1. leht 1-st

Istmealuse pesu

Postitatud: 11 Juun 2007, 22:00
Postitas Habib
Omaenese idiootsused tulevad alati kõige paremini välja ja ajavad kõige rohkem närvi... :evil: Niisiis, kallasin õli juurde, õlikork jäi peale panemata ja kohe sadulasse. Sõitsin siis 3-4 km linna vahel, mingil hetkel foori all avastasin, et suitseb, oma pühas debiilsuses leidsin et ei hullu, ehk tilkus vähe sumpa peale jne. :wack:
Lühidalt, kui hetk hiljem ära ühendas pidasin kinni ja kui sadula üles tõstsin, üritasin pool tundi järjest endale jalaga munadesse lüüa... :evil: :evil:
Niisiis, sadulaalune õli täis, nüüd vaja see läbu kuidagi likvideerida. Siit ka küsimus: kuidas? On pesulasse minek (Jazz siis tõenäoliselt)ok ja kas sinna juhtmete keskele mootoripesuvahendi laskmine ja survekas on ikka hea idee? Kõige mugavam küll :roll:
Niisiis, andke nõu! Luban, et kui veel juhtub, lõikan sõrmed maha et ei pääseks enam tehnikat näppima :?

Postitatud: 11 Juun 2007, 22:35
Postitas Laur
Auto kapotialla küll valimatta lasknud mootoripesuvahendit ja survekaga järgi, aga ära siis survekaga väga lähedalt lase, mootoripesuvahend võtab lahtise õli niisama ka üsnahästi lahti.

Aga iseendale jalaga munadesse on küll väärt idee, siiani itsitan :lol:

Postitatud: 11 Juun 2007, 22:58
Postitas koi
Tere.

Eammees oled ikka habib krt.Saan aru su õnnetusest, aga(no ajad ikka veel naerma) ära näppe küll nüsima hakka, sest kuidas Otepäel jooke manustad?
Pesuained ja vesi on pistikutele üsna agressiivsed jah. Lisaks releed ja igasugu elektroonika ei salli neid vedelikke.
On olemas selline vahend, nagu rasvaeemaldi - autopoes, bensukas,Hydroskandis.. .Seda on ka aerosoolpakendis. Aine eemaldab rasva, õli ülihästi ja ei näri värvi ega pistikute sisu. Alles võib jääda vaid nagu pisut tahmane aga kuiv ollus, mille saad lapiga maha pühkida. Ka ei pea seda ainet ojadena peale ajama.
Ettevaatust ainult tulega - väga süttimisohtlik - soovitav eelnevalt aku maha võtta ja peale alles kui on ilusti kuiv(aurustub väga kiiresti).
Jõudu!

Postitatud: 13 Juun 2007, 11:31
Postitas Habib
Tõstan teema veel korra üles. Kõigepealt, mis selle rasvaeemaldi täisnimetus on ja mis poe(või bensuka) ketis seda müüakse? Automaailmas ei teatud sellest midagi...
Kunagi ei liigu s**t üksinda... ikka hulgakesi. Täiendav s**t ilmnes selles, et piisavalt palju õli oli ennast mööda tagapiduri ketast laiali laotanud et tagumine pidur on oma pidurdusvõime minetanud :( Niisiis, oskab keegi öelda, on see mööduv nähtus(usinal tagapiduri kasutamisel kulub klotsidelt õli maha), parandatav nähtus(mingit hi-tec hookuspookust klotsi peale, mis õli ära nullib) või pöördumatu nähtus(aitab ainult klotside vahetus)?

Tänud!
Ikka veel harjutan jalga munadeni painduma... :evil:

Postitatud: 13 Juun 2007, 11:46
Postitas Piats
Selle õli peaks sealt ära saama spetsiaalse vahendiga....
Motopoodides müüakse nende piduriosade puhastusvahendeid.
Võtad klotsid alt ära ja pesed ära ja suppordi samuti, siis peaks nagu uus olema :D

Postitatud: 13 Juun 2007, 12:11
Postitas yeekim
Piats kirjutas:
Selle õli peaks sealt ära saama spetsiaalse vahendiga....
Motopoodides müüakse nende piduriosade puhastusvahendeid.
Võtad klotsid alt ära ja pesed ära ja suppordi samuti, siis peaks nagu uus olema :D
See spets "asi" on atsetoon aerosoolipudelis! Lihtsam on osta pudelis atsetooni ja siis loputada, kuigi erilist usku sellese pole. Enda vanal autol läks WD-40 piduriklotsidele ja seal aitas ainult vahetus, pesin ma teda kaua pesin! Pealegi on asi sinu enda ohutuses!
edu

Postitatud: 13 Juun 2007, 12:23
Postitas ar
Erinevalt Ants01-st on mul positiivne kogemus piduriketaste puhastusaerosooliga.
Esiamordist lekkis õli ja uputas põhjalikult üle esipiduri kolotsid. Pärast puhastamist toimisid pidurid jällegi suurepäraselt.

Postitatud: 13 Juun 2007, 12:27
Postitas MX125
Omal pole kogemust, aga äkki see aine aitab : http://www.valvoline.ee/products/carcar ... eaner.html

Postitatud: 13 Juun 2007, 13:39
Postitas munaz
Niisiis, oskab keegi öelda, on see mööduv nähtus(usinal tagapiduri kasutamisel kulub klotsidelt õli maha), parandatav nähtus(mingit hi-tec hookuspookust klotsi peale, mis õli ära nullib) või pöördumatu nähtus(aitab ainult klotside vahetus)?
Auto ketaspidur igatahes "põletas" pealevalgunud õli nädalaga ära.

Postitatud: 13 Juun 2007, 13:48
Postitas ishijupp
Universaalne kiirpuhastus-sprei (brake cleaner) 500ml, valmistaja Liqui Moly, müüb Balti Laager, hind 60 eeku.

Postitatud: 13 Juun 2007, 15:07
Postitas Divikas
Lihtne võimalus on pesta tavalise nõudepesu (fairi, olen korduvalt kasutanud) vahendiga. Teed tummise segu ja alguses leotad sellega ja lased ainel mõjuda Kui on vana ja kuivanud õli-tolmu segu peal, võib eelnevalt ka mootoripesu vahendit kasutada, mootor võiks sedavõrd soe olla, et käega katsudes ei kõrveta. Ja 10- 15 min pärast pesed juba lahjema seguga üle. Ja viimaks puhas vesi loputuseks. Aku pesemise ajaks maha ja harjadeks pudelihari ja tavaline hari, veel parem keskmise suurusega värvipintsel. Pääsed igale poole ligi, samas pole karta erinevalt survepesust, et vesi ja niiskus kuskile sellisesse kohta pääseb kuhu vaja pole. Võtab natuke rohkem aega kui survepesu aga samas töö on loominguline, ei riku mingeid jubinaid, plasti, nahka ja ratta saad puhtaks igaljuhul. Iseenesest on mootorrattad nii tehtud, et vesi ei tee elektrisüsteemile midagi (lausvihmas sõites ei jää rattal ükski koht kuivaks) aga survepesu on midagi muud ja seda ma ei soovitaks.

Postitatud: 13 Juun 2007, 16:20
Postitas õunapunn
Kui sa ise aru pole saanud ,siis munadesse löömisega on iga teine sind nõus aitama,mõistliku tasu eest muidugi :twisted: Aga teemast.Olen ise kasutanud õli ja bituumeni plekkide(need viimased nii autol kui rattal välisküljel loomulikult) eemaldamiseks Statoilis müüdavat vahendit.Hea lihtne kasutada-pritsi peale,lase paar mintsa seista ja loputa :P ,ning mis põhiline täitsa toimib