1. leht 4-st
enduuro matkad
Postitatud: 25 Okt 2007, 00:06
Postitas lärm
Tere kõik huvilised ,kellel asfaldi peal kimamisest siiber ja kes tahaks enduuro tsikliga matkata nii,et S...A lendab päev ümber võrtsjärve,või päev lätis,venemaal või isegi marokos.
tulge siis kuni 7me kesi husaberg 450cm sõitma aastaringselt.Peagi talv käes ja naelad rendiratastel all ja siis läheb alles järvedel ja jõgedel ja metsades ägedaks...
Aga,et veenduda vaata ise WWW.JOYRIDE.EE
Tervitades Lärm
tel.5014885
Postitatud: 25 Okt 2007, 09:46
Postitas margus155
ei tea palju sellisel üritusel ühe inimese hind tuleb(võrtsjärve mõtlen) 
Re: enduuro matkad
Postitatud: 25 Okt 2007, 11:33
Postitas speedvana
lärm kirjutas:Tere kõik huvilised ,kellel asfaldi peal kimamisest siiber ja kes tahaks enduuro tsikliga matkata nii,et S...A lendab päev ümber võrtsjärve,või päev lätis,venemaal või isegi marokos.
tulge siis kuni 7me kesi husaberg 450cm sõitma aastaringselt.Peagi talv käes ja naelad rendiratastel all ja siis läheb alles järvedel ja jõgedel ja metsades ägedaks...
Aga,et veenduda vaata ise WWW.JOYRIDE.EE
Tervitades Lärm
tel.5014885
Kui sul on ühtne hinnakiri, ja paikne asukoht, siis riputa siia üles (pole vist keelatud)
kui norm, siis 1huviline siin 
Re: enduuro matkad
Postitatud: 25 Okt 2007, 11:50
Postitas paarn
lärm kirjutas: ... ja siis läheb alles järvedel ja jõgedel ja metsades ägedaks...
Olen ka väga huvitatud selle korra läbi tegema.
Aga mul tekkis üks küsimus, kas tegemist on 100% looduskaitse poolt aksepteeritud sõitudega? St kui tahaks tulla ettevõtte töötajatega ( a la motivatsioonikoolituse raames), nii mõnigi võib olla natuke ehk "liialt suur looduslaps", et sõita jõgedes ja metsades. Ühesõnaga kas sõit toimub siiski mingitel teedel või puhtas looduses? See võiks olla kodulehel märgitud, kui kõik on ametlik, hetkel ma seda ei märganud.
Muidu nagu paha lugu kui töötajad mingi ettevõtte poolt korraldatud ürituse raames looduskaitsele vahele jäävad.
Tervitustega,
Pääru
Postitatud: 25 Okt 2007, 12:55
Postitas Rebaseonu
Vaadates pilte nende kodulehelt siis arvatavasti looduskaitse neid kahjuks suurt ei koti... 
Kas mitte mootorsõidukitega pole keelatud väljaspool teid üldse sõita (v.a. eramaal)? 
Postitatud: 25 Okt 2007, 13:59
Postitas K2bi
kui looduskaitse hakkab ise ka loodust säästma siis lähen ja löön ratturitele kaika kodaratesse.
looduskaitsjad tallavad ise mööda rabasid ja teevad ekskursjoone kohtadesse kui on loodus olnud puutumatu sajandeid.
ise vastavad et ega me mitu korda ühtesedasamaRADA ei käi et mudane vagu tekiks.

Postitatud: 25 Okt 2007, 15:39
Postitas Tsikkelröövel
Mul ka natuke ettevaatlik hoiak selle asja suhtes. Ma ei saa ja ei hakkagi midagi hukka mõistma, sest ei tea, kuidas meestel asi orgunnitud. Aga ise kuulun tihedate loodusmatkajate hulka, kusjuures mina liigun nii, et minust jälgi maha ei jää. Ja ega eriti ei tahaks küll, et ka kellestki teisest jääks. Lahtisest pasast sõidad läbi ja see vajub kokku tagasi. Aga sodiks keeratud murukamar või samblakamar... Põhja Karjalas nt on veel aasta pärastki sambliku sees isegi tallamuster näha (st näen, kus ise aasta eest astusin) - asjatult lõhkuda loodust ei tohi. Mingi tavaline rattajälg ei oma tähtsust, aga poole meetri sügavune vagu kusagil sooservas - see on alles veel 30 aasta pärastki.
Kujutan sellist värki rohkem siiski ette kuskil karjäärides või muidu juba eelnevalt inimtegevuse poolt segi pööratud maal. Või siis ongi mingi statsionaarne kokkulepitud trass vmt.
Postitatud: 25 Okt 2007, 21:39
Postitas lärm
Huvilistele tahaks öelda,et mingid "jõmmid" ,kes märkidest ja keelualadest kinni ei pea me pole.Näiteks ümber Võrtsjärve sõit kulgeb metsa,kruusateedel,ka omaniku nõusolekul põldudel jms. Ka 5km on asfaldi,sest pole lihtsalt kuhugi keerata. kogu reisi pikkus on u.135km selleks kulub 5-8h,oleneb matkajate sõiduoskustest ja radade eelistusest.Sellise matka hind on 2800eek inimene päev.(tsikkel ,küte,kaitsmed,kiiver,saapad).paljud firmad on käinud oma inimestega sõitmas ja kõik on rahule jäänud,alati võib ka lühema matka teha.Ainuke probleem aasta jooksul on olnud jahimeestega,aga ka see lahenes .
matkajuht vastutab täielikult teede eest mille peal sõidetakse.
Samas kellel veneviisa taskus tulge lähme venemaale sest seal tunduvalt rahulikum ,igalpool oled seal teretulnud...
Vabandust JOYRIDE koduka pärast ,peagi täiendub see.
Tervitustega Lärm
Postitatud: 27 Okt 2007, 20:21
Postitas tonis000
ilmselt loll küss, aga selguse mõttes küsin üle
Et A kat peab ikka olema et asja kaasa teha jah? Noh mul on aga kui oma firma rahvast rohkem punti sebida, siis tekib see problumm et kõigil on loa peale kirjutatud BEE.
Postitatud: 29 Okt 2007, 13:10
Postitas lärm
Joyride a-kat lubasid ei nõua.Inimene kes on tulnud sõitma vastutab ise enda eest seda koos allkirja andmisega.Mina kui matka juht vastutan maaalade eest kus liigume.Aga niipalju kui oleme aasta jooksul tegutsenud,siis politseiga meil probleeme pole tekkinud sest saame ju valida raja kus politeile küll asja pole ja hädaolukorras saame ka korraks tsiklid saateautosse lükata kui vaja korraks maanteele põigata .On olnud sõitjaid kes näevad tsiklit esimest korda ja ka autoga suuri kogemusi polnud,aga sai päevaga tiiru võrtsule peale.lihtsalt teistel kes on pundis kogenumad on igavam,sest peab järgi ootama,aga soovitaks punte kokku panna enam-vähem sama tasemega inimesi kui võimalik.
Tervitades ja Joyridega lustima oodates
LÄRM
Postitatud: 29 Okt 2007, 14:55
Postitas Tsikkelröövel
No vot. Selline asi on juba iseasi. Asju ära keelata on alati lihtsaim tee. Aga mitte eriti tark tee. Käesolev tundub tubli üritus olema. Kuidas varustusega? Mõtlen neile, kellel üldse pole?
Postitatud: 29 Okt 2007, 16:42
Postitas NeoCortex
lärm kirjutas:.Sellise matka hind on 2800eek inimene päev.(tsikkel ,küte,kaitsmed,kiiver,saapad).
Selgelt ära öeldud kuidas asi on!
Postitatud: 29 Okt 2007, 17:10
Postitas lärm
on pakkuda kiivrid,ülakehakaitsmed,saapad,prillid,mis kuuluvad hinna sisse.Aga soovitan kui vähegi võimalik võtta enda varustust,sest seda mugavam endal on.
Postitatud: 31 Okt 2007, 12:45
Postitas kopu
Kellegil plaanis asjast osa ka võtta? Hea meelega prooviks ise ka järgi a pole mõttekaaslasi veel leidnud, hea oleks kui saaks miski pundi kokku.
Postitatud: 20 Nov 2007, 12:31
Postitas mk3
Postitatud: 20 Nov 2007, 13:07
Postitas Möku
On olnud sõitjaid kes näevad tsiklit esimest korda ja ka autoga suuri kogemusi polnud,aga sai päevaga tiiru võrtsule peale.
Advokaadid on siin juba valvel, et esimese näpuluu murru korral asi korraldaja vastu keerata.
Andke neile kes tsikli seljas enne istund pole ikka algatuseks vähe kergemaid ülesandeid ja las sõidavad ATVga kaasa. Pooleliitrine Husa on teatud oludes ikka tõeline paugutaja ja pärast fataalset õnnetust ei lehvita sa selle lepinguga miskit. Kogu eesti küla vaatab sind kui mõrvarit.
Lauri Viikna jäi küll ellu pärast Tivoli põlengut Rakveres, aga ... mis elu see tal enam on?
Mis ei tähenda et ma ise sellist matka lähema kuue kuu jooksul läbi ei teeks
.
Kui oma võrriga uusi radu Võrtsu ümber avastama tulla, palju te siis tugrikuid matkakorralduse eest küsite?
Postitatud: 20 Nov 2007, 15:43
Postitas Kangru
Kindel plaan Võrtsu tiir teha. Küsimus on ainult millal. Sama teema mis Kopul, et ei ole mõttekaaslasi leidnud. Enduro matkade korraldamine on väga väärt ettevõtmine.
Postitatud: 20 Nov 2007, 15:44
Postitas Kangru
Kindel plaan Võrtsu tiir teha. Küsimus on ainult millal. Sama teema mis Kopul, et ei ole mõttekaaslasi leidnud. Enduro matkade korraldamine on väga väärt ettevõtmine.
Postitatud: 20 Nov 2007, 23:01
Postitas mk3
to möku...mis juttu sa kirjutad siia
Mingeid advokaate siin ei tule...sellepärast et kui sa annad oma allkirja et vastutad iseenda eest ise, siis mis sellel advokaadil teha on ja kui sa ise hakkad üle pingutama ja külili paned, kes selles siis süüdi on????
Kes sõita ei oska, see õpetataxe sõitma, sest alati kui keegi hätta jääb, siis Lärm annab õpetussõnad ja aitab.....
Mitu korda on ka rõhutatud sõnu KAITSMED : ÜLAKEHA KAITSED,KIIVER,PRILLID,SAAPAD. antakse Lärmi poolt...täiendavat varustust võid ise võtta...aga need on põhiasjad...
Ja ma ei saa küll aru, mis see tivoli siia puutub...2 täiesti erinevat asja...
Postitatud: 21 Nov 2007, 09:18
Postitas Kangru
Mk3-jutt jumala õige. Eelnevalt oli juttu sellest, et rajad valitakse vastavalt sõitjate kogemustle. Kõige olulisem on see kui sõitja arvestab oma kogemuste ja oskustega ning ei hakka lolli mängima. Kui sa annad allkirja, et vastutad ise enda eest siis ei ole selles matkajuht küll süüdi kui sõitjaga oma süü läbi mingi õnnetus juhtub. Ükski ratas ei ole paugutaja. Paugutab see kes selle rattaga sõidab.
Enduro matk on üks tõsine ja fun ettevõtmine ja inimesed kes sellega tegelevad annavad endale aru mida nad teevad ja millised ohud selle tegevusega kaasnevad.
Jõudu ja huvitavaid elamusi kõigile enduro sõpradele.
Postitatud: 21 Nov 2007, 09:20
Postitas Kangru
Mk3-jutt jumala õige. Eelnevalt oli juttu sellest, et rajad valitakse vastavalt sõitjate kogemustle. Kõige olulisem on see kui sõitja arvestab oma kogemuste ja oskustega ning ei hakka lolli mängima. Kui sa annad allkirja, et vastutad ise enda eest siis ei ole selles matkajuht küll süüdi kui sõitjaga oma süü läbi mingi õnnetus juhtub. Ükski ratas ei ole paugutaja. Paugutab see kes selle rattaga sõidab.
Enduro matk on üks tõsine ja fun ettevõtmine ja inimesed kes sellega tegelevad annavad endale aru mida nad teevad ja millised ohud selle tegevusega kaasnevad.
Jõudu ja huvitavaid elamusi kõigile enduro sõpradele.
Postitatud: 21 Nov 2007, 11:35
Postitas mella
tonjuh kirjutas:Ükski ratas ei ole paugutaja. Paugutab see kes selle rattaga sõidab.
Arvad? võta 125ccm 4T masin ja näita, kuidas sellega paugutatakse 
Kui algaja istub 50kW 110kg kaaluva püssi selga, on vale randmenõks aluseks puussesõidule. Vahet pole, kas ta tahab paugutada või mitte.
Postitatud: 21 Nov 2007, 12:36
Postitas mk3
Postitatud: 21 Nov 2007, 13:04
Postitas mella
mk3 kirjutas:
ja olen käinud matkal, seal metsas ei ole nii suur kiirus et kui väike gaasipuude ja kohe ülekatuse
Jah, sinu 4T mopeediga pole tõesti ehk nii. 500 ja 600ccm husabergidega on lugu natukene teine.
Postitatud: 21 Nov 2007, 15:05
Postitas Möku
hei sõbrad ma ainult hea pärast ju hoiatan 
inimesed kes enduroga tõsiselt tegelevad on endale kogu kaitsevarustuse soetanud ja aja jooksul sõitma õppinud. Ohutu sõit tuleb harjutamisega. Kes aga ainult ühe päeva sõidab ja ühe päeva eest 2800 juba välja käib tahab sellest viimast võtta ilma adumata mis ta tegelikult teeb. Riskid kasvavad hullult.
Gaasirull läheb ootamatult põhja just ja ainult siis, kui tasakaal juba kadunud on. Ehk siis tsikkel hakkab tõesti ise paugutama ja seda olukorras, kus kogenematu sõitja ise enam mitte midagi ei otsusta. Isegi korralik 10 tuhhine aktiivkaelakaitse ei päästa elu kui pea vale nurga all puu taha kinni jääb. (Ära kodus proovi.)
Ja leping sealjuures päästab ehk osaliselt juriidilisest vastutusest, aga mitte täielikult, sest eksisteerib kadunukese lähedaste "õigustatud ootus" et kes selliseid lõbustusi korraldavad tagavad ka elementaarsed õnnetust välistavad tegevused nagu sõiduoskuste kontroll.
Aga moraalse vastutuse poole pealt pead hiljem kadunud poja emale kuidagi ju ikka silma vaatama. On asju mida hiljem heastada ei saa, nii et parem on ikka valida keda ja millega sõitma kutsuda.
(kurat, ma ajan juba vanainimese juttu.
Saaks juba jää järvejääle ja naelad alla siis ei peaks siin foorumis mölisema)
Postitatud: 21 Nov 2007, 16:39
Postitas lärm
Kuule Möku ,sa ajad ikka täitsa möku juttu suust välja.sinu jutust võib järeldada et sellise asjaga ei tohiks üldse tegeleda.soovitan sul sellise suhtum isega külll oma tsikkel kiirelt maha müüa ,aga jah tänaval jalutades võib ka keegi sind surnuks sõita...
aga kõigele on mõeldud,kui on ikka täitsa kogemusteta matkaja algab tema päev teooriast ja põllul harjutades tsikliga millel vähemalt poolele gaasile on piiraja peale pandud ,tsiklid on vastavalt inimese kasvule reguleeritud,et ta tunneks ennast tõsiselt hästi seal.ja mingi kohustus ei ole sõita tiiru peale kui ei jõua tuleb lihtsalt öelda kui aitab ja joyride buss tuleb ja võtab väsinud matkaja ja tema tsikli heameelega peale ja viib ära õhtule samas teised saavad edukalt jätkata reisi.
kõigele on ikka mõeldud kui juba tegelen sellise asjaga,asja mõte ongi et kõik saavad proovida enduuro tsiklit kes tahavad .algajat ei saa ju lasta bikega tänavale proovima ,aga põllule enduuroga ju saab jne.
OHUTUS ENNEKÕIGE
meeldivat koostööd ja sõitma oodates JOYRIDE team.
Postitatud: 21 Nov 2007, 17:14
Postitas mk3
ega ma matkal oma 4T ei käinud, too jääks sellistes tingimustes hätta.....
matkale ikka alla 450 ei ole eriti mõtet minna
Postitatud: 21 Nov 2007, 17:21
Postitas mx77
lärm kirjutas:Kuule Möku ,sa ajad ikka täitsa möku juttu suust välja.sinu jutust võib järeldada et sellise asjaga ei tohiks üldse tegeleda.soovitan sul sellise suhtum isega külll oma tsikkel kiirelt maha müüa ,aga jah tänaval jalutades võib ka keegi sind surnuks sõita...
aga kõigele on mõeldud,kui on ikka täitsa kogemusteta matkaja algab tema päev teooriast ja põllul harjutades tsikliga millel vähemalt poolele gaasile on piiraja peale pandud ,tsiklid on vastavalt inimese kasvule reguleeritud,et ta tunneks ennast tõsiselt hästi seal.ja mingi kohustus ei ole sõita tiiru peale kui ei jõua tuleb lihtsalt öelda kui aitab ja joyride buss tuleb ja võtab väsinud matkaja ja tema tsikli heameelega peale ja viib ära õhtule samas teised saavad edukalt jätkata reisi.
kõigele on ikka mõeldud kui juba tegelen sellise asjaga,asja mõte ongi et kõik saavad proovida enduuro tsiklit kes tahavad .algajat ei saa ju lasta bikega tänavale proovima ,aga põllule enduuroga ju saab jne.
OHUTUS ENNEKÕIGE
meeldivat koostööd ja sõitma oodates JOYRIDE team.
Ei maksa Möku peale pahandada. Tegelikult on tal isegi pisut õigus. Kuna kliente valida eriti ei saa, siis sul on lihtsalt veel klientidega vedanud. Eestis on piisavalt idioote, kes on veel oma õigustes ülimalt veendunud ja hoidku jumal kui mõne sellise jupiga peaksid hakkama kohut käima kostjana.
Postitatud: 21 Nov 2007, 17:58
Postitas zp
nägin seal pildil yhte atveed, kas aateveed on ka teretulnud? või on se puhtalt endurokate teema? 
Postitatud: 21 Nov 2007, 18:52
Postitas lärm
kahjuks atv meestel on eestis väga halb maine et neid punti võtta ei saa.on olnud probleeme et talumees jookseb ja ründab meid kui küsin et miks siis vastus on et käisid siin atv-d ja kaapisid kõik segi ja nüüd pannakse ka tihti enduurokaid ühtepatta.
muidugi enamus atv mehi on norm vennad aga nagu teada on ka palju selliseid kes üldse aru ei saa kus võib sõita ja kus ei või ,nagu juhtus otapää ralli ajal Täielikud Jõmmid.kelle pärast ka teised kes sõidavad lubatud kohtades ja norm kaader peavad kannatama.
Konkreetne pilt seal ei ole seotud joyridga asja nimi oli Põrgu Trip 2005