Valju sumpsiga Euroopasse
Kas Euroopas võib politseiga tekkida probleem, kui sumpsid (loe torud)teevad kõvemat mürinat?
Sama Soomes, Rootsis, Norras?
Kas Euroopas võib politseiga tekkida probleem, kui sumpsid (loe torud)teevad kõvemat mürinat?
Sama Soomes, Rootsis, Norras?
kui su rattal on sumpadeks "tühjad torud" siis 97% tõenäosusega sa Soome tollist kaugemale ei pääse, kui jääd õnneliku 3% hulka ja pääsed, siis korjab kohalik politsei su üsna kiirelt rajalt maha. muudest riikidest ei tea. kui nüüd keegi tuleb väitma et soomes sitaks choppereid ja HD'sid siis teadmiseks, nende inimeste elu siin riigis pole väga lihtne, nad ajavad lihtsalt ikkagi oma rida, vaatamata kõigele. soome politsei on kevadest saadik väga karm olnud kõigi vastu,kes kahel rattal liiguvad, eriti fighterite ja MC vestiga isikute suhtes.
Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!
ulmo kirjutas:Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!
personaalne viha loud pipes`ide vastu ?
Enamuses Lääne-Euroopa riikides ei pööra politsei sellele erilist tähelepanu, Prantsusmaal, Belgias, Hollandis, Itaalias jne tavaliselt nad selle peale ei vaata. Küll aga kipuvad nad MotoGP või Superbike võistluste ajal ümbruskonnas heli kontrolle tegema.
Saksmaa ja Sveits on aga sellised riigid kus ka niisama argipäeval võib politsei sulle sumpa pärast kraesse hüpata.
ulmo kirjutas:Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!
Kadedus räägib..
vilosius kirjutas:ulmo kirjutas:Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!
Kadedus räägib..
Tea kas nüüd tingimata kadedus.. Mu kodu lähedal viimastel kuudel üsna regulaarselt ilmselt tühjade torudega a`la Camaro V8 laseb peeneks, enamasti ikka kellaaegadel kui normaalsed inimesed magavad ja üldjuhul 3 korda õhtu jooksul vähemalt. Ajab ikka s**a keema küll pikapeale, kui täpse margi ja reg.nri ära näen siis raudselt 110 helistan ka.
Kahte õhtut selle ahvi vahele võtmiseks pole tarvis ja politseinik võib olla ka kasvõi ühe kõrvaga!
Nii desperate ma ka nüüd ei ole, et oleks tahtmist sellele autole/omanikule sõda kuulutada..
Kumoon, hingerahu saab kordades parem, kui menti helistades
CB500 kirjutas:vilosius kirjutas:ulmo kirjutas:Oh, et sellised ajad ka meie politseisse jõuaksid!
Kadedus räägib..
Tea kas nüüd tingimata kadedus.. Mu kodu lähedal viimastel kuudel üsna regulaarselt ilmselt tühjade torudega a`la Camaro V8 laseb peeneks, enamasti ikka kellaaegadel kui normaalsed inimesed magavad ja üldjuhul 3 korda õhtu jooksul vähemalt. Ajab ikka s**a keema küll pikapeale, kui täpse margi ja reg.nri ära näen siis raudselt 110 helistan ka.
![]()
Kahte õhtut selle ahvi vahele võtmiseks pole tarvis ja politseinik võib olla ka kasvõi ühe kõrvaga!
Sa uuri parem kuna see vend ise lõpuks magama heidab ja mine tee paar kiiremat või siis ka mitu tema maja ümber.
Kuigi tglt,paljud elavad ööelu. Kuna ise elan baarmeni elu siis tavaliselt enne kella 5-te öösel koju ei jõua ja harjunud ennegi juba sellise eluga.
Öösel mõnusam sõita,rahulikum...pole autosid kes tahavad suunata ridu vahetada ja pidurdavad seal kus pidurdada pole vaja jne.
Aga saan loomulikult ka aru nende inimeste muredest kes nad peavad kuulama V8 hääli magusal uneajal....kuigi see on ju omaette unelaul
nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! vot
terv
Lõppenud suvel tehes väikest motorännakut põhjanaabrite juurde sattusin Helsingi laeval kokku kodanik Stephan Schacheriga (www.true-spirit.com), kes sõitis oma vanal harrikal Istanbulist mööda ranniku äärt North Cape poole. Sumpadeks olid tal tühjad torud ja mees ise väitis, et müra pärast pole tal kuskil probleeme tekkinud. Soomes passikontrollis olin mina kohe pärast teda. Dok. kontrollitud käivitas Stephan mootori ja hakkas liikuma....seepeale toppisid tollitöötajad näpud kõrvadesse ning naersid lõbusalt.
Jonc kas sa siis pole aru saanud, et me oleme kõik siin Jumala palge ees võrdsed, aga Harrika mehed on võrdsemad Ehk olen seda ise täheldanud, et inimestel on formuleerunud arvamus, et Harley Davidson toodab ainult leegitorudega rattaid, summuti on lisavarustus, mida keegi ei võta... "Sina ei tohi enda alla 200tuhhisele rattale sportsumpat peale panna, ja ligimese naisi himustada, ning Davidsoni nime niisama suhu võtta"
Aga mina hakkasin oba bike-moodi elukal kuulma suvel ralliauto häält. Käega katsusin - kuskilt lööb tossu välja. Selge, auk sees. Ei hakanud enne uurima, aga hooaja lõppedes kiskusin sumpad maha.
Mis selgus:
Tsikkelröövel kirjutas:Mis selgus:
- Mõlemas sumpas on pisike auk sisse puuritud kõige madalamas kohas. Ma ei tea, mida eelmine omanik sellega mõelnud oli, aga minu jaoks lahendas see probleemi, mis saab sumpasse (sellel ju saba püsti) sattunud veest. Aga need augud olid ennegi, järelikult lisalärmis nee süüdi ei olnud.
Minu instrumendil ka väike auk originaal sumpas ja täitsa seda nägu, et tehase poolt sinna külge pandud
Jep, mo gixxefil on samuti püttide alguses peenikesed augud. Kondentsi ja püttidesse sattunud vee pärast on need, et ei jääks sisse oksüdeerima.
ronrix kirjutas:nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! votterv
Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.
no ei tea mis soomes soultrain käib selles soomes, kus mina tavaliselt käin, sõidavad kõik harrikatega, mis panevad aknaklaasid klirisema ning autodega, mille mootor on suurem kui mõne mehe magamistuba. ja ei mingeid probleeme. sõprade harrikaklubist üle tee on streetfighterite klubi, nii et öösiti käib siis lisaks plärisemisele ka valju pinisemist. ning kordagi pole vähemalt summutite pärast politseidega probleeme olnud.
keegi küsis ka mu käest, et kust soome nii palju harrikaid ja usa autosid tulid. vastus on lihtne tegelt, sel ajal, kui meie siin nõukaleiba sõime, said ju soomlased endale vabalt usast uusi autosid tellida. nii et paljud vanad usa rauad (cadillacid, harrikad jms värk) on tegelikult poest uuena ostetud.
eks see on suhtumise asi ka. kui sa oled ikka paras töll ja suudad tollile ka muidu halva mulje jätta, siis on hea torkida sind sealt, kust võiks (aga ei peaks).
loud pipes save lives väide kehtiks minuarust pigem siis, kui oleks summutiots võimalik ettepoole keerata. pigem on nii, et kui sul kiirus suur, siis see loud pipe pigem "scares the shit out of people", kui sa valju plärtsuga neist mööda sahmatad.
Aga kuidas see A1 seadus muidu saksamaal töötab? Seal ei tohi nad minna rohkem kui 80km/h, aga kas siis mina oma A1 ei või ka seal kiiremini sõita?
ulmo kirjutas:ronrix kirjutas:nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! votterv
Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.
ema, anna padruneid....
ulmo kirjutas:ronrix kirjutas:nagu siin korduvalt on öeldud,
loud pipes save lives !!! votterv
Eks lollusi peab ikka lollustega õigustama.
Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.
mõneajaliseks müra vähendamiseks on välja mõeldud kaubanduses pakutavad teraslaastust pesukäsnad. Reisule minnes võta pakk neid kaasa, kui vaja topid mingi pulgaga paar tükki sumpsi ja selleks korraks korras. Mõne aja pärast põlevad need ise seest ära ja on vana hääl tagasi.
motokas
lahe!
Huviav palju selline teraskäsn heli maha võtab?
Üks võimalus on db-killer, minu omal käib paigaldus ühe väikse poldiga. Pole küll seda kunagi külge installinud ega oska öelda palju sellest abi on aga vaevalt see igaks juhuks tehtud on.
Mul on LeoVince Evo 2 pütad, millel olid ka ära võetavad db-killerid sees.
Koos nende db-killeritega on nad street legal ja sumpadel e tähistuski peal, kuigi heli pole nii vaikne kui OEM püttadel. Eestis muidugi ma killereid ei kasuta.
aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?
Suzu-poiss kirjutas:aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?
sa ei pea ju pöörded põhjas piiri ületama
Primo kirjutas:Soovitan - ei tee üldse häält, ainult rehvisahinat kuuleb.
Piisab sellest kui jätta ükskõik millisel masinal tehasesummuti puutumata. Lihtne, odav ja keskkonnasõbralik.
Suzu-poiss kirjutas:aga palju se norm dB tase ültse on? mul Akrapovic teeb kuni 103 dB lärmi kirjade järgi. kas sellega ikka sommi maale ültse saab?
Vastavalt keskonnaministri määrusele võib pärast 1.01.1997 regatud mootorratta müratase olla 82 dB. Kui arvestada, et 3 dB vastab inimkõrva jaoks kahekordsele erinevusele siis arvesta ise, kui vali su sumps on.
Üldse milleks peaks nii valju sumpsiga üldse sõitma. Sellise toruga ei pääseks näiteks rahvusvahelistel krossivõistlustel üldse rajale (norm 96 dB). Ja see on võistlus kinnisel rajal!