1. leht 6-st
Postitatud: 09 Juul 2007, 10:41
Postitas Piipz
teeks nii et siia ei tule 4 lehekülge juttu sellest, et kes on kohal ja kes mitte, siis on lihtne siit mingit kasulikku infot hiljem välja lugeda
Ahjaa, et siis kasulikku ka:
Pihelgas kirjutas:Teeme homme, esmaspäeval, väikese koosoleku Hiiu Pubis kell 19.00. Oodatud on kõik kes tunnevad, et neist asja ettevalmistamise ja organiseerimise juures kasu võiks olla.
Re: KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
Postitatud: 09 Juul 2007, 12:03
Postitas Kommionu
Suzumen kirjutas:meelt avaldama 12 juulil kell 16 Tallinna Linnavalitsuse ette.
"meeleavaldus" ikka registreeritud on või?

Postitatud: 09 Juul 2007, 12:07
Postitas nitse
Trr... kus mõnel on ikka vaba aega!

Re: KÕIK 12 JUULIL KELL 16 TL ETTE MEELT AVALDAMA
Postitatud: 09 Juul 2007, 12:12
Postitas Rene
Kommionu kirjutas:Suzumen kirjutas:meelt avaldama 12 juulil kell 16 Tallinna Linnavalitsuse ette.
"meeleavaldus" ikka registreeritud on või?

Suzumen kirjutas:Avalik koosolek registreeritud ja luba saadud 12 juuliks kell 16 Tallinna Linnavalitsuse ees Vabaduse väljak 7.
Postitatud: 09 Juul 2007, 12:41
Postitas pez
Kui karkdega võib tulla siis olen kohal

Postitatud: 09 Juul 2007, 12:54
Postitas Rene
pez kirjutas:Kui karkdega võib tulla siis olen kohal

Pane aga kaela silt "Järvevana ülesõidu ohver", ja ole kohal.

Postitatud: 09 Juul 2007, 16:32
Postitas Karupoiss
Upitaks natuke...
Postitatud: 09 Juul 2007, 21:25
Postitas Pihelgas
LV ette sõiduks koguneme Rocca Al Mare parklas MCDonaldsi juures neljapäeval kell 15.30.
Kolonnis sõitmise reeglid on samad, mis hooaja avamisel:
1. juhtratas sõidab ees kiirusega 40 km/h.
2.
keelatud on möödasõidud paraadi siseselt.
3.
keelatud on igasugune trikitamine
4. asetsemine on üksteise
kõrval (mitte malelauas)
kogu sõidusuuna laiuselt.
5. hoidke mõistlikku pikivahet, kuid ärge jätke vahet eessõitjaga oluliselt suuremaks, kui 15-20 meetrit.
6. üks reegel tehakse teatavaks kohapeal
Reeglid käitumiseks meeleavaldusel:
1. Rattad pargime korrektselt LV maja ette ning võimalikult üksteise kõrvale, et mitte üldist liiklust takistada.
2. On lubatud otseselt meeleavaldusega seotud plakatid. Solvava või konkreetse isiku/te vastu suunatud sõnumiga plakatid ei ole lubatud.
3. Kõik korraldajate nõudmisi mittetäitvad baikerid sunnitakse meeleavalduselt lahkuma.
Postitatud: 09 Juul 2007, 21:50
Postitas pruul
Kui nüid mälu ei peta, siis tundub et addressaat seekord vale võib olla. Populistist Päts tuleb kindlasti õue ning tahab kõigiga koos sõita majandusministeeriumi kaudu Pikale tänavale, kus eesti raudtee asuma peaks. Või kui järgi mõelda, siis oma lapsukese vastu ikka kätt pole ilus tõsta ja liitujaid pole oodata

. Aga ikkagi. Ülesõit peaks olema raudteerajatis ning seega ka raudtee oma ning parandada. Samahästi võiks mõne nõmeda bossiga ettevõtte ees töristada

Postitatud: 09 Juul 2007, 22:11
Postitas Pihelgas
pruul kirjutas:Ülesõit peaks olema raudteerajatis ning seega ka raudtee oma ning parandada.
mis tähendab "ülesõit on raudtee oma"?
Järvevana tee ülesõit asub Tallinna linnas, ning meil linna elanikena on õigus juhtida linnavalitsuse tähelepanu sellele probleemile. Küll nemad juba teavad kelle vastutusalasse konkreetselt selle ülesõidu korrashoid kuulub.
Postitatud: 09 Juul 2007, 22:48
Postitas Raigo
raudtee on riik riigis
Postitatud: 09 Juul 2007, 23:04
Postitas Hans
Pihelgas kirjutas:pruul kirjutas:Ülesõit peaks olema raudteerajatis ning seega ka raudtee oma ning parandada.
mis tähendab "ülesõit on raudtee oma"?
Puht formaalselt kuuluvad ka raudteeülesõidud koos nende korrastamiskohustusega Eesti Raudteele. Koostöös kohalike omavalitsustega (TLV meie teema puhul).
Raudtee ongi riik, peale sm Savisaare tehinguid
Hans
Postitatud: 09 Juul 2007, 23:05
Postitas pruul
[/quote] mis tähendab "ülesõit on raudtee oma"? [/quote]
Et ülesõit (s.h. jupp sõiduteed) on Eesti Raudtee oma. Ühelpool on linna tee, teisel pool on linna tee ja vahepeal on 50 meetrit ER omandit. Ja kas omanik oma maal asuva tee teeb kruusast, aukudest või betoonist on tema enda asi...vahet pole - kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rada linna tuiksoon.
Täpsustuseks - Tallinna Linnvalitsuse ees piketeerimine on igal 10-l juhul õilis ettevõtmine. Lihtsalt võiks kolonn Pikal tänaval ka ühe peatuse teha?
Postitatud: 09 Juul 2007, 23:11
Postitas Pihelgas
Pikale tänavale me kolonniga kahjuks sõita ei saa.
Kuna hetkel on Tallinna Linnavalitsuses võimul sama partei, kelle üks väga mõjukas valimisargument oli Eesti Raudtee tagasiostmine, siis oleks huvitav teada, kas neil on Eesti Raudtee üle mingigi kontroll

Postitatud: 09 Juul 2007, 23:20
Postitas alambe
Puht formaalselt kuuluvad ka raudteeülesõidud koos nende korrastamiskohustusega Eesti Raudteele. Koostöös kohalike omavalitsustega (TLV meie teema puhul).
Hans
tuleb välja, et erinevatel raudteeülesõitudel on vägagi erinevaid omanike/haldajaid:P see on välja tulnud erinevate ülegabariidiliste vedude käigus.
Postitatud: 10 Juul 2007, 00:09
Postitas canis lupus
antud raudtee ülesõit peaks kuuluma vist Edelaraudteele, kuid sel pole vahet, koostöös linnaga on vaja see korda saada!!!
Postitatud: 10 Juul 2007, 00:17
Postitas loomha
Täna võtan aega ning sõidan sealt vihmaga 5 korda edasi-tagasi üle. Kui märkan midagi ohtlikku, ühinen meeleavaldajatega kindlasti!
Postitatud: 10 Juul 2007, 01:15
Postitas piloot
loomha kirjutas:Täna võtan aega ning sõidan sealt vihmaga 5 korda edasi-tagasi üle. Kui märkan midagi ohtlikku, ühinen meeleavaldajatega kindlasti!
Mis kella paiku??? Anna teada ja publikust puudu ei tule...
Postitatud: 10 Juul 2007, 01:18
Postitas loomha
See on põhjendamatult aeglane sõit, selle eest saab trahvi liiklusseaduse paragrahvi alusel. Aga noh, proovida ju võib. Kaitsmed ja kukkumispunnid on nagunii olemas. Tegelikult, ma olen sealt igal kiirusel üle sõitnud, kuna pean seda tõesti nii tihti läbima.
Ei taha hoobelda.
Postitatud: 10 Juul 2007, 01:26
Postitas piloot
alla 30km/h lähed sealt nagu roheline kelk.....,

Nagu õlitatud roheline kelk....

Postitatud: 10 Juul 2007, 07:58
Postitas Reixmees
loomha kirjutas:See on põhjendamatult aeglane sõit, selle eest saab trahvi liiklusseaduse paragrahvi alusel. Aga noh, proovida ju võib. Kaitsmed ja kukkumispunnid on nagunii olemas. Tegelikult, ma olen sealt igal kiirusel üle sõitnud, kuna pean seda tõesti nii tihti läbima.
Ei taha hoobelda.
Raudteeülesõidul põhjendamatult aeglase sõidu eest trahvisaanut tahaks küll kohe oma silmaga näha

Tegelikult tahax näha seda politseid, kes sellise asja peale tuleks, et selle eest tsekk kirjutada. See et konkreetsel ülesõidul stop märki ei ole, ei tähenda seda, et alla 50 kmh kiirusel oleks kellegil õigus mulle seal trahvi teha.
Postitatud: 10 Juul 2007, 08:35
Postitas spinna
pruul kirjutas:vahet pole - kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rada linna tuiksoon
Kohalik omavalitsus saab sekkuda ja nõuda olukorra kohest parandamist mistahes tema territooriumil asuva era- või mistahes muus valduses oleval objektil kui selline objekt põhjustab üldsusele mistahes tüli või ohtu. Olgu selleks põhjuseks siis eraomaniku isiklikul maal kulgeva üldkasutatava kõnnitee lumest rookimata jätmine, libedusetõrje tegemata jätmine, purikate räästast korjamata jätmine, raudteeülesõidu ohtlikult vigane tehniline lahendus või misiganes muu olukord. Ja tõepoolest ei ole siin vahet kas tee läheb sauna või on juhtumisi 2+2 rajaline linna tuiksoon. Mõlemal juhul tuleb olukord parandada kui see üldsusele probleeme tekitab. Küsimus on lihtsalt motiveerituses ehk tahtmises ning tihtipeale kindlasti ka viitsimises. Antud juhul võib põhjus olla ka lihtsalt teadmatuses. Ja informeerima ning motiveeritust tõstma ju neljapäeval sõidetaksegi.
Loomha, ükskord sa seal kukud niikuinii

See teebki selle koha eriliseks, et seal on juba liiga palju kukutud ja/või peaaegu kukutud. Minu teada on seal käpuli olnud nii tavakodanikest rattureid kui ka üpris osavaid selle.
Postitatud: 10 Juul 2007, 09:57
Postitas Lang
Suzumen kirjutas:Kampaanja avalöök siis homses Postimehes
no kas pime või mis, aga no ei leia tänasest Postimehest selle kohta sõnagi...

Postitatud: 10 Juul 2007, 10:22
Postitas Bobcat
Ei tahaks foorumi alateemasid solkida, aga nii palju kui mina aru sain, siis siit ürituste alt ei ole seda teemat just kuigi paljud lugenud - lihtsalt paljud meist ei loe muud kui "ajaviiteks" ja "tehniline" (osutus kurvaks tõsiasjaks kui asusin usinasti agitatsiooni tegema - rahvas pold kuulnudki midagi

) - sellest siis ettepanek panna ka nendesse foorumistesse viide ülesse, et võimalikult paljud infole ise otsa komistaks - kuna magavale kassile hiir suhu ei jookse, siis seekord võiks selle sinna panna - saaks rahvast rohkem kokku
see oli ainult soovitus

Postitatud: 10 Juul 2007, 10:28
Postitas Intruder
Mida te selle meeleavaldusega saavutada tahate?
Aasta tagasi korra proovisime, samas foorumis oli ka teema reporteri kaamera ette olid nõus tulema paljud, kohale tuli meid täpselt neli.
Aga see selleks, mis puutub antud aktsiooni siism inu arust pole siiani keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.
Mõelge ennem läbi - mis on Sõnum, kuna tele on kohal 100% siis võidakse seda küsiga kellelt teilt iganes ja mingit jökk-mökki poleks küll vaja edastada.
Postitatud: 10 Juul 2007, 10:43
Postitas Bobcat
Intruder kirjutas:Mida te selle meeleavaldusega saavutada tahate?
Vaata sõber, mina tahaks seda saavutada, et sealt rahulikult, ilma pikki näppe saamata üle võiks sõita - seda saavutada polegi eriline kunst - võrduseks võib vabalt tuua nii Pääsküla kui ka Veerenni ülesõidu.
Ja hetkel ei ole mõtet enam heiatada selle üle, kas on mõtet midagi teha - nüüd on üritusele juba täiskäik antud ja nüüd on see vaja edukalt lõpuni vedada.

Postitatud: 10 Juul 2007, 10:49
Postitas Pihelgas
Intruder kirjutas:Mida te selle meeleavaldusega saavutada tahate?
Aasta tagasi korra proovisime, samas foorumis oli ka teema reporteri kaamera ette olid nõus tulema paljud, kohale tuli meid täpselt neli.
Aga see selleks, mis puutub antud aktsiooni siism inu arust pole siiani keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.Mõelge ennem läbi - mis on Sõnum, kuna tele on kohal 100% siis võidakse seda küsiga kellelt teilt iganes ja mingit jökk-mökki poleks küll vaja edastada.
pane siis alustuseks need kolm lauset kirja, mis sa eelmisel aastal edastasid.
Postitatud: 10 Juul 2007, 10:49
Postitas Intruder
Oeh - ilmselt ma siin postitasin väheke valesti oma mõtte.
Aga see kui sinult bobcat küsitakse, mis siis peaks antud radutee ülesõidul teisiti olema - mõlege see läbi enda jaoks.
See et nagu pääsküle või veerenni - kahjuks tänase järvevana puhul on see võimatu, kuna pääsküla ja veerenni raudtee ei pööra sõiduteel olles - järvevana oma seda teeb.
Siis kui eelmisel aastal reporteriga seda lugu tegime, siis tegime need kes seal olime tegime selle raudtee endale selgeks (kogu jama on see pöörav liiper, kuna tee raudtee liiper pole seal mitte sirge vaid keerab paremale) ..... tehke teie ka nii - niisama lahmida pole mõtet.
Pihelgas kahjuks mina ei ole raudtee ehitaja ja mul pole õrna aimu ka, mida seal saaks teisiti teha, ilmselt liipreid ei hakka seal keegi sirgete vastu välja vahetama...võibolla aitaks see kui need jubedad plekk plaadid liiprite ääres ära võetaks asendataks millegi muuga ning raudtee ja asfalt viidaks ühele kõrgusele ehk teisisõni teekatte elementaarne remont - aga äkki see ei aita ka.
Ning ma pean nentima, et mulle küll ei meeldi järvevana raudtee ülesõit, kuid sealt saab täiesti vabalt sõita ilma pikki näppe saamata üle.
Lihtsalt teises reas peab olema, kiirus minimaalselt 60 km/h ning lenksust ei tohi kramplikult kinni hoida.
Postitatud: 10 Juul 2007, 10:54
Postitas spinna
Intruder kirjutas:keegi selles teemas suutnud isegi 3 lausega sõnastada seda, milline see järvevana rdt. ülesõit olema peaks.
1. Järvevana rdt ülesõit peaks olema ohutu.
2. Järvevana rdt ülesõit peaks olema igaühe poolt läbitav turvaliselt.
3. Järvevana rdt ülesõit peaks olema igal kiirusel läbitav turvaliselt.
Võta heaks
Mida selleks teha, seda peaks ilmselt ütlema insenerid, mitte foorum

Postitatud: 10 Juul 2007, 11:00
Postitas Pihelgas
Intruder kirjutas:Ning ma pean nentima, et mulle küll ei meeldi järvevana raudtee ülesõit, kuid sealt saab täiesti vabalt sõita ilma pikki näppe saamata üle.
Lihtsalt teises reas peab olema, kiirus minimaalselt 60 km/h ning lenksust ei tohi kramplikult kinni hoida.
kulla mees, olime eile kohapeal 16.00 - 16.30. Autosid liigub Ülemiste-Mustamäe suunal minutis 50 tk. Tihedalt üksteise järel mõlemas reas. AUTODE liikumiskiirus on ca. 20-30km/h - mismoodi sina sealt lõdva randme ja 60+ kiirusega läbi lendad?
Nagu korduval öelnud oleme, pole asi niivõrd kohalikes ja kogenud ratturites, kes teavad misoodi seal sõita tuleks, kuivõrd algajates ja Tallinna esmakordselt külastavates motomatkajates.
Milline on õige tehniline lahendus ei saa meie öelda. Küll aga on enamuste kukkumiste põhjuseks esimene rööpapaar, kus tagumine rööbas on tee suhtes ca. 135kraadise nurga all, ning teepinnast 10cm kõrgemal. Kui see veel märg juhtub olema, saab tsikli esiratas tugeva laksu ja suunatakse rööpa poolt vasakule. Seepärast kukutaksegi.
Panin kah mõisted õigeks - tänud@Mella
