1. leht 1-st

Vastusurve.

Postitatud: 12 Aug 2007, 11:49
Postitas KrossiHimuline
Viimasel ajal olen näinud palju postitusi sellisel teemal.. Ning kõik teavad öelda, et vastusurve on vajalik.

Niisiis kui sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] annab vastusurvet (segu suunataske tagasi silindrisse)
Siis peaks teoreetiliselt olema võimalik ilma sumbutita ka. Kui kõik segu ära sättida (karburaatori, õhufiltri jne.)

Mis targemad arvavad?

Mina ei hakka endab sumbitit maha võtma aga lihtsalt tahaks teada.

Postitatud: 12 Aug 2007, 12:05
Postitas oldmoped
Kui jutt on 2t mootorist, siis selle õigete tööreziimide saavutamine ilma korraliku ja sobiva väljalaskesüsteemita on enamvähem võimatu. 2t mootoril on väljalase kauem avatud kui ülevoolukanalid, mille kaudu värske küttesegu silindrisse tuleb. Selletõttu lahkub ilma vastusurve puudumiseta enamus silindrisse jõudnud küttesegust väljalaskeakna kaudu minema (osa värskest segust teeb seda nagunii). Summuti pidurdab väljalaskegaaside liikumist ja need ei saa niiruttu eest minema. Selle tõttu ei ole värskel segul õnneks kuhugi ära minna ja jääb silindrisse.
Resonaatorsummutites (ehk siis nagu teie kutsute "sportsummutites") tekib mingitel konkreetsetel pööretel resonaatorpauna koonuselt gaaside tagasipeegelduseffekt, mis surub resonaatorisse ja leegitorusse jõudnud töösegu silindrisse tagasi.

Postitatud: 12 Aug 2007, 12:13
Postitas KrossiHimuline
Tänud, sain hulga targemaks :D

Re: Vastusurve.

Postitatud: 09 Mai 2011, 22:20
Postitas hotsepp

Elustan teemat.
Probleemiks on Triumph TT600. Pikka aega olin veenumusel, et kütuse"map" on liiga rikas. Nüüd kus lugesin originaali 10188 peale, asi veelgi hullem. Lugesin 10165, asi muutus paremaks ja hakkas liigutama stabiilsemalt. Probleem 6K-8K vahel jäi, kooleb ära ning jõud kaob. Kui 8K ülespoole läheb siis on kõik justnii nagu peab.
Avastasin jaheda mootoriga, et järsul gaasi andmisel tükkis koolema, isegi väljasurema. Panin käe sumpsi ette ja tundus, et vastusurve tegi asja tuntavalt paremaks. Kahtlustangi nüüd, et seal see kurja juur ongi. Kuna rikkama seguga map käseb rohkem bena silindrisse visata ja kui see põleb siis alates 8K tekitab see summutis ise vastusurve ning sealt ka see jõud.

Küsimus. Kuidas, mida teha, et asi saaks normaalse vastusurve? Panna summuti villa, kuid kui palju?
Kas kellegil näiteks on TT600, tuleks viisakalt külla ning mõistliku tasu eest laenaks korraks kohapeal summutipütti.

Vüi on asjatundjatel muid ettepanekuid?!


Re: Vastusurve.

Postitatud: 11 Mai 2011, 18:52
Postitas hotsepp

Mõtteid, ettepanekuid härrased :)
?

Edit: Oh pagan, alles nüüd märkasin, et olen posti rollerite teemasse teinud. Loll pole olla häbiasi aga juhm on olla häbi küll.