Powercommanderile keegi konkurentsi kah pakub või?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Powercommanderile keegi konkurentsi kah pakub või?
ehk kas näiteks keegi ka sellist asja maale toob?
Mujal maailmas väga levinud, see Commander rohkem racing teema, ja lihtsurelikud saavad lihtsamalt hakama.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Ma küll ei ütleks, et see powercommander pigem racingteema on. Loe lähemalt siit: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=39&item=10
Seda saad sa pea igale EFI-ga rattale külge kruttida ning idee ei ole maksimaalse võimsuse tagaajamises.Eestis seda konkreetset vidinat maale kindlasti keegi ei too, aga kui sa seda ikka niiväga ihkad, siis üks kaardiviibutus ja asi on sinu:
F650 Single Spark 2001-04
FI-1031ST TFI Fuel Injection Module w/OEM connectors for BMW F650 Single Spark 2001-04 (plug and play)
Hind: $215
Transa Eestisse: $71
Tollimaksud ~ $51
Aga millepoolest powercommander keerulisem on, ei saa aru? Bemmile saad samuti mapid alla tirida ning lihtsalt läbi usbi commanderisesse imeda. ei midagi keerulist ju. Ning powercommanderit saab mingi raha eest veelgi täpsemalt regullida, kui käesolevat. Tunnistan, et näen neid commandereid esimest korda.
-
Teema algataja - Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Suzumen sulle vastates, et võimsuse stabiilsust, sest BMW on natukene on loodussõbralikusega vindi üle keeranud, nad kujutavad ette, et ratas töötab ainult õhust ja armastusest, ehk siis teatud pöörete vahemikus läheb segu liiga lahjaks. Momendil sõidan lihtsalt O2 andur lahti ühendatult, ehk siis Open-loop terves pöörete ulatuses.
Aga tänan piipz arvutamise eest, sest mingil põhjusel maksab Powercommander BMW-dele rohkem kui teistele ratastele.
Karp 7200kr
Seadistusega koos 9000kr (see techlusioni asi on juba eelprogrameeritud ja lihtsamalt seadistatav)
Nii et vb peab kas U-kaardi tegema, või siis netikulleri mehi piinama hakkama.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Midagi head R bikedele. Enda R1-l on peal, ei nurise. Saab häälestada veel täpsemalt ning pakub rohkem valikuvõimalusi, kui Powercommander. Paljud rinkamehed kasutavad.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Hommikul vara ja jutt ei pruugi kõige selgem olla.
Suzu sv 1000
Kas Dynojeti quickshifter töötab ainult koos Dynojet Power Commanderiga või ka muu ajuga?Seda juttu et saab ka niisama ilma sidurita ja kiirelt käike vahetada pole mõtet mulle rääkida.Kiiks peas lihtsalt.
Plaan natuke ka selle V2 mootori tööd optimeerida.Väljalase olemas.Filter läheb ka.Nüüd siis aju probleem.
Kui keegi oskab midagi ka pakkuda siis andke tuld.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Teemaalgataja küsimusele on võimalik vastata nii JAH kui ka EI selliselt, et mõlemad vastused on tõesed...
Vastus JAH:
Esiteks võib neid kelleiganes toodetud ja erineva nimedega nimetatud korrigeerimisseadmeid ühe nimega - näiteks "commanderiks" (lihtsalt hea lühike nimi). Põhjus nimelt selles, et toime kõigil üks (signaali ajastuse ja pikkuse korrigeerimine) - olgu see siis toide, süüde. Seega siis on Dynojet Powercommanderile konkurentsi... päris palju isegi on.
Vastus EI:
Täpsuse suurim väärtus saab olla 100% - üle selle ei saa maailmas ükski "commanderi" laadne seade... no vähemalt mitte enne kui valmib AI (tehisintellekt kui jäi arusaamatuks)
Seega peab commanderile käsud koostama ja hoopis tekkiv tulem (ühikutes kraad, millisekund, protsent vms) on asi mis konkureerib ühe või teisega. Pre-map on suht mõtetu tulem - kahte identset seeriatoodet pole olemas, veel vähem on olemas identseid olusi (keskkond, kütus jne).
Seega siis Dynojet Commanderile ei ole konkreetset konkurenti millele saab näpuga näidata ja öelda - see on TÄPSEM
Väike lisaseletus - osad tootjad arendavad All-in-one commandereid (näit. Ignitech), osad moodulite kaupa (näit. Dynojet).
Eelistamine jääb igaühe otsustada - a la kas muusikakeskust kombainina või deck-idest koosnevana...
Enne küsige kellegi asjatundjama käest kui hakkate siin mingisuguseid väiteid ala "palju paremini seadistatav kui PowerCommander" välja ütlema.
Olen selle techlusion'i karbiga mitu korda kokku puutunud ja ma võin 100% öelda, et tegemist on palju primitiivsema aparaadiga kui PC - sellepärast ka hind odavam. Seadistamine käib nii või naa ühte moodi, aga mingit korralikku seadistust sellega ei saavuta. Häälestamisvahemik on madalad-keskmised-kõrged pöörded + veel "kiirenduspumba" teema.
Ühesõnaga kui poolkõva asja tahta, siis ajab asja ära, aga seadistamine toimub ikkagi sama moodi.
Suzumen kirjutas:Tramm66i kiireim 600 eestis ei kasuta samuti Dynojet Power Commanderit
Huvitav info sul...
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Alwayslate kirjutas:Hommikul vara ja jutt ei pruugi kõige selgem olla.
Suzu sv 1000
Kas Dynojeti quickshifter töötab ainult koos Dynojet Power Commanderiga või ka muu ajuga?Seda juttu et saab ka niisama ilma sidurita ja kiirelt käike vahetada pole mõtet mulle rääkida.Kiiks peas lihtsalt.
Plaan natuke ka selle V2 mootori tööd optimeerida.Väljalase olemas.Filter läheb ka.Nüüd siis aju probleem.
Kui keegi oskab midagi ka pakkuda siis andke tuld.
Panin ka enda R1-le cordona shifteri, mille kohe maha võtsin. Ilus oli aga tänaval sõites väga ebamugav ja mõttetu jublakas. Aga eks sa ise pead vist seda enne kogema, et aru saada.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
HRQ kirjutas:Alwayslate kirjutas:Hommikul vara ja jutt ei pruugi kõige selgem olla.
Suzu sv 1000
Kas Dynojeti quickshifter töötab ainult koos Dynojet Power Commanderiga või ka muu ajuga?Seda juttu et saab ka niisama ilma sidurita ja kiirelt käike vahetada pole mõtet mulle rääkida.Kiiks peas lihtsalt.
Plaan natuke ka selle V2 mootori tööd optimeerida.Väljalase olemas.Filter läheb ka.Nüüd siis aju probleem.
Kui keegi oskab midagi ka pakkuda siis andke tuld.Panin ka enda R1-le cordona shifteri, mille kohe maha võtsin. Ilus oli aga tänaval sõites väga ebamugav ja mõttetu jublakas. Aga eks sa ise pead vist seda enne kogema, et aru saada.
Seleta palun lollile mida sa pead silmas ebamugavuse all?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Alwayslate kirjutas:HRQ kirjutas:Alwayslate kirjutas:Hommikul vara ja jutt ei pruugi kõige selgem olla.
Suzu sv 1000
Kas Dynojeti quickshifter töötab ainult koos Dynojet Power Commanderiga või ka muu ajuga?Seda juttu et saab ka niisama ilma sidurita ja kiirelt käike vahetada pole mõtet mulle rääkida.Kiiks peas lihtsalt.
Plaan natuke ka selle V2 mootori tööd optimeerida.Väljalase olemas.Filter läheb ka.Nüüd siis aju probleem.
Kui keegi oskab midagi ka pakkuda siis andke tuld.Panin ka enda R1-le cordona shifteri, mille kohe maha võtsin. Ilus oli aga tänaval sõites väga ebamugav ja mõttetu jublakas. Aga eks sa ise pead vist seda enne kogema, et aru saada.
Seleta palun lollile mida sa pead silmas ebamugavuse all?
Seda, et shifteriga peab olema käiguvahetus alati kiire ja konkreetne. Ei ole sellist võimalust, et paned varba kergelt vastu heeblit ja mõtled, et võiks varsti vahetama hakata, nagu tänaval kulgedes mugav teha on. Miks? Selleks, et väiksemgi surve heeblile katkestab sädeme/kütuse pealevoolu ja rattal kaob korraks "vedu" (mis ongi ju asja tegelik point). Kui seda teha kogemata või rahulikult, siis ratas jõnksatab. Ja see oligi ebamugav. Rinka peal ju laksitakse käike täiskaasil ja mingist rahulikkusest seal juttu pole, seega sobiv asi rajale, mitte tänavale. Aga vbl ka maitse asi. Kui viitsid kogu aeg keskenduda korrektsele käiguvahetusele või sõidadki linnas põhjagaasiga, siis miks mitte ...
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Hmm.
Minu loogika ütleb,et äkki saab sinna mingi lüliti süsteemi vahele panna.
Tänava sõiduks "killid" katkestuse vahelt ära ja rajal lülitad jälle sisse?
Ütlen ausalt,et ei ole selle asja eluga täielikult kursis,niiet ärge väga kõvasti näkku pekske
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Alwayslate kirjutas:Hmm.
Minu loogika ütleb,et äkki saab sinna mingi lüliti süsteemi vahele panna.
Tänava sõiduks "killid" katkestuse vahelt ära ja rajal lülitad jälle sisse?
Ütlen ausalt,et ei ole selle asja eluga täielikult kursis,niiet ärge väga kõvasti näkku pekske
See võimalus sul on aga ma lihtsalt ei arvanud, et sa SV-ga rajale lähed.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Piipz kirjutas:cyberdyne igaks juhuks tuletan meelde, et netikuller on vajalik ainult siis, kui konkreetne webipood ei saada asju eestisse. netikulleri kaudu läheks sama asi ligi 5000 eek näiteks.
Infoks: Tehnilistel põhjustel otsustas netikuller.ee juhatus ainult transporditeenuse osutamise lõpetada.
s.t. Enam iseostetud asju Netikulleri aadressile saata ei saa... Kogu ostuprotsess käib läbi nende....
Piipz kirjutas:ma sellist teenust ei teadnudki, et nende juures kunagi kasutada sai
et kui kommionu minust juhuslikult valesti aru sai, või ma ise kehvasti seletasin, siis 5000 eeki lähekski kogu protsess netikulleri kaudu. ehk tonna võetakse vahelt.
Ei saand ma valest aru midagi... Eelnevalt oli Netikulleril ka teenus "ainult transport", mis tähendas, et ostad hulgi igasugu jullasid erinevatest USA kauplustest ja saadad nende aadressile... Nohh ja siis nemad orgunnivad jullad siia... Olen seda "ainult transport" ikka korduvalt kasutanud, kuid tänaseks on see kahjuks lõppend
Kas tänavatel sõiduks on nende vidinate installimisel üldse mõtet? Shifteri kohta juba oli arvamus olemas, aga PC jms? Üldiselt on ju teada, et tänava asjadega pole rajal eriti mdagi teha ja racing vidinad on tänaval kas mõtetud või häirivad. Tehnikahobiga tegelemise rõõm muidugi on, aga muus osas? Kas pointi on?
spinna kirjutas:Kas tänavatel sõiduks on nende vidinate installimisel üldse mõtet? Shifteri kohta juba oli arvamus olemas, aga PC jms? Üldiselt on ju teada, et tänava asjadega pole rajal eriti mdagi teha ja racing vidinad on tänaval kas mõtetud või häirivad. Tehnikahobiga tegelemise rõõm muidugi on, aga muus osas? Kas pointi on?
Kõik oleneb eesmärgist - kui sõidad Bugatti V'ga kasutad tänaval ka vaid 50 hobust tuhandest, aga kui lappi tahad anda, tulevad ülejäänud hobusedki välja.
Sisuliselt on tsikkel liiklusvahendina üldse mõttetu ja ebapraktiline asi - roller on pisem, mugavam ja võtab vähem kütust. Tallinnas on mõned read nii kitsad, et bike'iga ei mahu enam autode vahelegi - rolleriga mahuks. Ja kui tsikliga juba autost oluliselt kiiremini ei liigu, siis tekib küsimus, miks üldse tsikkel - auto on mugavam, kaitseb vihma eest, kannatab träni tassida ja kütust võtab sama palju.
Juppide juurde - vähemalt mina topin enda ratastele igasugust kola selleks juurde, et soovi korral vabamas õhustikus tiba piitsa anda. Ehk linnas sõidan muidugi rahulikult, kuigi K&N peal, Akrapovic peal, lambda peal, Ignitech aju peal, aga kui sama rattaga rajale minna, siis mmmm, nämma.
Ehk kui sama rattaga sõita linnas ja rajal, on asjal mõtet. Kui ratas on vaid linnasõiduks ning kõvatada, paarutada, 250'ga kesklinnas lasta pole plaanis, siis pole tõesti enamal kui tehasekonditsioonis rattal vist mõtet.
Eraldi teema on muidugi niisama kekkamine - pooled "tuunitud" autode vennad lihtsalt peavad oma uksed ja tiivad igasuguseid kleepekaid täis toppima, et oleks näha, mis kola neil kapoti all või millest nad unistavad. Tekib tunne, et sellisel puhul on tegemist vaid sulgedega, millega uhkustatakse, aga reaalset rakendust neile ei anta.
Suur hunnik isiklikku arvamust - mõistlikusele ja kasulikkusele ei pretendeeri
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Selle shifteri ja raja koht niipalju,et rinkale see aasta ei jõudnudki.Selle koha pealt mõtetu minu jaoks jah.Samas aeg ajalt satun lennuväljadele kus on ajavõtuga testipäevad.Seda 400-t meetrit sai nii mõnigi kord uhatud ja seal nati tundsin kiiremast käiguvahetusest puudust.Võibolla on asi selles ,et nö ilma sidurita käiguvahetus ei taha alati hästi õnnestuda.Sportlikust huvist juba tahaks oma ajast mõned kümnendikud maha tuleval aastal.
Läbi kesklinna 250-ga ei kavatse niiehknaa uhada
EDIT:Aitab OT.
Teema oli ikkagist PC vs. Muud ajud.
Inz001 kirjutas:viuavaua
![]()
palun näidake mulle siin üks mees kellele jääb tegelikult väheks kaasaegse 600-se või 1000-se supersport tüüpi siklist mis on stock seades, ma kohe hea meelega saaks selle inimesega kokku ja võtaks autogrammi
Saame kokku, annan autogrammi
Tglt oleneb mille jaoks. Inimlikuks tänavasõiduks jätkub ka rollerist. Kaalusin endale lausa ühe ostmist, sest mugav ja pisike riist tööl käimiseks.
Samas arvan, et siin on päris palju tüüpe, kellele stock bike'ist väheks jääb. Sisuliselt iga krossimees ning ringrajasõitja. Samasse patta võib suht kindlalt panna ka mägironijad.
Kui sul ratas ikka 220-240 pealt venima hakkab ning 300ni jõudmist oodates tekib tahtmine kuklit mugida ja kohvi rüübata, siis jääb sest hobusest ikka puudu. Mu CBR900RR otsustas 250 juures teoks muutuda, SV1000 hakkab kuskil 220 peal väsima, Fazer hakkas 260 pealt tagasihoidlikumaks muutuma, Blackbirdiga pole veel toru tühjaks köhinud.
Isiklikult tahaks asja, mis laseks mingi 340 peale jutti välja, siis hakkaks järgmisena juba väikelennukit vaatama
Ehk tahaks asja, mil krossika/mägika vääne, aga bike'i tippkiirus. Bike'i puhul tähendab see turbot ehk 4000USD väljaminekut + 24% Eesti riigile makse peale. Enne järgmist hooaega mina seda veel ei näe :S
harimal kirjutas:Juppide juurde - vähemalt mina topin enda ratastele igasugust kola selleks juurde, et soovi korral vabamas õhustikus tiba piitsa anda. Ehk linnas sõidan muidugi rahulikult, kuigi K&N peal, Akrapovic peal, lambda peal, Ignitech aju peal, aga kui sama rattaga rajale minna, siis mmmm, nämma.
Njahh... Mis imelik racingvigur see lambda küll on???
1)tõesti ma tahaks sind oma silmaga näha ja autogrammi saada, mulle tundub et korke 2 on sündinud, või korke kasutab varinimesid
2)ma natuke rada sõitnud ja ma tahaks ausalt teada et kas tõesti on siin keskonnas nn krossi ja rinka mehi kellele stock pill lahjaks jääb
3)Me rääkisime kaasaegsetest superbike tüüpi ratastest mitte ligi 10a vanadest ceebaritest 900-st ceebaritest
palun tule saame kokku ma annan sulle enda rinka pilli millel peal sportaju, shifter jne kõik juttud, kõik mis teha saab on tehtud ja ma võtan kõrvale stock pilli, paneme pillid kõrvuti kruttime koos lahti ja vaatame kas siis tõesti jääb see stock pill nii palju maha
kui me räägime tänaval sinu poolt räägitud fast ridingust kus nagu sajandik sekundid ja lõpkiiruse vahed suurt rolli mängida ei tohiks, eriti kui vahed väga suured ei ole.
Ma arvan et mine ja hoolda oma pilli normaalselt ja tegele tsikli jooksu osaga, kui rinka pillil veermiku kaob ca 15% jõust siis ma usun et sinu poolt kasutatavatel pillidel võib see olla kuskil 40% kandis
Seega palun alustagem lihtsatest võtetest ja seadkem tehnika tehniliselt ideaalsesse korda ja siis hakkame mõtlema alles muule!
harimal kirjutas:Inz001 kirjutas:viuavaua
![]()
palun näidake mulle siin üks mees kellele jääb tegelikult väheks kaasaegse 600-se või 1000-se supersport tüüpi siklist mis on stock seades, ma kohe hea meelega saaks selle inimesega kokku ja võtaks autogrammiSaame kokku, annan autogrammi
![]()
....
Samas arvan, et siin on päris palju tüüpe, kellele stock bike'ist väheks jääb. Sisuliselt iga krossimees ning ringrajasõitja. Samasse patta võib suht kindlalt panna ka mägironijad.
....
Kui sul ratas ikka 220-240 pealt venima hakkab ning 300ni jõudmist oodates tekib tahtmine kuklit mugida ja kohvi rüübata, siis jääb sest hobusest ikka puudu. Mu CBR900RR otsustas 250 juures teoks muutuda, SV1000 hakkab kuskil 220 peal väsima, Fazer hakkas 260 pealt tagasihoidlikumaks muutuma, Blackbirdiga pole veel toru tühjaks köhinud.
Isiklikult tahaks asja, mis laseks mingi 340 peale jutti välja, siis hakkaks järgmisena juba väikelennukit vaatama
.....
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.