1. leht 1-st
Kes müüb tugevamaid sisekumme?
Postitatud: 03 Mai 2007, 21:03
Postitas Rebaseonu
Teab keegi, kes müüb kvaliteetseid (Michelin, Bridgestone...) ja tugevamat sorti (reinforced) sisekumme? Need tavalisest paksemat tüüpi, ehk mingi 2,5 mm paksust kummist ja off-road'i suunitlusega üldiselt.
Postitatud: 03 Mai 2007, 21:59
Postitas madone
Saku lähistelt KTM-i esindusest sai omale kunagi ostetud.... vist....... aaaastaid tagasi.
Postitatud: 03 Mai 2007, 22:08
Postitas errorcode12
Võibolla suts OT aga abiks võibolla ikka. Mingi nädal tagasi oli saade kus näidati otseselt krossi jaoks välja arendatud kummist kuule mis käivad rehvi sisse sisekummi asemele. Rehvi sees oli ca 10-12 kuuli, kui üks-kaks tk katki lähevad siis saab sõitu jätkata. Ja mäletamist mööda oli see Hr Krestiinov kes toodet tutvustas. Selles KTM.ee lehel on igatahes ka tema kontakt üleval.
Postitatud: 03 Mai 2007, 22:36
Postitas mella
ma sain mõned head aastad tagasi Bikeworldist 21" siselohvi, mis on nii paksu seinaga, et paigaldamisel tekib probleeme. Tundub, et sellega võib ka ilma mantlita sõita

Postitatud: 03 Mai 2007, 23:06
Postitas Rebaseonu
errorcode12 kirjutas:Rehvi sees oli ca 10-12 kuuli, kui üks-kaks tk katki lähevad siis saab sõitu jätkata. Ja mäletamist mööda oli see Hr Krestiinov kes toodet tutvustas. Selles KTM.ee lehel on igatahes ka tema kontakt üleval.
See on liiga ekstreemne variant, võistluste jaoks. Paris-Dakar rallil vist ka sama tüüpi asjad kasutusel, lohvi asemel on täiskumm sees. Michelinil on selle nimi Bib-Mousse (kallis ka ja vähe peab vastu).
mella kirjutas:ma sain mõned head aastad tagasi Bikeworldist 21" siselohvi, mis on nii paksu seinaga, et paigaldamisel tekib probleeme.
Ehk oli 4-millimeetrine? See jääb ka liiga ekstreemseks vist, kuna pidavat maanteesõidul liiga kuumaks minema (tehtud off-road'i jaoks). 2,5-millimeetrine oleks selline kuldne kesktee.

Tahaks tegelt lihtsalt võimalikult vastupidavat lohvi kõrvalteedel matkamiseks, mitte krossi jaoks.
Postitatud: 04 Mai 2007, 01:05
Postitas davidsoniharald
TIRE BALLS on nende pallide nimi, mis rehvi sisse pannakse õhukummi asemel. Elumotol vaatasin ja katsusin neid. Keerati ka minu silma all kruustangide vahel lapikuks, ei läinud katki.
Reklaamtekst on neil üldiselt tugev, pikaealised, vastupidavad ja mida kõike. Ainult ühest asjast ma aru ei saa: kuidas pannakse see rehv peale, kui need rõhu all pallid sees on...? On kellelgi nendega mingeid kogemusi äkki? Mitte, et ma ostma hakkas, lihtsalt huvitav leiutis.
Postitatud: 04 Mai 2007, 01:31
Postitas simp
davidsoniharald kirjutas:Keerati ka minu silma all kruustangide vahel lapikuks, ei läinud katki.
Ainult ühest asjast ma aru ei saa: kuidas pannakse see rehv peale, kui need rõhu all pallid sees on...?
ehk samamoodi pressid millegagi kokku ja niimoodi paned "jupp jupi haaval" rehvi veljele?
Postitatud: 04 Mai 2007, 02:26
Postitas Rebaseonu
Postitatud: 04 Mai 2007, 05:09
Postitas sokk
Mullu sain lohvid Neeme käest Streetmotost. Võtsin selle nö. "keskmise" versiooni ja täpset seinapaksust ei oska öelda. Ning tehtud on ta kirja järgi Poolas.

Aga minu raske juraka all on nad siiamaani mõõdukalt viletsamatel- ja vähemviletsamatel teedel vastu pidanud. (Siinkohal kop-kop-kop vastu puupead.) Niipalju kui netist lugenud olen, siis nende kõige jämedamate lohvide rehvivahele saamisega pidi jahh parajalt pusimist olema.
terv, sokk
Postitatud: 04 Mai 2007, 09:03
Postitas welz
Tartus Brauermotos oli mitme erineva paksusega lohve saadaval.
http://www.hot.ee/brauermoto/
Postitatud: 04 Mai 2007, 09:29
Postitas mx77
Kõige asjalikumad siselohvid on Bridgestonel, need racing mudelid. Vaieldamatult parimad.
Postitatud: 04 Mai 2007, 10:06
Postitas wide-open
Rebaseonu kirjutas:Paris-Dakar rallil vist ka sama tüüpi asjad kasutusel, lohvi asemel on täiskumm sees. Michelinil on selle nimi Bib-Mousse (kallis ka ja vähe peab vastu).
kui asja nimi on mousse siis tõenäoliselt on tegu mingi poorse e. vahtkummilaadse kraamiga. Täis
kummist rehvid on tõstukitel jms tõsirasketel aparaatidel. (Ja ka seal on rehvi sees hoopis teine kummisegu, kui see, millest kuluv välispind tehakse)