Suzuki GSR 600 omanikud
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 331
- Liitunud: 04 Okt 2006, 08:25
- Tsikkel: Bayerische Motor Werke
- Tänatud: 1 kord
Suzuki GSR 600 omanikud
Tore oleks ka mõnda pilti näha, kes-mida tsikli juures näppinud on. Ning loomulikult muljetada niisama.
Mina olen punase GSRi omanik ja pilte saab ka varsti - kui sumps vahetatud.
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Muidu tundub väga hea pill olevat, edasi läheb hästi ja juhitavus ka normaalne. Välimuselgi pole viga..
Jäta originaal...... nii kui nii kui power commanderit vahele ei pane siis pole sellest õhukas abi mitte kottigi, ega ka praktiliselt sumpast.bantiit kirjutas:kah GSRi omanik eelmisest kevadest, summuti just vahetatud aga õhufilter vaja ka vahetada, äkki keegi aitab, et mis hea?
hõreda õhukaga saad oma masinast kohviaparaadi ainult, edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 331
- Liitunud: 04 Okt 2006, 08:25
- Tsikkel: Bayerische Motor Werke
- Tänatud: 1 kord
Re: :D
Suzumen kirjutas:See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki
Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/
Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotus ja muud negatiivsed lisandid.
Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg.
Ja seda kõike hooaja alguses. ..eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.
Re: :D
See on siis lowrider Suzu ...MrR kirjutas:Suzumen kirjutas:See raamiprobleem oli mõningatel GSXR1000 K5 ja K6 aga mitte GSR 600. Kuid tehas vahetas need raamid välja ja probleem peaks maas olema.
Ja nii need külajutud tekivadki
Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/
Raam läks pooleks nagu naksti ja samamoodi ka minu käsi. Lisaks ajupõrutus, mälukaotus ja muud negatiivsed lisandid.
Ratas suht ribadeks, ilmselt pole enam midagi väga taastada. Eks näis, mis kindlustus välja pakub. Õnneks sai eelmine nädal ostetud korralik Schuberth R1 kiiver, seepärast ehk läks peaga siiski suht õnnelikult seekord. Igastahes on visiiri klaasil ja otsaesisel pikk kündmisjälg.
Ja seda kõike hooaja alguses. ..eks näis mis saab, tuleb ehk mõni uus ratas kiirelt ligi võtta. Ega sellest enam väga vist asja ei saa. Kõik asjad on katki.
Re: :D
Suhteliselt terveks jäänud minuarust piltide põhjal vaadates, kui raam välja arvata. Nüüd on hea põhjus midagi suuremat osta Head paranemist!MrR kirjutas:Nonii, eile kui üks 50-aastane härra otsustas teha Sõles üle topeltjoone tagasipööret ja mina teistpoolt vastu tulin, siis läks mu rattaga nii nagu näha siin piltidel http://www.gomab.ee/f/
GSR600 täitsa mõnus on
simo@nfe.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Selles suhtes on Veldil õigus. Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.Velt garantiitingimused on muidugi sellised, et garantiid ei ole. Esihargi simmerling mis läbi laskma hakkas igatahes garantii alla ei lähe - see natuke kurb ja järgmise ostan ilmselt mõne teise riigi poest.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
OT, aga ei saa mainimata jätta, et need on küll keskmisest sitemad garantiitingimused. Klotsid, kett-hammakad, pirnid, rehvid, -loogiline, aga et ketas ka näiteks üldse? garantii alla ei kuulu on juba BS imfo. Demagoogiat arendades saab sedasi enamus liikuvaid detaile kuluvosadeks nimetada, laagrid, väntvõll-saaled, kõik kuluvad..StreetMoto kirjutas:Esihargi simmer ei lähe reeglina garantii alla - see on kuluosa. Samamoodi nagu ei lähe garantii alla kõveraks lastud pidurikettad, piduriklotsid, kett, ketirattad, rehvid ja pirnid. Akul on lühendatud garantii 6 kuud. Garantii alla käivad tootjatehase praagijuhtumid. See, kas esihargi simmeri vahele sattus õnnetult terav liivatera või oli tegu praaksimmekaga ei tõesta ei sina Veldile ega Velt sinule. Seega on müüja heategu ja kingitus sinule, kui ta sellised asjad garantiikorras vahetab.
"Teil läks keps pooleks?" -Okei, see pole kulumine, ilmselt olete mootorit valesti kasutanud!
sorry möla pärast, aga kiusatus sai minust võitu.
sõidumugavus
tegin just 250 km retke ( tüüpiline aja sisustus peale tööd ) ning kui hämaraks hakkas minema, tulin kiiresti kodu poole, 150-200 kmh ei ole mingi probs. (kihutan haruharva muidu)
Linnas tee, mis lollusi pähe tuleb - ratas on megakerge ja hea juhitavusega.
rekord on 270 km, kuid siis oli paagis alles veel 2,5L beno. nii, et mingi 300+ km oleks ära vedanud küll. Kuna olin lätis siis ei teadnud, kas järgmise bensukani vean välja ja ei hakanud riskima.
Aga siit küsimus, mitu liitrit on maksimaalselt paaki mahtunud?
minu rekord on 17 liitrit. (paak teh andmete järgi 16,5L)
ready to ride - 24H
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:Vidget kirjutas:See raami värk teeb natuke kõhedaks, muidu tekkis huvi kohe kevadeks säärane pill muretseda.
See on viimane "värk", mida sa kartma pead
Põhjendad oma väidet äkki? Ei ole küll plaanis matsu panna, aga kurat seda teab kus nihu kisub.
bash kirjutas:OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.
Suzuki B-King
http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... uctID=1146
OT: Aga ma ootaks tonnist versiooni GSR`ist. See võiks päris põnev olla.
600se puhul ma muretseks ka selle raami pärast. Vahest tagarattast kogemata tuleb ratas ikka väga kõva pauguga alla. Sellise asja pärast raami katki teha oleks juba nukker ju. Piltide pealt paneb mõtlema küll. Palju sellel tõepõhja all on ?
Ja noka tõstmisega ning isegi järsku langetamisega ei lähe see raam küll katki! Isegi kui tuleb prantsatades alla
Olen oma Gsriga näinud igasugu olukord.
Ja veel lisaks - Suzuki mehed ei ole küll ajas tagasi läinud, et hakkaks midagi nii jubedat ja ohtlikku ja kehva kvaliteediga asja vorpima tänapäeval!
Aga sellegipoolest, ootan Bkingi huviga:)
ready to ride - 24H
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.