1. leht 1-st

III Moto Survival

Postitatud: 23 Aug 2004, 17:08
Postitas ollo
Selline asi siis toimumas juba sel nädalavahetusel (28-29.8 ). Tiba lisainfot.
Mina igatahes kohal, kas siit seltskonnast on veel minejaid? Kes varem käinud, on kiitnud, ühtki negatiivset hinnangut pole mina kuulnud.

Postitatud: 23 Aug 2004, 20:00
Postitas kris.
Mina ka, mina ka!!!
Saul käis kevadel ja kiitis igatahes. See, et tegemist on kõva asjaga on niigi selge.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 27 Aug 2004, 16:22
Postitas motokoll
seda,et mina lähen tallinnast homme hommiql haapsallu survivalile ja olex ästi tore,kui siit minijad kokku saax kuskil,sest seltsis on ju segasdem...
ise 8,pool 9 paiku ktristiinest mineja

Postitatud: 27 Aug 2004, 19:04
Postitas a
Seltsis ikka parem minna. Kuna tankima peab enne sõitu, siis võiks kokku saada poole üheksa paiku järve statoili 123 bensukas.

Postitatud: 27 Aug 2004, 23:59
Postitas motokoll
jah,ok,8.30 järve 123-s,ja rohkem ei tulegi meist kedagi ????

Postitatud: 28 Aug 2004, 00:02
Postitas koplik
kas rolleriga võib sellest osa võtta? :roll:

Postitatud: 28 Aug 2004, 00:06
Postitas motokoll
et osaleda,kasvõi selle taburetiga,pead sa olema eelnevalt registreerunud ja rahagi maxnud,sellest tulenevalt on see kinnine üritus. aga alati on puudujaid,nagu igas korralikus koolis,seega võid 590.- näpus läbi astuda ja äkki sind võetaxe jutule.

Postitatud: 28 Aug 2004, 00:08
Postitas CB500
koplik kirjutas:
kas rolleriga võib sellest osa võtta? :roll:

-see on etteregistreerimisega üritus, vastu võetakse kindel arv inimesi.
-kardan, et rolleriga sinna asja pole, osa harjutusi tehakse rollerite max kiiruse juures. No muidugi, sõltub, kas roller on tuunitud, või mitte.. :mrgreen:

Postitatud: 28 Aug 2004, 00:17
Postitas koplik
CB500 kirjutas:
koplik kirjutas:
kas rolleriga võib sellest osa võtta? :roll:

-see on etteregistreerimisega üritus, vastu võetakse kindel arv inimesi.
-kardan, et rolleriga sinna asja pole, osa harjutusi tehakse rollerite max kiiruse juures. No muidugi, sõltub, kas roller on tuunitud, või mitte.. :mrgreen:
A kui etteregistreerimisega on siis jah, aga rolleril peaks kiirust olema kyll nii
80 max :oops:

Postitatud: 29 Aug 2004, 19:57
Postitas ollo
Ehh, survival käidud-tehtud. ollo-survived, FJ tagarehv-not. Mõtlesin et kestab selle hooaja lõpuni, aga kõva 2mm läks nende pidurdusharjutustega ja järel on kandiline slikk... homme siis uut otsima :D

Üritus oli üheaegselt nii meeldiv (seltskond & saunaõhtu) kui kasulik (koolitus) ja igal juhul soovitaks kõigile, kes sarnast üritust läbi pole teinud.

Postitatud: 30 Aug 2004, 08:10
Postitas karujänes
Taaskord tuleb tunnistada, et kui inimesed on mingi teemaga piisavalt kaua tegelenud ja neil on olnud huvi antud teemal ka süstemaatiliselt teadmisi koguda, on tulemuseks kenakene teadmistepagas. Kui seda "pagasit" siis vähemkogenutega lahkesti jagatakse, samas isegi ka nende samade õpilaste vähestest kogemustest pidevalt juurde õppides, on koolitajad arusaadavalt väga kõrgel tasmel.
Õpilase vähesegi huvi korral teema vastu on tulemus tema jaoks tõeliselt kasulik. Ning tõeliselt rahuldust pakkuv. Proovitud, töötab!
NB! Kehtib ka korduval tarvitamisel! :twisted: :D
Soovitan soojalt kõigile kohalviibijaile!


KJ 8)

mina..

Postitatud: 30 Aug 2004, 08:52
Postitas wing
käisin ka. ja jäin väga rahule.

koolitajad olid mõnusad ja asjalikud.
materjal on vajalik ja kasulik
hotell oli normaalne ja personal lahe (käääätlliiiiin! :) )
harjutused olid asjalikud ja väsitavad
seltskond ja saunaõhtu olid megad!

ehk siis kokkuvõttes - igati mega üritus, nii puhkuse, väsitamise, kuulikokkuajamise, õppimise jnejne osas!

Postitatud: 30 Aug 2004, 08:58
Postitas Pikk
Riputage mõni pilt kah kuidas käbi sõitma õpib :twisted:

Postitatud: 30 Aug 2004, 11:18
Postitas madka
/me jäi ka väga rahule
asjalikud koolitajad ja asjalik programm.

madka@ootamas_jätku(kruusa)kursust_kevadel

Postitatud: 30 Aug 2004, 19:06
Postitas uitaja
Yhte osa pilte saab näha emmki lehelt.
Just lisandusid ka viimase survivali pildid:
http://www.emmk.ee/survival/index.html

Aga pilditegijaid oli teisigi? :)

Postitatud: 30 Aug 2004, 20:14
Postitas kris.
Osa koolituse materjale võib leida soomekeelselt weebilehelt http://www.motoristisurvival.fi/

terv
Kris.
XVZ 13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 30 Aug 2004, 22:15
Postitas kris.
Ah sai veidi müratud ... st. kallutatud :twisted:

http://www.venturers.org/discus/message ... 1093893037

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 30 Aug 2004, 23:23
Postitas CB500
kris. kirjutas:
Ah sai veidi müratud ... st. kallutatud :twisted:

http://www.venturers.org/discus/message ... 1093893037

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
kas sellise suure bussi üksinda püsti ka saab, kui ta ennast mingi paha vaimu nõidumisel horisontaali peaks viskama?

Btw, kas su pidurdamistehnika on nüüd muutnud, kunagi rääkisid vist esirattaga plokki pidurdamisest.

Edit: minu ratas kaalub 194kg :ner:

Postitatud: 31 Aug 2004, 07:47
Postitas kris.
CB500 kirjutas:
kas sellise suure bussi üksinda püsti ka saab, kui ta ennast mingi paha vaimu nõidumisel horisontaali peaks viskama?

Btw, kas su pidurdamistehnika on nüüd muutnud, kunagi rääkisid vist esirattaga plokki pidurdamisest.

Edit: minu ratas kaalub 194kg :ner:
Tasase ja kõva pinna peal saab ilusti püsti, märja muru peal on tõesti veidi problemaatiline ...

Peale mitut korda minu pidurdamist vaadates kohendasid nad veidi oma teooriat pidurdamise kohta. Mitte et mina kuidagi paremini pidurdaks vaid ratta kaalujaotus niipalju tavarattast erinev. Sellisel keskmisel tänavasõidu rattal tõuseb efektiivsel pirudamisel tagaratas sisuliselt õhku või puudutab vaevalt maapinda. Pidurdamise osakaal mõned %-d. Ehk võib rahulikult plokki panna.
Kuna minul tagumine ots tavapärasest raskem siis kerkimine väiksem ning ka tagaratas võtab pidurdamisest aktiivselt osa, nii 30% ulatuses. Seega oleks hea mitte päris plokki lasta vaid hoida piiripeal. Kuna taguotsa kerkimist ei ole siis esiotsa plokk ei ole nii hull kui tavaliselt.

Kuna nüüd oskan pidurdamisel keha ja ratast õigemas asendis hoida, julgen ka rohkem ka tagapidurit kasutada ning seetõttu pidurdusteekod märgatavalt lühem.

Suurim vahe siiski järskude pöörete tegemisel. Teadsin ennegi mis on vastujuhtimine ning mägedes serpentiine võttes kasutasin seda hoolega, kuid tasasel pinnal ei suutnud pooltki nii tugevasti kasutada kui võiks. Kui keegi ikka kõrvalt vaatab ning juhendab on hoopis teine tera, tead ise kuhu suunas pürgida.

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Postitatud: 05 Sept 2004, 15:25
Postitas joekas
Täitsa kobe üritus oli jah.
Mõned pildid ja videod panin
http://tarmo.server.us/pildid/04-08_28_Motosurvival

Seal on näha ka kuidas Kris oma ratast väänab.

Terv,
Tarmo

Postitatud: 16 Sept 2004, 00:03
Postitas Aha
Tore üritus. Hea korraldus, vajalik info, toit ja majutus ok. Mina jäin igati rahule. Õppida, õppida, õppida !!!

Postitatud: 27 Mai 2007, 21:29
Postitas arendaja
Selle aastasel sai siis osaletud. Kuidas nüüd kokkuvõtlikult öelda. Algajale asendamatu koolitus!!! Autokoolis ei räägitud murdosagi sellest mida seal lausa ise läbi teha sai!!! Eriti kiidusõnad koolitajale, Karujänes :P
Soovitan vägagi soojalt!