Kiiruseületamise karistused karmistuvad.
Moderaator: Moded
Kiiruseületamise karistused karmistuvad.
Ja veel üks uudis liikluspolitsei lähiaja strateegiatest. Eks ta üks džinni lampi tagasitoppimine on.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=16148783
Samas eile läbisin autoga suurema ringi mööda eestit ja ei saaks öelda, et liikluses midagi halba oleks silma jäänud. Ühtegi kihutajat ei näinud, ka baikerid sõitsid täiesti rahulikult ning Tallinnast Virtsu sõites oli ka mitmeid pinnatud lõike, kus sõideti kannatlikult piirangutest kinni pidades. Aga ühtegi politseiautot küll ei näinud kogu päeva jooksul.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=16148783
Samas eile läbisin autoga suurema ringi mööda eestit ja ei saaks öelda, et liikluses midagi halba oleks silma jäänud. Ühtegi kihutajat ei näinud, ka baikerid sõitsid täiesti rahulikult ning Tallinnast Virtsu sõites oli ka mitmeid pinnatud lõike, kus sõideti kannatlikult piirangutest kinni pidades. Aga ühtegi politseiautot küll ei näinud kogu päeva jooksul.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Re.
Mina olen märganud viimastel päevadel palju politseinikke erinevate sõiduvahendite kiiruseid piidlemas. Igast asendist võetakse.
Näiteks laupäeval sõitis miski värvides mersu buss mulle Tln-Trt maanteel Laeva kandis vastu ja tuuleklaasi tagant paistis radar
Mõni kilt eemal oli ka "klienditeeninduse punkt", kus aktiivselt lube hoiustati.
Olin see õhtu liikvel oma rahuliku customiga, mistõttu meil diskussiooni ei tekkinud
Kuid hoogu tuleks maha võtta küll, hapumaks ja korralikumaks läheb liiklus vaikselt. Eks looduslik valik on juba piisavalt inimesi "lõiganud" kah - rohkem küll purjakil autojuhte...
Näiteks laupäeval sõitis miski värvides mersu buss mulle Tln-Trt maanteel Laeva kandis vastu ja tuuleklaasi tagant paistis radar
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Olin see õhtu liikvel oma rahuliku customiga, mistõttu meil diskussiooni ei tekkinud
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
K1200S
tundub jah, et olukord eestimaal on viimasel ajal täiesti käest ära. seega las kontrollivad ja trahvivad, mitmekordsetele oluliselt (<50 km/h) kiiruseületajatele võiks välja mõelda veel mingid erilised trahvid.
kuid eile tallinnast koju sõites ei saanud küll politse vähesuse üle kurta. pärast mäot oli patrull, kes minu ees hakkas kiiruseületajat vilkuritega jälitama ning laeva lähistel oli kaks motopatrulli.
kuid eile tallinnast koju sõites ei saanud küll politse vähesuse üle kurta. pärast mäot oli patrull, kes minu ees hakkas kiiruseületajat vilkuritega jälitama ning laeva lähistel oli kaks motopatrulli.
Täna tahavad juba teha kiiruse ületuse eest max määra või siis peidavad kohe 30 päevaks ära.
Ootan ise huviga, mis määratakse. Kuidagi nagu vaikselt hakkan juba arestiga harjuma, st loe kust tahad, ikka igalpool jutuks, et kiiruse ületajatele arest. Kas esimesel korral ikka on nii julmad? Ei saa rahus enam ka magada.
Teemasse aga: mingit pidi peaks ikka vahet tegema, et kuidas ja mis situatsioonis antud ületus tekkis. Absurd on kui pinnatud teel, kus kehtib 30kmh või hoovialal elab keegi oma komplekse välja, sest antud kohtades on tema sõiduk piisavalt võimas, et teistest mööda sõita, mida aga maanteel ei juhtuks?
Iseasi kiiruseületus on möödasõit (ise patustasin seal). Kas antud ületus on ikka niii suur kuritegu? Samamoodi on nt maanteel, kus 100 lubatud, uus asfalt, päikesepaiste ja linnulaul ja kui nüüd sellises kohas teha mingi x kmh üle, kas on mõtet karistada max määra järgi. (ei mõtle selle all 200kmh ridade vahel sõeluvaid tegelasi).
Arvan, et natuke aitaks kohustus trahv KOHE täissummas ära maksta. Kui ikka vaja 12000 välja käia, eks see vast paneb mõtlema. Aga vastasel juhul maksad politseis nn Ego-järelmaksuga iga kuu 500 ja sa ei saagi aru, et midagi nagu valesti oleks.
Teine asi- nagu siin juba keegi ütles - karistuse vältimatus. St sa tead, et patustasid ja seega saad ka karistada. Kui teha aind üks reede Tartu suunal ja teine reede Pärnu suunal nn liiklusrahustust, siis teab enamus, et muud teed on "vabad".
Ootan ise huviga, mis määratakse. Kuidagi nagu vaikselt hakkan juba arestiga harjuma, st loe kust tahad, ikka igalpool jutuks, et kiiruse ületajatele arest. Kas esimesel korral ikka on nii julmad? Ei saa rahus enam ka magada.
Teemasse aga: mingit pidi peaks ikka vahet tegema, et kuidas ja mis situatsioonis antud ületus tekkis. Absurd on kui pinnatud teel, kus kehtib 30kmh või hoovialal elab keegi oma komplekse välja, sest antud kohtades on tema sõiduk piisavalt võimas, et teistest mööda sõita, mida aga maanteel ei juhtuks?
Iseasi kiiruseületus on möödasõit (ise patustasin seal). Kas antud ületus on ikka niii suur kuritegu? Samamoodi on nt maanteel, kus 100 lubatud, uus asfalt, päikesepaiste ja linnulaul ja kui nüüd sellises kohas teha mingi x kmh üle, kas on mõtet karistada max määra järgi. (ei mõtle selle all 200kmh ridade vahel sõeluvaid tegelasi).
Arvan, et natuke aitaks kohustus trahv KOHE täissummas ära maksta. Kui ikka vaja 12000 välja käia, eks see vast paneb mõtlema. Aga vastasel juhul maksad politseis nn Ego-järelmaksuga iga kuu 500 ja sa ei saagi aru, et midagi nagu valesti oleks.
Teine asi- nagu siin juba keegi ütles - karistuse vältimatus. St sa tead, et patustasid ja seega saad ka karistada. Kui teha aind üks reede Tartu suunal ja teine reede Pärnu suunal nn liiklusrahustust, siis teab enamus, et muud teed on "vabad".
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
kas Eestis sellist websaiti ei ole kuhu inimesed saavad teatada kus radarimehed parasjagu tegutsevad?
Siin on: http://www.flitsservice.nl/traphic/verk ... /kaart.php
Siin on: http://www.flitsservice.nl/traphic/verk ... /kaart.php
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Sellise küsimuse esitamise puhul on vastus mingi umbmäärane "ebakindel liiklemine vms." ja alustatakse erinevaid vahvaid protseduure.scryth kirjutas:Mis su peatamise põhjuseks oli?
Pole erilist mõtet küsida, eriti kui tulevikus ka liigelda tahad
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Arvatavasti oleks Space kohe väikese +6 ületamise eest protokolli saanud või ametliku hoiatuse - pole väga vajadust jahmerdada, põhjuse leiab alati.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Härrased!
Kasutage suvel tsikliga liiklemiseks kõrvalmaanteid. Seal ei ole vaja kiirust ületada, sest möödasõidu vajadus puudub, ehk teisi liiklejaid kohtad vaid harva. Samuti on politsei aktiivsus väike, sest mis sa ikka valvad kui sõidab vaid üks kaks autot minutis mööda. Närvid jäävad tervemaks, sest pole kaasliiklejaid ja igasugu "hälvik-autojuhte".
Mina sõidan 90% ajast mööda alternatiivseid marsruute. Põhiline on, et asulates kiirust ei ületaks, muul ajal suht savi. Peaks tõeline kriminaal olema, et sellistel teedel kiiruseületamise eest trahvi saada. Pealegi, oluliselt ilusamad on need teeääred. On mida vaadata ja vaatamise aega leiab alati, sest pole vaja silm punnis vahtida eesoleva sõiduki piduritulesid.
Siin keegi vahepel kurtis, et tsikkel on aga naine ikka veel vana... Ka see probleem saab lahenduse: väikeasulate teeäärsetes bussikates istub õhtusemal ajal suurtes kogustes ilusaid chikke, kes ootavad, et tuleks ilus rikas ratsanik oma läikival tsikli ja nad selles "pärapõrgust" minema viiks
Madallennu sooritamiseks samuti parimad teed, üks oht on juba eos ellimineeritud: vähe liiklust tähendab väiksem oht sattuda mõne auto pärast liiklusõnnetusse.
Kasutage suvel tsikliga liiklemiseks kõrvalmaanteid. Seal ei ole vaja kiirust ületada, sest möödasõidu vajadus puudub, ehk teisi liiklejaid kohtad vaid harva. Samuti on politsei aktiivsus väike, sest mis sa ikka valvad kui sõidab vaid üks kaks autot minutis mööda. Närvid jäävad tervemaks, sest pole kaasliiklejaid ja igasugu "hälvik-autojuhte".
Mina sõidan 90% ajast mööda alternatiivseid marsruute. Põhiline on, et asulates kiirust ei ületaks, muul ajal suht savi. Peaks tõeline kriminaal olema, et sellistel teedel kiiruseületamise eest trahvi saada. Pealegi, oluliselt ilusamad on need teeääred. On mida vaadata ja vaatamise aega leiab alati, sest pole vaja silm punnis vahtida eesoleva sõiduki piduritulesid.
Siin keegi vahepel kurtis, et tsikkel on aga naine ikka veel vana... Ka see probleem saab lahenduse: väikeasulate teeäärsetes bussikates istub õhtusemal ajal suurtes kogustes ilusaid chikke, kes ootavad, et tuleks ilus rikas ratsanik oma läikival tsikli ja nad selles "pärapõrgust" minema viiks
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Madallennu sooritamiseks samuti parimad teed, üks oht on juba eos ellimineeritud: vähe liiklust tähendab väiksem oht sattuda mõne auto pärast liiklusõnnetusse.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
davidsoniharald kirjutas:Siin keegi vahepel kurtis, et tsikkel on aga naine ikka veel vana... Ka see probleem saab lahenduse: väikeasulate teeäärsetes bussikates istub õhtusemal ajal suurtes kogustes ilusaid chikke, kes ootavad, et tuleks ilus rikas ratsanik oma läikival tsikli ja nad selles "pärapõrgust" minema viiks
![]()
jamaks läheb siis, kui tagasi hakkad viima
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Elavjõudu on meil vajaka mitmes valdkonnas. Aga üks väike kohustuslik julla raami külge ja maanteel on teine mobiilne julla mis regib kiiruse ületamise. Saadab kohemaid omanikule hansapanka arvemotobike kirjutas:karmistamine ei lahenda probleemi, hirm vahelejäämise üle aitab. Seega vahelejäämise võimalus peab olema suur = politseinikke rohkem (viisakad, mõistvad, pädevad ja haritud, kes selgitavad inimestele LE ja käitumist EV teedel)
LIIKLUSJÄRELEVALVE EESMÄRGIKS EI SAA OLLA RIIGI KASSA TÄITMINE!!!
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
ma ei tea kas nüüd hakataksegi tsikleid pisteliselt kontrollima, aga mind võeti täna paldiski mnt pealt(seal kus mustal majal suur Nissani kiri peal) kinni-kahe politsei tsikliga. Kiirus ja kõik oli normis, vaadati dokumente ja lubasid, kuigi need olid aegunud - läksin just uutele järgi. Sõnagi lausumata anti paberid tagasi ja sõideti edasi.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: 17 Veebr 2007, 17:02
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn, Viimsi
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Reede siis sai sõidetud Tallinnast Hiiumaale kus oli ka üks 40 pealine tsiklite kogunemine......Taeblas lasin radarisse 70-ga 50 -ne alas.....härra politsei astus juurde ja vibutas näpuga
et sul oli 70 aga siin 50, ma siis et jah sorry suht raske on sõita 50-ga ,kukun kummuli sellega
,näha oli et normaalne vend oli ja saab tsiklimeestest aru....ma siis muigega küsisin et kas seal eespool veel teid fööniga ees on....sellepeale ta naeris ja ütles, et anna minna.....dok. jäeti ka kontrollimata....oli sõbralik, see teeb headmeelt ja isegi dissiplineerib rohkem......
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
eks see pisteline kontroll ole tingitud ka sellest, et viimasel ajal ikka üha rohkem ja rohkem sõidab kas hoopis ilma lubadeta või üle lubatud võimsuse rattaga. seega meie endi turvalisuse huvides ma arvan, et see õigustatud... kui neil ainult püsivust jaguks ja see kampaania kauem kui paar nädalat kestaks.. teed võiks ikka jobudest puhtamaks saada (alati mõni ikka jääb)... nii et suhtume meie ikka ka politseisse mõistvalt.. püüavad ju meie elu ka turvalisemaks teha... ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re
davidsoniharald kirjutas:Madallennu sooritamiseks samuti parimad teed, üks oht on juba eos ellimineeritud: vähe liiklust tähendab väiksem oht sattuda mõne auto pärast liiklusõnnetusse.
No sa maameeste traktori atra ei karda kinni sõita
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Kunagi üks sõber avas maapolitsei autopargi suutlikkuse tagamaid. Nimelt oli neil kasutuses miski transiti logu, mis allatuult 110 sisse sai (traktorite jahtimiseks paras) ja mis tihti heasoovliku mööduja slepis remonti tariti. Samuti oli ka radar üks hetk tuksis ning kuna see oli ainuke maakonna peale siis tuli lihtsalt tee ääres vahtida ja teha nägu, et asi funkab. Küllap täna on olukord parem kui mõned aastad tagasi
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Viimati muutis Bladyhell, 12 Juun 2007, 10:25, muudetud 1 kord kokku.
K1200S
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
Re: Re
........Või põdrale makku.Bladyhell kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Madallennu sooritamiseks samuti parimad teed, üks oht on juba eos ellimineeritud: vähe liiklust tähendab väiksem oht sattuda mõne auto pärast liiklusõnnetusse.
No sa maameeste traktori atra ei karda kinni sõita
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kuid kas alati on rahatrahv just see köige öigem? Ärimehel, kes saab head palka, pole rahatrahv ju mingiks probleemiks. Maksab trahvi ära ja söidab samamoodi edasi. Mina näeks selle asemel ette ühiskondliku tööd, (juba mitmete rikkumiste järel) sest tänapäeval on alati midagi pooleli ja lisa abikäest ei ütle ju ükski ettevöte ära. See paneks inimese ikka rohkem mötlema, kui ta peab näiteks kuskil 30h lehti riisuma.
Veetke aega rohkem kaherattaliste seljas ja teie tuju on märks parem!
Siim
Veetke aega rohkem kaherattaliste seljas ja teie tuju on märks parem!
Siim
Tulemuslikkuse poolest oleks üpriski tõenäoliselt parim lahendus van hea nõuka aegne talongi augustamise süsteem ehk siis kaasaegses lahenduses mõned aastad tagasi poleemikat tekitanud karistuspunktide süsteem. Seda saab rakendada ka nii, et trahvi ei pruugu üleüldse saadagi, aga kui ikka pisirikkumisi kipub olema nagu saias rosinaid, siis lähevad load mõneks ajaks riiulisse ja tagasi saad eksamiklassi kaudu.
Nõuka ajal piisas ühe aasta jooksul kolm vahelejäämist ja oligi eksam. Käisin ise kah korra, noor ja rullis nokaga nagu ma siis olin![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nõuka ajal piisas ühe aasta jooksul kolm vahelejäämist ja oligi eksam. Käisin ise kah korra, noor ja rullis nokaga nagu ma siis olin
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Nii mõnedki on karistatud ühiskondliku tööga.siim118 kirjutas:Kuid kas alati on rahatrahv just see köige öigem? Ärimehel, kes saab head palka, pole rahatrahv ju mingiks probleemiks. Maksab trahvi ära ja söidab samamoodi edasi. Mina näeks selle asemel ette ühiskondliku tööd, (juba mitmete rikkumiste järel) sest tänapäeval on alati midagi pooleli ja lisa abikäest ei ütle ju ükski ettevöte ära. See paneks inimese ikka rohkem mötlema, kui ta peab näiteks kuskil 30h lehti riisuma.
Veetke aega rohkem kaherattaliste seljas ja teie tuju on märks parem!
Siim
Joobes sõitmiste eest taheti vangi panna, aga määrati hoopis 300h ühiskasulikku tööd.
Palgata töö, aitasid meil krossirada kasta ja linte laiali vedada.
Mudakoll
Tänahommikune saatejupp kiiruseületajatest oli ühest küljest mõttetu, teisest küljest kurb.
Nimelt näidati, kuidas mingi joobega juht 176 pealt möödasõitu tegi ning kuidas Kuusalu juures mingi Yamaha vend 189 radarisse sõitis. Nii esimese kui viimase korral tänitati nii, et vähe pole.
Ok, esimene oli tõesti liiast. Ma olen pärast 1 õlut või 2 pisikest viskit ikka (auto) puldis olnud, aga sedagi vaid korraliku toidu kõrvalt ning pärast pausi ja kiirusepiiranguid arvestades.
Aga kiruda bike'i omanikku selles, et ta Eesti pea ainsal mõistlikul teel toru tiba tühjaks laseb, on pisut ülekohtune. Ok, turvalisus ja see muu jutt. Samas tean vaid 3 kohta, kus saab bike'i piire enam-vähem turvaliselt proovida: Narva mnt Rakvere lähistel asuv osa ning see sama Kuusalu jupp; lisaks veel Pärnu mnt alates Tallinna piirist. Piibe teel on asfalt nii mühklik, et seal on tiba riskantne. Kõik teed on piisava kannatuse korral ka lühiajaliselt autovabad, seega rahulikult õiget momenti oodates ei pea kedagi peale enda ka vigaseks või surnuks sõitma.
Oleks Tallinna lähistel mingi paarikilomeetrine kiirendusjupp ning kinnine ringrada, poleks ka nii palju tegelasi maanteedel enda ja oma ratta piire katsetamas. Oleks asfalt kullast, oleksime kõik preestrid. Oleks, oleks, oleks.
Muidu aga üleskutse erilise kihu korral Saugal ära käia ning seal end korralikult välja elada. Ise kavatsen lähiajal ära teha ning vaadata, kas ise terveks jään ning ratas samuti.
Jõudu
Nimelt näidati, kuidas mingi joobega juht 176 pealt möödasõitu tegi ning kuidas Kuusalu juures mingi Yamaha vend 189 radarisse sõitis. Nii esimese kui viimase korral tänitati nii, et vähe pole.
Ok, esimene oli tõesti liiast. Ma olen pärast 1 õlut või 2 pisikest viskit ikka (auto) puldis olnud, aga sedagi vaid korraliku toidu kõrvalt ning pärast pausi ja kiirusepiiranguid arvestades.
Aga kiruda bike'i omanikku selles, et ta Eesti pea ainsal mõistlikul teel toru tiba tühjaks laseb, on pisut ülekohtune. Ok, turvalisus ja see muu jutt. Samas tean vaid 3 kohta, kus saab bike'i piire enam-vähem turvaliselt proovida: Narva mnt Rakvere lähistel asuv osa ning see sama Kuusalu jupp; lisaks veel Pärnu mnt alates Tallinna piirist. Piibe teel on asfalt nii mühklik, et seal on tiba riskantne. Kõik teed on piisava kannatuse korral ka lühiajaliselt autovabad, seega rahulikult õiget momenti oodates ei pea kedagi peale enda ka vigaseks või surnuks sõitma.
Oleks Tallinna lähistel mingi paarikilomeetrine kiirendusjupp ning kinnine ringrada, poleks ka nii palju tegelasi maanteedel enda ja oma ratta piire katsetamas. Oleks asfalt kullast, oleksime kõik preestrid. Oleks, oleks, oleks.
Muidu aga üleskutse erilise kihu korral Saugal ära käia ning seal end korralikult välja elada. Ise kavatsen lähiajal ära teha ning vaadata, kas ise terveks jään ning ratas samuti.
Jõudu
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Saugal saab küll torud kenasti puhtaks põletada, paraku kaks viimast käiku jääb seal enamikul tsiklitel kasutamata. Sirged on ka sellised, et varsti võib kartulid maha panna.
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Väga haige suhtumine. Miks üldse osta bike, kui tead ette, et seda tüüpi tsikliga ei ole Eestis avalikel teedel võimalik legaalselt "piire katsuda"? Kas see, et sul on tsikkel, millel on väga palju võimsustust, annab õiguse rikkuda liikluseeskirju?Aga kiruda bike'i omanikku selles, et ta Eesti pea ainsal mõistlikul teel toru tiba tühjaks laseb, on pisut ülekohtune. /--/ Samas tean vaid 3 kohta, kus saab bike'i piire enam-vähem turvaliselt proovida
Sa räägid nagu mu chopperiomanikust vend mõned aastad tagasi ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ta ka kirus, et mis ma täristan. Vahetasime nädalaks rattad ringi ja temagi esimene sõit lõppes bik'i otsas 200 kandis.
Seni kuni me neljakümnesed pole, tahaks ikka oma testosterooni välja elada, et hiljem oleks mida meenutada.
Aga vastates su küsimusele - muidugi ei õigusta võimas riist liiklusreeglite eiramist, küll aga on mõttetu selle pärast teles jaurata, et mida see bike'i vend küll mõtles ja kas ta tahtis enda arust nalja teha vms. No krt, selge ju milles asi - vanus alla 30, R1 hargi vahel - keegi ei taha nalja teha, vaadatakse vaid, mis kiiruse ratas välja võtab ja kas endal tuleb hirmust tilk püksi.
Ma ei taha õigustada pillide ning kaasliiklejate ribadekssõitmist, küll aga tahaks propageerida mõtlemist tiba laiemalt, kui vaid oma kitsa kännu otsast. Ehk selle asemel, et mõelda, küll on ikka loll, tasuks mõelda, miks see (loll) käitub nii ja kas oleks võimalik kuidagi nii teha, et antud tegelased muud moodi käituks.
Aga ok, ma vaatan, et siin on päris palju positiivset infi ka Aravete kohta olnud, seega peale Piibe tee paari katse halval asfaldil mina isiklikult vist kellelegi ette ei jää.
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ta ka kirus, et mis ma täristan. Vahetasime nädalaks rattad ringi ja temagi esimene sõit lõppes bik'i otsas 200 kandis.
Seni kuni me neljakümnesed pole, tahaks ikka oma testosterooni välja elada, et hiljem oleks mida meenutada.
Aga vastates su küsimusele - muidugi ei õigusta võimas riist liiklusreeglite eiramist, küll aga on mõttetu selle pärast teles jaurata, et mida see bike'i vend küll mõtles ja kas ta tahtis enda arust nalja teha vms. No krt, selge ju milles asi - vanus alla 30, R1 hargi vahel - keegi ei taha nalja teha, vaadatakse vaid, mis kiiruse ratas välja võtab ja kas endal tuleb hirmust tilk püksi.
Ma ei taha õigustada pillide ning kaasliiklejate ribadekssõitmist, küll aga tahaks propageerida mõtlemist tiba laiemalt, kui vaid oma kitsa kännu otsast. Ehk selle asemel, et mõelda, küll on ikka loll, tasuks mõelda, miks see (loll) käitub nii ja kas oleks võimalik kuidagi nii teha, et antud tegelased muud moodi käituks.
Aga ok, ma vaatan, et siin on päris palju positiivset infi ka Aravete kohta olnud, seega peale Piibe tee paari katse halval asfaldil mina isiklikult vist kellelegi ette ei jää.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Ega sa ometi ei propageeri vintispeaga sõitmist ja oma(tsikli) võimete illegaalset proovimist? Või äkki mõlemat korraga?harimal kirjutas:Ma olen pärast 1 õlut või 2 pisikest viskit ikka (auto) puldis olnud, aga sedagi vaid korraliku toidu kõrvalt ning pärast pausi ja kiirusepiiranguid arvestades.
Aga kiruda bike'i omanikku selles, et ta Eesti pea ainsal mõistlikul teel toru tiba tühjaks laseb, on pisut ülekohtune.
Õnnetused saavadki sellisest suhtumisest alguse. Keegi ei sõida hommikul kodust välja kindla plaaniga üks "korralik" õnnetus korraldada. Enamasti need juhtuvad kellegi inimlikust veast, sinupuhul on viga juba mõtlemises.
Enne meie teedel ei muutu midagi, kui sellise mõtteviisiga inimesed ei muutu.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Kle harimal, sa oled tiba eilane vä? Et pea 200ga madallennul torusid korraks tühjendav jobu ei tohi kiruda, aga kihutav autojuht on paadunud kurjategija?! Mõistus-mõistus, tule koju!
Ma siiralt looda, et keegi sinu sõpradest ei ole veel surma saanud sellise idioodi pärast, kes "korraks tühjaks keerab". Mina olen pidanud seetõttu kahjuks kaks head sõpra maha matma ja ise kolm nädalat haiglas selgroovigastusega liikumatult lamama...
Ega sa enne aru ei saa kui ohtlik sa sellisel torude tühjendamise aktsioonil oled, kui õnnetus käes. Loodetavasti sul ikka mõistust niipalju on (samas, kui sa ise oled need read kirja pannud, siis vist mitte), et õpid teiste vigadest, mitte ei oota enda laksu.
Tore, et mõni mõte sul ka Sauga peale eksis. Ole nüüd mees ja tee oma sõnad ka teoks ja ela end seal korralikult välja, maanteel sõida ikka mõistusega.
Edu ja õnne!
Zwanes
Ma siiralt looda, et keegi sinu sõpradest ei ole veel surma saanud sellise idioodi pärast, kes "korraks tühjaks keerab". Mina olen pidanud seetõttu kahjuks kaks head sõpra maha matma ja ise kolm nädalat haiglas selgroovigastusega liikumatult lamama...
Ega sa enne aru ei saa kui ohtlik sa sellisel torude tühjendamise aktsioonil oled, kui õnnetus käes. Loodetavasti sul ikka mõistust niipalju on (samas, kui sa ise oled need read kirja pannud, siis vist mitte), et õpid teiste vigadest, mitte ei oota enda laksu.
Tore, et mõni mõte sul ka Sauga peale eksis. Ole nüüd mees ja tee oma sõnad ka teoks ja ela end seal korralikult välja, maanteel sõida ikka mõistusega.
Edu ja õnne!
Zwanes
Läheb tiba OT'ks, aga vastused:
* Ei propageeri jommis peaga sõitu. Ise teinud lihtsalt alkomeetritega katsed, et 1 õlu või 2 pisikest viskit toidu kõrvale ning 3-4 tunnine istumine jätavad minu vere promillidest puhtaks, sellest ka julgus pulti istuda. Olen pärast sellist õhtut ka politsei aparaati puhunud (2 viskit pulmas) ning ka nendelt sain rohelise tule.
* Ei näe oma mõtlemises erilist probleemi (vo see ongi viga?). Arvan, et kui vaatan Narva mnt'l selja taha ning seal tühjus ja ees samuti kedagi pole, siis võin ka tiba gaasi anda. Ei arva, et sellise käitumisega olen samas kastis nende vendadega, kes istuvad esimest korda elus liitrise Gixxeri otsa ja enda ratta Sõpakal sõlme keeravad.
Kui keegi väga sülge tahab pritsida, siis ärge unustage, et millegipärast ei köhi keegi halba sõna Duty või GhostRider'i osas
Lõpetuseks - enne kui kirute tühjal teel kiirendajaid, raisake parem auru sõelujate ning suunamittenäitajate peale![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
* Ei propageeri jommis peaga sõitu. Ise teinud lihtsalt alkomeetritega katsed, et 1 õlu või 2 pisikest viskit toidu kõrvale ning 3-4 tunnine istumine jätavad minu vere promillidest puhtaks, sellest ka julgus pulti istuda. Olen pärast sellist õhtut ka politsei aparaati puhunud (2 viskit pulmas) ning ka nendelt sain rohelise tule.
* Ei näe oma mõtlemises erilist probleemi (vo see ongi viga?). Arvan, et kui vaatan Narva mnt'l selja taha ning seal tühjus ja ees samuti kedagi pole, siis võin ka tiba gaasi anda. Ei arva, et sellise käitumisega olen samas kastis nende vendadega, kes istuvad esimest korda elus liitrise Gixxeri otsa ja enda ratta Sõpakal sõlme keeravad.
Kui keegi väga sülge tahab pritsida, siis ärge unustage, et millegipärast ei köhi keegi halba sõna Duty või GhostRider'i osas
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lõpetuseks - enne kui kirute tühjal teel kiirendajaid, raisake parem auru sõelujate ning suunamittenäitajate peale
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.