1. leht 1-st
JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.
Postitatud: 11 Juun 2007, 13:08
Postitas xgas
Pealkirjas mainitud tõmmitsat oleks vaja. Kas mõnel endisel või praegusel jawa mehel oleks kuskil riiulis väntvõlli laagri tõmmitsat. Nimelt ei soovi ma tervet mootorit pooleks teha et väntvõlli laagrit kätte saada, seega oleks abiks kui saaks tõmmitsa. Kuna ratas ise asub minust 200 km eemal. Siis lihtsalt katsetamiseks ise tõmmitsat ehitada on väga tülikas. Kui kellelgi oleks antud tõmmits olemas, siis võtke ühendust.
JAWA 350 väntvõlli laagri tõmmits.
Postitatud: 12 Juun 2007, 00:02
Postitas miilits
Kardan, et jääd selles ürituses hätta parem võta mootor pooleks.
Postitatud: 12 Juun 2007, 09:03
Postitas isakene
Lihtne tõmmits sellisel puhul - võta 2 8mm täiskeermega pikemat tugevast materjalist mutriga polti ja tee paksemast terasest plaadile 2 ava, mille vahekaugus = laagri diameetriga separaatori kohalt. Löö laagri separaator puruks, pista poldiotsad laagrisse, nii et plaat vända otsale kandma jääb ja keevita poldiotsad laagrisse kinni. Mutritega keerad laagri ilusti välja. Ainult keevitamisel peab pisut kogemust olema, algajat selle töö kallale lasta ei maksa.
Re: JAWA 350 võntvõlli laagri tõmmits.
Postitatud: 12 Juun 2007, 09:09
Postitas Üllar
xgas kirjutas:Pealkirjas mainitud tõmmitsat oleks vaja. Kas mõnel endisel või praegusel jawa mehel oleks kuskil riiulis väntvõlli laagri tõmmitsat. Nimelt ei soovi ma tervet mootorit pooleks teha et väntvõlli laagrit kätte saada, seega oleks abiks kui saaks tõmmitsa. Kuna ratas ise asub minust 200 km eemal. Siis lihtsalt katsetamiseks ise tõmmitsat ehitada on väga tülikas. Kui kellelgi oleks antud tõmmits olemas, siis võtke ühendust.
mOOTOR POOLEKS-MUU EI AITA,TÄNAPÄEVAL IGAS AUTOREMONDIS HEAD HÜDR.PRESSID,MILLEGA LAAGREID SISSE PRESSIDA.
iSE VAHETASIN ISEGI 638 NII VÄNTVÕLLI LAAGRID SKF-IDE VASTU JA SAIN NISSANI JUURES SEDA TEHA.
pLASTMASS SEPARAATORITEGA SKF-ID ON VÄGA HEAD.
Postitatud: 12 Juun 2007, 09:20
Postitas saqu
Alumiiniumist mootori korpusesse pole ju mõtet seda külmalt sisse pressida, pigem kuumutada vanal elektripliidil seda detaili (kasvõi 100-150 kraadi), kuhu laager peab sisse minema ja nt. sügavkülmast võetud laager "kukub" sinna ise sisse ja ei kuluta pesa ka, niigi väljavõtmine seda vähesel määral juba teeb.

Postitatud: 19 Juun 2007, 22:46
Postitas Tsikkelröövel
Mul oli omal ajal sihuke tõmmits. Metoodika sama, mis Isakene kirjeldas. Ainult et nende pikkade poltide tipus oli kuulide diameetriga kettad, mis peale separaatori purustamist kuulide vahele pista ja risti keerata tuli. Edasi keera vaid kruvi. Uue laagri koputasin paika vana laagri võru abil. No läheb ludinal. Midagi ei kuumutanud. Ja kui, siis kasutage kuumapuhurit. Täiesti piisav ja ei riku detaile.
Postitatud: 08 Juul 2007, 23:13
Postitas layr
Tsikkelröövel kirjutas:Mul oli omal ajal sihuke tõmmits. Metoodika sama, mis Isakene kirjeldas. Ainult et nende pikkade poltide tipus oli kuulide diameetriga kettad, mis peale separaatori purustamist kuulide vahele pista ja risti keerata tuli. Edasi keera vaid kruvi. Uue laagri koputasin paika vana laagri võru abil. No läheb ludinal. Midagi ei kuumutanud. Ja kui, siis kasutage kuumapuhurit. Täiesti piisav ja ei riku detaile.
Minu mälu järgi ei läinud kuumapuhuriga ludinal. Räägiti küll, et laager istub selle meetodiga ise paika, kuid ei läinud nii õnnelikult. Pidi pessa siiski koputama. Tol hetkel mõtlesin isegi laagri sügavkülmutamisest enne installatsiooni. On see põhimõtteliselt laagri seisukohast lubatud tegevus?
Tsikkelröövel, oskad sa kirjeldada, missugused need ristikeeratavad kettad poltide otsas välja nägid?
L
Postitatud: 08 Juul 2007, 23:24
Postitas Moderaator
Segment varre otsas. Algul on vars peenike ,siis läheb jämedamaks.