1. leht 1-st

Suzuki TL1000R omanikud.....

Postitatud: 02 Juun 2007, 11:04
Postitas John1000
Tere.


Sai ostetud siis selline ratas nagu TL1000R ja esimene hooaeg mul alles.
Oleks huvitav teada palju selliseid liigub....pole nagu linnapildis näinud eriti neid....äkki on mõni pikema kogemusega omanik kes saax natuke rohkem mulle sellest rattast pajatada või isegi sõitma minna mõnikord.

Postitatud: 03 Juun 2007, 18:52
Postitas HeitiKender
Rooliamort on :) ?

See pill on ajalukku läinud kui THE highsider, hilisematel mudelitel tulid nad juba tehasest rooliamordiga.

Postitatud: 03 Juun 2007, 19:05
Postitas TnX
Hehee, Sauel seega neid vähemalt 2. Mu papsil kah TL1000R. Rooliamordiga ja minuarust 2002 aasta oma.
Seega küsimus, mis on Highsider?

Postitatud: 03 Juun 2007, 20:02
Postitas apsik
Hmzz .. tähendab seda, et ilma rooliamordita on antud pill äärmiselt ebastabiilne ehk "Tankslapper" ;)

Postitatud: 03 Juun 2007, 20:51
Postitas Oil-Cooled
R tuli algusest peale rooliamordiga, kas seda vaja on on teine asi. Ka S'il pole seda tegelikult vaja kui tsikkel korralikult ära "reguleerida".
Mõlemal pole tagaamort suurem asi ja soovitatav vahetada WP, Hyperpro või mõne muu sellise vastu.

TL spetsiifiline foorum: http://www.tlzone.net/forums/

Postitatud: 03 Juun 2007, 22:22
Postitas HeitiKender
Jah, parandan ennast, mäletasin valesti, artikkel oli TL1000S-ist ja varajaste mudelite all peeti silmas 1997 pille.
highsider ehk ülevise on see, kus tagaamort ei toimi pädevalt ning tagarehv on väga aldis libisema minema ja paraku siis ka kohe uuesti haakuma, mis siis teeb tsiklist kiviheitemasina ja sõitjast kivi ...
Eelnevalt soovitatud tagaamordi vahetus oli tõepoolest lahendus asjale. Aga see kõik kehtis S-i kohta.
R on hoopis teine tubak. See oli esimene pill millega ma üle 200 sõitsin, muidugi oma varajastel piraadiaastatel :)

Postitatud: 03 Juun 2007, 23:05
Postitas bash
Ma vaatan üldse, et Sauele on tsikleid nagu seeni pärast vihma siginenud. Peaks ühe ühissõidu tegema millalgi.

Postitatud: 04 Juun 2007, 01:34
Postitas TnX
Tänud selgitamast selle highsiderluse kohta!

Hehe, tegelt meil juba paar tsiklit siin mitu aastat...kuid see aasta pole veel kordagi välja jõudnud ajada. :(

Postitatud: 04 Juun 2007, 08:02
Postitas HeitiKender
TnX kirjutas:
Hehe, tegelt meil juba paar tsiklit siin mitu aastat...kuid see aasta pole veel kordagi välja jõudnud ajada. :(

Ja ma mõtlesin mul on kiire elutempo! :) Nii kiire ei saa ometigi olla, et pilli ei jõua välja ajada. Leia nüüd endas natuke Kevin Schwantzi ja ava gaasi, ämblikud on kindlasti juba pesa teinud õhukogurisse :)

Postitatud: 04 Juun 2007, 09:39
Postitas qwerin
Kuna siin jutuks tulnud TL 1000S on hakanud huvitama. Samuti VTR 1000 FS, siis äkki omanikud kostavad siin nende kohta midagi või vähemalt toovad TL omaniiud enda valiku põhjused välja.

Postitatud: 09 Juun 2007, 13:30
Postitas mr_priit
qwerin kirjutas:
Kuna siin jutuks tulnud TL 1000S on hakanud huvitama. Samuti VTR 1000 FS, siis äkki omanikud kostavad siin nende kohta midagi või vähemalt toovad TL omaniiud enda valiku põhjused välja.
Hehee... kuna tegemist ei ole just kõige kiirema ja kõige ilusama rattaga, siis TL1000R/S valiku põhjuseid on tavaliselt 3:
1. Mootori hea vääne juba madalalt
2. SOUND SOUND ja veelkord SOUND - seda muidugi sportkannudega :twisted:
3. Fiiling, mis tekib kahe eelmise koosmõjul

Postitatud: 11 Juun 2007, 13:12
Postitas John1000
jutt jumala õige.... :D

Postitatud: 11 Juun 2007, 14:24
Postitas qwerin
Hääled jms, seda küll jah. Eks ole need üheks põhjuseks, miks seda ratast vaadanud olen.
Kuid tahaks midagi arukamat- kaalutletumat, miks valisite just selle, mitte mõne muu V2 mootoriga bike.

Postitatud: 11 Juun 2007, 15:44
Postitas Bruno
Siin korralik ülevaade TL1000R kohta: http://www.motorpoint.com.au/Suzuki-TL1000R-98.asp

Ümber tõlkima ei viitsi hakata.