lugesin seda sama kirjatükki lehes ja tekkis kaks täiesti erinevat ja vastukäivat tundmust...
asi on vägagi tervitatav, et sedasorti absurdsustele meie liikluskorralduses lõpuks keegi kõrge ametnik ka tähelepanu hakkab pöörama ja loodetavasti ka midagi ette võetakse:
- täiesti korras teel, millele ei ole jõutud VEEL valgeid triipe peale tõmmata, tuleb sõita millegipärast 30 km/h?
- sealjuures enamustel Tallinna täiesti kirjeldamatus korras olevatest teedest, millistel see valge triip on ammu ära kulunud ja unustatud või on neid triipe erinevate liikluskorralduste katsetustest kogu tänavalaiuselt, nii, et keegi täpselt ei teagi, kuidas seal liiklema peab - nendel teedel ja tänavatel võib sõita ilma mingi täiendava piiranguta...
- lisaks on kuhjade viisi sarnaseid (kiiruse) piiranguid, millest hästi aru ei saa - näiteks miks peaks maanteeservast 5 m kaugusel olevat liiklusmärki värvivast Signaali töömehest mööda sõitma kiirusega 30 km/h ja seda veel 500 m enne ja pärast sündmuskohta ?!? jne...
teisalt tekkis arusaamatu tunne, et kas tõesti, kui KÕIK juhid sõidavad NII KUI NII 30 km/h piirangus kiirusega 50...70 km/h (st ületavad kiirust kuni 40 km/h) siis on asi lõpuks aksepteeritav ja tuleb muuta seadust? või on küsimus hoopis selles, et see tore härra Pihl kuulub ise nende KÕIKide hulka ja on lõpuks väsinud iga päev mõne liikluskuuleka järel 30:ga venima
PS! äkki hakkaks kuhugi teema alla neid meie liikluskorralduse "pärleid" koguma ja perioodiliselt, mingi portsu kaupa, meie riigi-isadele küsimuse vormis edasi saatma - või vähemalt hakkab kirjutajal endal kergem neid absurdseid olukordi teistega jagades ning lugejatele äratundmiserõõmu ja lõbusat lugemist...