1. leht 2-st
Rullikute vahetamine
Postitatud: 16 Sept 2007, 17:31
Postitas aggressive
häda siis selles, et ei oska ise rullikuid vahetada. Mul on olemas juba uued rullikud, aga ei oska neid ära vahetada.
praegu on mul rollil(speedfight2) 9 grammised rullikud ja tahaksin panna 6 gr. (16x13)...et tõmme peaks ju paremaks minema ja lõppkiirus vähemaks?
Re: Rullikute vahetamine
Postitatud: 16 Sept 2007, 17:43
Postitas raitonrait2
aggressive kirjutas:häda siis selles, et ei oska ise rullikuid vahetada. Mul on olemas juba uued rullikud, aga ei oska neid ära vahetada.
praegu on mul rollil(speedfight2) 9 grammised rullikud ja tahaksin panna 6 gr. (16x13)...et tõmme peaks ju paremaks minema ja lõppkiirus vähemaks?
tõesti tõmme kasvad , lõppkiiruse arvelt, esiteks keera maha variaatori kaan, siis keera lahti variaator, eemalda jahutus ketas, ja tagumise ketta sees on rullid. loodan et said aru. http://www.haizapage.de/
võid ka sealt vaadata , kuda variaator lahti võetakse, lähed inna lehele ja võtad tecnik, ja edasi variator
Postitatud: 16 Sept 2007, 18:01
Postitas aggressive
..ei hakka vist ikka siis vahetama..kuidagi keeruline tundub...suht n**s värk
Postitatud: 16 Sept 2007, 19:43
Postitas suff
Ega seal ei ole midagi rasket 
Postitatud: 16 Sept 2007, 20:21
Postitas aggressive
sealt lehelt ma eriti midagi ei leidnud...ei tea täpselt, mida lahti pöörama pean ja kaua aega sellega läheb ja kas mingi spets tööriistu seal kh vaja läheb?
Postitatud: 16 Sept 2007, 20:31
Postitas Cado
aggressive kirjutas:..ei hakka vist ikka siis vahetama..kuidagi keeruline tundub...suht n**s värk
Tead ütlen ausalt ,et kui sulle see "nussimine " keeruline on siis ära tõesti oma rollut torgi.

Postitatud: 16 Sept 2007, 20:49
Postitas aggressive
njah...
aga kas üksinda vahetab need rullikud ära?
ja peab rihma ka maha võtma`?
Postitatud: 16 Sept 2007, 20:50
Postitas aggressive
kisun homme lahti siis..küll üles leian need rullikud
Postitatud: 16 Sept 2007, 21:16
Postitas raitonrait2
aggressive kirjutas:njah...
aga kas üksinda vahetab need rullikud ära?
ja peab rihma ka maha võtma`?
rihma ei puutu erit asjasse, kui ette jääb võid maha võtta, eks oma asi ole
Postitatud: 16 Sept 2007, 21:43
Postitas aggressive
need rullikud on variaatori sees..aga see variaator on kui kaane lahti teen siis paremal pool(see suurem) ja selle peab siis lahti kiskima jh(variaatori)
Postitatud: 16 Sept 2007, 21:46
Postitas raitonrait2
aggressive kirjutas:need rullikud on variaatori sees..aga see variaator on kui kaane lahti teen siis paremal pool(see suurem) ja selle peab siis lahti kiskima jh(variaatori)
variaator asub siiski vasakul, paremal on sidur
Postitatud: 16 Sept 2007, 21:48
Postitas Bööm heedsot
Pesool saab optimaalse tulemuse 7.5 grammiste rullidega.
Postitatud: 16 Sept 2007, 22:31
Postitas aggressive
aaa...aga ma sellepäeast tahangi vahetada rulle ära, et kohapealt ära ei taha minna...nimelt vajutan gaasi ja alles 3 sekundi pärast hakkab roller liikuma ja siis tuleb hull tõmme taha...
äkki polegi asi rullides
Re: Rullikute vahetamine
Postitatud: 16 Sept 2007, 23:26
Postitas oldmoped
aggressive kirjutas:... et tõmme peaks ju paremaks minema ja lõppkiirus vähemaks?
raitonrait2 kirjutas: tõesti tõmme kasvad , lõppkiiruse arvelt
Järjekordselt pime juhatab pimedat!

Saage ükskord aru, et variaatori raskuste kaal ei mõjuta tippkiirust!!!
... kui ei ole just pandud ekstreemselt kerged, et variaator enam lihtsalt ei tööta.
Postitatud: 17 Sept 2007, 00:02
Postitas Treax
oldmopedil õigus. ise uskusin algul sama juttu sai pandud 2g kergemad rullid ja vahet polnud. siis m6tlesin ja sain aru et jutt on s**t.
see et sa paned kergemad rullid ei tähenda seda et mootor tõõtab väiksematel põõretel et tippkiirust pole. või rihm ei tõuse enam sama kõrgemale v6i mida iganes. samas võib panna rahus hästi kerged rullid . nussib sidurit rohkem aga samas kiirendus on parem.
kuskil 2g rullidega peaks veel korralikult tõõtama. samas ma kuskil n2gin myya 0.25g rulle aga ju silm valetas.
Postitatud: 17 Sept 2007, 08:11
Postitas aggressive
et siis ainult tõmme loeb sellest
aga milles asi võib olla, et kohapealt ära ei saa?
Postitatud: 17 Sept 2007, 09:30
Postitas oldmoped
aggressive kirjutas:et siis ainult tõmme loeb sellest
aga milles asi võib olla, et kohapealt ära ei saa?
Miks ei võiks oma masina tuunimist alustada näiteks sellega, et kõigepealt teha endale ilusti selgeks (iseseisva kodutööna, mitte igat küsimust kohe foorumisse postitades), mis sõlmedest see koosneb ja mis iga neist funktsioon ja tööpõhimõte on. Siis saaks vähemalt aru, milles momendil ikaldus on ja mida tuleb muuta ja mida selleks teha, et muutus sulle soovitud suunas toimuks.
Siiani ei ole siin isegi täpset probleemikirjeldust olemas - "ei taha kohalt minna" järgi nüüd keegi mõtlev inimene sulle küll ei saa nõu anda.
Postitatud: 17 Sept 2007, 15:00
Postitas aggressive
Postitatud: 17 Sept 2007, 15:56
Postitas saqants
siiski,mai saa aru,räägitakse,et kergete rullide tõttu kaotad lõppu,kuidas see võimalik on?taldrikud ju liiguvad täpselt samamoodi. keegi võiks ära seletada selle teoora,otsinud küüllalt,mõelnud,uurinud variaatoreid,ning siisani ei mõista.
Re: Rullikute vahetamine
Postitatud: 17 Sept 2007, 16:04
Postitas raitonrait2
oldmoped kirjutas:aggressive kirjutas:... et tõmme peaks ju paremaks minema ja lõppkiirus vähemaks?
raitonrait2 kirjutas: tõesti tõmme kasvad , lõppkiiruse arvelt
Järjekordselt pime juhatab pimedat!

Saage ükskord aru, et variaatori raskuste kaal ei mõjuta tippkiirust!!!
... kui ei ole just pandud ekstreemselt kerged, et variaator enam lihtsalt ei tööta.
eitea, mul ikka mõjutas, olid 3,7 rullid, spidosse 80, 4,7 rullidega 2cm yle spido (miilinimärgini), nyyd panin 4,3 rullid ja ainult yhe korra olen peaaegu miilimärgini endal saanud
Postitatud: 17 Sept 2007, 16:20
Postitas -renthal-
kohalt minek see et kohe ei liigu oleneb sul sidurist ja vedrudest minuarust 
Postitatud: 17 Sept 2007, 16:48
Postitas raitonrait2
-renthal- kirjutas:kohalt minek see et kohe ei liigu oleneb sul sidurist ja vedrudest minuarust 
mingi vahe ikka on, kergete rullidega visjkab kohe põõrdesse, suts parem kiirendus ka, eriti sportsumpsiga, kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.
Postitatud: 17 Sept 2007, 16:53
Postitas oldmoped
raitonrait2 kirjutas:kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.
Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?

Tore võib ju siin tarka panna olla, aga tuleks endale kas asi kõigepealt selgeks teha või siis ennast niimoodi väljendama õppida, et see ka arusaadav oleks.
Postitatud: 17 Sept 2007, 18:07
Postitas -renthal-
sportsiduriga laseb pöörded kõrgeks ja siis nätaki paneb ajama ja vedrud samamoodi annavad juurde et kõrgematel pööretel võtab vedu endal dio ja ka gaasi keeran põhja ja nats aja pärst mõjub see allesendal 9g rullid ja need küll midagi ei tee ei kujutaks ettegi kui paneks mingid 6.5 või 7 siis ei suudaks vist kinnigi hoida
Postitatud: 17 Sept 2007, 19:15
Postitas Treax
ega see kui sa paned kergemad rullid ei mõjuta seda et siduri vedrud hakkavad hiljem suurematel põõretel haakuma. tahad suuremat "natakiti" saada paned jäigemad vedrud.(siduri ja surve).
to oldmoped. kusjuures mingil m22rel mõjutab ikka. raskete rullidega tai saa kohe põõreid yless ja siis see algus venib sinnamaani kus saab põõrded yless ja liikuma hakkab. kergetega saab kiiresti põõrded yless ja hakkab ja seda alguse venimis momenti ei ole nii kauaks.
Postitatud: 17 Sept 2007, 19:21
Postitas oldmoped
Treax kirjutas:to oldmoped. kusjuures mingil m22rel mõjutab ikka. raskete rullidega tai saa kohe põõreid yless ja siis see algus venib sinnamaani kus saab põõrded yless ja liikuma hakkab. kergetega saab kiiresti põõrded yless ja hakkab ja seda alguse venimis momenti ei ole nii kauaks.
Aga ikkagi hakkab resonaatorpaun alati tööle täpselt samadel mootoripööretel! Millal ja kui ruttu (ja kas üldse) need pöörded saabuvad on juba teine teema.

Postitatud: 17 Sept 2007, 19:23
Postitas -renthal-
aga diodel RASKETE RULLIDEGA KA TÕMMAB PÖRDED ÜLESSE
Postitatud: 17 Sept 2007, 19:40
Postitas oldmoped
Kaua sa käid nagu kass ümber palava pudru ja jahud rullikutest!
Avalda lõpuks ka see saladus, et kuidas sul "ei lähe minema" ja "3 sek pärast" aja jooksul mootori pöörded käituvad? Mis pöörete juures umbes sidur haagib?
Variaatori raskused (ehk siis rullikud) töötvad vaid ülekandesuhte muutjatena vastavalt mootoripööretele. St mida kergemad rullid, seda kõrgematel pööretel need tsentrifugaaljõu tõttu variaatorit liigutama hakkavad. Raskemad aga madalamas pööreteosas.
Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis rullikute kaal mõjutab vaid seda, millal masin käiku vahetab.
Postitatud: 17 Sept 2007, 19:48
Postitas saqants
oldmoped kirjutas:Kaua sa käid nagu kass ümber palava pudru ja jahud rullikutest!
Avalda lõpuks ka see saladus, et kuidas sul "ei lähe minema" ja "3 sek pärast" aja jooksul mootori pöörded käituvad? Mis pöörete juures umbes sidur haagib?
Variaatori raskused (ehk siis rullikud) töötvad vaid ülekandesuhte muutjatena vastavalt mootoripööretele. St mida kergemad rullid, seda kõrgematel pööretel need tsentrifugaaljõu tõttu variaatorit liigutama hakkavad. Raskemad aga madalamas pööreteosas.
Kui tuua võrdlus käigukastiga, siis rullikute kaal mõjutab vaid seda, millal masin käiku vahetab.
kuid miks ka mul ja mõnedel teisel,kergemate rullidega tipp kiirust vähem on ja masin rohkem pöördes?ok,pöördesse mineku ma lugesin su postist juba välja,kuid kiirus on siiani segaseks jäänud.seega võiks ju kõikidele rolleritele panna mingi 2g rullikud,et algust oleks palju,juhul kui rullikud lõppu ei mõjuta.
Postitatud: 17 Sept 2007, 19:54
Postitas oldmoped
saqants kirjutas:
seega võiks ju kõikidele rolleritele panna mingi 2g rullikud,et algust oleks palju,juhul kui rullikud lõppu ei mõjuta.
Põhimõtteliselt jah... kui su mootor on mõeldud töötama koguaeg näiteks 20000rpm.
Kui hakkab tekkima lõppkiirusekadu, siis järelikult oled oma kergeks ajamisega mootori tööpööretest juba välja jõudnud ja variaator lihtsalt enam ei tööta.
Oled põhimõtteliselt saavutanud sama effekti, nagu oleks taldrikute vahele piirava seib sisse tagasi pannud.
Kui jälle käigukastiga võrrelda, siis enam sul viiendat käiku ei ole, võibolla neljandat kah mitte. Sõidadki gaas põhjas kolmandaga, mootor oma võimete piiril ulgumas.