt põhjas on asjad muidugi teised. SXV on tõenäoliselt koguaeg rohkem pöördes...
Postitatud: 18 Dets 2007, 09:10
Postitas saqu
ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...
Yamaha WR450F koos tänavasõidu kit'iga läheb kindlasti registrisse, Honda CRF250/450X ei saa Eestis tavakodanikuna ilmselt registreerida, aga XR650R peaks küll saama. Huvitav, kuidas Kawasaki KLX450R -iga lood on, kui natuke tulesi/vilesi külgeriputada?
Teoreetiliselt ei ole ka RXV ilma piirajateta tänavalegaalne... 
Postitatud: 18 Dets 2007, 09:36
Postitas mella
Kui aprilia peaks AP-st oma raha eest ostma, siis mina nii õnnelik küll poleks.
Õnn lõpeb esimese suurema hooldusega.
Arvesta, et see 10-15h ongi harrastaja välp, ässad vahetavad 2..5h takka õli 
Uuri, millal on ette nähtud kolbide vahetus ja millal tuleb vahetada klappe. Ja palju see kõik kokku maksab 
Ja lõpuks - V2 ei ole endurorattale kohane, kuid on väga hea supermotos.
Seda enam ajavad mind naerma härrad, kes räägivad 60 jõust, ise aru saamata, kus nad seda kasutada saavad.
Keeraku 250ccm 4T 36kW masin metsas peeneks ja siis räägime edasi 
Tänavapilliks on hea küll, aga selleks on väiksema hooldevajadusega pillid mõnusamad. Sinu jutt tundub müügimeeste poolt ajupestud olema.
Postitatud: 18 Dets 2007, 11:08
Postitas creativ
saqu kirjutas:ma küll ei kontrollinud oma infoallikat aga kuulsin et yamu ja honda registrist läbi ei lähe...
Yamaha WR450F koos tänavasõidu kit'iga läheb kindlasti registrisse, Honda CRF250/450X ei saa Eestis tavakodanikuna ilmselt registreerida, aga XR650R peaks küll saama. Huvitav, kuidas Kawasaki KLX450R -iga lood on, kui natuke tulesi/vilesi külgeriputada?
Teoreetiliselt ei ole ka RXV ilma piirajateta tänavalegaalne... 
IT Moto sakus arvas et ükski Kawa läbi ei lähe... Nu täpselt ju enne ei tea keegi kui pole proovinud 
Postitatud: 18 Dets 2007, 11:10
Postitas Funduro
Mellaga teatud tingimustega päri(ajupesu osa). See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk 
Postitatud: 18 Dets 2007, 11:45
Postitas saqu
Funduro kirjutas:See , et õlid on eraldi on sulle pluss, aga ei pikenda õlivahetusvälpa, vaid säästab sulle Aprilia jaoks üliolulist mootoriresurssi-eeldusel, et sa mõndasadat krooni kokkuhoides ei jäta õli tihedamini vahetamata. Muidu muretuid kilomeetreid ja kannatlikku meelt AP-ga.
Metsas näeme raisk 
No ma arvan, et pikendaks küll, kui võtta sarnastes tingimustes kasutatav ühise k/k ja mootoriõliga ratas ja eraldi õlidega ratas. Käigukast ja sidur on paljuski süüdi õli lammutamises ja saastamises. Teiseks saaks kasutada k/k-s paremaid just sinna sobivaid õlisi ja mootoris võiks ka rahulikult kasutada nn. friction modified õlisi (ehk siis igasuguste hõõrdumist vähendavate lisanditega õlisi), mida ühise õliga ratastel kasutada ei saa (sidur hakkab libisema). Ma ei arva, et välp pikeneks kohe kaks korda, aga ilmselt võiks mingi 50% arvestada, aga see ei ole väga oluline, sest õlivahetus ei ole üldse nii suur kulu, et sellepealt kokkuhoida, tagajärjed kokkuhoiust võivad kordi rohkem raha väljaviia. 
Postitatud: 18 Dets 2007, 12:21
Postitas creativ
mella kirjutas:Kui aprilia peaks AP-st oma raha eest ostma, siis mina nii õnnelik küll poleks.
Õnn lõpeb esimese suurema hooldusega.
Arvesta, et see 10-15h ongi harrastaja välp, ässad vahetavad 2..5h takka õli 
Uuri, millal on ette nähtud kolbide vahetus ja millal tuleb vahetada klappe. Ja palju see kõik kokku maksab 
Ja lõpuks - V2 ei ole endurorattale kohane, kuid on väga hea supermotos.
Seda enam ajavad mind naerma härrad, kes räägivad 60 jõust, ise aru saamata, kus nad seda kasutada saavad.
Keeraku 250ccm 4T 36kW masin metsas peeneks ja siis räägime edasi 
Tänavapilliks on hea küll, aga selleks on väiksema hooldevajadusega pillid mõnusamad. Sinu jutt tundub müügimeeste poolt ajupestud olema.
Ostsin täitsa oma raha eest!!
eks näis kas omad vitsad nüüd peksavad...
Ma ise nii skeptiline ei oleks sest olen tegelenud 15 aastat müügi ja turundusega ja niisama lihtne mulle mütsi pähe tõmmata ei ole. Eks ma ikka uurisin enne siit ja sealt. uisapäisa huupi ei tegutsenud.
AP Moto argumendiks sai ülisoodne hind niivõrd kokurentsivõimelise tsikli eest!!! ma ei saa mitte kusagilt mujalt sellise hinna eest paremate näitajatega pilli...ja tekib küsimus kas niiväga paremat olemaski on. 97 tonni koos maksude ja suure 12 L paagi ja muude sooodsate ostutingimustega...Norm hind 127 tonni.
Muidugi on vanemad tehnilised lahendused lollikindlad...aga ma küll ei leia et suurim võimsus ja V2 omas klassis kehv oleks. see on teine jutt kas selle võimsusega midagi teha oskan....
Kolvivahetusest on siin foorumis juba varem üpris põhjalikult räägitud. Vaata aprilia SXV alt. Tehase andmetel kolvivahetusvälp 9000 km. Suure tõenäosusega ma vahetan enne tsikli uue vastu kui jõuan selle vahetuseni...Aga pole probleemi ka vahetada.
AP Moto eeliseks pidasin konkreetset lähenemist, kliendisse suhtumist ja pakkumise tegemist. Teised võtsid asja külmalt, muuseas räägiti midagi...ja jäid tehingust (rahast) ilma.
Kas sul Mella on apriliaga isiklikud kogemused olemas?
Postitatud: 18 Dets 2007, 12:25
Postitas Funduro
Seda ma Saqu mõtlesingi,et ega rahaliselt see märkimisväärselt kokku ei hoia ainult Aprilia kestab mõnevõrra kauem kui vahetada õli mõlemas reservuaaris tihedamini ehk nagu sportratastele kohane.
Postitatud: 18 Dets 2007, 12:28
Postitas mx77
creativ kirjutas:
Kolvivahetusest on siin foorumis juba varem üpris põhjalikult räägitud. Vaata aprilia SXV alt. Tehase andmetel kolvivahetusvälp 9000 km. Suure tõenäosusega ma vahetan enne tsikli uue vastu kui jõuan selle vahetuseni...
Kas sa plaanid piirajad peale jätta? 