1. leht 1-st

Africa Twin RD07 Kristjan

Postitatud: 10 Okt 2007, 17:57
Postitas Kristjan

Tervist!
Siin foorumis selline alateema nagu "kasutajate rattad" kahjuks puudub aga tahtsin ikkagi oma tsikli kohta teema teha. Siia kirjutan aja jooksul kõik tehtavad ja tehtud tööd ja panen pilte kah tegemistest.

Alustuseks pildid praegusest olukorrast:
Pilt

Laadimisaja kokkuhoiu mõttes vaadake teisi siit:
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9139.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9140.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9143.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9144.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9145.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9146.jpg
http://www.helicam.ee/tsikkel/at/IMG_9147.jpg

Ratta versioon siis XRV750 RD07 aastast 1994
Õiget läbisõitu ei oska ütelda, kuna originaal spido on asendatud Touratechi spidoga (seal juba 40k ees). Passis on ta võimsusepiirganguga, seda kas piirang ka reaalselt peal on, pole ma veel uurinud.

Ostsin ta 2007 septembri alguses. Plaan oli osta juba 2007 I kvartalis aga ei sujunud teatud asjad tol hetkel.

Hele ja kirju värv mulle ei meeldi. Täna lasingi valmis segada mati musta värvi ja nädalavahetusel lähevad gondlid töösse. Tuleb tume ja soliidne matkatsikkel. Ahjaa, ostupõhjuseks oligi see, et kaheinimese tsikkel peab ikka suur ja mugav olema ja kohvrid võiks ka külge mahtuda.

Tehniliselt on tsikkel korras ja kontrollitud, käivitusprobleeme ei esine ja kõik töötab ilusti.

Muideks ostes oli passis ratta nimeks XLV750 8) , läksin siis ARKi ümber regama ja juhtisin ARKi personali tähelepanu antud tõigale. Tõepoolest, isegi arvuti andis kohe errori ja viitas, et selle VIN koodiga ratta mark on ikka XRV750.

Järgmised pildid siis juba mustast rattast.

Terv,
K.


Postitatud: 10 Okt 2007, 20:13
Postitas Junzu

Mul vennal ka TA. Ikka juba suur on see. Ma olen 1.83 pikk ja jalad ulatuvad vaevalt maha. Ja raske on ka. Pikka maad sõita peaks aga väga hea olema. Igatahes väärt relv see sul.


Postitatud: 10 Okt 2007, 21:22
Postitas Raigo
Junzu kirjutas:

Mul vennal ka TA. Ikka juba suur on see. Ma olen 1.83 pikk ja jalad ulatuvad vaevalt maha. Ja raske on ka. Pikka maad sõita peaks aga väga hea olema. Igatahes väärt relv see sul.

Nüüd on küll kuskil mingi vimka sees. AT pole kohe kindlasti "kõrge" ratas, ka 1m 70 pikkused saavad hakkama ja varbad ulatuvad maha.

Aga Kristjanile soovin edu ja pikki kilomeetreid nõnda muretu ratta o


Re: Africa Twin RD07 Kristjan

Postitatud: 10 Okt 2007, 23:04
Postitas CB500
Kristjan kirjutas:

Hele ja kirju värv mulle ei meeldi. Täna lasingi valmis segada mati musta värvi ja nädalavahetusel lähevad gondlid töösse. Tuleb tume ja soliidne matkatsikkel.

Eks igaühele oma.. aga seda plaani ma küll heaks ei kiida, originaalvärv pigem lisab tsiklile väärtust (minu silmis vähemalt), kui mis iganes soliidne või muu variant. Mina mõtlen tihtipeale suvavärvides ratast nähes, et järelikult oli nii raibe või crashitud, et polnud mõtet originaalvärve taastada.
Ja kuidagi moraalselt vanad ja väsinud näevad nad minuarust välja ka.

Kui sa hangiksid teise kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja jätaksid alles võimaluse taastada originaalvälimuse, siis oleks teine teema! ;)

Ok, rohkem ma ei hala, I´ve made my point.


Postitatud: 14 Okt 2007, 16:05
Postitas Kristjan

Tehtud:

Pilt

Nüüd vaja veel kirjad peale osta ja siis on tiptop. Originaalvärv oli suht porno, vana tsikkel kriimud peal jne. Ja pooled punased triibud olid ka sinna ise lisatud seega mingist originaalkonditsioonist ja selle säilitamisest ei saanudki juttu olla.

Gondlid värvisin ise.
Kukkumisraami viin mõnel tööpäeval pulbervärvimisse, seda ise ei taha teha. Midagi tuleb veel ette võtta valgete käekaitsmetega ja selle lenksu peal oleva valge rulliga.

Aga üldiselt tulemus on tiptop ja täpselt sellist tahtsingi.

K.


Postitatud: 14 Okt 2007, 16:08
Postitas Kristjan

Ja siis tahaks korraga 2 lähituld ka põlema saada, üksik põlev tuli on kole.

Pilt

Terv,
K.


Postitatud: 14 Okt 2007, 16:18
Postitas Bubba

Võiksid kirjutada natuke lähemalt kogu protsessist. Kus värvi lasid segada, millised eeltööd tegid ja kuidas, kuidas värvisid ( mitu kihti, mis krunt )?
Endal ka plaanis see töö varsti ette võtta ja ehk saab midagi kasulikku kõrva taha panna.


Postitatud: 14 Okt 2007, 18:28
Postitas Rene

Miks sa neid valgeid "laibakaid" mustaks ei värvinud?


Postitatud: 14 Okt 2007, 18:54
Postitas Piipz
Rene kirjutas:

Miks sa neid valgeid "laibakaid" mustaks ei värvinud?

minumeelest need just sobivad, annavad kontrasti. muidu oleks liiga tont :P


Postitatud: 14 Okt 2007, 18:56
Postitas piloot

Tegid Twinist Dominatori...??? :shock: :shock: :?


Postitatud: 14 Okt 2007, 19:55
Postitas - - - -

Igati mehine tsikkel.Endalgi oleks huvi , et kuskohas värvi lasid segada?Tallinnas vist Kemiras segatakse ka värve (parandage kui eksin)? :roll:


Postitatud: 14 Okt 2007, 20:33
Postitas hannes
Kristjan kirjutas:

Ja siis tahaks korraga 2 lähituld ka põlema saada, üksik põlev tuli on kole.

Aga see vaid juhtmete ühendamise vaev. AT-l on mõlemas pesas H4 pirn ja rehase seades on ühes pesas ühendatud lähituli ja teises kaugtuli. Kui nüüd mõlema pesa vastavad klemmid paraleeli viia, tekibki olukord, kus mõlemad "silmad" töötavad. Minu isendil on nõnda tehtud, juba kellegi eelmise omaniku poolt.

CB500 kirjutas:

...originaalvärv pigem lisab tsiklile väärtust (minu silmis vähemalt)...

Just nimelt sellel põhjusel sõidan ma juba mitu hooaega mõlkis paagiga:-( Paak muide oli juba ostes mõlkis. Eks kunagi peab selle mõlgi ikka sirgeks ajama ja siis loomulikult ka uue värvi selga laskma. On igasuguseid mõtteid ja värviskeeme peast läbi käinud, praegu olen küll seda meelt, et võimalikult originaalilähedane asi hoida. Aga see vaid minu arvamus. Kristjanile igatahes jõudu, väga hea tsikli oled omale soetanud 8)


Postitatud: 14 Okt 2007, 20:37
Postitas Raigo

hannes, imo peaks su twinil tehasest juba "dual headlights" olema.


Postitatud: 14 Okt 2007, 20:47
Postitas oldmoped
Raigo kirjutas:

hannes, imo peaks su twinil tehasest juba "dual headlights" olema.

Paljudel euronormiversioonidel on algselt ühel silmal lähi- ja teisel kaugtuli ühendamata jäetud. Põhjus on erinevate riikide erinevates lubatud valgusjõu tugevustes mootorratastele. Kui ma õieti mäletan, siis alles hiljuti oli ka Eestis see pool autole lubatud valgusjõust, momendi seisu ei tea.


Postitatud: 14 Okt 2007, 21:27
Postitas Kristjan

Värvi ostsin Carneto Autovärvikeskusest.
Tallinnas aadressil Kadaka tee 72A, kaardil rohelise noolega näidatud pisikeses hoones.
Tartu kontaktid saab siit:
http://www.carneto.com/index.php?id=4

Pilt

Ostsin 0.5L ja see maksis 400 krooni.
Värv segatakse komponentidest kokku ja antakse kahe topsiga kaasa - ühes siis värv ja teises kinniti. Ja ei vaadata seal üldse imelikult, kui nii väikseid koguseid osta... sellepärast ei pea muret tundma.

Värvimisest endast siis niipalju, et kõigepealt kui olin gondlid eemaldanud, lasin kõik survepesuga puhtaks. Siis pesin veel nuustiku ja seebiga kõik seestpoolt ka üle. Seejärel hakkasin kleepekaid eemaldama (kõige ebameeldivam töö), originaalkleepsud on elukõvasti kinni ja tulevad naks naks millimeetri kaupa lahti. Võtsin siis kuumaõhu puhuri ja sain kleepekad lahti aga liim jäi ikka gondlite külge, aga atsetoon ja muu säärane on abiks. Siis poldi avad (roostesed kohad näiteks) ja tagumised gondlid õlist ja muust pasast puhtaks.Seejärel matistasin kõik gondlid 800se liivapaberi ja veega (hoolikalt).
Krunti ma ei kasutanud kuna arvasin, et ma ju värvin värvi peale ja siis ei ole krunti vaja, keegi võiks rääkida kas oli see hea mõte või mitte...

Värvi on ainult üks kiht. Seestpoolt värvisin ainult need gondlid, mida mõlemalt poolt näha on, näiteks esimene tulede gondel ja kõige tagumine gondel, kuhu tagatuli ja number kinnituvad.

piloot kirjutas:

Tegid Twinist Dominatori...???

Mismõttes? Värvimõttes või?

hannes kirjutas:

Aga see vaid juhtmete ühendamise vaev. AT-l on mõlemas pesas H4 pirn ja rehase seades on ühes pesas ühendatud lähituli ja teises kaugtuli. Kui nüüd mõlema pesa vastavad klemmid paraleeli viia, tekibki olukord, kus mõlemad "silmad" töötavad. Minu isendil on nõnda tehtud, juba kellegi eelmise omaniku poolt.

Selge pilt, siis tuleb lihtsalt ära teha.

Terv,
K.


Postitatud: 14 Okt 2007, 21:41
Postitas Kristjan

Eelmine aasta sõitsin DR800ga (jällegi must nagu Euroopa tulevik 8) ):
Pilt

Kui kedagi peaks mu arvamus kottima siis ütleks niipalju, et tsiklid on suht võrdsed aga teatud asjade pärast on AT ikkagi parem valik. Näiteks esimese käiguga tühikäigul vaikselt löristades ja loodust nautides käib AT ilusti aga DR hakkab jõnksutama (1 silinder). Selliseid pisiasju on veel aga kui ka DR`i keegi kruusateedel matkamiseks osta soovib siis julgen soovitada küll.

K.


Postitatud: 14 Okt 2007, 22:00
Postitas Raigo
oldmoped kirjutas:
Raigo kirjutas:

hannes, imo peaks su twinil tehasest juba "dual headlights" olema.

Paljudel euronormiversioonidel on algselt ühel silmal lähi- ja teisel kaugtuli ühendamata jäetud. Põhjus on erinevate riikide erinevates lubatud valgusjõu tugevustes mootorratastele. Kui ma õieti mäletan, siis alles hiljuti oli ka Eestis see pool autole lubatud valgusjõust, momendi seisu ei tea.

Usun sind. Aga kui ma ei eksi, siis minu eks ratas ja hannese twin on mõlemad 96 aasta omad ja mõlemad ka saksast. (VIN koodi järgi)

AT möödasõidu kiirendus on ka parem kui DR-il.
Küll aga on DR väga ökonoomne.


Postitatud: 14 Okt 2007, 23:04
Postitas piloot
Kristjan kirjutas:
piloot kirjutas:

Tegid Twinist Dominatori...???

Mismõttes? Värvimõttes või?

Kodanik Käbil oli kunagi mattmust domikas ja seda pilti vaadates, esimene asi, mis mul meelde tuli..., lase siilid ka peale teha... :lol:
Ilu on muidugi vaataja silmades aga mulle isiklikult meeldib tehase värvides rohkem aga see värvilahendus nagu oli Raigo AT ja ka Hannese omal sama, see sobib Twinile nagu rusikas silmaauku. 8)


Postitatud: 14 Okt 2007, 23:08
Postitas Bubba

Kinniti ja värvi segad vahetult enne värvimist kokku ?


Postitatud: 15 Okt 2007, 09:30
Postitas Holms

Kristjan

Krunti ma ei kasutanud kuna arvasin, et ma ju värvin värvi peale ja siis ei ole krunti vaja, keegi võiks rääkida kas oli see hea mõte või mitte...

Kruntvärvi mõte on ühtlustada aluspindade erinevat poorsust ja kattevärvi jaoks parema nakkuvusega aluspinna moodustamine. Kui vana värvi all on pahteldatud kohti, siis eriti suur oht, et hakkab n.ö. keema. Seda tavaliselt küll kohe näha, kuid ühel oma autol lõi mullid üles alles kolmandal päeval päikese käes seistes !?


Postitatud: 15 Okt 2007, 11:11
Postitas Tsikkelröövel

No mis seal ikka, kui meeldib, anna tuld. Ise küll ka pigem originaaltoonide austaja, iseäranis vanematel ratastel. (oma ratas on sünnipäraselt must, aga see pole olnud eesmärk). Ehk siis - kui ilusti tegid, siis miks mitte.


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:27
Postitas AT

Tean'd mis see minu asi peaks olema, oma tsikkel, teed mis ise tahad. Aga värvid on minumeelest AT olemuse üks osa. Ise kaifin täiega seda kõike alates mootoripodinast lõpetades värviga.

Kunagi värviti "ilu" pärast Sigulle ja Taunuseid mustaks - mind ennast häiriks selline paralleel väga :oops: Keegi väga diplomaatiliselt vihjas ka juba :D

Sry mu puritaanlike vaadete pärast.


Postitatud: 26 Okt 2007, 13:18
Postitas dubweiser
Kristjan kirjutas:

Eelmine aasta sõitsin DR800ga (jällegi must nagu Euroopa tulevik 8) ):
Pilt

Kui kedagi peaks mu arvamus kottima siis ütleks niipalju, et tsiklid on suht võrdsed aga teatud asjade pärast on AT ikkagi parem valik. Näiteks esimese käiguga tühikäigul vaikselt löristades ja loodust nautides käib AT ilusti aga DR hakkab jõnksutama (1 silinder). Selliseid pisiasju on veel aga kui ka DR`i keegi kruusateedel matkamiseks osta soovib siis julgen soovitada küll.

K.

ühesilindriline on ikka hoopis teine maailm. tahumatum ja toorem. madalalt on vääne ka midagi muud. minule dr800 sõitnule tuli AT peale istudes ebameeldivaks üllatuseks, et põlved ei mahtunud paagikumerusse. sellevõrra pidin oma "normaalasendist" tahapoole kolima. tegu oli 90 aasta pilliga. võibolla rd07 on see viga lahendatud. ... jalad on mul pigem tavalised kui pikad :roll:


Postitatud: 31 Mai 2008, 11:53
Postitas Kristjan

Sellised kleepsud:
Pilt

Enne:
Pilt

Pärast:
Pilt

Koos raamidega:
Pilt

Koos Transalpiga:
Pilt

Kõrgelt:
Pilt

Nüüd vaja veel kohvriringi koos raamidega. Eeldatavalt mustad ja Givi omad. Kui kellelgi on pakkuda siis ES. Ning samuti vahetaks ära valged käekaitsmed mustade vastu, kui keegi on huvitatud siis jällegi ES.


Postitatud: 01 Juun 2008, 20:26
Postitas sil

no väga ilus on see matt must minu arust :) käekaitsmed pead ka veel saama, siis tiptop


Postitatud: 02 Juun 2008, 03:22
Postitas Painteddeath

Väga kena.
Räägi veidi enda masina kiirendusest.
Möödasõidu kiirendust mõtlen. Kuskil 100-st kuni 140-ni.
Ja kuidas siiani ise rahul oled üldiselt?