Suzuki GSR 600 omanikud
Tore oleks ka mõnda pilti näha, kes-mida tsikli juures näppinud on.

Mina olen punase GSRi omanik ja pilte saab ka varsti - kui sumps vahetatud.

Jäta originaal...... nii kui nii kui power commanderit vahele ei pane siis pole sellest õhukas abi mitte kottigi, ega ka praktiliselt sumpast.bantiit kirjutas:kah GSRi omanik eelmisest kevadest, summuti just vahetatud aga õhufilter vaja ka vahetada, äkki keegi aitab, et mis hea?
Suzumen kirjutas:See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki![]()
See on siis lowrider Suzu ...MrR kirjutas:Suzumen kirjutas:See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki![]()
Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/
Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotusja muud negatiivsed lisandid.
Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg.
Ja seda kõike hooaja alguses...eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.
Suhteliselt terveks jäänud minuarust piltide põhjal vaadates, kui raam välja arvata. Nüüd on hea põhjus midagi suuremat ostaMrR kirjutas:Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/
Selles suhtes on Veldil õigus. Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.Velt garantiitingimused on muidugi sellised, et garantiid ei ole. Esihargi simmerling mis läbi laskma hakkas igatahes garantii alla ei lähe - see natuke kurb ja järgmise ostan ilmselt mõne teise riigi poest.
OT, aga ei saa mainimata jätta, et need on küll keskmisest sitemad garantiitingimused. Klotsid, kett-hammakad, pirnid, rehvid, -loogiline, aga et ketas ka näiteks üldse? garantii alla ei kuulu on juba BS imfo. Demagoogiat arendades saab sedasi enamus liikuvaid detaile kuluvosadeks nimetada, laagrid, väntvõll-saaled, kõik kuluvad..StreetMoto kirjutas:Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.
Tekkis selline küsimus, et mitu km te paagitäiega sõita saate? Olen täheldanud, et seier hakkab vilkuma juba pärast 160-170 km-t. Kõige suurem tankimise vahe on mul olnud 220 km, siis oli juba selline tunne et kohe jään teepervele seisma ka
rekord on 270 km, kuid siis oli paagis alles veel 2,5L beno. nii, et mingi 300+ km oleks ära vedanud küll. Kuna olin lätis siis ei teadnud, kas järgmise bensukani vean välja ja ei hakanud riskima.
Aga siit küsimus, mitu liitrit on maksimaalselt paaki mahtunud?
minu rekord on 17 liitrit. (paak teh andmete järgi 16,5L)
kui paak 16,5 siis järelikult tankla tegi sulle külma
Suurim kogus mis sisse läinud, oli 15,8 liitrit
See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.
Suzumen kirjutas:Vidget kirjutas:See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.
See on viimane "värk", mida sa kartma pead
Põhjendad oma väidet äkki? Ei ole küll plaanis matsu panna, aga kurat seda teab kus nihu kisub.
bash kirjutas:OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.
Suzuki B-King
http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... uctID=1146
OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.
600se puhul ma muretseks ka selle raami pärast. Vahest tagarattast kogemata tuleb ratas ikka väga kõva pauguga alla. Sellise asja pärast raami katki teha oleks juba nukker ju. Piltide pealt paneb mõtlema küll. Palju sellel tõepõhja all on ?
Ja noka tõstmisega ning isegi järsku langetamisega ei lähe see raam küll katki! Isegi kui tuleb prantsatades alla
Olen oma Gsriga näinud igasugu olukord.
Ja veel lisaks - Suzuki mehed ei ole küll ajas tagasi läinud, et hakkaks midagi nii jubedat ja ohtlikku ja kehva kvaliteediga asja vorpima tänapäeval!
Aga sellegipoolest, ootan Bkingi huviga:)
Minu teada, kuskilt olen kuulnud, et see raamipurunemise oht oli ainult esimestel K6 mudelitel, K7 peaks sellest täiesti prii olema , teadjad parandage kui eksin
. Noka tõstmisel nüüd küll raam puruneda ei tohiks
, siis oleks see väga nukker stsenaarium.