1. leht 2-st

Haruldased rattad

Postitatud: 10 Okt 2007, 10:12
Postitas mx77

Mõtlesin, et koguks pisut infi haruldaste/väikeseerias valmistatud rataste kohta (streetlegal), mida valmisatsid suured rattatootjad (igasugu ühemehe käsinikerdus ei klassifitseeru). Samuti ei läheks arvesse suurseeriamudelite special edition variandid.
Üheks tingimuseks oleks veel, et ratas on olnud vabalt ostetav.
Omalt poolt näideteks siis Yamaha R-7, Honda RVF 750 RC 45.

Paluks siis aktiivset osavõttu :).


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:09
Postitas Andrez

See on ka siit foorumist kunagi läbi käinud, et selline autotootja nagu Lamborgini üritas kunagi ka mootorrattaid tootma hakata.

http://www.lambocars.com/archive/others/motor.htm


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:10
Postitas spinna

Suhteliselt haruldane peaks olema BMW K1 ? Neid vist toodeti mõnisada tükki ainult.

Pilt


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:17
Postitas Vidget

Võiks natuke mugavusele rõhuda ja postitus võiks välja näha selline(näidis):

Yamaha R-7
Pilt
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... aha_r7.htm
Toodeti 2010-2011
Erilisus peitub selles, et tal on 2 ratta asemel 3 ratast, lisandus rooliratas!


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:30
Postitas mx77

Vidget, maga välja. Lastele näidatakse pildiraamatuid!


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:34
Postitas Vidget
mx77 kirjutas:

Vidget, maga välja. Lastele näidatakse pildiraamatuid!

Kui me kõik oleme nii proffid siin, siis nahhui seda teemat vaja on? Me teame neid rattaid ju isegi, sest oleme proffid.
Mina kui toores (loe: algaja) motohuviline uuriks meelsasti, mis erilisust nendel ratastel on. Aga selleks googelda, otsi pilti, otsi infot. Seda teevad ilmselt paljud. Miks mitte juba postitaja ei võiks selle korraga ära teha ja siis oleks teistel mugav vaadata, lugeda. Ja kui tahab veel rohkem infot, siis uurib ise juurde.
Aga paistab, et sa kuulud ise ka laste alla, sest pildiraamatu alla sa ju ei näinud :lol:

mx77 kirjutas:

Kurat, mis nendel setudel häda on - küll asutavad motogänge, küll vigisevad niisama.

Tartu ei kuulu setumaa alla, nagu näha sa ei viitsi isegi googeldada, et oma väljaüteldud fakte kontrollida.
http://et.wikipedia.org/wiki/Setumaa

Ja Sinu üldistamine on nii meeldiv. Ühelt küljelt tahame, et teised juhid saaksid aru, et kõik ratturid ei ole (liilklus)huligaanid ja nüüd siis oleme ise samasugused üldistajad.


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:37
Postitas ar

Ameerikas selline tegija nagu FISCHER.
Tsiklil kasutab HYOSUNGi 650cc V2 mootorit.

http://www.fischer1.com/


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:41
Postitas mx77

Kurat, mis nendel setudel häda on - küll asutavad motogänge, küll vigisevad niisama.

Kui sa tead mõnda ratast, mis vastaks mu postis toodud kriteeriumidele, siis pane mõni nimi kirja. Edasi Googeldada oskan ma isegi.


Postitatud: 10 Okt 2007, 11:53
Postitas intz
Vidget kirjutas:

Kui me kõik oleme nii proffid siin, siis nahhui seda teemat vaja on? Me teame neid rattaid ju isegi, sest oleme proffid.
Mina kui toores (loe: algaja) motohuviline uuriks meelsasti, mis erilisust nendel ratastel on. Aga selleks googelda, otsi pilti, otsi infot. Seda teevad ilmselt paljud. Miks mitte juba postitaja ei võiks selle korraga ära teha ja siis oleks teistel mugav vaadata, lugeda.

Kahe käega Vidgeti idee poolt.
Ei saa aru mis mx77-l selle vastu on. Kõigepealt palud aktiivset osavõttu ja siis sõimad näo täis, kui pakutakse välja hea idee, kuidas ka teistele foorumi kasutajatele asi huvitavaks teha. Ega see ju sinu jaoks midagi kehvemaks tee, saad oma margi ja mudeli nime kätte küll. Kui pilti näha ei taha, pigista silmad kinni selle koha peal :)


Postitatud: 10 Okt 2007, 12:13
Postitas ar

Postitatud: 10 Okt 2007, 12:16
Postitas mx77

Tere Anti,

Mis selles nii haruldast?


Postitatud: 10 Okt 2007, 12:28
Postitas ar

To: mx77
Tallinna linnapildis pole Italjette väga silma hakanud... :wink:
Või on mul liiga tumedate klaasidega prillid ees olnud 8) :P


Postitatud: 10 Okt 2007, 12:31
Postitas mx77
ar kirjutas:

To: mx77
Tallinna linnapildis pole Italjette väga silma hakanud... :wink:
Või on mul liiga tumedate klaasidega prillid ees olnud 8) :P

OK :).
Ega see neid haruldaseks ei tee :D. Siis võiks siia vist lugematu hulga suvalisi hiinlasi pista :D.


Postitatud: 10 Okt 2007, 12:41
Postitas Monstro

Postitatud: 10 Okt 2007, 14:36
Postitas Makz

Münch Mammut peaks vist kvalifitseeruma.
Eestikeelset teksti masina kohta TM 2006 juuni numbris.
http://www.tehnikamaailm.ee/est/other/2 ... aderID=347

Pilt


Postitatud: 10 Okt 2007, 15:55
Postitas 19Martinez79

Donghai 750. Toodeti Hiinas.

Pilt


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:03
Postitas Panthera

Dodge Tomahawk

http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html

Kerida siis lehte veidi allapoole ....


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:10
Postitas yeekim

mis juhtub kui Kawa ja Busa kokku panna?
http://www.midmomc.com/kawabusa.php


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:23
Postitas saqu

Shelby Motorcycle
http://www.theshelbymotorcycle.com/specs.php

http://www.dieselbike.net/commercialproduction.htm

MV Agusta F4 CC (kalleim seeriatootmises olev ratas väidetavalt Hind 100 000 EUR, toodetakse 100 tk, 99 müüki, üks jääb firma omanikule.)
http://www.racewaynews.net/articolo.php?a_id=1219
Pilt


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:33
Postitas saarlane

Honda NR750

Ilmselt vist siiani ainukene ovaalkolbidega tsikkel. Toodetud väikeseerias 200tk.

http://www.v-four.freeserve.co.uk/nr750.htm

Lugupidamisega, saarlane


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:36
Postitas Laisaar

Confederate

juba tahan!


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:41
Postitas Monstro
Motopaks kirjutas:

Confederate

juba tahan!

ma ka tahaks aga näe kallis veel mulle :D


Postitatud: 10 Okt 2007, 16:44
Postitas yeekim

Postitatud: 10 Okt 2007, 18:21
Postitas scryth

Ma ei tea, kas concept-asjad kah siia arvesse lähevad, aga see raip on ikka ilus küll:
Pilt
Pilt
Pilt
Yamaha MT-OS

PS! Kui keegi keelt valdab, siis äkki oskab adekvaatsem olla, kuid minu meelest peaks järgnev lõik tähendama, et antud isend on ikkagi tootmises:
Cette série limitée Yamaha MT-OS sera disponible uniquement en version montée, à partir de fin mai 2007, au prix de 12 490 €.


Postitatud: 10 Okt 2007, 18:40
Postitas Julge

Keda kroomindus huvitab, siis soovitan vaadata Discovery pealt "Biker Build-off'i." Ikka uskumatuid pärleid tehakse seal valmis...
Üks näide hr. Arlen Nessilt:
Pilt

Võistles muuseas saates sellise Roland Sands'i poolt ehitatud HD mootoriga streetfigheriga (millised veljed!!!):
Pilt
Ja Hr Ness võitis...

Saate kohta rohkem infot: http://turbo.discovery.com/biker-build- ... 22-ah-1004

PS. Ja sorry, et teemat risustasin... :oops: mx77 kirjutas:"igasugu ühemehe käsinikerdus ei klassifitseeru"


Postitatud: 10 Okt 2007, 19:39
Postitas Freaksmart
saarlane kirjutas:

Honda NR750

Ilmselt vist siiani ainukene ovaalkolbidega tsikkel. Toodetud väikeseerias 200tk.

http://www.v-four.freeserve.co.uk/nr750.htm

Lugupidamisega, saarlane

Ja 8 klappi silindri kohta.


Postitatud: 10 Okt 2007, 19:42
Postitas Freaksmart

Pilt
Ian Drysdale`i V8 mootoriga rattad.
http://home.pacific.net.au/~iwd/cruiser/index.html


Postitatud: 10 Okt 2007, 20:00
Postitas kalle

Veel üks V8, mis just iga päev vastu ei tule. Morbidelli V8

94 nägi välja selline

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... lli_v8.htm

98 selline

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... 8%2098.htm

Käsitöö värk, aga siiski seeria, palju müüdud pole aimugi.

Ja veel:

spinna kirjutas:

Suhteliselt haruldane peaks olema BMW K1 ? Neid vist toodeti mõnisada tükki ainult.

Paarsada just mitte, aga teiste mudelitega siiski vähe. Kui välja tuli oli suhtumine suht jahe ja huvi väike.. nüüd on muidugi haruldus ja hinnad ka tihti vastavad. Soomes ja Saksamaal olen neid siiski tänaval ka märganud

Kk


Postitatud: 10 Okt 2007, 22:14
Postitas tsiklonaut

Suzuki RE5, rootormootoriga pill, mis nendest rootormootoritega haruldustest kõige tuntum tegelt. Hercules ja hiljem Norton tootisid ka mõnda aega rootormootoriga rattaid. Huvitav on see, et rinkal nad oma töömahu eelist ära ei kasutanud omal ajal nagu see autodel (vist Le Mans'i sõidudel) oli, enne kui aru saadi, et vankelmootoril tegelt palju vähem töömahtu vaja sama hobujõu tootmiseks.

Pilt

http://www.suzukicycles.org/RE5/RE5-Rotary.shtml

Touringu võtmes Norton Commander, aerodünaamiline esiosa on 70-date BMW-lt "maha ahvitud" kui nood omal ajal esimesi tuuletunneli teste tegid ja sellise asja välja mõtlesid:
Pilt

http://www.rotaryownersclub.co.uk/

Huvitav oleks küll teada kuidas sellise pilliga tourida sai ja milline käiguvahetusaktiivsus pidi olema kui pöörded pidevalt üle 7-8K jooksevad, kust alates mootor "hingama" alles hakkas... :)


Postitatud: 10 Okt 2007, 23:23
Postitas oldmoped

Kui siin juba diiselratastest juttu oli, siis tooks välja ka selle, et see kütusetüüp ei ole olnud võõras ka mopeedimaailmas.

50ndatel aastatel saksamaal toodetud jagratta abimootor Lohmann.
18cc 2-taktiline diiselmootor, 0,7hp/6000rpm - 30km/h.

Pilt

Pilt

Endal ka unistus see kunagi enda kogusse hankida.