Omasin seda athena sport silindrit (seda odavamat).
Oli CPI moootoriblockil ka (sama mis sul).
Silindrist on võimalik kätte saada 11 hp ja 10500 pööret minutis kui on hea seting (eeldab selles pöörete raadiuses töötavat summutit ja vähemalt 17,5mm karburaatorit)
Ise sain CPI-ga kätte tecnicas Next-R summutiga 9500 pööret (summuti jäi lahjaks)
Kui omad 17,5mm karburaatorit head vastavat sportsummuitit (näiteks gianelli shot, stag6 pro, yasuni R, nardo jne.)
siis kiiruseks hea seadega on võimalik saada gps-i 84km/h (kiirendus ja tippkiirus on küll kõvasti parem aga mitte õige korraliku 70cc moodi. Kiirendus jääb kehva stock variaarori taha! ainuke sobiv sportvariaator CPI mootoriplockile on speed control, mis muudab kiirenduse väga heaks ja annab tippkiirust juurde u. 5km/h.) (multivare ja muud jurad võid ära unustada need on lihstalt alla igasuguse arvestuse cpi mootoriblockil.)
Kõik faktid, mis siin toodud on õiged ja testitud ja omadel kogemustel!
Athena racing 70cc (kallim variant)
vb olete kuulnud stage6 racingust, siis athena toodab seda stage6-le.
Stage6=põhimõteliselt athena racinguga, mõned materjalid on natukne erinevad ja boost port(butterflyport) on athenal palju lubavam ehk 20mm silindri kaanest (stage6-l 21mm)
See silinder suudab arendada kuni 17hp ja portitul kujul kuni 20hp (need Hobujõud on maksimaalsed ja eeldavad täistuuningut, mitte mingi kodu kootud variante. Ja AC mootoriga ei ole võimalik nii palju ka kätte saada.
Athena racing revvib kuni 12000 pööret (portimata ja eeldab seda, et summuti on vastav näiteks athena-, stage6 racing või yasuni C16 ning karburaator vähemalt 21mm ja muidugi veel kõik muud asjad nagu väntvõll, laagrid variaatorid, sidurid jne.
Mõlemad on alumiiniumist ja samast materjalist isegi ülevoolu kanalid on samad.
erinvused on siis:
*spordil on tavaline väikene ovaalne 3,3cm ja 1,6cm kõrgune ovaalne väljalakse port, ehk midagi sellist http://www.rprhosting.dk/images/guides/ ... lli-AC.jpg racingul on butterflyport ehk midagi sellist http://www.scooter-freaks.nl/forum/gevo ... anston.jpg
mis on pea umbes pindalalt 1,5-1,7 korda suurem kui spordil.
Põhijõu annabki see väljalaske port!
Miinuseks miks athena sport silinder eriti paljulubav ei ole polini corsa ees on see, et ülevoolu kanalid ei ole nii hästi viimstletud kui teistel tuntumatel tootjatel. Sama käib ka racingu kohta aga seda viga annab parandada kui soovi on.
tee omad valikud aga soovitan sul masinal panna 10-16% pikem ülekanne ja speed control lisaks siis tunned silindri jõudu, muidu jääb sul see suuresti saamata, Ülekanne vaheta sellepärast, et CPI mootoriplockile on pandud võrreldes teiste masinatega selline lühike ülekanne ja Tippkiirus kannatab selle alla päris palju.
Jutt käib uuest CPI mootoriblockist mis loodi aastal 2004
edu tuunimisel 