1. leht 1-st

Kymco Zing 125ccm

Postitatud: 04 Aug 2007, 22:40
Postitas jaanusratas
S6ber plaanib omale ratast soetada, mille KW arv jääks 11 alla et saaks 17aastasena s6ita. Ja hind peaks ka normi piiresse jääma...jäi silma selline ratas http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Mida oskate sellest rattast rääkida ja yldse Kymko kohta? Et kas on töökindel aparaat ja kas maanteel kannatab m6istliku kiirusega s6ita (90-100) niimoodi et ratas ei karju käes ja peale paari kilomeetrit l6petaks oma töö. Ja kuidas hääled on 125ccm chopperitel, kas on ehtsad v6rri hääled v6i on v6imalik teha midagi summutiga et kaotada murutrimmeri hääli? Ja kuidas kiirendus on? Ise omasin kunagi Yamaha Tzr125 ja sellel oli suht OK, aga kuidas chopperid 125ccm liiguvad? K6ik n6uanded on teretulnud!!

Postitatud: 04 Aug 2007, 22:46
Postitas Zidist
Kahetaktilise TZR'i ja neljataktilise Kymco hääled on väga erinevad. Pigem meenutab TZR murutrimmeri häält.

Endal on 125ccm cruiser ja sellega saab 90 km/h sõita vabalt. Pikema teekonna (100km ja rohkem) võiks vahepeal natuke pausi pidada, konte sirutada ja lasta masinal hingata. Selle hinna eest (15k) üsna hea ratas ma arvan.

Postitatud: 04 Aug 2007, 22:49
Postitas sulu13
Zidist kirjutas:
Kahetaktilise TZR'i ja neljataktilise Kymco hääled on väga erinevad. Pigem meenutab TZR murutrimmeri häält.

Endal on 125ccm cruiser ja sellega saab 90 km/h sõita vabalt. Pikema teekonna (100km ja rohkem) võiks vahepeal natuke pausi pidada, konte sirutada ja lasta masinal hingata. Selle hinna eest (15k) üsna hea ratas ma arvan.

Jah, Tzri hääl võib murutrimmeri häält meenutada, aga vähemalt astub edasi. 4t chopperi minek on ikka päris kesine. Samas on nad kindlasti mugavamad ja töökindlamad kui 2 taktilised biked.

Postitatud: 04 Aug 2007, 22:58
Postitas Zidist
...ja bensiinikulu on ka väike. Minu oma saab hakkama 3 või vähem liitreid/100 km. Kahetaktilised võtavad poole rohkem kütust.

Postitatud: 04 Aug 2007, 23:15
Postitas sulu13
Zidist kirjutas:
...ja bensiinikulu on ka väike. Minu oma saab hakkama 3 või vähem liitreid/100 km. Kahetaktilised võtavad poole rohkem kütust.

Mees, millest see minek siis tuleb ? :lol: Loomulikult on nad ka ökonoomsemad, kuid ma usun, et see tsikkel jääb kiiresti väikseks. (loe: hakkad võimsamat tahtma)

Postitatud: 04 Aug 2007, 23:18
Postitas Zidist
Võimsamat tahavad kõik, kellel on A1 load :lol:

Postitatud: 04 Aug 2007, 23:24
Postitas sulu13
Zidist kirjutas:
Võimsamat tahavad kõik, kellel on A1 load :lol:

Täpsustaksin: kõik, kellel on A1 load vähemalt kuu aega käes olnud. Mina enda siklit ( ca 30kw ) esmalt proovides küll mingist suuremast ei mõelnud. Tegu samuti 125 cc tsikliga :wink:

Postitatud: 04 Aug 2007, 23:31
Postitas jaanusratas
T6si...v6imsamat tahaks alati...ise s6idan Kawasaki zx600r 76KW ja tahaks ka v6imsamat...aga lihtsalt asja tuleb v6tta rahulikult...aga tahaks ikkagi infot konkreetse aparaadi kohta.... ja seda ka veel et julgen millegipärast kahelda et su rs125-l on pea 30kw..kui sa just seda väga yles pole ehitanud.

Postitatud: 04 Aug 2007, 23:35
Postitas sulu13
jaanusratas kirjutas:
T6si...v6imsamat tahaks alati...ise s6idan Kawasaki zx600r 76KW ja tahaks ka v6imsamat...aga lihtsalt asja tuleb v6tta rahulikult...aga tahaks ikkagi infot konkreetse aparaadi kohta.... ja seda ka veel et julgen millegipärast kahelda et su rs125-l on pea 30kw..kui sa just seda väga yles pole ehitanud.
Loomulikult on üles aetud ja mitte kohe ei piirdu see suurema karpa ja teise summutiga :wink:

Postitatud: 05 Aug 2007, 00:30
Postitas Lauri23
Selle kymcoga võid linnas sõita aga maanteele pole sellega küll mõtet minna. Enne läheks mõne kahetaktilise rolleriga maanteele ja ei jääks ka nii palju jalgu.

Postitatud: 05 Aug 2007, 09:31
Postitas Zidist
Tippkiiruseks oli seal märgitud 110km/h. Kui see tõsi on, siis 90km/h sõita ei tohiks olla kontimurdev.