Matkamise alajaotus?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Oi jahh . Tuleb hirmus isu jälle kuhugi jalamaid minna.
Väga huvitavad pildid teil kõigil jälle.
Tekkis mõte ,et peaks ühe teema siia juurde tegema kuhu võiks panna mingid hinnad kus mis ja kui palju kuskil maksis. Noh sellised pidepunkdid. Millele kus riigis tähelepanu pöörata. Jube raske on reisikirjadst asju välja otsida. Kui vähegi aega on siis proovin õhtul algust teha. Tavaliselt olen isegi kõik tšekid alles hoidnud mida antud on.
Jube hea oleks tead kes kus millal siis äkki oleks selliseid suuri üllatusi vähem. Kuigi neid tavaliselt tuleb alati.
üheseõnaga just selline lühi lugu:
Kuupäv kuna umbes käidi.
Palju asjad kus mis ja kuna maksid.
Millele tähelepanu pöörata.
Mida kuskil vaatata soovitav.
Kogu reisikirjad jääksid ikka siia. Neid on vägagi huvitav lugeda. Eriti mõni mees/naine kirjutab mõnusalt mahlakalt.
Mis arvate??
sang kirjutas:Kui juba, siis äkki teha eraldi alafoorum Matkamine? Siis saab sinna koondada juba teemad, et kuhu minek, kust tulek, kus on paremad teed ja kus on mõnusam muru pikutamiseks.
Ma tegin selle ettepaneku juba ca poolteist aastat tagasi vist, aga jäin hüüdjaks hääleks kõrbes.
Trip.ee on imho natuke laialivalguv(nagu seegi teema siin varsti ) ja minuarust käib seal mootorrattureid vähe/harva.
Cado kirjutas:Eriti huvitav oleks siis kui mõni rekkamees viitsiks kas siklit viia türki või Hispaani taha otsa.
Muidugi vaev saaks tasutud.
konkreetselt meie reis algab Rootsist ja kulgeb Hispaaniasse.
Aga olen kuulnud, et tsikleid veetakse ise tehtud konteinerites, kus kaks on ülestiku ja sedasi kolm paari kõrvuti. Tsiklistid tulevad sõidukaga järgi ja võtavad lõpp-punktis vastu.
Cado kirjutas:Eriti huvitav oleks siis kui mõni rekkamees viitsiks kas siklit viia türki või Hispaani taha otsa.
Muidugi vaev saaks tasutud.
Eelmine talv panin mõneks ajaks teema, kus tundsin huvi ratta ette saatmiseks Saksamaale. Mõte oli ise järgi lennata ja reisi alustada sealt. Tagasiside ei olnud null! Üks foorumiliige küll vastas, kuid mitte piisavalt konkreetselt motiveerimaks ostma lennupileteid (easyjeti sooduslend oli mõttes). Lõpuks sõitsin seekord esimest korda Poola läbi nii minnes kui tulles, polnudki tegelikult kõige hullem. Tüütult suur küll, aga teed aina paranevad ja sealne liiklus on teadagi omamoodi "ergastav".
Läheb offtopicuks ära, seda matkamise alajaotust oleks ikka vaja.
Seal võiks olla omakorda Horvaatia, Itaalia, Baltikum teemad jne.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Teen ettepaneku see teema siin jätta siiski nö tehtud asjade kirjeldusteks ja algatada viimati jutuks tulnud vajalike teemade jaoks eraldi arutelu. Eraldi alajaotus oleks ka mõistlik, kuhu muude hulgas siis ka need kaks teemat võiks sattuda. Väike poolitus ei teeks paha, oleks lihtsam jalgida eri teemasi, muidu kipuvad reisijutud/pildid ja erinevad arutelud teema üle segi minema.
Ei tahtnud seda kohe ära teha, ilma ettepanekuta.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Aga tegelikult teostus pole ju raske. Vaja vähe keevitustööd teha, siis leida sobiv logistik, kes oleks rattad nõus sihtpunkti viima, kui asja ainult autojuhiga ajada, siis heal juhul võib olla võit suur, aga kehvemal juhul pettumus väga suur, kuna tema oma laeva päris kapten ikka pole.
Ja kas ta ka kõike nüanse kahjujuhtumite käsitlusest teab...
Ok rekka viib rattad saksa ette ära aga kas ta jääb siis ootele kuni me mõnuleme mööda maastiku.See ju seal kuskil nädal siis.Või on idee,et ka juht ise motomatkast osa võtab ja siis rattad koju tagasi toob.Kas siis suvel eestist alustades tuleb see rada liiga pikk või tuleb lennuga odavam ja rekka rent?Kanni võtab valusaks küll kui mingi 700 km jutti sõita pole seda pulli veel mitu päeva järjest teinud äkki järgmised 700 ei tunne enam midagi.Aga tahaks pikema sõidu kindlasti teha.Mõtlen siis Sveitsi ja või Taani läbi Rootsi.Sveits oma mägedega on vist päris lummav.Linnriik valge laik Euroopa Liidus
-
Teema algataja - Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Säga kirjutas:Cado kirjutas:Eriti huvitav oleks siis kui mõni rekkamees viitsiks kas siklit viia türki või Hispaani taha otsa.
Muidugi vaev saaks tasutud.
et nagu matkama minna tsikliga? ja siis lased rekkal ratta kohale tirida ?
No kas härra säga tahaks momendil lume ja vihmaga sõita läbi Eestu ,Läti ,Leedu ja Eriti Poola .
Eks see teema arendamine ongi ,et kuidas saaks ka talveperioodil tsikleid liigutada soemasse kliimasse. Kui ise viima hakad siis näiteks Hispaania lõppu sõidad neli ,viis päeva ja seda ka suht kiire tempoga. Edasi tagsi 10 päeva lainud. Koguaeg ei saa ka ju kuuaega vabaks võtta. Peaks ju tööd ka nagu tegema vahepeal.
Dimile. Ei lased siklid sinna viia. Rekka läheb oma teed. Vaevalt ,et koormaga rekkamees rekka seisma paneb ja sinuga nädal aega ringi tripab. (kuigi mine tea ) Eesti rekkamehi kohtab koguaeg igal pool ,eks seal siis tuleks hakata mõtlema kuidas tagasi saab. Kuna siis pole valikut töötab mõte palju paremini. (ma eluaeg pool segane olnud
)
Tunnistan ,et mõte on täiesti läbimõtlemata ja seda ma siin üritangi teha. Äkki keegi on teinud juba. Saksasse on ratast lihtne saada. Siit laevale koos endaga. Sõidab läbi soome Rostocki ja ongi moos. Tagasi piletid saad bronnida telefoni teel kui tead kuna tagasi jõuad. Erilist tunglemist pole täheldanud kohti on alati olnud. Eriti mõnele tsiklile ja kajutist oled nõus ainult kohaga pole üldse probleemi. Aga ega saksasgi teab kui soe pole enam hetkel ja aina külmemaks läheb aga Rostockist -Madridi näiteks on veel 2350 km.
Ja äkki meie jahumine aitab veelgi mõnel mehel/naisel positiivselt otsustada ja saab reisi pisiku külge.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
dimi1974 kirjutas:.Mõtlen siis Sveitsi ja või Taani läbi Rootsi.Sveits oma mägedega on vist päris lummav.Linnriik valge laik Euroopa Liidus
Hmmm..mida sa selle linnriigiga mõtled? Shveits on ainult veidi väiksem kui Eesti:)
Aga kui uurid kuidas seal on ja kas tasub minna, siis minu märksõnada oleks:
Väga ilus, korras ja toimib tõesti nagu shveitsi kell:) Samas muidugi (kohati väga) kallis, aga kui tahta, siis saab ka seal odavamalt läbi. U. 400 eegune kiirtee kleeps, mille piirilt soetad, pole eriti mainimist väärt kuluna ja see süsteem peaks seal siiani toimima. Kindlasti tasub minna.. tegelikult tasub igale poole minna kus pole käinud (rangelt imho) Aga minuga on nii, et peale esimest käiku aastal 2000, pole sinna enam sattunud. Olen selline tüüp kes otsib pigem mitte nii tiptop süsteeme;)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Ega midagi halba mõtlegi on lapsepõlvest peale sellin huvitav paik tundunud olema.Sveitsi pank on oma moodi võlusõna kus kurikaeelad oma raha hoiavad ja mingi fakt räägib,et ka natsid on oma raha sinna peitnud.Nüüd on igalpool Euroopa Liit aga Sveits jäi Sveitsiks.Peab olema tugev ja rikas,et jääda üksikuks saareks euroopas.Sellest nagu tekkinud ka hilisem huvi minna vaatama Sveitsi loodust kus ka palju Bondi filme tehtud.Panka röövima ei lähe aga võiks.Lihtsalt tundub põnev riik.Sai omal käel ka Belgias ja Prantsusmaal käidud ja Pariis jättis mulle tohutu mulje mida ikka vaikselt meenutan ja mille tõttu olen hakkanud vaatama prantsuse filme,et leida tuttavaid kohti.Jah ka eestis käidud ja tõesti mõnes kohas kohe tunned kui kaunis kohas me elame.Aga Tallinn see on küll ehmatus kui tulla kuskilt reisilt lennukiga tagasi ja siis näed kui palju on siin veel vajaka.
Cado kirjutas:Kui ise viima hakad siis näiteks Hispaania lõppu sõidad neli ,viis päeva ja seda ka suht kiire tempoga.
Viis päeva sõidad sa seda võib-olla suvel, ideaalse ilmaga, kui päev otsa ainult sõidad. Kilometraazi sinna "Hispaania lõppu" on ca 4500 km, kui teelt ära ei keera. Talvel arvesta ka sellega, et läheb vara pimedaks. Lisaks läheb aega ka öömajade otsimisele.
Ise sõitsin seda otsa 2 aastat tagasi detsembris autoga ca nädal aega ja Prantsusmaani välja oli ilm kohati ikka jube s*tt lörts (veoautodel keelati üldse kiirteedel liikumine ja pidid te ääres ootama, rahvas sõitis kolonnis mingi 50-ga kiirtee peal).
-
Teema algataja - Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Rebaseonu kirjutas:Cado kirjutas:Kui ise viima hakad siis näiteks Hispaania lõppu sõidad neli ,viis päeva ja seda ka suht kiire tempoga.
Viis päeva sõidad sa seda võib-olla suvel, ideaalse ilmaga, kui päev otsa ainult sõidad. Kilometraazi sinna "Hispaania lõppu" on ca 4500 km, kui teelt ära ei keera. Talvel arvesta ka sellega, et läheb vara pimedaks. Lisaks läheb aega ka öömajade otsimisele.
Ise sõitsin seda otsa 2 aastat tagasi detsembris autoga ca nädal aega ja Prantsusmaani välja oli ilm kohati ikka jube s*tt lörts (veoautodel keelati üldse kiirteedel liikumine ja pidid te ääres ootama, rahvas sõitis kolonnis mingi 50-ga kiirtee peal).
Tean seda vägagi hästi. Tegelikult jätsingi täpsustamata ,et mõtlesin seda oma bussiga. Sellega saab nii ,et kui oled kahekesi ja on kaks siklit siis üks sõidab teine magab suht mõnusalt taga (kuradi poola teedel eriti ei õnnestu) .Siis jõuab näiteks Frankfurti 30 tunniga ilma hullu panemata. Seal on mõistlik puhata/välja magada,pesta korralikult süüa. ja järgmine ots oleks siis jutiga hispaania lõppu. Talvel läheb kahtleamtata rohkem aega. Selles mu jutu mõte ongi ,et aja kadu on väga suur.
Sveitsis pole käinud. kahjuks.
Rekkaga ratta vedamine
Türki sõidab Reneauto, www.reneauto.ee
lihtsalt ratas kuuti ja sihtkohas maha variant ei tööta. kuidas maha tõsta kuudist ja kuhu? aga küsige järgi Rene käest. vanal on väga kiire koguaeg, nii et telefoni teel ta ei viitsi ilmselt lobiseda. aga saatke meil.
Ise sõidan skandinaavias rohkem. Ma ei tea palju maksab laevapilet rattale. On selline laevakompanii nagu Baltic Scandinavian Lines, reisijapilet Rootsi 500.- eeku umbes. Selle raha sees kajutikoht ja 2 korda sööki.
Paljud rekkad tõmbavad otse Taanimaale ja lõuna-Rootsi. Kui kärus ruumi on, siis minul isklikult pole midagi selle vastu et kellegi ratas peale võtta. Lõuna-Rootsist tsikliga üle silla Kopenhagenisse ja sealt edasi saksa või lõunaeuroopa ja kena reisi
kui kedagi huvitab, siis võib kirjutada hennp@hot.ee
mõõtke ratta pikkus ja laius ka täpselt ära, ning kuskohast ratast rihmadega kinni võib vedada.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Cado kirjutas:Saksasse on ratast väga lihtne saada. Tõstad tellinast praamile ja läbi helsingi Rostockis maha ja kogu moos. Võid ise kaasa sõita.
Helsingis pead kahjuks ümber tõstma nii ,et kui ise kaasa ei sõida siis pead leidma kellegi kessellega tegeleb.Nii ,et saksaga on lihtne.
Esiteks peaks minema vastassuunas ca 130km Tallinna. Natuke juurde ja oleks juba Riias.
Lihtsam ja kiirem on juba ise rattaga Saksamaale sõita kui laev ainuke alternatiiv on.
Laev on väga aeglane ja kui ise peab kaasas olema, siis ka mõttetu, tarbetult raisatud puhkusepäevad.
Kui laevaga kaasa mitte minna, siis kuidas sa sinna Rostocki saaksid? Ecolines ja Eurolines ei paista sinna sõitvat (pealiskaudse liinigraafiku uurimise põhjal).
Ennast huvitaks Šveitsi minek 2008 suvel.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
ulmo kirjutas:Läti, Leedu ja Poola pole just huvitavad - palju sirgeid teid...
Sga Sa keera sirgelt teelt kõrvale ja avastad, et tegelikult on need päris toredad maad ning vaatamisväärset küll ja veel!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Läti, Leedu ja Poola pole just huvitavad - palju sirgeid teid. Püüdes igavast osast võimalikult vähese ajakuluga läbi saada, on vaja pärast päevake-paar taastuda enne kui rahulikumalt jätkata.
Just mõtlesingi, et üheltpoolt lätis, leedus ja poolas on nii mõndagi vaadata, ei pea ju mööda kiirteed uhama ja teiseltpoolt kui võrrelda aega mis kulub Tallinnast kuhugi saksamaa sadamasse jõudmiseks siis nuh minu meelest saab rattaga igal juhul kiiremini.
Isiklik rekord näiteks on 24 tunniga tallinnast austria piirile. See küll autoga tehtud ring aga aja arvamise koha pealt saab võrrelda.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
hannes kirjutas:Sga Sa keera sirgelt teelt kõrvale ja avastad, et tegelikult on need päris toredad maad ning vaatamisväärset küll ja veel!
Tead, kõik kohad on omamoodi huvitavad. Samas on alati aeg piiratud ja kui on valida, kas Leedus-Lätis aega viita või "ühe hingetõmbega" läbi kihutada ja see aeg hoopis Alpides veeta, siis ei ole seda dilemmat just raske lahendada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.