Ost Ramost!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Ost Ramost!
Lugu järgmine. Oli siis vaja osta oma suzuki gsr-ile mootori kaas. Läksin kohale ütlesin mudeli ja aasta. Pikema otsimiseta leidis müüa kaane enda selja taga asuvast riiulist (ise olin veel rõõmus, et näed... ei pidanudki nädalat paari ootama, kohe oli olemas). Kui kodus asja uurima hakkasin tuli välja, et poest saadud mootori kaas oli läikega, minu rattal on mootori kaane värv aga matt. Järgmisel päeval (täna) poodi tagasi minnes ja oma muret kurtes öeldi mulle, et selge, ostame selle siis tagasi..... kuid 5 % läheb rahast maha. Lisati veel ka, et see on ju gsxr-i kaas, mitte gsr-i. Ta küsis, kui vana ratas mul on ja kust ostetud, ütlesin siis, et Veltist ja 2006. Selle peale nähvati, et mine ja osta oma kaas siis sealt, kust rattagi ostsid, meie kaudu gsr-ile mootorikaant tellida ei saa. No aga kurat, kui ma küsisin mootorikaant GSR-ile, siis mis siin arusaamatuks jääda saab? Ei ole minu asi, et müüa ei tee vahet gsxr-i ja gsr-i mootori kaane vahel.
Teistes poodides on mulle ikka vastu tuldud!
-
Teema algataja
Kui ostma läksin, oli leti taga üks noorema poolne mees. Oma muret kurtes vestlesin aga vähe vanema prille kandva mehega (targad teadsid rääkida, et ta pidavat omanik olema).
Muide, kas Ramo on Suzuki maaletooja või ei? (tahaks lihtsalt teada, miks ramo kaudu ei ole võimalikd Gsr-ile kaant tellida).
-
Teema algataja
Ummm, ma ei saa nüüd mõnest asjast aru.
Kui Ramo on AMETLIK maaletooja ja eri regioonidele toodetakse erinevaid modifikatsioone, siis rõhutades sõnapaarile AMETLIK maaletooja - kas seal töötavate inimeste kohustuseks polegi siis müüa inimestele just neid asju, mida klient soovib? Ja kui neil pole seda, kuna soovitakse mitteAMETLIKKU jubinat ja ei tellita ka, sest mõni inimene sõidab ringi mitteAMETLIKU masinaga, siis kliendile vastutulelikkuse asemel suunata klient kohta, kust ta saaks sobiliku jubina, müüakse talle miski, mis tegelikult ei sobi (ametlik jubin on LÄIKIV ja mitteametlik MATT nagu välja tuleb).
Ma lihtsalt ei saa antud teemas sellest aru, et kui sooviti kaant gsr'ile, siis miks alles tagasi minnes sai vastuseks, et neid nemad ei telli ja mine mujale, kui eelnevalt asju sealt ei ostnud? N.ö AMETLIKES esindustes võiks ikka teada ka, mida müüakse ja mis asi on mis ja kas sobib jne...
Tere hommikust teile ka
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Ost Ramost!
Suzumen kirjutas:Neil POLE vahet. Sama kaas on (samuti mootor). Kui sa seda isegi ei tea, siis ehk viid ennem ennast kurssi kui hakkad siin oma solvumist üles näitama. Ja Velti suunati sind selle pärast, et Velt on müünud rattaid ametlikkest esindustest mööda hiilides. Ehk siis eri regioonidele toodetakse erinevaid modifikatsioone. Kuna aga Ramo on ametlik maaletooja, siis ta tegeleb varuosadega, mis on toodetud AMETLIKULT meie regiooni ratastele. Nii et tipa tapa Velti oma kaane järgi.
![]()
OOt, aga mida siis kõik see rahvas tegema peab, kes oma tsikli mujalt maailmast soetanud on? Sinna riiki minema varuosi ka soetama, kust tsikkel pärit on? Lisaks, kui tsikkel poolpidusena soetatud, ei ole võimalik teada, kas see on ostetud ametliku või mitteametliku edasimüüja käest. Selle loogika järgi peaks siis kõik vajaminevad varuosad koduste meetoditega viilimise, hõõritsemise ja kaabitsemise teel valmistama.
Teine asi, et kustiganes klient oma tsikli soetas, ei anna see Ramole mingit õigust kliendi peale tatti pritsida või pirtsakalt käituda. Selles mõttes on Ramo Suzuki "nägu" siinmaal. Ja kui Ramo turtsub kliendiga, laieneb see käitumine automaatselt Suzukile ka. Huvitav, kui õnnelikud nad selle üle on?
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Re: Ost Ramost!
Erko kirjutas:Järgmisel päeval (täna) poodi tagasi minnes ja oma muret kurtes öeldi mulle, et selge, ostame selle siis tagasi..... kuid 5 % läheb rahast maha. Lisati veel ka, et see on ju gsxr-i kaas, mitte gsr-i.
Helista tarbijakaitsesse ja küsi. Paljudel juhtudel saab ka siis kahjustamata detaili tagasi viia, kui ntx värv ei meeldi või suurus pole paras.
Kahjuks selline suhtumine, nagu seal kohtasid on RAMO-s pigem reegel kui erand.
-
Teema algataja
Re: Ost Ramost!
Suzumen kirjutas:Ja Velti suunati sind selle pärast, et Velt on müünud rattaid ametlikkest esindustest mööda hiilides.
Pigem oli see selline turtsatus, kuid suunamine.
Suzumen kirjutas:Neil POLE vahet. Sama kaas on (samuti mootor). Kui sa seda isegi ei tea, siis ehk viid ennem ennast kurssi kui hakkad siin oma solvumist üles näitama. Ehk siis eri regioonidele toodetakse erinevaid modifikatsioone. Kuna aga Ramo on ametlik maaletooja, siis ta tegeleb varuosadega, mis on toodetud AMETLIKULT meie regiooni ratastele. Nii et tipa tapa Velti oma kaane järgi.
![]()
Näed, nüüd olen jälle targem. Sama juttu oleks tahtnud aga Ramost kuulda.
Antud situatsioonis tundub Ramo seisukoht arusaamatu. Ei hakka ju ka autoesindused varuosade ostjat konkurendi juurde suunama. Ei taha kuidagi uskuda, et nt. Veho Eesti'st saadetaks varuosajubina ostmiseks Catwees'i, sest inimene ostis enda Honda kunagi sealt.
Teisalt kui gsr'i omanik oleks öelnud, et ostis enda tsikli eraisiku käest ning puudub info esialgse müüja osas.. kas siis oleks kah Velti suunatud
Benelli TNT 1130
ahh mida te virisete.
aeg on näidanud,et kui sa kuskilt poest ratast pole ostnud siis ära sinna varuosi kah ostma mine. see jutt käib nii YAMAHA, HONDA, SUSUKI kui ka teiste niinimetatud esinduste kohta. olen omanud erinevaid marke rattaid ja külastanud erinevaid poode . alati on KÖIK MÜÜJAD ennast täis ja uhked et mida sina siit tahad. samas lähed koos möne tutavaga kes on möne ratta ostnud ja kohe on suhtumine teine. see ülbitsemine on kahjuks nii eestlaslik . miks ei vöiks köikide klientidega nii suhelda???
ja sellest varuosast. see et sa oled esindaja ei anna sulle köikke vöimalusi . tean seda omast käest. klient tuleb ja nöuab mult mingit juppi. ma leian lahenduse et asi korda saaks. samas ei ole mul vöimalust kuskilt seda originaali tellida. sest firmad kasutavad erinevaid allhankeid kus oma detaile valmistavad.
alati on hea loopida kiva sinna aeda mida ei tunne. miks te kiva enda valdkonna aeda ei loobi?
Re: Ost Ramost!
mella kirjutas:Kahjuks selline suhtumine, nagu seal kohtasid on RAMO-s pigem reegel kui erand.
nii ongi...
-
- Postitusi: 1826
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Ost Ramost!
Suzumen kirjutas:Erko kirjutas:No aga kurat, kui ma küsisin mootorikaant GSR-ile, siis mis siin arusaamatuks jääda saab? Ei ole minu asi, et müüa ei tee vahet gsxr-i ja gsr-i mootori kaane vahel.
Neil POLE vahet. Sama kaas on (samuti mootor). Kui sa seda isegi ei tea, siis ehk viid ennem ennast kurssi kui hakkad siin oma solvumist üles näitama.
Oh tule taevas appi!
Me elame 21-s sajandis. Inimene ei pea iga viimast kui infokildu oma sõiduvahendi kohta teadma. Mida ******* mind huvitab, millistel asjadel veel sama mootor peal on või mis erinevatel mootoritel vahet on???? Inimene läheb esindusse ja ütleb oma tsikli margi ning kui talle selle peale vale jupp müüakse, siis no andke andeks, aga inimesel on igati põhjus solvunud olla, kui esindus ta pärast jupi ümber vahetamise või tagasi ostmise palve peale põhimõtteliselt pikalt saadab.
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Eestis ei saa olla sellist asja nagu AINUESINDAJA.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Re: Ost Ramost!
Suzumen kirjutas:Erko kirjutas:No aga kurat, kui ma küsisin mootorikaant GSR-ile, siis mis siin arusaamatuks jääda saab? Ei ole minu asi, et müüa ei tee vahet gsxr-i ja gsr-i mootori kaane vahel.
Teistes poodides on mulle ikka vastu tuldud!
Neil POLE vahet. Sama kaas on (samuti mootor). Kui sa seda isegi ei tea, siis ehk viid ennem ennast kurssi kui hakkad siin oma solvumist üles näitama. Ja Velti suunati sind selle pärast, et Velt on müünud rattaid ametlikkest esindustest mööda hiilides. Ehk siis eri regioonidele toodetakse erinevaid modifikatsioone. Kuna aga Ramo on ametlik maaletooja, siis ta tegeleb varuosadega, mis on toodetud AMETLIKULT meie regiooni ratastele. Nii et tipa tapa Velti oma kaane järgi.
![]()
Suzumenil veidi lahmiv ja õigustav suhtumine mis ei vasta tõele, sest minu teada on ka Ramost müüdud GSR 600 on mootorikaaned mattmusta värvi. Antud juhul oleks läikiv kaan mati kõrvale pannes veidi pentsik mulje. Oleks tegemist GSX R-iga poleks seda ebakõla võibolla gondli alt paista kui üks läigib ja teine mitte. Teemaalgataja käis muide veel vana mati kaanega tellimas nii, et Ramol pole põhjust sapine olla. Tundub nagu üritati mingi lattu tolmu koguma jäänud jubin maha parseldada. Mind huvitab veel ka see, et kas tõesti on GSX-R-i mootorikaaned tehases nõnda värvitud , et värvipritsmed on tihendipinnal ja kaane siseküljel?
Hold your horses!
Ei ole asjad siiski mustvalged.
Suzumen ei lahminud, ta ütles õiged sõnad. Kuulajate (lugejate) arusaamad seavad vaid mõistmisele piirid. Ramol ja tema seltskonnal pole mitte midagi viga kui nendega ka normaalselt käituda. Omast kogemusest tean. Kui hakata seal miskit nõudma võid ennast üsna kiirelt solvunud ilmega tänavalt leida. Kui aga oled viisakas ja nõudva tooni asendad igati normaalse vestlustooniga, ei ole Ramo vastutulekutel piire.
Mis puutub värvipritsmetesse detaili siseküljel, siis ma ei ole küll konkreetset kõnealust detaili näinud aga reeglina on see normaalne. Kodus küünelaki pintsliga tohutute töötundide juures on jah võimalik värvida asju niimoodi, et värvil on selged piirid. Aga mass toodangu juures on lisaks kvaliteedile oluline ka kvantiteet ning detaili siseküljel olevad värvipritsmed ei tee detaili praagiks. Vaadake kasvõi oma auto uste polstrialuseid sisekülgesi...
Ei tasu nii patriootlik kah Ramo suhtes olla. Tüüp ajas jumala õiget juttu ju. See ei ole normaalne kui selle eest veel raha küsitakse kui vale jupp müüakse ja siis öeldakse, et me ei telligi üldse GSR'i juppe. See kas ta teab või ei tea, et GSXR'il ja GSX'l on üks ja sama mootor ei oma mingisugust tähtsust antud juhul.
Ja minu meelest oleks pidanud Ramo poolne suhtumine just väga hea ja abivalmis olema, sest inimene ostab Velt'ist ratta ja tuleb varuosi Ramost võtma.
Mulje jääb igatahes selline, et jube kadedus valitseb Ramos Velt'i keskuse suhtes juba mõnda aega...
Praktiliselt iga kord kui olen Ramosse sattunud seletab keegi müüjatest Velti keskuse suhtes mingit jama klientidele. Eriti keema läks ükskord proua Raudsepp kui üks klienti tõi hinnavõrdluse mingile masinale Velt'i juurest. Sihuke laim tuli kohe suust, et mul oli kah teises leti otsas imelik olla...
Seal suht imelik süsteem jah. Tahtsin kiivrile uut visiiri, öeldi, et pole ja tellida ei saa. Kahe nädal pärast helistatakse ja öeldakse, et visiir kohal , tulge järgi. Mis siis kui oleksin juba varem kusagilt visiiri saanud? Kiivriga oli sama pull. Letis vanem naisterahvas, räägin, et kodukal üks suomy kiiver mida tahaks tellida.Tädi vastab, et neil kohapeal niipalju kiivreid, et nemad juurde ei telli ja kohe kohe on saabumas uus last mingi teise firma kiivreid. Et vali sealt sobiv. Miks siis nagu tellitakse sellist kaupa, mis poes seisab ja kui klient tellida tahab, öeldakse, et ei saa? Lõpuks selgub veel, et kodukal valed hinnad
, kiiver tegelt 2000.- kallim.

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Inimesena - saan ma ramo töötajate/omanike "hapudest viinamarjadest" aru - kui tegu on uue rattaga mis on ostetud veldist, mitte neilt.
Samas (jätame isiku nime mainimata, kui tahab komenteerib ise) tean lugu kus inimene otsis mingit kindlat suzukit...kevadisel Tallinna messil küsis Ramost ka saaks ja mis maksab, Ramo vastus oli, et ohh ei seda küll ei saa...seda mudelit euroopas ei müüda. Veldi boksi vastus oli see, et tule esmaspäeval poodi anna raha ja ratas on sinu. Kui kuu hiljem mindi ramosse õli flitrit ostma, siis leti taga olev vanamoor pidi ka kohe nähvama, et miks te veldist ostsite mitte meilt....
Ning mis puudutab 5% hävimist siis eesti vabariigis on 14 päevane tagastus õigus - ainus mis vahetuse juure tuleb leida on mõjuv põhjus - ehk siis sokkide vahetamise mustaks läksid ei mõju, aga küll vale tsiklijupi puhul.
Minul endal isiklikult ma ei väsi ka toonitamast pole absoluutselt midagi mees soost ramo töötajate kohta halba öelda, olen suzuki omamise ajal saanud nii nõu-kui ka pulki normaalse ajaga. Letis oleva naispere peaks küll saatma nii toodete, kui ka kahjuks lihtsalt kliendiga suhtlemis koolitusele.
Re: Ost Ramost!
... Teemaalgataja käis muide veel vana mati kaanega tellimas...
Ma ei taha küll kuidagi õigustada võimalikku vildakat teeninduskultuuri, kuid jummalaeest! - arumaeisaa: kui inimene läheb ostma omale miskit jubinat, võtab ise vana jupi kaasa, teab ja näeb mis värvi ja tooni see on, ning saab poes uue asja sellele kõrvale.... Kas ta siis alustuseks ISE ja juba kohapeal ei näinud, et ostab teistsuguse asja?! Kas tõesti pidi selleks raha ära maksma ja koju kõndima, et märgata: kurat mul tsikkel ei läigigi nii nagu see uus jupp?! Või oli see uus jupp siis nii hermeetiliselt suletud ja läbipaistmatus pakendis, ja enne ei tohtinud avada, kui alles kodus?
Seda enam, et tegemist polnud ju tootearenduse käigus paar millimeetrit nihutatud poldiavaga, milline erinevus selgub halvimal juhul alles kodus mootorit kokku lapates, vaid hoopis värvi või läikega ja kui inimene ise väärtustab just nimelt neid näitajaid - siis neid näeb ju juba ostes ja enne kui raha välja käid...
-
Teema algataja
Nigga kirjutas:Eriti keema läks ükskord proua Raudsepp...
küsisin kord küünarnukikaitseid näha ja proua ulatas mulle kõik, mis leidis. Ühe paari andsin kohe tagasi kommentaariga "neid ei saa ju ühe käega paika panna". Seda juhtus märkama üks noorem naismüüja ja tal hakkas suunurk vaikselt kerkima - "nojah, need on põlvekaitsed..." Väljusin poest ostuta kuid heas tujus.
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Hmm
Ramol on omad head ja omad vead,aga mis puutub siin inimestesse,kes väidavad et kõik margiesindused on eranditult ülbikuid täis siis pigem tasuks viga otsida oma suhtumisest.
Yamust sain abi iga tibiilse probleemiga mis võib inimesel tekkida kui ta esimest korda ratast aatomiteks võtab,või noh probleemid hakkasid kui ma teda kokku panema hakkasin :)Võibolla sain abi isegi rohkem kui nad oleks pidanud.Suhtumises on asi kinni.
Ramo.tsiklile vaja minevad kleepsud sain letist,mõned vajaminevad jullad sain nädalaga nagu lubatud.Saapad toodi võru poest järgmiseks päevaks kohale.Ja ei mingit ülbust,kobisemist või midagi.
Teemaalgataja käis muide veel vana mati kaanega tellimas
Oot vana kaas oli kaasas ja ei pannud ennem tähele kui koju jõudsid et asi teist värvi on?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Ah, mis te seda Raudseppa ikka tümitate.
Eks Veldi peale on enamus ratta müüjaid tigedad, ja kes ei oleks. Kui sa oled tegelenud mingi margi müügiga aastaid, üritanud luua margile mainet ja tuntust, investeerinud vajalikesse tööriistadesse ja mehaanikute koolitusse ja järsku tuleb mingi mees ja hakkab lihtlabase hinnadumpinguga tegelema. Ostjad on kindlasti häppid, aga ma ostjana ei oleks üldse kindel kas sellisest firmast odavalt ratta ostnuna hiljem ka pädeva teeninduse ja varuosa saadavuse saan.
Tahak megalt Veldi laos ringi vaadata ja hinnata umbes seisu, sest müüb ta ju peaaegu kõiki marke, mis üldse olemas on. Arvan et pilt ei ole just rõõmustav ja jutt et kõike saab tellida on BS. Tsiklimees tahab sõita siis kui on sõiduilmad, mitte oma juppi oodata.
viskaks veel natuke sitta ventilaatorisse
Suzumen, su argumendid on väga õiged, aga vaid ärimehe seisukohast. Lihtsat tarbijat ei huvita sellised vabandused, ta tahab saada oma asja ja võimalikult hea hinna eest.
Kliendil on tihti valida kaks varianti: (1) lähen ametlikku esindusse juppi ostma, hind on kirves, pean järgmised 2 kuud helistama ja küsima, kas 2 nädalaga lubatud jupp on saabunud, suhtumine üle leti on kui tüütusse kärbsesse; (2) tellin sama jupi netist, tuleb kohale nelja päevaga, hind kolmandik esinduse omast. Kust tekib tarbijal usaldus osta variant nr1 käest veel tsikkel?
Minu arvates müüvad poed usaldust ja suhtumist. Veldi poes on seda mõlemat suvalise tavalise tänavalt sisseastunud huvilise suhtes, margiesindustes vanade tuttavate, pidevate klientide (tihti eelkõige motosportlaste) ja palju raha eest ostjate suhtes. Olen kliendina käinud pea kõigis Eesti "ametlikes" margiesindustes ja ma pean endas igakordselt eraldi julgust koguma enne kui ühegi nende juurde taas lähen. Miks? Sest ma ei paku neile huvi, ma ei too neile pidevalt/piisavalt raha sisse. Samas oma suuremad ostud olen teinud Motomarketist, Motodepoost ja Streetmotost, sest seal suhtutakse minusse normaalselt.
Minu kui lihtsa tarbija jaoks ei paista kuskilt välja see mx77 poolt mainitud maaletoojate aastatepikkune margile maine ja tuntuse loomine, ehk on seda tehtud võistlevate inimeste suunas? Ausalöeldes, küüniliselt ja sarkastiliselt lähenedes tahaks neile lugupeetud aastaid mainet loonutele küll öelda, kui nad jälle hakkavad hädaldama Veldi jms "turusolkijate" suhtes: ära virise, kui sul endal on s**t äriplaan.
Ehk olin abiks jätkuval sitaloopimisel
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:
- "Kohustust" teenindada pole üheski seadusandlikus aktis kirjas.
Täpset sõnastust ei viitsi otsima hakata, aga ...
on küll, aga see laieneb vaid enda müüdud kaubale - olenevalt toote iseloomust, peab tehniliselt keeruka toote puhul müüja garanteerima selle remondivõimaluse ja varuosade saadavuse mingi X-aja jooksul.
Vastasel korral on tal lihtsalt kohustus antud kaup tagasi võtta või uuega asendada.
Osades riikides on uute sõidukite müügiõiguse saamiseks selletõttu ees minimaalse aktsiakapitali piir, alla mille müügilitsentsi ei saa. Osades kohtades kasutatakse klientide nõuete garanteerimiseks müüja poolseid päris suuri deponeeringusummasid jne.
Lisaks riiklikele nõuetele on paljudel juhtudel ametliku esinduse staatuse saamiseks tehasete poolt väga konkreetselt määratletud, mis tingimustes peab tooteid müüma, milline minimaalne laoseis peab olema jne.
Huvitav, kas mõnele Eestist ostetud mootorrattale laieneb worldwide garantii, et ükskõik kus maailmapunktis sa garantiiajal oma mootorrattaga hätta jääd, kohalik ametlik esindus teostab garantiiremondi, kuna nii on tehase poolt ette nähtud. Autode puhul anloogne lahendus töötab igatahes. Näiteks üleeuroopaline 24h hädaabiteenus Renault Assistance jne.