1. leht 1-st
Givi tuuleklaas XJR-l
Postitatud: 31 Aug 2004, 18:12
Postitas Imre
Tere,
Sai soetatud motodepoost Givi tuuleklaas xjr1300-le, kuid klaasiga kuidagi müra kiivris läks hullult tugevamaks. Keegi nagu kuskil rääkis et kui muu ei aita siis tuleks proovida tuuleklaasil ülevalt servast nats maha lõigata.. et kas see võiks nagu mõistlik idee olla?? Kallakut suuremaks panna ei saa, kellad jäävad ette..
On kellegil äkki mõni hea idee
Imre
Postitatud: 07 Sept 2004, 19:18
Postitas Vadi
Ei julge väita et see kindel tõde antud juhul - kuid tahaks uskuda et GIVI kui midagi teeb siis ka selle läbi mõtleb. Pigem võib kasu olla miskist lisaribast kas klaasi ülaserva või mõnel juhul ka küljele, samuti on oluline et tuuleklaasil tekiks ka klaasi alt servast läbivool
ei ole küll XJR - aga midagi sellist
http://www.mra.de/IMAGES/Modelle/Honda/ ... 2_frei.jpg
Postitatud: 10 Sept 2004, 09:49
Postitas Imre
[quote="Vadi"]Ei julge väita et see kindel tõde antud juhul - kuid tahaks uskuda et GIVI kui midagi teeb siis ka selle läbi mõtleb. Pigem võib kasu olla miskist lisaribast kas klaasi ülaserva või mõnel juhul ka küljele, samuti on oluline et tuuleklaasil tekiks ka klaasi alt servast läbivool
Tundub et alati siis ikka ei mõtle

Oot kas sa arvad et siis esilaterna ja klaasi vahele peaks väikse prao jätma?? Givil käib seal vahel üldse mingi kummiriba ( mille ma ära võtsin, kuna muidu ei tahtnud klaas paika mahtuda).
Niipalju kui ma hetkel olen jõudnud katsetada tundub et praegune klaasi kõrgus ja kalle on just sellised et just see klaasi ülaserva keerisõhk tuleb otse kiivrile. Ehk siis nii kui vähegi tõstan või langetan pead on asi palju parem. Eks vist peab esmalt kaldega mängima ja kui see ei aita siis nuga kätte
Imre
Postitatud: 10 Sept 2004, 13:24
Postitas karujänes
Imre kirjutas:Niipalju kui ma hetkel olen jõudnud katsetada tundub et praegune klaasi kõrgus ja kalle on just sellised et just see klaasi ülaserva keerisõhk tuleb otse kiivrile. Ehk siis nii kui vähegi tõstan või langetan pead on asi palju parem. Eks vist peab esmalt kaldega mängima ja kui see ei aita siis nuga kätte

Imre
Naked rataste klaasid enamasti üritatakse teha nii, et nad võtaksid maha sõidul tekkiva õhusurve ülakehalt ja õlgadelt. Kiivri osa peaks jääma igal juhul ülespoole muudetud suunaga õhuvoolu piiri - siis ei teki kiivrisse keeris-õhu põhjustatud müra ja vibratsiooni. XJR kohta võid täpsemat infot küsida ka Credolt - tal on kohemusi sellega
Need klaasid, mis peaks ära juhtima ka kiivrile tuleva õhuvoolu, on enamasti päris kõrged - klaasi ülaserv napilt allpool sõitja silmade kõrgust. Sama tulemust XJR väike klaas ilmselt teha ei suuda...
edu,
KJ

Postitatud: 11 Sept 2004, 14:41
Postitas Imre
karujänes kirjutas:
Naked rataste klaasid enamasti üritatakse teha nii, et nad võtaksid maha sõidul tekkiva õhusurve ülakehalt ja õlgadelt. Kiivri osa peaks jääma igal juhul ülespoole muudetud suunaga õhuvoolu piiri - siis ei teki kiivrisse keeris-õhu põhjustatud müra ja vibratsiooni.
Nonii, seal see häda siis ongi. Pead vähe kõrgemal hoides on kogu kiiver üle klaasi tulevas tuules ja nõks allpool hakkab klaas segama. Ja kui veel allapoole pead hoida siis juba on kogu kiiver klaasi varjus.
Mulle tunduski see klaas natuke liiga suur
Imre
Givit lõikama
Postitatud: 30 Mär 2007, 15:05
Postitas zod
ei hakanud uut teemat tegema.
Nimelt xj900'l selline tuuleklaas:

egas kellelgi pole madalamat/sirgemat testida anda või siis soovi see selle kõrgema vastu vahetada? tegemist siis givi klaasiga ning samuti probleemiks müra.
Alati on võimalus seda maha nüsida aga hea olekski enne veidi testida.