Aprilia Rs 125
tere mul selline küsimus kas aprilia rs 125,rotax123 mootor ja rotax122 mootori silindrid on samad ja kas nad sobivad üksteisele.
tere mul selline küsimus kas aprilia rs 125,rotax123 mootor ja rotax122 mootori silindrid on samad ja kas nad sobivad üksteisele.
Nad ei ole samad ja kinnitus kohad natuke erinevad, seega ei sobi
aga näiteks
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-Zylinder_ ... otohosting
selline seal on minu arust õeldud et rotax122 ja rotax123-le ja sellel on puuritud teised augud ka?
see sobib !
tere
kui ma ostan enda aprilia rs-ile uue silku ja kolvi ja (kolvirõnga). kui palju ma pean sissesõitu tegema.
Ette tänud
alguses mootor soojaks, siis 15 min sõitu ja lasta pöördeid max 7,5-8k ning siis maha jahutada ning seejärel uuesti 15 min ja pöördeid kuni 9,5-10k ning maha jahutada ja sissesõit valmis, kohe ei tasu mingeid tippkiiruseid proovima minna.
Piats kirjutas:alguses mootor soojaks, siis 15 min sõitu ja lasta pöördeid max 7,5-8k ning siis maha jahutada ning seejärel uuesti 15 min ja pöördeid kuni 9,5-10k ning maha jahutada ja sissesõit valmis, kohe ei tasu mingeid tippkiiruseid proovima minna.
Sinu jutust ei saaks ma mitte midagi aru kui ma asjaga kursis ei oleks. Kõigepealt tasuks tsikkel 3x kohapeal soojaks lasta tühikäigupööretel, miskine 50-60C. Peale igat soojaks laskmist tuleb lasta täitsa maha jahtuda mootoril. Siis tuleb esimesed 15min "jõnkustada" gaasiga, st lased mingi 7k pöördeni ja siis lased pöörded jälle 2 k peale umbes ja jälle edasi, ja järgmised 15min samamoodi, kuid siis juba mingi 8k ni. Ära seda asja muidugi 1se käiguga tee. Soovitav oleks kusagil vaiksel maanteel sedasi teha, kust liiklust ei takista. Ja peale igat 15min jällegi mootor las jahtub täiesti maha. Enne sõitma minemist kindlasti lasta mootor soojaks korralikult. Edu!
Suured Tänud kõigile!!
Küsiks veel et kuidas ma tean kas õlipump tõõtab , Kas on nõnda et kui külmalt käima panen siis peaks ikka "tõssama" aga kui mootor soe siis ei tohiks enam "tossada". Lihtsalt küsin selle pärast et mul jooksis mootor kokku ja enne seda ei ole enam suitsu tulnud tagant(mootor oli siis soe ka). Et äkki oli see üks kokkumineku põhjuseid.
Ta ei tohiks vaakumiga olla ehk siis võta karpasse minev volla küljest ära ja anna tsips gaasi, kui volla otsast hakkab õli jooksma siis tipstops. Imo vähemalt mina olen aru saanud, et niimoodi see fungab.
köige kindlam on kui paned öli paaki vot. mina neid pumpasi ei usalda eriti
tere
on keegi sellist nalja ka teinud, et ostnud taha suurema ammaka 40 (originaal 39) ja ette väiksema 15(originaal 16). et palju see kiirust muudab. ja palju see kiirendust muudab.
Soomes on ette isegi 13 pandud ja ikka sõidetakse. Aga 14-15 peaks rsil päris head olema sest enda arvamuse koha pealt on käigud nii pikad et palju parema kiirenduse saaks väiksema esihammakaga. Endal mxil ka ette pandud üks hammakas väiksem. Mxil on stockis lühemad käigud kui rsil, umbes -10 esimesega -15 teisega jne.
Mxil 1 number väiksem hammakas tegi käigud 5kmh võrra lühemaks kuid tippkiirus jäi samaks sest mootor oli rohkem jõudu.
aga kui taha üks suurem ja ette 2 väiksemat. siis umbes palju see kiirendusele juurte annab ja palju lõpust vähemaks võtab.
Arvuta ise välja...
Tagumiste hammaste arv \ esimeste hammaste arv, siis saad ülekande suhte.
Näiteks: 40\14=2,85
40\12=3,33
Seejärel, (100 (Protsendid) \ 3,33) x 2,85 = 85,5
100-85,5=14,5 st, kui ette panna 12 hammakas on tsikkel 14,5% aeglasem (Eeldades, et mõlema ülekandega käib piirajasse)
Mull praegu taga 39 ja ees 16
39\16=2,44
tahan panna taha 40 ja ette 14
40\14=2,86
100\2,86x2,44=85,3
100-85,3=14,7%
siis ratas peaks olema 14,7% aeglasem aga kiirendus peaks ka sellega tõusma.
TÄNUD!!!
KillerBee kirjutas:siis ratas peaks olema 14,7% aeglasem aga kiirendus peaks ka sellega tõusma.
TÄNUD!!!
Jah, ning see oli eeldusel et sul mõlemate ülekannetega käib piirajasse ,ka viimase käiguga mida ta sul praegu tõenäoliselt ei tee. Nii et kokkuvõttes sa ei pruugi isegi tippkiirust kaotada, kui siiski siis mitte oluliselt et see segama hakkaks.
Kui siin hammakate vahetamisest juttu oli, siis mainin ära, et mul olemas esihammakad 13 ja 14 hambaga. Ise tahaks ette panna 15 või 16 hambaga. Kui kellegil vahetamishuvi siis ES. Mõlemad hammakad täitsa korralikud, 14 hambaline on praktiliselt uus.
Ei hakka eraldi teemat tegema. Mul masinaks samasugune, ja mind huvitaks, palju peab olema umbes segukruvi lahti (mitu ringi).
Tere
kui osta 34 mm karpa siis palju kütuse kulu suureneb ja kui palju see annab kiirendusele juurte
NewCustomer kirjutas:Ei hakka eraldi teemat tegema. Mul masinaks samasugune, ja mind huvitaks, palju peab olema umbes segukruvi lahti (mitu ringi).
Segukruvi keerad alguses täiesti kinni ning siis keerad kinni asendist 3 täisringi lahti
KillerBee kirjutas:Tere
kui osta 34 mm karpa siis palju kütuse kulu suureneb ja kui palju see annab kiirendusele juurte
Endal hakkas 34 mm karpaga täpselt 10l võtma, aga mingit mega igavat ökosõitu tehes parim mis ma sain oli 6 l
Kiirendust ta selles mõttes nii väga võibla ei annagi aga vääne on see mis sõidumõnu paremaks teeb. Kiirendus tundub küll parem aga tegelt joonele minnes jookseb peaaegu samamoodi agu enne.
Ennast tegelt see kiirendus nii väga ei mõjutanudki vaid see vääne.
Ise jäin 34 se karpaga väga rahule ainult et bensiini peale hakkas nii palju raha minema et lõpuks pidin karpa ära müüma
tänud
Mis marki küünal läheb Aprilia rs-ile? Netist otsides leidsin vastuseks:
NGK B10EV
Oleneb kas sul on 22kw või 11 kw.
Esimesel juhul NGK BR10EG
Teisel juhul NGK R BR8ES
3m kirjutas:Oleneb kas sul on 22kw või 11 kw.
Esimesel juhul NGK BR10EG
Teisel juhul NGK R BR8ES
mul endal on BR10EG , aga mull on passis 15kw kas see õige ka on seda ei tea
Mul Rs-il on peal NGK B10EG, netist leidsin et B10EG on mõeldud FULL POWER (22kw) Rs-ile.
Teen teema uuesti üles, ei hakka uut teemat tegema, kui kellegile vaja midagi Aprilia Rs-i kohta teada, leiab selle teema alt.
Probleem siis selline, et tundub ei saa bensu kätte. Muidu olen karbussi surveõhuga läbi lasnud (düüsid), kuskilt lisa õhku kätte ei tundu saavat ning säde olemas ja sai just uus küünal ka peale pandud. Kui proovin topka-aga, saan siis 10 sekundiks umbes tööle. Ja nii päris palju proovinud, tööle ei jää, sureb lihtsalt välja. Kui tsikkel umbes päev seisnud, järgmine päev üritan uuesti kuidagi tööle panna, siis algul läheb isegi ilma topkata. Tundub et pika aja peale niriseb bensiin peale. Paagist jõuab bensiin ilusti karbussi.
Ma ise ei oska midagi enam teha, andke ideid.
Aitäh.
tere kiiresti abi vaja et kumba pidi peab see Valve siiber minema kas nii
http://nagi.ee/photos/KillerBee/5009769/
või nii
http://nagi.ee/photos/KillerBee/5009767/
just panen mootorit kokku ja see on meelest läinud kumba pidi see käib
Ette suured Tänud [/quote][/url]
esimene pilt on õige, ise olen ka mõlemat pidi proovinud ja vahet pole täheldanud.
Teine pilt on õige!! Vahet tunned siis, kui üheltmaalt kokku käib.