1. leht 3-st

Postitatud: 08 Okt 2007, 23:00
Postitas Laur

Huvitav millest see keti poolne ots kõveraks siis läheb vedades? Suure hoo pealt raps sidur lahti ja sellest tulenev järsk väänamine?


Postitatud: 08 Okt 2007, 23:26
Postitas Fredy.ee

Krt mulle jääb ka arusaamatuks et kuidas väntvõll saab kõveraks minna ratta tõmbamisega. Sama hästi peaks ju siis minema tagarattase ajades sidurit kasutades ja kõvasti mootoriga pidurdades :?

Suzumen äkki räägid asjast lähemalt et mis ja kuidas - minu jaoks tundub kuidagi kahtlane et sellest on see viga tekkinud.

Fredy.


Postitatud: 08 Okt 2007, 23:50
Postitas CB500

Suzumen, mis rattad? mingi margi eripära?


Postitatud: 09 Okt 2007, 00:04
Postitas tramm66

Ma ei näe küll selles loos midagi uskumatut - täiesti reaalne. Leidlikkus asjade lõhkumisel ikka suurem kui nende juurutamisel... a`la näiteks, et kui sulgeda akendeta ruumi 2 raudkuuli ja ajateenija siis mõne aja pärast ust avades selgub, et üks kuul on kaduma läinud ja teine katki...


Postitatud: 09 Okt 2007, 00:08
Postitas Laur
tramm66 kirjutas:

Ma ei näe küll selles loos midagi uskumatut - täiesti reaalne. Leidlikkus asjade lõhkumisel ikka suurem kui nende juurutamisel......

Jah, lollikindlat asja pole olemas, lollid on erakordselt leidlikud :D


Postitatud: 09 Okt 2007, 00:28
Postitas nostrak

lollil ja aurul palju jõudu, ning kui see loll veel auru all on...oi, oi, oi...
pudeneb peeneks iga tehnika.
Ju ikka baiki ülekanded seda ei võimalda, kui pilpad taga.
Ega ei taha ju auto ka esimese käiguga hästi mootorit järgi võtta.
Õnneks pole viimase 10a jooksul seda enam proovida vaja olnud.


Postitatud: 09 Okt 2007, 08:21
Postitas spinna

Kui üleüldse sellist ülimalt kahtlase väärtusega köiestarteri praktikat kasutada, siis tõmbamise kiirus ei peaks olema rohkem kui 10kmh, siduri päästad 2. käigu pealt, siduri päästmise hetkel aitad hetkeks starteriga kaasa et väntvõlli pöörlema saaks ja lööd siis kui 2. käiguga mootor juba rahulikult ringi käib ning pöörded on tavalistest starteripööretest aeglasemad vajadusel ilma sidurita 1. käigu peale alla. Niimoodi saab, kui mõistus teisiti peale ei hakka. Aga tõmbamise asemel võiks hoopis inimjõul lükata. Ma ei kujuta ette kuhu need leidlikud inimesed puksiirköie kinnitavad, eriti veel gondlite puhul? Kahvlisse või?? :shock:
Aga meeles tasub pidada ka seda, et ega lombakas sellest kõndijaks saa, kui teda selga tõukad.
Väntvõlli otsa kõverdumine oli küll üllatus.


Postitatud: 09 Okt 2007, 09:03
Postitas Inz001

Täiesti uskumatuna tundus ka see mulle, kuid peale lihtsat asja kontrollimist tõdesime tõesti fakti et loll pea toob palju paksu pahandust, seega pean Fazeri omanikule siis kahjuks teatama jah, et kui esialgse väikse vea on suutnud leidlik omanik suureks puhuda :wack:

Suzumen kirjutas:
Bueller kirjutas:

Krt mulle jääb ka arusaamatuks et kuidas väntvõll saab kõveraks minna ratta tõmbamisega.....Fredy.

Kui soovid näha kõveraid vändaotsi, siis tere tulemast. Raamsaalest juba sirge kuni geneka otsani. Esimene ratas siis ZX-10 2006a ja teine Yamaha Feizer 1000 2000a. Istutakse peal, autol kiirus sinna 40km/h kanti. Lükatakse esimene käik sisse ja siis laksust sidur lahti. Esimest vänta Tramm66 minu pool näinud (küll võttis aega, ennem kui probleemile pihta saime) teine Inz001 garaazis täna.


Postitatud: 09 Okt 2007, 11:06
Postitas speedvana

aga kui tead ikka,et aku ei anna enam seda viimast puuksu välja ja lähedal on kald-tee, et laseks ratta veerama ja teisega võllid pöörlema, et siis sõita rattaga kohta kus ta võiks rahus oma uut akut oodata.


Postitatud: 09 Okt 2007, 12:50
Postitas HRQ

Olen näinud zx 9 R kõverat vända otsa, mis läheb neil suht kergelt kukkudes kõveraks. Uue väntvõlli hind oli päris karm, kui ma ei eiksi, siis 17 tuhhi kanti. Aga siis sai neli klotsi treialil lastud teha, mis läksid saale kohtadesse ning kuldsete kätega mehed tegid väntvõlli sirgeks :wink:

Veel olen näinud väntvõlli otsa peale kukkunud Banditit. Sellel sai uus kaas pandud ja sõit jätkus. ... kuni selleni, et väntvõll läks lihtsalt pooleks. Krt seda teab, ehk oli praak aga omanik ütles ka, et mingi imelik värin oli mingi pöörde juures.


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:02
Postitas real

Mina küll ei usu, et nii läheb väntvõll kõveraks. Baiki autoga käima tõmmata pole ka erilist mõtet - lükates peaks täitsa eduliselt hakkama saama.
Ei kujuta ette, et annaks niimoodi ära lõhkuda...Kas siis vedada pikka maad või kuidas....
Kui mina ratta sain, oli ta starteriveaga. Eks pidi ikka käima lükkama. 1. käik sisse ning paar meetrit hoo kogumiseks, sidur korraks lahti ja töötab. 4 m laias garaažis saan tsikli niimoodi käima. Ah jaa - väntvõll on täitsa ok...:)


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:13
Postitas cl
Suzumen kirjutas:

Kui soovid näha kõveraid vändaotsi, siis tere tulemast. Raamsaalest juba sirge kuni geneka otsani. Esimene ratas siis ZX-10 2006a ja teine Yamaha Feizer 1000 2000a. Istutakse peal, autol kiirus sinna 40km/h kanti. Lükatakse esimene käik sisse ja siis laksust sidur lahti. Esimest vänta Tramm66 minu pool näinud (küll võttis aega, ennem kui probleemile pihta saime) teine Inz001 garaazis täna.

targutan siis niipalju...kuidas see võimalik on, et mootor üldse 1-se käiguga ringi hakkab käima? mul veel 3ndagagi läheb 40km/h hoo pealt ratas lukku ja lohiseb niisama , isegi 4ndaga on väga ohtlik. 5-käik on lennult käivitamiseks paras :D ja märja asfaldi tee puhul väldin sedagi.

1085cc ja 2 silindrit.


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:27
Postitas munaz
cl kirjutas:

targutan siis niipalju...kuidas see võimalik on, et mootor üldse 1-se käiguga ringi hakkab käima? mul veel 3ndagagi läheb 40km/h hoo pealt ratas lukku ja lohiseb niisama , isegi 4ndaga on väga ohtlik. 5-käik on lennult käivitamiseks paras :D ja märja asfaldi tee puhul väldin sedagi.

Täpselt minu mõte. Käima lükkamiseks sobib ju 4.-5. käik..


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:32
Postitas HRQ
munaz kirjutas:
cl kirjutas:

targutan siis niipalju...kuidas see võimalik on, et mootor üldse 1-se käiguga ringi hakkab käima? mul veel 3ndagagi läheb 40km/h hoo pealt ratas lukku ja lohiseb niisama , isegi 4ndaga on väga ohtlik. 5-käik on lennult käivitamiseks paras :D ja märja asfaldi tee puhul väldin sedagi.

Täpselt minu mõte. Käima lükkamiseks sobib ju 4.-5. käik..

Poisid, mõtelge nats selle peale ka, et erinevaid rattaid ja kompressioone on rohkem, kui teil kahel :wink:

Ning seda kah veel, et tonnise rida neli bike lükkab kahekesi teise käiguga lõdvalt käima. Juhul, kui aku natuke nõrk ja starter ei tee oma tööd eeskujulikult.


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:36
Postitas mella

Ma ei saa aru, mis lahti on?
Kust äkki satuvad ühe mehe juurde 2 erinevast kohast tulnud tsiklit, mida mõlemit on lohistatud ja millel mõlemil on vänt kõver.
Äkki oli neil juba enne vänt kõver ja lohistamine oli tagajärg?
ja sel juhul tekib küsimus, miks neid väntvõllidel nüüd korraga jooksuaeg tekkis?

Kui vända saab 40kmh pealt esimesega kõveraks, siis peaks see ka blokki pidurdades kõveraks minema.


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:44
Postitas K2bi

MELLA loe see tekst uuesti läbi nüüd. mina sain küll kaks eri meest ja kaks eri kohta.
üks on susumenni juures ja teine oli teise nimelise juures.


Postitatud: 09 Okt 2007, 13:55
Postitas Sohne

õu poisid kuhu te köie tsikli (baigi) külge kinnitate kui autorallit teete? :D


Postitatud: 09 Okt 2007, 18:33
Postitas nostrak
Suzumen kirjutas:

Lisaks suutis Yamu mees autole tagant otsasõidu vältimiseks külje maha panna ja oma baigi gondlid ära rikkuda. :wack:
Jumala loomaaed on suur 8)

No ega see asi siis sellega veel ei lõppenud ju... :D
Loe nagu seebiooperit.


Postitatud: 09 Okt 2007, 18:37
Postitas real
cl kirjutas:
Suzumen kirjutas:

1085cc ja 2 silindrit.

Vaata ka, mis mootor su rattal on:D Selliseid ei jõuagi käima lükata.


Postitatud: 09 Okt 2007, 19:45
Postitas bash

Kui muidu on ratas alati väga hästi käivitunud ja ainult nõrk aku käivitumise põhjuseks siis rida4 saab isegi üksi käima lükata. Sai seda 1 hommik endale tõestatud, kui enne tööle sõitmist hakkas aku +5 temperatuuril streikima ja starteriga enam ringi ei ajanud normaalselt. 2. käik hoog sisse ja hüppad peale nagu minski-jawa-cz`ga :D . Sidurit tuli loomulikult sujuvalt päästa (selle vastu esimene kord eksisin ja ratas loha jooksis, muide märg asfalt mängis veel minu kahjuks). Niikui väntvõll esimese nõksu teeb, siis asi käib. Rattaks CBR900 ja mitte-kohvi.


Postitatud: 09 Okt 2007, 19:53
Postitas oldmoped

4 aastat tagasi jooksin 3 kevadkuud surnud akuga V-twinni paarkorda päevas neljanda käiguga käima.
:oops:
Raske oli, aga võimalik, kui just tee parajasti väga härmas ei olnud. Kui mootori ringi võttis, siis läks alati esimesest taktist.
Pärast tuli muidugi välja, et aku oli korras, aga geneka laadimispinge oli lihtsalt madalavõitu.
:oops:


Postitatud: 09 Okt 2007, 20:00
Postitas piloot

Minu peakolus toimuv loogika ei taha seda kuidagi uskuda, et niimoodi vända kõveraks saama, aga juhus on pime ja lolli peaga olevat mõni isegi m***i ära murdnud...Teinekord taod ju lihtsalt käiguga pidurdamiseks paar-kolm-neli käiku alla, teeb ju sama välja, siduri link ei ole ju ka ainult on-off funktsiooniga. Sama, kui sidurit lahutamatta tagaratas blokki pidurdada, ma usun, et enamusel seda korra ikka juhtunud. Muidugi, juba pöörlev vänt ei saa sel juhul sellist järsku pauku, kui seisev ning vedu siduri poolt vändale avaldab vändale muidugi mitmeid kordi suuremat koormust aga selleks peab rehv ikka väga maa küljes kinni olema.
Ma muidugi ei väida, et vedage ikka... :twisted:


Postitatud: 09 Okt 2007, 20:14
Postitas davidsoniharald

Vabandan OT pärast aga mina lükkasin V-Maxi linnavalitsuse ees käima, kui see "järvevana ülesõit ohutuks" meeleavaldus oli :D

Ma ei usu, et need väntvõllid käimatõmbamisest kõveraks läksid.
Ärge tõmmake kah, lõhute ennast ja vb ka ratta ära. Kui käima ei saa siis viige ratas spetsialisti juurde.


Postitatud: 09 Okt 2007, 20:49
Postitas boob

Isiklikult olemas kogemus ühe mülkas seisnud rattaga, mis ka käivitada ei tahtnud. Umbes kilomeeter järgi vedamist ja sai ratta käima ning sõidab ta siiani.
Minu DR750 laseb teise käiguga ratta loha hoo pealt seisva mootoriga, kolmandaga jõuab juba mootori ringi ajada. Ka sõidab siiani.

Ma ei usu, et need väntvõllid käimatõmbamisest kõveraks läksid.
Ärge tõmmake kah, lõhute ennast ja vb ka ratta ära. Kui käima ei saa siis viige ratas spetsialisti juurde.


Postitatud: 09 Okt 2007, 21:02
Postitas Hitchiker

krt mõned aastad tagasi mul 600se yamu aku hakkas nöökima ja sai teist korduvalt käima lükatud. Ratas mudu kärab senimaani.


Postitatud: 09 Okt 2007, 21:32
Postitas ping

Vene kroonus kästi tsurkadel GAZ 69 käima panna. Vedasid siis päeva ZILiga ja kaks päeva tankiga mööda polügoni. Tagajärjeks oli vänt pooleks. Starteriga kruvides oli kompressioon kahes tagumises silindris ja eest vändast kahes esimeses silindris.
Kui ikka tahtmist on saab kõik ära lõhkuda.


Postitatud: 09 Okt 2007, 22:03
Postitas Suzu-poiss
Sohne kirjutas:

õu poisid kuhu te köie tsikli (baigi) külge kinnitate kui autorallit teete? :D

mõtle natuke ja siis proovi uuesti. AMORDID On ju ees olemas


Postitatud: 09 Okt 2007, 22:09
Postitas tokintmash

Ega siin imestada midagi ei ole tegelt. Ülekanne on see, mis rolli mängib. Tagarattasse lastes veab mootor, millel pöördeid 1-2 käigu juures ju ikka hulga enam kui tagarattal. Kui aga 40 pealt esimesega sidur lahti lasta rebitakse mootor, mis seisab ja mida kompressioon korrlikult takistab hetkega päris hullu pöördesse.
Mootoriga pidurdades samuti ei pidurda ju seisva mootoriga vaid ikka suht keskmiste pööretega.


Postitatud: 09 Okt 2007, 22:23
Postitas Sohne
Suzu-poiss kirjutas:
Sohne kirjutas:

õu poisid kuhu te köie tsikli (baigi) külge kinnitate kui autorallit teete? :D

mõtle natuke ja siis proovi uuesti. AMORDID On ju ees olemas

paraku, jah, täisgondlis tonnise otsas olles ja auto taha aheldatud. Kindlasti väga läbimõeldud olukord?

võibolla ei tahtnudki ratast käima saada? äkki hoidis kütet kokku? õhk kohe puhtam, saab ka minu lapselaps talvel suusatada...


Postitatud: 09 Okt 2007, 22:27
Postitas Makz
Suzu-poiss kirjutas:
Sohne kirjutas:

õu poisid kuhu te köie tsikli (baigi) külge kinnitate kui autorallit teete? :D

mõtle natuke ja siis proovi uuesti. AMORDID On ju ees olemas

Kuidas sa siis pöörata saad, kui köis amordi külge seotud :shock:
Tõmbejõud peaks ju nagu pööramise ära nullima vms.
Iseasi muidugi see, kui tee on sirge aga jah loll idee enivei.