1. leht 1-st
ABIPALVE: Laup, 3 nov eksamisõiduks tsiklit, vähemalt 35kW.
Postitatud: 02 Nov 2007, 19:43
Postitas Bruno
Tere,
Seoses kasutusel olnud tsikli (kawa gpz 500) tehnilisse passi märgitud üllatuslikult ebapiisavate kilovattidega A-kategooria piiranguteta lubade eksami sooritamiseks Tartu Autoregistrikeskuses, on suur palve heale baikerile - Kes aitaks pisut mures oleva lühemakasvulise tütarlapse hädast välja ja laenaks tunnikeseks-paariks enda, vähemalt 35kWst mootorratast eksami edukaks sooritamiseks? Soovitavalt võiks see olla midagi klassikalise ratta taolist e. midagi madalamat ja mitte liiga äkilise loomuga tsikkel. Kõik tekitatud vaev saab kenasti kompenseeritud. 
Mart@Madallend ja Kata.
56 923 459
Lugupidamisega ja ette tänades,
Bruno
Põletajad MC
Tartu
Postitatud: 02 Nov 2007, 21:37
Postitas mototydruk
kas mitte 01.11 enam eksameid ei tehtud. aga see selleks, ma hea meelega annaksin aga näedsa, kukkus rivist välja kuna membraanid läksid katki. Ma siin septembri alguses palusin rahvast et saaksin ka tsiklit harjutamiseks aga logish ju et keegi oma ei anna, eriti veel see, et kõigil on võimsad. Mul omal on kawasaki 37 KW niiet heameelega oleksin andnud....
Postitatud: 02 Nov 2007, 23:14
Postitas Vidget
Autokoolidest ei ole proovinud?
Neil on küll see tasu suht kopsakas, aga kui 1 korraga läbi saab, siis elab üle.
Juba vaatasin, et Bruno ise teeb lubasid 
Postitatud: 02 Nov 2007, 23:15
Postitas Sohne
tundub, et probleem on oma lahenduse leidnud. edu tsikile
Postitatud: 02 Nov 2007, 23:44
Postitas Bruno
Probleem seisnebki asjaolus, et teadaolevalt 44kW ratas osutus tehnilises passis ettearvamatult alla 35kW olevaks ja tõe ilmsikstulek jäi kahjuks liiga hilisesse, reedeõhtusse aega kus autokoolid on päevatöö juba lõpetanud ning kontakttelefonidelt, mõistetavatel põhjustel, pole tarvidus enam kõnesid vastu võtta.
Lugupidamisega,
Bruno
Põletajad MC
Tartu
Postitatud: 03 Nov 2007, 00:07
Postitas Ice
Helista 5158099
Tegemist on Selge autokooli Tarmoga. Usun, et leiad oma probleemile lahenduse. Neil on kaks ratast, mõlemad Diversionid. Üks on piiratud -> 25kW ja teine on piiramata.
Kui ma õigesti mäletan, siis ratta kasutamine eksamil oli ca. 400.-
Edu!
Postitatud: 03 Nov 2007, 07:29
Postitas Õnnekas
mototydruk kirjutas:kas mitte 01.11 enam eksameid ei tehtud. aga see selleks, ma hea meelega annaksin aga näedsa, kukkus rivist välja kuna membraanid läksid katki. Ma siin septembri alguses palusin rahvast et saaksin ka tsiklit harjutamiseks aga logish ju et keegi oma ei anna, eriti veel see, et kõigil on võimsad. Mul omal on kawasaki 37 KW niiet heameelega oleksin andnud....
Analüüsi nüüd hommikul selge peaga oma postitust. Inimene palub tsikliabi eksamile minekuks aga esiteks hakkad sa targutama, et 1. kuupäevast ei saa eksamit üldse teha. Et siis inimene on nii rumal ja läheb eksamile mida sinuarust enam teha ei saagi
Teiseks pead pika monoloogi miks sa ei saa anda oma tsiklit - küsimus ei olnud miks sa ei saa anda vaid üsimus oli kes saab anda. Seega selle postituse oleks võinud vabalt tegemata jätta.
Ja nüüd asja juurde - Bruno, sa võid tõesti proovida Tarmole helistada, ehk ta on vaba ja saab sind aidata.
Postitatud: 03 Nov 2007, 10:25
Postitas dimi1974
Põhja-Eestis lumi maas siin vist küll õppesõite enam teha ei saa.Aga edu siiski.
Postitatud: 03 Nov 2007, 10:50
Postitas Ice
Ega Tartuski ilm hea pole... Vaikselt juba tuleb valget "rämpsu" (andke andeks, enne tahaks sooja ilma.
)
Postitatud: 03 Nov 2007, 11:19
Postitas Zidist
Kui minul eksam oli, siis sadas viham, kui ARK'i parklas tsikli peale istusin, et estakaadile sõita hakkas lörtsi sadama. Eksamineerija ei teinud teist nägugi ning sai ilusti eksami ära tehtud.
Postitatud: 03 Nov 2007, 15:26
Postitas Bruno
Tänud, Ice objektiivse ja kiire info eest. Kahjuks küll on, juba eelinformatsioonile Selge autokoolist järelpärimisele tuginedes, sobilik tsikkel hetkel hoolduses.
Kurbusega peab tõdema, et eksamit ei õnnestunud vigadeta sooritada. Kasutatav ratas oli Ducati 900 SS Nuda.
Lugupidamisega,
Bruno
Põletajad MC
Tartu
oota ära!
Postitatud: 03 Nov 2007, 16:00
Postitas IvarSiim
Bruno!
Pole hullu midagi , ela talv kuidagimoodi üle ja kevadel saad load kätte ja küll jõuad ka sõita ......!!!
ivarsiim 
Postitatud: 03 Nov 2007, 16:39
Postitas Bruno
Ei Ivarsiim, Sa oled valesti asjast aru saanud, lugemata ilmselt teema esimest posti läbi. Minu eksamisooritus ja lubade kätte saamine jäi juba kümne aasta tagusesse ajajärku.
Lugupidamisega,
Bruno
Põletajad MC
Tartu
:)
Postitatud: 03 Nov 2007, 17:01
Postitas IvarSiim
Postitatud: 03 Nov 2007, 19:16
Postitas Ice
Kahju. Aga oskab keegi öelda mis juhtub, kui nn kategooria kõrgendamisel (A1-> A) läbi kukud? Kas load võetakse üldse käest ja saadetakse kuu peale või lastakse nn alamkategooriaga edasi sõita?
Postitatud: 03 Nov 2007, 21:21
Postitas unlimited
Ice kirjutas:Kahju. Aga oskab keegi öelda mis juhtub, kui nn kategooria kõrgendamisel (A1-> A) läbi kukud? Kas load võetakse üldse käest ja saadetakse kuu peale või lastakse nn alamkategooriaga edasi sõita?
Kui loogiliselt võtta siis oled sa ikkagi kvalifitseeritud sõitma A1-ga kui sa selle üldse said ning neil ei tohiks olla põhjust seda ära võtta.
Postitatud: 03 Nov 2007, 21:26
Postitas Heinar
Kunagi tekkis ka küsimus, et kui C tegemisel läbi kukkuda kas siis võetakse load hoiule(AB) - ei võeta.
Postitatud: 03 Nov 2007, 21:31
Postitas dimi1974
Ice kirjutas:Kahju. Aga oskab keegi öelda mis juhtub, kui nn kategooria kõrgendamisel (A1-> A) läbi kukud? Kas load võetakse üldse käest ja saadetakse kuu peale või lastakse nn alamkategooriaga edasi sõita?
Siin sulle küsimus ja vastus ka kohe ARK lehelt
Küsimus siis selline, olen kuulnud mitmest kohast juttu, et kui on olemas B- kategooria load ning tahad millalgi hiljem teha ka nt A- kategooriat, siis läbi kukkudes kaotad ka B- kategooria load. On see tõsi?
- Ei ole tõsi. Juhul, kui eksam peaks mingil põhjusel ebaõnnestuma, siis ei mõjuta see olemasolevat juhtimisõigust ja juhiluba.