1. leht 3-st

Suzuki GSR 600 omanikud

Postitatud: 06 Mai 2007, 00:50
Postitas MrR
Suzuki GSR 600 oli eelmine aasta väidetavalt üks enim müüduid uusi rattaid Eestis. Oleks huvitav teada, paljud värsked omanikud siia Biker.ee foorumisse maandunud on. Seega teekski ettepaneku, et siin teema all kõik GSRi omanikud endast märku annaksid.

Tore oleks ka mõnda pilti näha, kes-mida tsikli juures näppinud on. :roll: Ning loomulikult muljetada niisama.

Mina olen punase GSRi omanik ja pilte saab ka varsti - kui sumps vahetatud. 8)

Postitatud: 06 Mai 2007, 01:15
Postitas Space
Mul kah sihuke pill. Olen lisanud omast arust vaid vajalikud lisad (esiklaas, signa ning kukkumispuksid) ja tuunimisega väga ei viitsi ning ei leia mõtet teheleda. Ta mul puhtalt auto asendaja ilusatel päevadel.

Postitatud: 06 Mai 2007, 05:31
Postitas hullpill
Tere!Olen ka suht värske GSRi omanik.Sõidetud mõned sajad kilomeetrid.Olen tsikkliga rahul kuid vajadus on klaasi järele.

:D

Postitatud: 06 Mai 2007, 10:57
Postitas Whitebalance
Üks negatiivne asi ka, et kui suudad pikali käia siis on suht hea võimalus raam pooleks kukkuda! Kuskil oli mingi 10 erinevat pilti erinevast siklist, kus kõigil oli ennem kaela raam pooleks!

Muidu tundub väga hea pill olevat, edasi läheb hästi ja juhitavus ka normaalne. Välimuselgi pole viga..

Postitatud: 07 Mai 2007, 10:22
Postitas M.K.

Postitatud: 14 Mai 2007, 17:39
Postitas bantiit
kah GSRi omanik eelmisest kevadest, summuti just vahetatud aga õhufilter vaja ka vahetada, äkki keegi aitab, et mis hea?

Postitatud: 14 Mai 2007, 17:48
Postitas madone
bantiit kirjutas:
kah GSRi omanik eelmisest kevadest, summuti just vahetatud aga õhufilter vaja ka vahetada, äkki keegi aitab, et mis hea?
Jäta originaal...... nii kui nii kui power commanderit vahele ei pane siis pole sellest õhukas abi mitte kottigi, ega ka praktiliselt sumpast.

hõreda õhukaga saad oma masinast kohviaparaadi ainult, edu!

Re: :D

Postitatud: 17 Mai 2007, 21:50
Postitas MrR
Suzumen kirjutas:
See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki :D

Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/

Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotus :shock: ja muud negatiivsed lisandid.

Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg. :(

Ja seda kõike hooaja alguses.:cry: ..eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.

Re: :D

Postitatud: 17 Mai 2007, 22:37
Postitas Panthera
MrR kirjutas:
Suzumen kirjutas:
See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki :D

Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/

Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotus :shock: ja muud negatiivsed lisandid.

Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg. :(

Ja seda kõike hooaja alguses.:cry: ..eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.
See on siis lowrider Suzu ... :D

Re: :D

Postitatud: 17 Mai 2007, 23:13
Postitas CB500
MrR kirjutas:
Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/
Suhteliselt terveks jäänud minuarust piltide põhjal vaadates, kui raam välja arvata. Nüüd on hea põhjus midagi suuremat osta ;) Head paranemist!

GSR600 täitsa mõnus on

Postitatud: 25 Mai 2007, 12:00
Postitas Ukraina sõitja
Minul GSR talvest alates, nüüd 2500km peal ja linnas ning lühikesed otsad väga hea, aga mingi maanteeratas(kui tahad pikalt üle 120ne sõita) ikka ei ole. Paari päeva pärast kihutan oma GSR-iga Ukraina, aga klaasi ei jõudnud õigeks ajaks tellida - nii ei kaelalihas saab vatti. Eks pärast reisi näe mis ratas on/oli. Velt garantiitingimused on muidugi sellised, et garantiid ei ole. Esihargi simmerling mis läbi laskma hakkas igatahes garantii alla ei lähe - see natuke kurb ja järgmise ostan ilmselt mõne teise riigi poest. Kui kellelgi esiklaasi GSR-ile kiirelt pakkuda, siis võtan ära !
simo@nfe.ee

Postitatud: 25 Mai 2007, 14:21
Postitas mella
GRS-d lähevad paugu peale just raamist pooleks. Olen mina 2tk neid juba Eestis näinud.

Raami vahetus ei pidanud olema midagi üleloomulikult kallist, kui muu kola on korras.

Postitatud: 25 Mai 2007, 15:52
Postitas StreetMoto
Velt garantiitingimused on muidugi sellised, et garantiid ei ole. Esihargi simmerling mis läbi laskma hakkas igatahes garantii alla ei lähe - see natuke kurb ja järgmise ostan ilmselt mõne teise riigi poest.
Selles suhtes on Veldil õigus. Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.

Postitatud: 25 Mai 2007, 16:05
Postitas diio2
... Sel teisipäeval vahetati esihargi simmer mu VTRil ja läks ilusti garantii alla!!! Ratas eelmisel aastal ostetud.
Arvake ära kes VTR e müüb?

Postitatud: 25 Mai 2007, 16:28
Postitas StreetMoto
Täpselt nagu ütlesin. Ostja-müüja vahelise kokkuleppe küsimus selles teemas. Tegelikult on simmeri puhul tegu ju pea olematu hinnaga kuluosaga...

Postitatud: 26 Mai 2007, 02:06
Postitas CB500
StreetMoto kirjutas:
Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.
OT, aga ei saa mainimata jätta, et need on küll keskmisest sitemad garantiitingimused. Klotsid, kett-hammakad, pirnid, rehvid, -loogiline, aga et ketas ka näiteks üldse? garantii alla ei kuulu on juba BS imfo. Demagoogiat arendades saab sedasi enamus liikuvaid detaile kuluvosadeks nimetada, laagrid, väntvõll-saaled, kõik kuluvad..
"Teil läks keps pooleks?" -Okei, see pole kulumine, ilmselt olete mootorit valesti kasutanud! :)

sorry möla pärast, aga kiusatus sai minust võitu.

Postitatud: 01 Aug 2007, 19:05
Postitas Moomo
Aga kuidas tsiklil ..gsr600.. sõidumugavusega linnas ja maanteel ka on?
Äkki mõni kasutaja oskab öelda ka kuidas ilma gondlita maanteel on...

ette tänades

sõidumugavus

Postitatud: 01 Aug 2007, 23:55
Postitas Mustu
Ei tunne küll gondlist puudust!

tegin just 250 km retke ( tüüpiline aja sisustus peale tööd ) ning kui hämaraks hakkas minema, tulin kiiresti kodu poole, 150-200 kmh ei ole mingi probs. (kihutan haruharva muidu)

Linnas tee, mis lollusi pähe tuleb - ratas on megakerge ja hea juhitavusega.

Postitatud: 14 Aug 2007, 10:09
Postitas RStorm
Kah GSR omanik..sõidetud natuke üle 2000 km. Ratas on hea ja kerge juhitavusega, mootoril jaksu on, eriti kui seier üle 9000p/min ala läheb :lol:. Lisadest olen paigaldanud paagikleepsu, triibud velgedele ja esiklaasi, selle kõige suurema :). Maantesõidul on sellest ka isegi kasu :!:

Postitatud: 14 Aug 2007, 11:05
Postitas Space
Kas keegi on ette väiksema hammaka pannud ja ülekande teravamaks muutnud? Huvitavad kommentaarid tsikli käitumisest ja spidoka viga.

Postitatud: 14 Aug 2007, 17:21
Postitas Mustu
Kle jep... on olemas väiksem hammakas, minek on terav suht ikka.. aga pole olnud võimalust võrrelda originaalülekandega kahjuks. (ostes oli see juba paigaldatud) lisana on veel sportfilter, kergem DID kett, ja sumpad leo Vince (et ikka kaugelt kuulda oleks autojuhtidel).

Postitatud: 26 Sept 2007, 20:14
Postitas RStorm

Tekkis selline küsimus, et mitu km te paagitäiega sõita saate? Olen täheldanud, et seier hakkab vilkuma juba pärast 160-170 km-t. Kõige suurem tankimise vahe on mul olnud 220 km, siis oli juba selline tunne et kohe jään teepervele seisma ka :D


Postitatud: 28 Sept 2007, 22:06
Postitas Mustu

rekord on 270 km, kuid siis oli paagis alles veel 2,5L beno. nii, et mingi 300+ km oleks ära vedanud küll. Kuna olin lätis siis ei teadnud, kas järgmise bensukani vean välja ja ei hakanud riskima.

Aga siit küsimus, mitu liitrit on maksimaalselt paaki mahtunud?
minu rekord on 17 liitrit. (paak teh andmete järgi 16,5L)


Postitatud: 28 Sept 2007, 23:06
Postitas timoriik

kui paak 16,5 siis järelikult tankla tegi sulle külma :idea:


Postitatud: 30 Sept 2007, 16:41
Postitas RStorm

Suurim kogus mis sisse läinud, oli 15,8 liitrit :lol:


Postitatud: 01 Okt 2007, 11:39
Postitas Vidget

See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.


Postitatud: 01 Okt 2007, 22:02
Postitas Vidget
Suzumen kirjutas:
Vidget kirjutas:

See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.

See on viimane "värk", mida sa kartma pead :D

Põhjendad oma väidet äkki? Ei ole küll plaanis matsu panna, aga kurat seda teab kus nihu kisub.

bash kirjutas:

OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.

Suzuki B-King
http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... uctID=1146


Postitatud: 01 Okt 2007, 22:39
Postitas bash

OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.

600se puhul ma muretseks ka selle raami pärast. Vahest tagarattast kogemata tuleb ratas ikka väga kõva pauguga alla. Sellise asja pärast raami katki teha oleks juba nukker ju. Piltide pealt paneb mõtlema küll. Palju sellel tõepõhja all on ?


Postitatud: 02 Okt 2007, 18:46
Postitas Mustu

Ja noka tõstmisega ning isegi järsku langetamisega ei lähe see raam küll katki! Isegi kui tuleb prantsatades alla :)

Olen oma Gsriga näinud igasugu olukord.

Ja veel lisaks - Suzuki mehed ei ole küll ajas tagasi läinud, et hakkaks midagi nii jubedat ja ohtlikku ja kehva kvaliteediga asja vorpima tänapäeval!

Aga sellegipoolest, ootan Bkingi huviga:)


Postitatud: 03 Okt 2007, 19:03
Postitas RStorm

Minu teada, kuskilt olen kuulnud, et see raamipurunemise oht oli ainult esimestel K6 mudelitel, K7 peaks sellest täiesti prii olema :lol: , teadjad parandage kui eksin :roll: . Noka tõstmisel nüüd küll raam puruneda ei tohiks :D , siis oleks see väga nukker stsenaarium.