125ccm chopperi otsingul
Moderaator: Moded
125ccm chopperi otsingul
Tervist. Olen siis uus ning soovin küsida paar tähtsamat küsimust. Suvi on käes - miks mitte muretseda endale 125ccm chopper? Vanust 16 ja load on õige-pea tehtud, ARK-s neljapäev teooria, sõit veel ebaselge. Asja juurde...
Mul endal valikus üsna mitu ratast. Mõned küsimused neist:
1. Kas 125ccm ratta jaoks on palju, kui läbisõit on pea 30k? Yamaha Virago XV125 <--Oma v2 mootoriga näeb päris kenake välja, aga läbisõit on minu jaoks murettekitav.
2. On see vastupidav ratas? Kawasaki Eliminator <--välimuselt nupsik, sissepritsega, hind ja aasta aksepteeritav.
3. Ülimugav ja laheda väljanägemisega, kuid hind on masendavalt odav Honda Rebel JC26 <--oli mul õppesõidu rattaks, liikus edasi nagu mees. Kuid konkreetsel isendil miksit vist viga, et võileiva hinnaga ära antakse.
4. Keegi jagab kogemusi? Suzuki Marauder <--Mootor näeb välja kuidagi tühi, aastaarv tibake vanavõitu.
Keegi äkki teab veel missugust ratas soovitada ning mis on ka reaalselt interneti poodides saadaval, siis andke teada.
Kui lähen ratast ostma, siis mida peaks jälgima, et tegu oleks korraliku isendiga?
Keegi teab Soomes olevaid motopoode, siis andke teada. Kas sealt tasuks ratast tuua, või seal on hind ulmeliselt laes. Nii 30k piirimail ta võiks olla.
Kas tasub vaadata alla 2000 aasta rattaid ja mis läbisõiduga hakkavad nad läbi minema, kui hooldatud on asja keskmiselt?
Parimat! Ärge maha lööge.
Mul endal valikus üsna mitu ratast. Mõned küsimused neist:
1. Kas 125ccm ratta jaoks on palju, kui läbisõit on pea 30k? Yamaha Virago XV125 <--Oma v2 mootoriga näeb päris kenake välja, aga läbisõit on minu jaoks murettekitav.
2. On see vastupidav ratas? Kawasaki Eliminator <--välimuselt nupsik, sissepritsega, hind ja aasta aksepteeritav.
3. Ülimugav ja laheda väljanägemisega, kuid hind on masendavalt odav Honda Rebel JC26 <--oli mul õppesõidu rattaks, liikus edasi nagu mees. Kuid konkreetsel isendil miksit vist viga, et võileiva hinnaga ära antakse.
4. Keegi jagab kogemusi? Suzuki Marauder <--Mootor näeb välja kuidagi tühi, aastaarv tibake vanavõitu.
Keegi äkki teab veel missugust ratas soovitada ning mis on ka reaalselt interneti poodides saadaval, siis andke teada.
Kui lähen ratast ostma, siis mida peaks jälgima, et tegu oleks korraliku isendiga?
Keegi teab Soomes olevaid motopoode, siis andke teada. Kas sealt tasuks ratast tuua, või seal on hind ulmeliselt laes. Nii 30k piirimail ta võiks olla.
Kas tasub vaadata alla 2000 aasta rattaid ja mis läbisõiduga hakkavad nad läbi minema, kui hooldatud on asja keskmiselt?
Parimat! Ärge maha lööge.
Aprilial pakkuda ka chopperi tüüpi pill ja 125ccm, kuid tegu on vast kahetaktilise pilliga, seega hääl peenika.
Ise olen sõitnud autokoolis marauderiga. Ilmselt oli see masin piina ka piisavalt saanud. Minek oli kehva, masin uimane ning tippkiirus 90km/h kandis.
Kuna sinu väljapakutud isendid on neljataktilised, siis ei tohiks ka alla 2000. aasta masinatel mootori kohapealt midagi viga olla. Kõik oleneb mudugi isendist, kuid 4-taktilised kestavad kõvasti kauem kui 2-taktilised.
Vaadata, et kuskilt õli ei tilguks, käivitumine kindlasti.
Et kahtlast sinist suitsu 4t masina puhul ei tuleks. Tunnetad ka siduri libisemise ära?
Proovi ära isteasend. Elementaarsed asjad: lambid, välimine külg masinal jne.
Ise olen sõitnud autokoolis marauderiga. Ilmselt oli see masin piina ka piisavalt saanud. Minek oli kehva, masin uimane ning tippkiirus 90km/h kandis.
Kuna sinu väljapakutud isendid on neljataktilised, siis ei tohiks ka alla 2000. aasta masinatel mootori kohapealt midagi viga olla. Kõik oleneb mudugi isendist, kuid 4-taktilised kestavad kõvasti kauem kui 2-taktilised.
Vaadata, et kuskilt õli ei tilguks, käivitumine kindlasti.
Et kahtlast sinist suitsu 4t masina puhul ei tuleks. Tunnetad ka siduri libisemise ära?
Proovi ära isteasend. Elementaarsed asjad: lambid, välimine külg masinal jne.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 23:06
- Tsikkel: Roadsmith HDST HD™ Trike
- Asukoht: Tallinn
Kui suure augu see 125 ikka ära täitma peabMootor näeb välja kuidagi tühi
Ega siis aastaarv nüüd küll nii tõsine seisukorra näitaja ei ole kui autode puhul, igasugu amordisimmerid, piduriklotsid, trossid, amordisimmerid ja muu peenem kola võib vahetamist vajada ka suhteliselt uuemal rattal, mõnel vanemal võivad need tööd just tehtud ollaaastaarv tibake vanavõitu
Mootori kulumise saab teada kompressiooni mõõtes, igasugu väline vaatlus kah abiks.
Lõpuks läheb ikka nii nagu enamusel teistelgi: ostad esimese ratta ära, järgmist ostes tead juba täpselt, mida vaadata.
Re: 125ccm chopperi otsingul
Tere tulemast tsiklistide perre!albert52 kirjutas:Tervist. Olen siis uus ning soovin küsida paar tähtsamat küsimust. Suvi on käes - miks mitte muretseda endale 125ccm chopper? Vanust 16 ja load on õige-pea tehtud, ARK-s neljapäev teooria, sõit veel ebaselge. Asja juurde...
Mul endal valikus üsna mitu ratast. Mõned küsimused neist:
1. Kas 125ccm ratta jaoks on palju, kui läbisõit on pea 30k? Yamaha Virago XV125 <--Oma v2 mootoriga näeb päris kenake välja, aga läbisõit on minu jaoks murettekitav.
2. On see vastupidav ratas? Kawasaki Eliminator <--välimuselt nupsik, sissepritsega, hind ja aasta aksepteeritav.
3. Ülimugav ja laheda väljanägemisega, kuid hind on masendavalt odav Honda Rebel JC26 <--oli mul õppesõidu rattaks, liikus edasi nagu mees. Kuid konkreetsel isendil miksit vist viga, et võileiva hinnaga ära antakse.
4. Keegi jagab kogemusi? Suzuki Marauder <--Mootor näeb välja kuidagi tühi, aastaarv tibake vanavõitu.
Keegi äkki teab veel missugust ratas soovitada ning mis on ka reaalselt interneti poodides saadaval, siis andke teada.
Kui lähen ratast ostma, siis mida peaks jälgima, et tegu oleks korraliku isendiga?
Keegi teab Soomes olevaid motopoode, siis andke teada. Kas sealt tasuks ratast tuua, või seal on hind ulmeliselt laes. Nii 30k piirimail ta võiks olla.
Kas tasub vaadata alla 2000 aasta rattaid ja mis läbisõiduga hakkavad nad läbi minema, kui hooldatud on asja keskmiselt?
Parimat! Ärge maha lööge.
Soomest ja ka mujalt skandinaaviast tsiklit ilmselt osta ei tasu, hinnad liialt kõrged. Pigem Eestist v Saksast.
Mis puudutab läbisõitu, siis see mis müüjal kirjas on "spido näit" mis ei ole ilmtingimata=läbisõit. Ehk siis tasub alati vaadata ratast ennast, mitte spidokat.
Pole omanud ühtegi eelmainutud ratast, kuid EN näeb neist parim välja, IMO.
Hans
V-MAX
Nii, endal on Virago ning olen ülirahul. Kannatab sõita ka pikemaid otsi (u. 150km). Kiirus läheb neil kõigil neljataktilistel võrridel nii 90 - 110km/h.
Viragoga ainult positiivsed kogemused!
Autokoolis (Kalju) sai sõidetud Marauderiga. Mulle isiklikult väga meeldis see masin. Hääl oli eriti hea. Lai lenks ja madal istumine sobis ka.
Eelmainitud Rebel on matsune. Mingi aeg tagasi (eelmine suvi vist) müüdi seda Tallinna Motodepoos. Minu arust oli paak mõlgine, lenks veidike kõver ja mõned kriimud. Muidu on Rebel hea ja töökindel ratas.
Edu!
Viragoga ainult positiivsed kogemused!
Autokoolis (Kalju) sai sõidetud Marauderiga. Mulle isiklikult väga meeldis see masin. Hääl oli eriti hea. Lai lenks ja madal istumine sobis ka.
Eelmainitud Rebel on matsune. Mingi aeg tagasi (eelmine suvi vist) müüdi seda Tallinna Motodepoos. Minu arust oli paak mõlgine, lenks veidike kõver ja mõned kriimud. Muidu on Rebel hea ja töökindel ratas.
Edu!
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Tere
Nu ei saa ma jätta punkti andmata HondaRebelile (konkreetset eksemplari ei saa kommenteerida)
Kui mootor on OK siis kõik muu on suht lihtsalt tehtav
Mootori esimene ok paistab välja kaante poldipeadelt,kas on keeramise jäljed või pole
teine ok tuleb summutitorust lipuvärvid sinine must, valge pole sealt ok
Rehvimustrijääk on ka mõnetuhandene OK kett ja ketirattad ka
Ja reegel osta milline tahes,hiljemalt kahe aasta pärast vahetad niikuinii.
Varustus nõuab ka oma raha ja seda pole kunagi ülearu
Peeter aka Hondarebel aka Basilio
Nu ei saa ma jätta punkti andmata HondaRebelile (konkreetset eksemplari ei saa kommenteerida)
Kui mootor on OK siis kõik muu on suht lihtsalt tehtav
Mootori esimene ok paistab välja kaante poldipeadelt,kas on keeramise jäljed või pole
teine ok tuleb summutitorust lipuvärvid sinine must, valge pole sealt ok
Rehvimustrijääk on ka mõnetuhandene OK kett ja ketirattad ka
Ja reegel osta milline tahes,hiljemalt kahe aasta pärast vahetad niikuinii.
Varustus nõuab ka oma raha ja seda pole kunagi ülearu
Peeter aka Hondarebel aka Basilio
Think positive
Minu punktid lähevad ka Hondale. Sel lihtsal põhjusel, et ostsin oma pojale kah sellise isendi kunagi. Sm. Hondarebeli käest, muide.
Poiss käis sellega kaks hooaega koolis ( 45 km üks ots), "tädirannas", suviti tööl, chillimas jne, ühesõnaga kasutas seda kui hardcore tarbeeset.
Ei oska rattale mitte midagi ette heita. Müüsime edasi, kui sõitja vanus 25 kw peale sai ja mõned päevad tagasi nägin meie kunagist plekist pereliiget ikka veel liikluses kenasti osalemas. Kahtlemata hea valik.
Muidugi võib alati juhuse tahtel mingi õnnetu üksikisendi otsa sattuda nagu ikka kasutatud tehnika ostul, aga margi ja mudeli põhiselt on Honda Rebel väga hea valik.
PS. Kütusena tarbis bensiinihaisu
Poiss käis sellega kaks hooaega koolis ( 45 km üks ots), "tädirannas", suviti tööl, chillimas jne, ühesõnaga kasutas seda kui hardcore tarbeeset.
Ei oska rattale mitte midagi ette heita. Müüsime edasi, kui sõitja vanus 25 kw peale sai ja mõned päevad tagasi nägin meie kunagist plekist pereliiget ikka veel liikluses kenasti osalemas. Kahtlemata hea valik.
Muidugi võib alati juhuse tahtel mingi õnnetu üksikisendi otsa sattuda nagu ikka kasutatud tehnika ostul, aga margi ja mudeli põhiselt on Honda Rebel väga hea valik.
PS. Kütusena tarbis bensiinihaisu
Suzuki GSX 750 Inazuma
Tänud kõigile vastanutele! :]
Asi jõuab siis sinnapaika, et minu nimetatutest nimedest on kõik head ja tuntud tegijad. Küsimus lihtsalt müügis olevate tehnoseisundist, kas on OK. Kõige kihvtim on välimuselt Yamaha Virago XV125, näeb suurema mootoriga hea välja. Elminator on ka päris ängsa. Teistel kahel ei ole värv sobiv ja Honda siis matsune (mis langeb kohe valikust välja). Kuna ise pole Tallinna ja Tartu inimene, vaid hoopis Viljandist, siis neid vaatama hetkel pole võimalust minna. Paari nädala jooksul jõuab see ost kätte, siis käiks kohapeal ära, et asjadest aimu saada.
Yamaha XVS Drag Star 125 on muidugi ilus, kuid seda pole Eestis müügil, vähemalt pole silma jäänud.
Varustuse kohapealt ütleks veel nii palju, et on internetist välja valitud ja läheb maksma 8k ringis:
Kiiver, sealt Naked Sport
Jakk
Püksid
Kindad
Saapad
Asi jõuab siis sinnapaika, et minu nimetatutest nimedest on kõik head ja tuntud tegijad. Küsimus lihtsalt müügis olevate tehnoseisundist, kas on OK. Kõige kihvtim on välimuselt Yamaha Virago XV125, näeb suurema mootoriga hea välja. Elminator on ka päris ängsa. Teistel kahel ei ole värv sobiv ja Honda siis matsune (mis langeb kohe valikust välja). Kuna ise pole Tallinna ja Tartu inimene, vaid hoopis Viljandist, siis neid vaatama hetkel pole võimalust minna. Paari nädala jooksul jõuab see ost kätte, siis käiks kohapeal ära, et asjadest aimu saada.
Yamaha XVS Drag Star 125 on muidugi ilus, kuid seda pole Eestis müügil, vähemalt pole silma jäänud.
Varustuse kohapealt ütleks veel nii palju, et on internetist välja valitud ja läheb maksma 8k ringis:
Kiiver, sealt Naked Sport
Jakk
Püksid
Kindad
Saapad
-
- Postitusi: 1417
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlTaku kirjutas:Aprilial pakkuda ka chopperi tüüpi pill ja 125ccm, kuid tegu on vast kahetaktilise pilliga, seega hääl peenika.
Valikuks osutus Yamaha Virago XV125. Käisin eile Tartus katsumas ja proovimas, sealt öeldi et see on seisnud paar kuud. Käima alguses minna ei tahtnud, tahtis ergutusvoolu akusse. Pärast käis ilusti. Hääl oli asjal mahe. Arvan et hea valik. Täna tuuakse ta siis mulle koju ning saab tiba lähemalt uurida. Jagan kogemusi hiljem...
Ratas toodi siis eile koju. Uurisin ja puurisin, tõesti ikka parim valik nendest. Asi on massiivne, välimus on nunnu, raske, lai, nagu suur choppergi. Kõik tuled, asjad töötavad. Lõppkiirust pole proovinud, linnas igatahes sain 70 kätte, suurema kiirusega muutub juba ohtlikuks. Kuna lube ja ratas veel ARKis arvel pole, siis eriti temaga ei kõõlu.
Mõned pildid siis ka: http://wanted.planet.ee/mesik/Masinad/Yamaha/
Nüüd tuleks vist vahetada mootoris kõik õlid ning õhu- ja õlifilter?
Lisaks soovin talle osta küljekotid nahast ja tagaistuja seljatoe. Kust selliseid asju võiks vaatama minna Tallinnas? Ise tulen teisipäev sinna varustust ostma.
Mõned pildid siis ka: http://wanted.planet.ee/mesik/Masinad/Yamaha/
Nüüd tuleks vist vahetada mootoris kõik õlid ning õhu- ja õlifilter?
Lisaks soovin talle osta küljekotid nahast ja tagaistuja seljatoe. Kust selliseid asju võiks vaatama minna Tallinnas? Ise tulen teisipäev sinna varustust ostma.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.